Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integra
titán
addig nyújtózkodom, amíg a takaróm ér. nem veszek v8-as mercit, ha nem tudok rá rendes gumit venni, nem tudok normális olajat venni bele és legalább a fő komponenseket nem tudom gyáriban megvenni hozzá. hiába 15 éves merci, annak is újautó alkatrész ára van, tisztában vagyok vele. a luxusautó mindig luxusautó marad, mindegy, hogy hány éves. ezt sokan elfelejtik, vagy nem akarnak tudni róla. ezért is roncstemető a luxusautó piac.
ami itt vidéken van...
este ülök a pizzériában, a helyi trendi fiatalok és barátnőik.. megjönnek, csak német autók, régebbi passátok, ötös bömbik, e mercik.. mind dízel, egy benzinest nem hallottam erre még.
mindegyik ugyanolyan nyírt hajjal, divat karórával, felhajtott galléros polóban, a nőik is ugyanúgy karon lógatott táskával, ugyanolyan farmersortban, ugyanolyan ájfonnal, ugyanolyan bamba tekintettel..
mindegyik többet mutat, mint amit lehetne. mind egyénikségek és akkor még arról nem ejtettem szót, ahogyan és amiről beszélnek
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aladdin
senior tag
Én akkor szoktam ajánlani relézést, vagy kábelcserét és mellé mondjuk a "testkébel tuningot", ha túl nagy feszültség különbség van (járó motornál term.) az aksi saruin és az izzó lábain. 3-4 tized volt még nálam is elmegy. De gondoljunk csak bele, 1 volt különbség már majdnem 5 watt! Persze valamit, valamiért. Az izzó nyilván nem örül neki, de mi jobban látunk. Namost ez nem megér pár ezer forinttal többet évente?
DeathAdder
veterán
Na megnéztük a motortartókat végre, ez volt ugye az első számú gyanúsított a rázkódást illetően, de mindegyik tökéletes állapotban van A hátsó kicsit puhább, lehet az is rátesz a rázkódásra.
Mindenesetre veszek ilyen betéteket, amit a gyári első és hátsó bakba lehet tenni, ezzel mégsem billegne úgy a motor, és remélhetőleg kevésbé is pattog majd el, amitől állandóan hajamat tudnám tépni..
Nade az ép bakok esete most nagyon meglepett, így egyértelművé vált, hogy a kuplunggal van valami gebasz, de úgy nem vesz rá a lélek hogy levetessem a váltót meg az egész szart...
Más.
Lengéscsillapító téma.
Bezony hogy szarok, ma megnézettem és a hátsó 82% -os szóval csere.
Amit viszont nem tudok.
Gyári Showa potom 80-90 ezer között mozog.
A Kayaba 17 ezer, és ha jól tudom a Kayaba gyári beszállítója bizonyos modelleknek.
Tehát megérné nekem az ötszörösét kicsengetni egy Showa-ért? Jobb lesz? Ötször (vagy legalább duplán) tovább fogja bírni?
Nem akarom elspórolni (persze nem mindegy a 80 ezer sem), de ez az árkülönbség azért nagyon komoly!
Inti - Mint többször, így most is egyetértek
az off -oddal is, bár nem olyan régen én is ilyen holtkóros voltam, már ami a habitust illeti (kopp-kopp).
Na de amikor akaratlanul is, de belefülelek a témájukba... a falnak tudnék menni
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
érdekes, akkor simán lehet, hogy kuplung, neadijsten lendkerék, de ehhez ha tetszik, ha nem, lekell vedd a váltót
nemtom, én elsőre nem spórolnék a gátlón, imit kérdezd meg de szerintem azt fogja mondani, hogy a gyárit. jelentősen befolyásolhatja az autó viselkedését ez az alkatrész, ha nem az kerül bele, ami való. a kayaba valóban gyárt asszem, régi 6gen civicnek pl volt ilyen gátlója, de pontosan nemtom, hogy most mibe gyártanak.
engem pl a szíjcseréknél eltanácsolt a gyári 9e ft darabonkénti áras szíjaktól, mert azt mondta, hogy ott semmi értelme a többletnek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
BlacKSouL
addikt
Mondtam én hogy inkább kuplung...
Aláírás (nem kötelező megadni)
runner 125
nagyúr
(#27907) !Overdose! válasza DeathAdder (#27903) üzenetére
!Overdose!
