- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ivqkzy-: Eddig
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Hasonlót már kérdeztem egy másik topic-ban is.
Ha egy külső HDD-t Win 7 alatt lecsatlakoztatok a hardver biztonságos eltávolításával,de az csak pörög tovább,ártottam-e valaminek?
És ha pendrive-ot húzok le a "hardver biztonságos eltávolítása"nélkül XP vagy Win 7 alatt,ártok-e valaminek?
Azt az esetet vegyük alapul,hogy nem történik az adathordozóval semmi sem,sem másolás rá,sem onnan fájlok mozgatása a számítógépre.Érdekesnek tűnik,hogy ha a gép ki van kapcsolva,és csatlakoztatom az USB 2-re a WD 1 TB külső HDD-t,felpörög,és a készenléti fény világít rajta.
Ugyanez külső WD 500 GB-nál:felpörög a HDD,de készenléti fénye nincs.
Ezek vannak:
[link]
és
[link]
Előre is köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Seagate BarraCuda 3.5 8TB 5400rpm 256MB SATA3 (ST8000DM004) új, original, recertified 3 év gar
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Samsung 980 PRO NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- SAMSUNG 4TB 990 PRO M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7450-6900 MBs - Eladó!
- Új, bontatlan Kingston IRONKEY Vault Privacy 50 8GB 3.2 USB biztonsági pendrive - 1 hét próbagarival
- SAMSUNG 2TB 990 PRO M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, hűtőbordás - 7450-6900 MBs - Eladó!
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD