Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21148) Frontiner


Frontiner
aktív tag

Sziasztok!

2019.02.07-én vásároltunk egy Electrolux mosógépet.
2019.12.05-én bejelentettem a szervíznek, hogy valami elromlott benne,mert furcsa hangja van, már mosni sem merünk vele.
2019.12.15-én!!! kijött egy manusz,megállapította, hogy valóban rossz a mosógép és mivel drága hozzá az alkatrész, a szervízzel egyeztetnie kell, hogy cserélik e egyátalán vagy komplett msógép csere lesz.
2019.12.17-én felhívott a mannusz, hogy kicserélik az alkatrészt, de előtte indítsak már el egy üres mosást 90 fokon,hátha megjavul... :D és szóljak vissza.Ok.
2019.12.18-án visszaszóltam, hogy természetesen semmit sem javult a gép. A manusz mondta, hogy rendben, akkor megrendelik hozzá az alkatrészt.
2020.01.14-én bátorkodtam érdeklődni a szervíznél, hogy ugyan mikor érkezik meg a csere alkatrész.Az ügyfélszolga azt látja, hogy próbamosás az utolsó állapot... Magyaru, b..sztak megrendelni a cuccot. Beszél a szervízvezetővel és visszahív.
2020.01.15-én felhívott, hogy az alkatrész meg van rendelve,01.20-22. között meg is fog érkezni. Ehez képest a mai napig (01.29.) nem keresett senki a javítással kapcsolatban.

A kérdésem az lenne, hogy ez így mennyire korrekt a szervíz részéről, hogy lassan egy 2 hónapja bejelentett hibát nem képesek elhárítani, használhatatlan a mosógépem. Mivel lassan lejár az 1 év garancia, gyanítom erre mennének, hogy kihúzzák addig és nem fogják megjavítani?
Mit tudok tenni? Fogyasztóvédelem? Köszönöm a válaszokat.

 IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015 

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.