őstag
Nem gépeltél el valamit? 82% még teljesen jó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Integra
titán
lassan kapod majd a privátokat, hogy nem akarod e eladni, vagy, hogy ha eladnád, szólj már nekik gyorsan
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
DeathAdder
veterán
Az a baj, hogy most cseréltem a váltóolajat két hónapja ésatöbbi... de mostmár tuti a kuplung, jól mondta BlacKSouL fórumtárs valóban
Nem ismerem Imit h csak úgy megkérdezzem tőle, de grego-val beszéltem és azt mondta neki 8(!!!) hónap használat után 14% -os volt a Kayaba, ami az utángyártottak közül is a legdrágább No ez azért nem semmi..
Amúgy ő is pont azt kérdezte, hogy miért akarom 82% -osan cserélni.
!Overdose! - nos én nem értek hozzá igazán, de a számítógép az elsőre azt írta zölden, hogy 93% és kiváló.
A hátsóra sárgán 82% és angolul írta (értettem de már nem emlékszem pontosan hogy írta), szóval valami olyasmit, hogy ez még használható.
Azt mondta az ember aki csinálta, hogy 75% alatt már piros és rossz
Ja amúgy a járgány összsúlya is lemérve: 1380kg (fél tank, és egy 75kilós emberrel együtt)
Egyébként azért vittem el lemérni a gátlókat, mert úgy hallom hogy nagyobb sebességnél extra szar úton hátul néha kopog valami, és erre gyanakodtam. Amikor meg megláttam a sárga 82%-ot és a mellékelt szöveget, biztos voltam h a gátlók a szarok.
Ezek szerint akkor mégsem?
runner 125 - gyönyörű szép
honda23
aktív tag
Most akkor 82%-os a hátsó gátló? Az tökéletes!
20% alatt bukim meg műszakin, nekem 12-13%-os volt és még úgy is sokkal jobb volt az útfekvése, kanyarstabilitása, mint a vtimnek, ami 50% körüli volt...
Kayabát ne hogy meg mert venni, ep1 és ep2 utángyártottját adja a unix és bárdi az ep3-ba is, max 5e km alatt ledarálod 0%-osra, grego is így járt...
Ha ráz a kasztni, főleg alapjáraton és rángat a kocsi minden váltásnál egy kicsit, akkor az motortartó bak lesz.
De ha induláskor csinálja csak ezt, valszeg kuplung, nekem még semmi bajom vele, lekopogom.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
(#27911) !Overdose! válasza DeathAdder (#27909) üzenetére
!Overdose!
őstag
A 82%-os gátló biztos, hogy nem kopog. Esetleg a felütésgátló adta meg magát, de az külön kapható. 20% egyébként a határérték a hátsó tengelyen, de a helytelen guminyomás nagyban befolyásolni tudja az értéket mindkét irányban. Szerintem még felesleges kicserélni. Ha mégis, akkor ajánlom a Koni-t vagy a Bilstein-t. Nekem a Koni olcsóbb volt, mint a manapság kétes Kayaba.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
honda23
aktív tag
20% a határérték hátul, elől meg 40%.
82%-ot az új beszerelt gátlók több mint fele nem tudja sajnos.
Type-r ep3 civicbe csak a gyári showa jó a feszes sportfutómű miatt.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
!Overdose!
őstag
"Type-r ep3 civicbe csak a gyári showa jó a feszes sportfutómű miatt."
Szerintem pedig az összes olyan gyártó gátlója jó lehet bele, aki külön gyárt gátlót az EP3-ba és nem az EP1/2 gátlókat ajánlja hozzá. A Koni is ilyen. Persze valószínűleg a gyári megoldás a legjobb, de nem hisezm, hogy az lenne az egyetlen járható út.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
honda23
aktív tag
Igen, ez így van, csak ep3-ba gondolom a koni és a bilstein is nagyon drága lehet.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
runner 125
nagyúr
5-6 évig biztos megmarad, azért is próbálok most egy közel tökéletes állapotot összehozni, már amennyire egy 9 éves autónál össze lehet.
DeathAdder
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
DeathAdder
veterán
Igen 82%, le is fényképeztem (legalábbis úgy rémlik), de a pillanat hevében lehet mégsem, mert nincs a telómon a kép
Na mindegy, de itt valami nem oké, mert azt mondták, hogy 75% alatt már rossznak vannak titulálva a gátlók, ennek utánajárok...
