Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- gerner1
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz
z123456789 #48398 üzenetére
Jóvanazúgy!
Enyém meg hót retek, most is inkább motorozni indulok pucolás helyett. -
PartyNewl
tag
válasz
zolynet #48396 üzenetére
Ferodo 5.1
Sima alap tárcsa
Ds2500 betétElső nekifutásnak ennyit gondoltam.
Persze tudni kell hogy az enyém D15z6, hátul dob de már megvan a tárcsás futómű csak be kellene tenni persze az egy kicsit nagyobb meló így az külön project lesz.
Eddig a futóművet csináltam, vti stabrudak és Gabesz által keményitett vti gyári gátlók eibach rugókkal elég jónak tartom még most, aztán hogy mire elég majd kiderül, hàtsó ek9 stabrúdra vadászom még.
Motort is cserélem majd, most akadna is egy pár swap de az is várat még magára, talán jövőre.
De ha már így megkérdezted had gratuláljak a múltkori 2. helyedhez mindig nagy élmény olvasni a részletes beszámolóidat, tartsd meg ezt a jó szokásod!
Ami engem illet azért kezdtem el mert szeretnék szlalomozni, később ha az autóm is olyan állapotban van kijutni a ringre. -
Elmör
őstag
válasz
bbubby00 #48375 üzenetére
Én tuti megyek, meg pár Hondás még innen Vas-ból, de ők is akarnak sütögetni, így őket nem hívtam be a Facebook csoportba, csak én megyek biztosra, hogy ha ők mégsem sütnének akkor van "B" tervem. Ha meg mégis sütünk akkor sincs gond, én beleadok a közösbe Bubby, max nem fogok enni vagy csak keveset, de az a pénz amit kb emlegettél nem fog földhöz vágni, szóval én benne vagyok a főzésben, sütésben.
Más, ami többeket is érdekelhet: Honda Fest 2017 Hatzendorf, Ausztria. Most értem haza, kb. 30km-re van a magyar határtól, de én rohadtul fostam átmenni a Civiccel és nem alaptalanul, ugyanis azt mondták az osztrák tuningosok is, hogy ha nincs jó kedve a rendőrnek akkor mehetek haza trélerrel + súlyos 100 eurok büntinek. Roland barátom sajnos holnap reggel már dolgozik, így kénytelenek voltunk a 3 napos bulit 2 napra süríteni, tehát pénteken 5-re értünk oda, befizettünk fejenként (illetve autónként, mivel utasnak már csak 10 euro ha jól emlékszem) 15 eurot ami 3 napra szól, de ha csak 2-3 órát vagy ott akkor is annyi és még 5 eurot a sátorozásra, de ebben van reggeli is ami nem azt mondom, hogy bőséges, de pont elég volt.
Pénteken kb. 30 autó volt kint a mieinken kívül, közöttük egy csodaszép piros NSX, talán 1992-es évjárat, a tulaj ugyan nem vitt el 1 körre, mivel ő is alkoholizált, de engedte, hogy beszálljunk. Sajnos legújabb Civic Type R még nem volt, de volt így is annyi autócsoda, hogy csak hüledeztünk. Megunva a körbejárkálást bementünk a Kultúr épületbe, mivel ez egy kultúr centrum úgymond, van betonos és füves parkoló is, de a sátorozó hely kicsit odébb volt és nem engedték, hogy a sátor mellé parkolj (Rukkelon ez mennyivel jobb), sőt az egyik szervező azt mondta menjünk fel nyugodtan kipakolni és sátrat felverni, míg aki a forgalmat irányította már nem engedett fel. Nagy nehezen megértette, hogy elég 1 autó is nekünk, de meg kell oldani a sátor+pokrócok+hálózsák+víz+melegruhák felvitelét, ne kelljen már 500 méterről ezekkel cipekedni. Ma este már sima volt, nem kérdeztek semmit, csak intettek, hogy mehetünk fel szétkapni a sátrat.
Ez Steyer ország, tehát már kicsit szebben beszélnek németül, de sokat felejtettem így inkább angolul próbáltam kommunikálni. A "Hello"-zást nem szeretik, inkább Morgen-eznek meg Szerbusz az nagyon megy. Iváskor Proszt meg Auf dich stb. Amire érdemes odafigyelni, hogy ha ők vannak olyan kedvesek, hogy megisznak velünk 1 házipálinkát akkor bizony nekünk is meg kell valamit amit ők választanak. A gond ott volt, hogy mi nagyon bele lendültünk a pálinkába, ők meg inkább Jager-t akartak itatni velünk, ami nagyon nem a kedvencem, de inkább azt választottam mint valami likőrös kisüveges valamit. Ekkora hangzavart egyébként még nem hallottam 30-40 embertől és sajnos a beszólásokat nem értettem.
A segítőkészség az meg volt bennük, láttam az egyik sátorhoz kivittek áramot és ugyan mi nem vittük felfújható matracot, de telefon töltést kértünk, kaptunk is ingyen. Mosdók az épületben voltak, nagyon kultúráltan, illetve mobilwc-k is voltak a sátorozós részen. A sátorban úgy gondoltam elég lesz a pulcsi+kabát egy hálózsák alatt, de tévedtem, hajnalban rohadtul fáztam, arra ébredtem fel. Volt ugyan még 1 takaróm alattam, de azt nem akartam kivenni, mert akkor a kemény talajon fekszek, végül muszáj volt. Egyébként látszik öregszek, a Roland talán 26 éves és nekem kellett felvinnem a sátorba, úgy beállt, régebben meg engem vittek mindig.
Szombatra sok autó gyűlt össze, cirka 200 Honda + 20 más márka (Toyota Supra, Subaruk, Mazdák). A reggeli 2 db zsemle, 2 kenyérszelet (legalábbis ennél többet senki sem mert elvenni), 2 db. dzsemm, 1db. kis vaj, 2 szelet sonkaszelet és 4 szelet valamilyen más felvágott, ami nekem nem volt szimpi, 1 narancslé és 1 kávé. Szerintem korrekt adag volt, sajnos az árak eléggé horribilisek voltak, 0.25 fanta 2 euro, ugyanennyi szóda 1 euro, ráadásul kellett mindig 1 euroval többet adni poharanként, mert üveg poharak voltak, ha visszavitted visszakaptad az 1 eurot. Ebédre bécsi szelet (2 szelet rántotthús) hasábbal meg kis ribizlis mártással volt 8 euro, vacsira grilltál 2 féle hús 1-1 nagyobb szelet és vegyeszöldség meg kis hasáb szintén ugyanennyi, Fagyi 2.5 euro, csavart vanília és eper, sajnos vizes íze is volt, nem igazán érte meg, de a többi kaja nagyon finom volt.
Árnyék kevés volt, úgyhogy rákvörösre égtünk ma, de legalább 1 újabb trófeával tértem haza, autós szépségverseny Top 30. Nem néztek külön kategóriát, se hogy ki az első, csak hívták ki az embereket egymás után. Azért jöttem meg ilyen későn, mert 7-re írták az eredmény hirdetést, de közben mindig volt szünet, Honda Limbo helyezettek, szünet, Legmesszebbről érkezők, szünet, Aufo hifi hangnyomás megint szünet, már a tököm kivolt, ráadásul kicsit kevesebb kipuff hangnyomást mértek, mint múltkor és be sem kerültem az első 5-be sem. Az esti show 18+ volt, egyik csajnak szülinapja volt, hát hozattak egy chipanddale fiút, majd randomra kiválasztottak egy csávót akinek meg a hölgy megfelelője táncolt, de a végén levetkőzött full meztelenre, nem is gondoltam volna.
Száz szónak is egy a vége, nagyon jó buli volt, 3 évente rendezik és tuti megyünk a következőre is, csak euro legyen, mert kártyát nem tudnak elfogadni, se más pénzt.
-
Kobe
veterán
Kezd behalni a xenon....az rgyik ego helyzetjelzovel mar semmit nem ad le, normal vilagitas pedig eszrevehetoen gyengebb
Van valami ajanlott marka egobol, vagy csak gyarit erdemes ? Illetve kene egy beallitast csinalni rajta + nem artana a burat kigujni beljlrol, porosodik....Imi csinal ilyesmiket is, vagy madhova iranyit ?
-
tboldi
nagyúr
válasz
z123456789 #48390 üzenetére
és sunny84!
-
sunny84
senior tag
válasz
z123456789 #48390 üzenetére
úgy is itt vannak a jó idők , majd 1x összebeszélünk és egy közös képre beállunk
#48372) tboldi : f@sza lett
#48371) flegga92 : grat szép vas sok balesetmenteset
#48389) JustInTime : pofás , de az a piros nem kellene rá , nekem nem adja sorry
-
flegga92
senior tag
1.2 volt rossz első kerék csapággyal, téli szett acél felnin kb egy szezont futottak, 35k értékű 1 éves fejegység, fóliás ablakok, Paragi hátsó dob (gyári is megvan), Type-R szárny, 1 éves Honda akksi. Kerékcsapágy 30k volt és ebben benne van a kocsi teljes átnézése. 260e+ km van benne, lekértem vásárlás előtt a rögzített óra állásokat és valósnak tűnik. Első hátsó lökhárító, motorháztető és a bal oldala volt fújva, törve nem volt épp csak picit vastagabb a festék, kocsi újra van polírozva. Úgymond vezetett szervizkönyves, megvan az összes számla a javításról.
Kopogó zaj okára azt hiszem pont a fogasléc vagy kormány rudat mondták.
Gázbowden szorulni kezd egy idő utan és hiába fújod nem használ, nehéz a pedált nyomni. Valamiért kb 5 méter hosszú, ezért drága. De Facebook csoportban olvastam, hogy egy cég 3000 körül felújítja.
EGR problémáról még nem olvastam.
Nekem a cél egy Celica volt, de ami jó is 1,5misi, arra nem telt. Néztem meg korban hasonló Mazda 3 at, de elég rohadósak és nem is megy annyira mint a Civic. Corollát is néztem, mert szüleimnek volt csak sajna összetörték.
-
TD87
újonc
válasz
flegga92 #48371 üzenetére
Jól néz ki, bár ha ilyet választanék, 5 ajtósat választanék. Mert egyébként motor teljesítményre, méretre, csomagtartó méretére, felszereltségre, megfelelne.
Ha egy hónapja vetted, elárulod az árát? Kíváncsi vagyok milyen árért milyen állapotút adnak.
Nekem, első ötlet a 7. generációs civic volt, de...kissé el ment túle a kedvem. Jó persze nem gondolom, hogy ennyi idősen hibátlan( hm, Apám 10vagy11 lves Jazz-e szinte hibátlan az EGR szelep nyűgösködésétől eltekintve)
Kopogó zaj oka? A rossz úton túl
Gázbowdennel mi a probléma?
És ez a Kormány fogasléc probléma? ( bár ilyet a Jazzre -is írtak, és semmi)
Az EGR szelep ennek is hajlamos eltömödni mint a Jazz-nél?
És ami zavar: ez a EURO 3-as besorolású motor zavar. Ez alacsony. besorolás ám.
Véleményetek?
Amúgy meg jobban tetszene mint egy Corolla vagy Mazda, értelemszerűen melléfogni sem akarok. Ezért minden felmerülő kérdést problémát jól átrágok
-
Zsombe
senior tag
válasz
yodamester10 #48383 üzenetére
Igen, Accordom van, 7gen FL. Akkor hétfőn csere. Remélem azért nem kell az alkatrészre sokat várni, mert munka miatt nem nagyon tudom nélkülözni a kocsit.
BigBlackDog Neked is köszi! -
BigBlackDog
veterán
válasz
Zsombe #48381 üzenetére
Ha jól rémlik típushiba, és ahogy látom, inkább a csere az esélyesebb.
-
Zsombe
senior tag
válasz
Zsombe #48365 üzenetére
A hibajelenség után tegnap végül vész üzemmódba kapcsolt a kocsi, kikanyarodásnál felvillant a sárga motorvisszajelző lámpa és 15-20km/h-nál nem is tudtam többel menni. Rádugtam az OBDII-es kütyümet és p1248, valamint p2138-as hibát írt ki. Elvileg ez gázpedál jeladó hiba. Érdemes ezt csak kitisztíttatni, vagy jobb, ha cseréltetem.
Hétfőn irány a szerviz.
Bár 10,5 évesen szerencsére ez az első hibája a kocsinak.
-
flegga92
senior tag
válasz
tboy93 #48373 üzenetére
Az enyémben volt cserélve, még az előző tulaj által, megvan a számlája is, nekem 50 körüli összeg rémlik rajta, de majd megnézem. Amúgy ahogy olvastam inkább a 1.4 küzd jobban ezzel a gonddal.
Még vásárlás előtt született az autómról egy használt teszt ha valakit érdekelne.
-
Múltkori kerekcseres kalandom utan, tegnap vegre felkerult a nyari szett, jobb kesobb mint soha
2 ev utan fel is csereltuk az elsoket a hatsokkal, mert az elsok jobban kopnak. Kb mire 5-6 eves lesz a gumi, le is kopik a minta, pedig nem megyek sokat egy evben.
-
bbubby00
őstag
Tehát rukkel tóra nem jön senki?!
-
flegga92
senior tag
Sziasztok! 1 hinapja szereztem be egy ilyen Hondát, de nem volt még időm posztolni.
Nyeles tengely csapágy adja meg magát benne, ahogy olvastam 50k a javítás. A másik hiba alacsony sebességnél rosszabb úton iszonyatosan kopogó hangot ad.
Kuplung pedál szinte mindegyiknek recseg. Gázbovden szokott még tönkre menni ami elég húzós tétel, de valaki Facebook csoportban írta, hogy egy cég 3000 Ft körül felújítja, csak akkor pár napig nélkülözni kell a kocsit. Nekem szórja az olajat, de megvan a hiba oka. Van egy kis műanyag dugó az EGR környékén, már meg is van az alkatrész, csak nem bírom az EGR-t leszedni.Eddig nagyon meg vagyok elégedve a kocsival. Egyedül a baromi nagy fordulókör nem szimpatikus, de hozzá vagyok szokva, mert a céges kocsim egy VW Amarok.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #48368 üzenetére
Ezekkel a felnikkel vettem az autót. Magamtól nem biztos, hogy ezt választottam volna, de tényleg nem áll rosszul neki, úgyhogy marad.
Hővédelemmel kapcsolatban nincs még tapasztalatom. Majd 1-2 hónap múlva visszatérhetünk a kérdésre. -
TD87
újonc
Üdv. Majd esedékes lesz autó vásárlás, több márkában is gondolkodtam.
(a családban van amúgy Jazz)
Na, akkor a Honda-ról a kérdéseim:
7. generációs Civic, 2004-2005 tájáról, 1.6-os benzines
Véleményetek róla?
Arról már halottam volt típushibája: valami váltó hiba,
illetve ma írták a fórumon hogy kormány, fogasléc probléma van vele.Illetve, ami engem zavar: euro 3-as besorolású.
Egyéb problémák, illetve akinek volt ilyen mik a tapasztaltai, véleménye a leírtakról?
-
tboldi
nagyúr
Én is rakok fel pár képet a mobilnetesek örömére.
A többi: [link]
Skyfol HP Pro 15%-os fólia került fel, 36k-et fizettem a mosonmagyaróvári Szabó Fóliánál.
Ja, és ha valaki kérdezné, Jazznél lehet az elülső oldalablakokra is fóliát rakni. Kíváncsiságból megmérettem, a legvilágosabb fóliával is 77%-os a fényáteresztés. -
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy az utóbbi időben az autó bármely sebességi fokozatban kb. 1.300-1.600 rpm közötti tartományban ha fix fordulaton forog a motor, akkor rángat (gyorsításkor nem jelentkezik). 7gen FL dízel Accord.
-
zolynet
veterán
válasz
>>>W!nman* #48252 üzenetére
Most látok egy EK9 hátsó stabrudat (22mm) 100£ + szállítás (nem tudom mennyi, kb 20-25£ lehet)
Nem olcsó, de nem is sokat találni belőle. -
tboldi
nagyúr
Egy bő óra múlva kiderül, milyen lett a fólia.
-
Kobe
veterán
mondjuk én arra lennék kiváncsi, hogy csúsztatott kuplungnál a kuplung felengedésekor mi adhat csörgést, csörömpölést. Tavaly volt a teljes kuplung szett cserélve, viszont csúsztatásnál nekem előlről - jóval előbbről mint a kuplung szerkezet jön valami zaj, mintha valami tompa dologgal vernének ütemesen egy fazekat....az üteme emg úgy változik, ahogy a pedált vezérled, amikor már szinte beremeg és lefulladna, akkor kicsit gyorsabban, finoman kevésbé kiengedettnél meg lassabb ütemben
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
xigris #48355 üzenetére
A vezérléshez nem kell nyúlni ha hidegen nem csörög a lánc (nem szokott).
A gyertya az 40k km után cserés (dupla gyertyás tehát 8 db kell bele), a szelephézagot is érdemes beállítatni rajta (most séróból nem tudom ennyinek mennyi a periódusa keress rá itt). Fékfolyadékot is érdemes lecserélni ha öreg és fel van vizesedve nem csak a forráspontja lesz alacsony de a fékrendszert is korrodálja.
Vízpumpa sokáig jó azt nem cserélném ha nem csöpög de magát a hűtőfolyadékot (ha öreg) azt igen. -
xigris
őstag
Sziasztok! jazz vásárlás után mit kell cserélni?
Olaj olajszűrő levegőszűrő pollenszűrő generátor klíma szíj ez ok.
valami feszítő görgő vízpumpa gyertya? Nem volt még láncos autóm -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #48349 üzenetére
Igen ők azokhoz a modellekhez csinálnak féket ahol az kelendő. Mondjuk egy kisbuszra sztem nem nagyon lenne igény a TG tárcsára...
Meg ugye nem is olcsó. Én néztem az Imprezámra a gyári helyett EBC-t. Hát amikor megláttam az árakat nagyon gyorsan bezártam a böngészőt.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 650W
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest