Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25369) Lackooo84 válasza ThodEE (#25364) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

És legalább az új kártya jobb, mint a régi?? Arra figyelj, hogy a jótállási idő (3 év) természetesen ÚJRAINDUL, ezzel is nehogy átbaccanak, a jótállási jegyen legyen feltüntetve! Ja, és hiába pampog a józsi, ha nem tudnak MINDENBEN UGYANOLYAN (magyarul echte ugyazt) terméket biztosítani, akkor a fogyasztó BÁRMIKOR elállhat a szerződéstől, azaz kérheti vissza a vételárat! Szóval ha neked a pénz vissza opció lenne jobb, akkor elállhatsz a szerződéstől erre hivatkozva, NEM VAGY KÖTELES elfogadni egy másik terméket, még ha a neve hasonló is, de teljesen más gyártótól van stb. Ezzel csak trükköznek, mert ugye 650 ezret kéne neked visszafizetniük, amit nem akarnak, így adnak egy most 300 ezres kártyát. Én nem hagynám, a pénzt kérném vissza. Ja, és mindenképp menj be az üzletükbe, és ezt írd bele a vásárlók könyvébe, hogy össze vissza hazudoznak, valamint emailben szándékosan megtévesztő, hamis dolgokat irkálnak mert mivel nem tudnak ugyanolyan csereterméket biztosítani, nem akarják visszafizetni a vételárat.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.