Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Frontiner
aktív tag
Sziasztok!
2019.02.07-én vásároltunk egy Electrolux mosógépet.
2019.12.05-én bejelentettem a szervíznek, hogy valami elromlott benne,mert furcsa hangja van, már mosni sem merünk vele.
2019.12.15-én!!! kijött egy manusz,megállapította, hogy valóban rossz a mosógép és mivel drága hozzá az alkatrész, a szervízzel egyeztetnie kell, hogy cserélik e egyátalán vagy komplett msógép csere lesz.
2019.12.17-én felhívott a mannusz, hogy kicserélik az alkatrészt, de előtte indítsak már el egy üres mosást 90 fokon,hátha megjavul... és szóljak vissza.Ok.
2019.12.18-án visszaszóltam, hogy természetesen semmit sem javult a gép. A manusz mondta, hogy rendben, akkor megrendelik hozzá az alkatrészt.
2020.01.14-én bátorkodtam érdeklődni a szervíznél, hogy ugyan mikor érkezik meg a csere alkatrész.Az ügyfélszolga azt látja, hogy próbamosás az utolsó állapot... Magyaru, b..sztak megrendelni a cuccot. Beszél a szervízvezetővel és visszahív.
2020.01.15-én felhívott, hogy az alkatrész meg van rendelve,01.20-22. között meg is fog érkezni. Ehez képest a mai napig (01.29.) nem keresett senki a javítással kapcsolatban.
A kérdésem az lenne, hogy ez így mennyire korrekt a szervíz részéről, hogy lassan egy 2 hónapja bejelentett hibát nem képesek elhárítani, használhatatlan a mosógépem. Mivel lassan lejár az 1 év garancia, gyanítom erre mennének, hogy kihúzzák addig és nem fogják megjavítani?
Mit tudok tenni? Fogyasztóvédelem? Köszönöm a válaszokat.
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015