A kasztni ráz, ha csúsztatom gáz nélkül a kuplungot meleg motornál.
Első körben most megrendeltem a bakokhoz a betéteket tegiwa-ról, kíváncsi vagyok lesz-e változás, de a váltót nagyon nem szeretném leszedni Kuplung jó helyen fog ahol kell, nem csúszik szóval nem tudom...
!Overdose! - gyári felnin, és guminyomáson vagyok Most lehet elkiabálom, de lehet a kopogásért egy csavarhúzó volt a ludas, nagyon rossz helyen volt, lehet azt ugrált amikor kopogást hallottam.
Elmegyek máshova is megnézetni a gátlókat, mert ha cserések, akkor cserélve lesznek
xcbiker
addikt
Szerintem Tein vagy semmi mas.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Integra
titán
mi az, hogy már amennyire lehet?!
ez az autó akkor is menni fog és hibátlanul működni, amikor a volvod már... khm, szóval érted
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
jaja, tein vagy egy jó kis k&w.
bilstein se rossz, de nem tudom, hogy hazai supportja hogy van, van e egyáltalán. ilyen szempontból is jóval jobb a másik kettő.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#27920) jozefgucci1 válasza runner 125 (#27906) üzenetére
jozefgucci1
addikt
Nagyon szép lett egyben van a verda . Nekem is ilyen felniken van a gumi jól áll neki . A lámpatest mintha szalonból lenne
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
(#27921) DeathAdder válasza !Overdose! (#27913) üzenetére
DeathAdder
veterán
A Koni csak sportgátlókat csinál?
Tehát keményebb a gyárinál? Árban hol lehet a gyárihoz képest?
honda23
aktív tag
75% alatt?
Ez vicces, mert pl a 6 gen accord új gátlói sem érik el a 80 %-ot csere után.
Nekem a vti után egy álom a kasztni, egyáltalán nem ráz, nagyon jó benne ülni, a motor meg sem mozdul a helyéről, talán valós lehet a mostani 106e km.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
DeathAdder
veterán
Szarul (máshogyan) mérik ahova tegnap vittem.
Ez az én szerencsém...
Egy szaros fiat uno amibe a legolcsóbb utángyártott gátlók lettek véve 100% -ot kapott azon a helyen
Elviszem rendes helyre és minden kiderül, de szerintem cserések lesznek.
Most azon gondolkodom, hogy nagyjából a gyári áráért lehet Konit is venni, ami tán ~30% -al keményebb is, így kevésbé pattogna el, és akkor lehet elöl is cserélném.
Na meglátom még, nemtom mi lenne számomra a jó döntés, de ráérek összeszedni infókat és tapasztalatokat
DeathAdder
veterán
Koni is bekaphatja!
Az első Koni gátló csere szép mutatvány lenne, mert egy olyan gátlót kapnék vagyon pénzért mint a hátsó. És lesz egy leírás amiben benne lesz hol fűrészeljem el a gyári gátlót és fúrjam ki az alját, mert abba kell majd belerakni.
150 ezerért ez most komoly?
Gondolom azért így csinálta a Koni, mert így több autóba is jó ugyanaz a gátló és ezért olcsóbb a gyártása. Hát bekaphatják...
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
gyááááári
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jozefgucci1
addikt
(#27927) runner 125 válasza jozefgucci1 (#27926) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ez még teljesen új állapotú.
Korábban volt téma, jó néhány lámpatípus hajlamos mattulni.
1-1 mosás után érdemes a lámpálat is lewaxolni, így nagyobb védelmet kap a plexi, persze a legjobban az mattítja, ha folyamatosan napon áll.
mod. Jah és a projektoros lámpa nagyon cool, szívesen elfogadnám.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Aladdin
senior tag
Én rendszeresen waxoltam a lámpáimat, de óvatosan azzal is. Hátsó lámpát lehet nyugodtan, mer az csak egyszerű műanyag, de az elsővel vigyázni kell. 7.gen Civicemen rászoktam a waxolásra, hűű meg haa, kurvaszép volt utána, aztán rászoktam, h rendszeresen waxszal tisztítottam. Oszt nemtom, h ettől, de megindult egy ilyen hámlás rajta. A mostani Accordomon már fólia van a lámpán. Pár hetes korában rakattam rá, mert tudtam, h sűrűn pucolok lámpát, nomeg a kövek ellen is véd. Az a kanyarfényes, xenonos cucc meg gondolom nem annyira occsó
runner 125
nagyúr
Akkor valamit rosszul csináltál, vagy szar anyagot használtál. Egy minőségi, pamutronggyal felhordott, majd átdörzsölt wax nem bánthatja a plexit, úgy ahogy a fényezést sem.
Vettem én is fóliát, még az is lehet h felrakom majd, de sajnos hiába átlátszó, valamennyit elvesz a fényerőből.
Ettől függetlenül ütős ez az új Accord.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Aladdin
senior tag
Neeem...
Puha rongy, Turtle wax. Mondjuk 3-4 év után jött ki rajta. Azért a wax is dörzsöl, csak nagyon-nagyon picit. Namost sok év alatt a sok waxolás gondolom lekapta a védőréteget.
neduddki
nagyúr
HI!
Tegyel ra glassguardot:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeathAdder
veterán
Na visszamentem ahol nézettem a futóművet, pontosabban a haverom a 22 éves fél millió km-es Prelü-jét megnézette, ahol az első tengely 96% a hátsó meg 93%-ot kapott. Mondom mégegyszer a gyári 22 éves gátlók, rugók.. vannak az autóban, és napi szinten olyan szar úton tesz bele 50km -t, amit egy átlag autó futóműve 1 évig se bírna.
Megkérdeztem, hogy mégis mi most ez, és miért titulálja szarnak a gép az én 82% -os hátsó futóművemet.
Azt mondta továbbra is, hogy a 70-80% már ultra gyengének számít, kérdezem akkor mi volt az eddigi legrosszabb?
Azt mondja ötvenpár százalék, de az már olyannyira gyenge volt, hogy attól félt kibírja e a futómű azt a rázást, vezetni alig lehetett azt az autót
Szóval nemtom mi ez, de legközelebb elviszem egy rendes helyre....
Integra - Gyári is lesz
Lámpa témához visszatérve. Ez az én lámpám (most kimentem, fotó, nincs lemosva), szerintem még soha nem volt felpolírozva. Ennyit számít a garázs? Illetve ahogy nekem lejött, ha felpolíroztatom akkor az 1-2 éven belül bemattul?
Aladdin
senior tag
Isten ments, h ezt polírozd, ez szép, csak picit karcos. Ezt még egy wax pont rendbe tudja hozni...
Aladdin
senior tag
Nem ismerem azt a cuccost, de mint mondtam, le van fóliázva...
honda23
aktív tag
Na az ilyen szerelőktől kapok röhögőgörcsöt...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
runner 125
nagyúr
Teljesen felesleges ezt polírozni.
Vegyél Autoglym SRP-t, abban van karcfeltöltő is, érdemes mind a fényezést, mind a lámpát 1-1 mosás után lekezelni, s akkor sokkal tartósab lesz (UV védelem, vízlepergetés..)
Mondanak sok mindent a lámpákkal kapcsolatban. Van aki azt állítja, h bemattult lámpa polírozása csak ideig óráig megoldás, mert eltűnik róla a gyári "lakkréteg", s sokkal hamarabb visszamattul, mint előtte. Olvastam olyat is, h léteznek anyagukban sokkal minőségibb, az UV-t jobban tűrő lámpák, illetve az occsó gagyik. Van aki szerint, ha folyamatosan kezelve van a frissen polírozott lámpa (értsd wax), évekig fényes marad.
Utóbbi állásponton vagyok, pontosaban próbálom épp úgy tisztítgatni, ápolni majd a lámpát is, aztán meglátjuk. Kicsee említette h vannak olyan lámpák amiket 1,5 - 2 éve csinált és nem mattultak vissza.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Autoglym SRP-t csak simán kézzel felviszem? Most nézem, fél liter 4100 HUF. Meddig elég ez a cucc?
runner 125
nagyúr
A honlapjukon videó is van. Pamutronggyal felviszed az egész kasznira, vársz kb negyed órát míg megszárad és átdörzsölöd egy száraz pamutronggyal az egészet.
mod.
Az SRP-nél van eggyel "lightosabb" szerük is az Extra Gloss Protection, kevésbé karcos felületre való. Az S60-at is azzal kezelem, viszont a Honda-ra kevés lesz, mert sajnos az előző tulaj gépi mosóba vitte mindig, és lámpafénynél látszanak az apró mosási karcok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
DeathAdder
veterán
Ő csak azt mondta amit a műszer mutat, ill ír. És ha egy legolcsóbb utángyártott gátlóval egy szaros fiat uno 100% -ot kapott, egy 22 éves fél milliós Prelü meg 96%-ot, akkor elhiszem h az ember (aki ott csak egy munkás) azt mondja, hogy az 50%-os már szét akart esni.
De mondom elviszem majd egy rendes helyre, majdnem biztos vagyok, hogy cserések a hátsó gátlóim!
[ Szerkesztve ]
LógaGéza
addikt
Üdv!
Valaki tudna abban segíteni, hogy melyik most a legolcsóbb 7genes Civic, amit meg is éri megvenni használtautók közül? Sajnos én nem tudom felmérni, hogy mit kell rajta nézni
Köszönöm!
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
neduddki
nagyúr
HI!
igen ennyit,
mod: spr max also retegnek vedd, ha jo allapotu akocsi akkor Col915, Wolf FullMoon ha szepseg a cel, ha max vedelm akkor bodyguard
udv
neduddki
mod: Aladdin: az mindegy mert iyg nem kell csiholni a bogaraktol
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
honda23
aktív tag
Nem tudom, milyen mérés ez, de egy vadonatúj gátló soha sem 100%-os, egy fórumos kolléga accordban cserélt rugókkal együtt gyárit természetesen és kapott előre 60-70%-ot, nekem elől 60%-os volt, hátul 12-13%-os, és a hátsók még így is tökéletesek voltak, nem éreztem számottevő különbségeket a mostanihoz képest. Műszaki mérés, plusz bárhol ahol mérnek, elől 40%, hátul 20% a határérték, én így emlékszem, de megkeresem neked a papírokat, mert elraktam mindent.
22 éves prelünek hogy lenne már 96%-os értéke? Jó, ha tud egy 60%-ot fél milla km-rel.
A másik, gyári gumim ugye /45, ha felraksz /55-öt hátulra 16-os méretben, vagy raksz 100 kg súlyt hátra, simán átmehet a műszakin, mert nem fog annyira elpattogni, mint a 45-ös gumikkal.
Nekem is azt mondták, hogy csaljak, de én nem fogok xar gátlókkal menni, és cipelni a családot is...
Nekem a toyotánál ingyen megmérték a lengéscsillapítóimat még tavaly , és ott mondták, hogy cserések lesznek a műszakira, mert nem menne át a határérték miatt.
Kicseréltettem és simán átment most áprilisban.
Amúgy kb 80-100e km-t kell kibírnia az első-, hátsó gátlóknak, szóval most kicserélteted elől, szerintem többet nem kell, amíg nálad lesz.
Az elsők még húzósabbak(100 felett van a gyári), azok nekem már cserélve lettek gariban Imiéknél 3-4 éve, és most cseréltem a hátsókat márciusban.
Vidd el egy műszaki állomásra, ahol úgy mérnek, mintha műszakira mérnének.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
egy full polir raferne azert a verdara. Kulso+belso+motorter takaritas, polirral 30-at mondott ra egy miklosi csavo, 2 nap alatt csinalja meg. Realis?
neduddki
nagyúr
runner 125
nagyúr
Írj kicsee-nek is, Pesten dolgozik.
A minőségi, alapos full polír kb. annyiba kerül.
mod. Referencia.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Kranitz Geza, Szigetszentmiklos
neduddki
nagyúr
hI!
en linkjabb Jozsi-vla beszlnek elso korben
ha vcan r apized akkor polir utan egybol vidd el foliazni az elso-hatso lokost, motorhzatetot es a doblemezeket utanna mehet ra a wax
udv
meduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
jozefgucci1
addikt
Üdv ! Teganpi autómosás után a hátsó tolatóradarom középen tolatásnál sípol folyamatosan ! Ma elég sokat mentem a kocsival és ezt csinálta végig . ezzel mit lehet kezdeni ? Sima slagos mosás volt semmi nagy nyomás .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
(#27950) runner 125 válasza jozefgucci1 (#27949) üzenetére
runner 125
nagyúr
Talán belefolyt valahogy a víz, netán kis zárlat keletkezhetett. Kompresszorrel próbáld meg kifújatni, vagy hajszárítóval melegítsd meg. Esetleg a sarukat húzd le, ha eléred és nem kell sok mindent lebontani.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
ingyenes kategóriában
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis