Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  HDD probléma (nem adatmentés) (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#20801) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
Hasonlót már kérdeztem egy másik topic-ban is.
Ha egy külső HDD-t Win 7 alatt lecsatlakoztatok a hardver biztonságos eltávolításával,de az csak pörög tovább,ártottam-e valaminek?
És ha pendrive-ot húzok le a "hardver biztonságos eltávolítása"nélkül XP vagy Win 7 alatt,ártok-e valaminek?
Azt az esetet vegyük alapul,hogy nem történik az adathordozóval semmi sem,sem másolás rá,sem onnan fájlok mozgatása a számítógépre.

Érdekesnek tűnik,hogy ha a gép ki van kapcsolva,és csatlakoztatom az USB 2-re a WD 1 TB külső HDD-t,felpörög,és a készenléti fény világít rajta.
Ugyanez külső WD 500 GB-nál:felpörög a HDD,de készenléti fénye nincs.
Ezek vannak:
[link]
és
[link]
Előre is köszönöm a válaszokat!

(#20802) King Unique válasza Kezdő vagyok (#20801) üzenetére


King Unique
titán

Majd válaszolnak reméljük,de amit én kérdeztem,az fentebb más témában az hasznos lehet neked is,bár nem kell túlparázni ezt se,jók a WD-k... :K

[ Szerkesztve ]

(#20803) Murderer69


Murderer69
őstag

sziasztok!
Biztos láma kérdés de nem vagyok valami nagy ebben a dologban ...
Az történt hogy ájra raktam a win7-et és telepítés után nem látja a "D"-t azaz a másik hdd-t everest látja eszközkezelő is de maga windowson belül nem látom erre van valami orvosság?
előre is köszi mindenkinek aki szán rám 1 kis időt :R

https://www.flickr.com/photos/118057417@N08/

(#20804) Imco válasza Murderer69 (#20803) üzenetére


Imco
őstag

Elvileg simán látnia kéne. Valami furmány van, de ahhoz meg több info kéne.

Szerintem....

Üdv! Imco

(#20805) Murderer69 válasza Imco (#20804) üzenetére


Murderer69
őstag

alaplap : GA-M57SLI-S4
winyó: WD 160GB
win7 ultimate 64bit
és az istenért se vágom hogy mi lehet :F
már szét fórumoztam magam kb 2-3 órája csak olvasok de érdemleges dolgot nem találtam...