Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Peaceliker #16863 üzenetére

    Azért óvatosan/ésszel a mókolással.:D Én beraktam anno próbából egy
    125 mm-es rugóstagot a gyári 100 mm-es helyett. Hát nem kellett volna:

    Utcára ki se vittem, állandóan ki akart lőni a legkisebb fékezésre.:))
    Viszont kellett az emelés, mivel addig belevert a sárhányóba a 80/65-ös
    gumi, ami egy picit nagyobb volt, mint a gyári terep gumi (80/60). Végül
    a két rugóstag kombinációja oldotta meg a dolgot (mm-ek számítanak).
    Ja és nem csak rugó utak, hanem az erőssége is, hatványozottan...:R

    A kombó először szar volt, gyenge volt a rugó, max. előfeszítésen is, így
    a másik rugót kellett végül belerakni, úgy lett jó. Most előre bekerült egy
    olajos villa (nulla állíthatóságú, de legalább van benne csillapítás), ezzel
    az eleje magasabb lehet, a hátsó traktus meg ugye átépítés alatt van.:DDD
    Célszerű lenne úgy kialakítani, hogy egy sima, 125-ös légrugót fogadjon.

    Szerk: a tengelytáv is meg fog nőni vagy 15 centit, ami a fordulékonyság
    ellensége, cserébe az egyenes futás talán még jobb lesz: eddig is jó volt.
    (A kormány se szitált 45-nél se: remélem megtartja ezt a jó szokását is.)

Új hozzászólás Aktív témák