Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Na hát ez a nagyon nagy baj... Hogy kitudja hány szerelő szagember él még ilyen széles látókörrel. Ha esetleg nem is az érdekei miatt használ valamilyen olajat, de valami régi beidegződés miatti meggyőződésből. Ha esetleg tudja is hogy mit takarnak ezek a betűk és számok, de ha ezt komolyan is gondolta, akkor mit hihet a 0w20as vagy a bevezetni tervezett 0w16 olajokról, nem beszélve a szintén tervben lévő 0w12ről...
De akkor az ilyen szerelők a gépkönyvi előírás szerinti 0w20-at is photoshopnak hinné?
Ha a legjobb olaj a kezében 5w30 volt...anyám.Buster: nekem feketén jobban bejön. De biztos hogy az gyárilag is fakószürke akar lenni? Öreg opeleknek fakul ilyenre a fekete műanyag. Ez kiderül, ha az eredeti darabot lekened külső műanyagra való riwaxszal. Mindazonáltal színrefújva nem lesz optikailag kicsi a kerékjárat környéke? Nézz meg egy régebbi Honda Cityt.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz burjois #47593 üzenetére
Nem hiszem, mert látom a csuklókon hogy kottyannak, plusz ha megrángatom gyorsan, ide oda 1 centit a kormányt, akkor van hangja az egész szerkezetnek.. úgyhogy elsőre szerintem ezekkel a csuklókkal van a baj.. de igazából annyira nem gáz még.
Megjöttek közben a patentek a szélvédőhöz angliából, hondánál sem volt rendelhető eredetiben az összes, plusz kevesebb mint harmad ár volt szállítással. -
zolynet
veterán
No végre bent az állítható lengőkarok és már az első setup is elkészült, ami nem 100%-os,
mert az összetartást nem tudtuk állítani a két mozdulni nem akaró csavar miatt. Így majd ha megjön a tartalék hátsó keresztlengő akkor szépen lehet flexelni. Gyári 29k/db, vaanyátokat .... yamato ugy-t talált nekem ott a srác 19ért a 2darabot postával dojcslándból. (se a bárdiban sem unixban nincs ugy, seholsemnem)
Akinek esetleg a jövőben kellene, ez a honda gyári száma: 52341-S04-000 -> erre keresve ebay.de -n elfogadható árút talál. Remélem p&p lesz és nem lesz semmiféle szopó. (majd kiderül)Remélem meghozza az álmom, 2:20 alá bemenni a Hungaroringen.
[ Módosította: Qru ]
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #47616 üzenetére
Nem, tudom élőben olyan félszegnek tűnik...
Ha már beletúrtam ezt is megcsináltam, adatvédelmi szempontból így üdvösebb.
DE ha zavar és szeretnéd visszacsinálom szívesen.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
burjois
csendes tag
válasz ---Lasali--- #47606 üzenetére
Remélhetőleg könnyebb dolgod lesz így. Azért várom, h mi lett a vége, visszaírhatsz majd.
.....gusztus dolga.
-
Qru
MODERÁTOR
-
vbbb
addikt
Amugy mit befolyasol egy olajnal, ha katalizatoros auton leven szo C1-2-3 helyett mondjuk A5/B5-oset toltunk bele? Hogy jut el a motorolaj a katalizatorig? Nem vagyok autoguru, ezert tartom erdekesnek, hogy ez is egy tenyezo lehet. Koszi!
-
martillo
tag
Sziasztok,
Par kerdes megfogalmazodott bennem a napokban
Kerdes1: Ismer vki olyan helyet Pesten ahol lehet csak alvazmosast kerni/vegezni?
Gepi moson nem szeretnem atkuldeni a kocsit, ha nem muszaj...Kerdes2: van vkinek allofutes a kocsijaban? Mi a tapasztalat vele, megeri utolag ilyet berakatni?
Aki esetleg rakatottt bele, az hol csinaltatta, van javasolt hely/ceg erre a munkara? -
Qru
MODERÁTOR
válasz martillo #47626 üzenetére
Ha félsz a karcoktól de szeretnél rendes alvázmosást nem csak így lándzsás mosóval aláverni akkor ezt javaslom: robotwash az érintésnélküli mosó.
Amúgy elég jó én már sokszor voltam itt. Főleg télen járok ide amikor a sót akarom lemosni az alvázról.Webasto, kb fogalom a témában.
Nekem ugyan nincs de haveromnak van, egy gombnyomás és pár perc alatt 60 fokon van a hűtővíz télen is. Hosszútávon meghálálja a motor, kb alig fog menni hidegen így.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
martillo
tag
Koszi szepen!
Jonak nez ki ez a moso, kar, hogy csak a premium programban van alvazmosas... Bar szerintem 1-et igy is be fogok iktatni 1-1,5 havonta.
Teljesen jol elvagyok ezekkel a magasnyomasu onkiszolgalo mosokkal, csak az alvazmosas hianyzik, mert az utolso 400m-en nincs betonut nalunk igy ilyenkor eso utan tiszta sar a kocsi allja, ami zavar... Ha lenne vmi csak alvazmoso megoldas parszaz forintosban, akkor ott kaphatna minden eso utan egy tisztitast szo nelkul.Errol a webasto-rol mar olvastam neten, szemelyes tapasztalatot meg nem sikerult hallanom. Nagyon erosen gondolkodom rajta, mivel a kocsi kint all, nincs garazsom es jellemzoen ~20km-es uttal kezdek reggel meloba, amihez szerintem telen jot tenne egy allofutes. Oszig meg probalok okosodni a temaban, aztan meglatjuk...
Szerk: OFF-ra tettem, igy reggelre mar feltunt, hogy inkabb altalanos autos topic tema ez...
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz burjois #47620 üzenetére
Megjött közben a kipufogó sor tömítésem is, majd ha jó idő lesz lebontom a leömlőt, van rajta egy szép repedés, kísérletet teszek a megheggesztetésre, az is egy jó tanulmány út lesz. Aztán kipufogó bandázs lakótelep tuning.
Na meg a rozsdás csavarokat jó lesz leszedni, tő csavar remélem nem fog beszakadni.[ Szerkesztve ]
-
Rolvik
csendes tag
Sziasztok!
Forumon tobbszor olvastam mar Imi nevet ajanlott szerelokent. Eltudnatok kuldeni a telszamot es a cimet? O milyen alkatreszekkel dolgozik? Gyari utangyartott? Hozott anyagokkal foglalkozik?Most neztem a honda markakereskedesek oldalan hogy van akcios szervizvsomag a 3 evnel idosebb autokra egy kis szerviz 50ehuf. Ez nala kb mennxibe lehet?Koszonom
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
1.8-as "ufo" Civicem van.
Az utóbbi időben problémát észlelek a klíma működésében.
Röviden és tömören: üzemmeleg motor esetében a beállított belső hőmérsékletet a kocsi nem tudja tartani és 23-24 fok esetén is egy idő után fázni kezdek.
Induláskor, hideg motor esetében semmi gond. Később jön elő a probléma. Ha indulás után jó 20 perccel meg kell állnom pl tankolni, akkor már az onnan történő induláskor sem képes felfűteni a kocsit a rendszer rendesen.
Nem mértem meg, de sacc/kb beállított 24 foknál ha van valós 20-21 lehet sokat is mondok.
Találkozott itt valaki esetleg a jelenséggel?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
hülyegyerek
addikt
válasz KubanitoS #47634 üzenetére
Ugyanez van nálam is az FN-el. A beállított hőmérsékletet indulás után képes produkálni 10-20 percre, de utána leesik. Ha feltekerem legmelegebbre, akkor meg ugye forrót fúj, és ha lejjebb tekerem, akkor is úgy marad. Voltam vele klímásnál, ő azt mondta, hogy szerinte a klímavezérlő elektronikával van baj. Elkezdett dobálózni 100-200k-s javítási összegekkel, én meg inkább otthagytam a francba.
Imihez kellene felvinnem, csak sajna nincs rá időm.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Jaffa75
őstag
válasz yodamester10 #47636 üzenetére
van az az "bug", hogy indítás után automatikusan bekapcsolja a klímát...
egyszerű lenne a dolog, csak kikapcsolja egy gombnyomással, és után oda tekergeti, ahová csak szeretné!
-
Jaffa75
őstag
válasz yodamester10 #47638 üzenetére
ott voltál??
Én is megnéztem, pont ott volt a tulaj - a hátulja nem szép, az eleje meg túl lett bonyolítva - bele is kukkantottam!
-
yodamester10
őstag
Na kis matek
Ha a sport pluszt választanám és beszámolnák az accordot ami full extrás mondjuk egymilliókettőbe akkor még mindig kellene 10 évig fizetnem 57 ezret havonta.Asszem inkább javíttatom az "öreget"[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz yodamester10 #47642 üzenetére
Na, nem jött meg a kedved az új autóhoz?
Különben is lehet abban is 2 év múlva már bugzana a komfort elektronika.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #47642 üzenetére
Én is számolgattam a napokban, hogy ha 1,5-1,6 millióért eladnám a Jazzt, plusz hozzátenném a leendő kártérítésemet (kb. 4 millióra számítok), akkor már csak 2 milliót kellene hitelezni az 1.5-ös Sport Plus-ra, ami 3-4-5 évre egyáltalán nem lenne vészes.
Csak az a baj, hogy a motorozásról nem szeretnék lemondani, valamiből meg azt is meg kell majd venni.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
-
nemethchek19
aktív tag
Sziasztok!
Feltételezhetően a következő alkatrészeket kell beszereznem a kocsimhoz:
- 2 db Első-felső lengőkar gömbfej (vagy kpl. lengőkar)
- 2 db Hátsó-felső lengőkar gömbfej (vagy kpl. lengőkar)
- 2 db Hátsó lengéscsillapító (ez még kérdőjeles, hogy valóban cserés e)
- Hátsó keresztstabilizátor belső szilentAutó: Honda Accord CG8 1.8i (F18B2) LS (6gen) [évjárat: 1999]
Mit tanácsoltok, honnan lenne érdemes beszerezni őket korrekt áron?
Előre is köszi a választ!
-
DeathAdder
veterán
válasz nemethchek19 #47648 üzenetére
Én tapasztalatból ilyenekből csak gyárit. Utángyártott gumik gyakran néhány éven belül szemetek, vagy annál is előbb. Gyárival meg nyugodt leszel, és nem is drágák.
Mondjuk első gömbfejnél fasza a Honda, mert pl. esetemben is csak csonkállványostól lehetett cserélni ami nagyon nem olcsó. Viszont utángyártottban megveheteted simán csak a gömbfejet is.
Ha gyári kell érdeklődj: csepeli bontó, TypeV, vagy Zsemito baján
utángyártott: fékmester, kovácsautó, bárdi, unix etc.. ott ki is tudod bogarászni a keresőben hogy mire van szükséged.. illetve crx-en PelyV(T)i debrecenből általában mégjobb áron tud, akitől rendszeresen vásárolok teljes megelégedéssel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest