Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45851) #70869248 válasza Motion_Blur (#45848) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem inkább a Q2 eredményei a mérvadóak, nagyot hűlt a pálya.
Mindenesetre kíváncsi vagyok hogy a Sauber taktikában felnő-e a helyezéshez....mert úgy néz ki nagyon belenyúltak valamibe és az működik...azaz kovácsolni kellene belőle valamit.
Ez sem kis feladat sztem.
Webber-t és a McLaren-ket is előre várom,...a Mercedes gumiproblémáira meg kíváncsi vagyok...érdekes volt az a nyilatkozat ahol elmondták hogy Nico kijött cserére, mert csúszkált, aztán kiderült hogy a gumijai újszerű állapotban voltak (pont ezért csúszkált)
MS kieséseivel sem sikerült még feltérképezni szvsz a Mercedes gumihelyzetét (utalt is rá MS)...szal kíváncsi vagyok :)
Jó futam lesz....ja és persze a Lotus is elég hülye helyzet..akár 4-5. hely is kinéz eddig.

(#45852) #16741888


#16741888
törölt tag

Érdekes ez azért, nem véletlenül eszkalált a RedBull meg a Reanult mert tudják hogy a Merci időmérőn veri őket, és futamon ez óriási időveszteség mire áthámozzák rajtuk magukat.
A Mclarennek meg ez egy egész jó helyzet, közel vannak a Mercikhez vagy jobbak, remek védőhálójuk lesz a Mercik személyében... nagyon úgy tűnik erről fog szólni ez az év. Javítsatok ki ha tévedek. :)

(#45853) -Mike- válasza #70869248 (#45851) üzenetére


-Mike-
addikt

Egen, fasza a Sauber, bár egy-egy ilyen Kamui villanás és Perez érdemei egyre kisebbek lesznek.

(#45854) Thom!


Thom!
veterán

(#45855) giigz válasza Thom! (#45854) üzenetére


giigz
veterán

Nagyon helyes, lehet olvassa a fórumot R. Brawn, és a hozzászólásomra hallgat. :D "Viccet" ;] félretéve, ez szerintem a járható út, a versenyre is figyeljenek jobban, az meg így hab lesz a tortán, ha az időmérőre is jó ez a beállítás. :K :D

(#45856) Qorthral válasza -Mike- (#45853) üzenetére


Qorthral
őstag

Kobayashi nagyon szépet ment, de azért szerintem figyeljünk oda Perezre is, és semmiképp se írjuk le. Egyfelől a mértékadóbb Q2-ben ugyanott volt, mint Kamui, másrészt finomabban kezeli a gumikat, így nagyobb a mozgástere taktikai vonalon.
Mondjuk én mindkét Saubertől erős versenyt várok, illetve, bár ez kissé gonosz, de az év első kettős Mercedes pontszerzését. ;)

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#45857) proof88


proof88
addikt

Én csak azért parázok, mert a 2 Merci ha találkozik a pályán, abból sokszor ütközés van, legalábbis nem egyszer volt erre példa :D

(#45858) Xirtam


Xirtam
veterán

Ezt holnap Koba behozza, ha nem csinál örültségét. :U

(#45859) shteer


shteer
titán

eurosport: autoverseny :F

ez az auto GP? a WTCC betétfutama? csak most kapcsoltam át

raczger: thx :R

[ Szerkesztve ]

..szerintem jónak tűnik

(#45860) raczger válasza shteer (#45859) üzenetére


raczger
őstag

igen, az

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#45861) Peat;)


Peat;)
veterán

Q2 alapján nagyon egyben van a mezőny megint, jó lesz a holnap. A két merci útban lesz az első pár kör után, esélytelen a dobogó nekik mivel megmaradt a gumiprobléma. Alonso fekete ló, most szerintem hibáztak a taktikával/vagy nem értem a q3-as kört, de így az első kiállások után is még a mercik mögött lesz, így el fog menni a futama. Kimiből sajnos nem nézem ki a dobogót, a Lotus versenytempója nem olyan bámulatos sajnos. Esetleg ha Koba hibázik, egyébként meg két mclaren+webber csata a tippem a dobogóra. Webber amikor minden működött az autón akkor nagyon jó tempókat ment idén.

[ Szerkesztve ]

(#45862) DopeBob válasza Peat;) (#45861) üzenetére


DopeBob
addikt

Kibírják az élen a 3. körig, utána meg egymást előzgetik majd a szuper DRS-el és így mindenkinél gyorsabbak lesznek :DDD

MZ/X

(#45863) proof88 válasza DopeBob (#45862) üzenetére


proof88
addikt

jah :DDD

(#45864) werszomjas


werszomjas
őstag

Na én regisztráltam bwin-re, de tudja a fene ezek után kire fogadjak :DDD

Izgalmas időmérő volt :C

üdv

(#45865) callmeakos válasza werszomjas (#45864) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Én az izgalom végett tennék egy 10est Kobára :D
De valszeg ilyen stratégiával gyorsan csődbe mennék :DDD

All→M8

(#45866) Zso2 válasza marcee (#45822) üzenetére


Zso2
őstag

Igen kár volt Mezeire cserélni Gyulánkat... :)

..dejó Alonso barátom legalább odavert Vettelkének... :C
A rajtnál egy Kobayashi kamikáze megmozdulás 3-an kiesnek és szabad a pálya :DD
mondjuk az igazi Takuma Sato volt,kár hogy nincs e nagy forma bent :)

[ Szerkesztve ]

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45867) Xirtam


Xirtam
veterán

Bár visszatérhetne az a több száz aero ellem ami 2008-ig ékesítették az autókat! :B

[ Szerkesztve ]

(#45868) shteer válasza Xirtam (#45867) üzenetére


shteer
titán

azmiaz?

..szerintem jónak tűnik

(#45869) Zso2 válasza shteer (#45868) üzenetére


Zso2
őstag

design :) + pici turborencia

Xirtam valami ilyesmi arcképen gondolkoztam én is,csak szerintem a sok tiltás miatt nem jönne össze nekem :D

[ Szerkesztve ]

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45870) Xirtam válasza shteer (#45868) üzenetére


Xirtam
veterán

Gondolom te a nyilakra gondolsz. Az alsó fejlesztés a levegő útját próbálja meg jobban terelni a kipufogó felé. A cockpit melletti szintúgy az autó hátsó traktusa felé próbálja meg az áramlatokat javítani. De spanyolba több újítás lesz. ide 5 érkezett. Ebből 2 látható 3 pedig nem. Erről nem tudok többet. Igazából ennek a két aero elemnek se tudom még maximálisan a mivoltját.

Igazából az egyik legnagyobb problémája az F2012-nek a súlyelosztás. Teli tankkal szinte tökéletes az autó egyensúlya, így a gumikkal is jól képes bánni. De ahogy könnyül. (persze ez minden autóról elmondható, hogy könnyülve idegesebb lesz, de mégse), egyre rakoncátlanabban bánik a gumikkal és nem képes megtartani az üzemi hőfokot. Ezért a gyenge teljesítmény időmérőn. Hosszú etapon javult az autó gumikezelése, de csak az első 1/3-ban. A többiben fennáll megint a probléma. Ezért lesz felfüggesztés váltás.

#45869 Design? A Formula 1-ben sose volt olyan aero csomag ami a Design-re hajazott. Itt mindenek oka van és minden befolyásolja az autó karakterisztikáját. Ez nem utcai hülye gyerekek gyülekezete! Suzuki Swift-re minél nagyobb hátsó spoiler. Hadd örüljenek a fiatal csajok. Csak azt nem veszi észre a marhája, hogy több kg, szarabb légellenállás = több fogyasztás :U :DDD

[ Szerkesztve ]

(#45871) Xirtam válasza Xirtam (#45870) üzenetére


Xirtam
veterán

Bár rossz hírem az, hogy ez az év felejtős a Maranelloi gárdának. Nem egyéni VB-ről beszélek. Mert az engem nem érdekel.

[ Szerkesztve ]

(#45872) shteer válasza Xirtam (#45870) üzenetére


shteer
titán

arra :R

..szerintem jónak tűnik

(#45873) Frenky89 válasza Zso2 (#45869) üzenetére


Frenky89
őstag

tur-bu-len-ci-a

(#45874) shteer válasza Frenky89 (#45873) üzenetére


shteer
titán

:N

tur-bo-lan-ci-a:

..szerintem jónak tűnik

(#45875) emre válasza shteer (#45874) üzenetére


emre
veterán

Óóóó, a szépséges Stratos :C

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#45876) Nowhereman válasza shteer (#45874) üzenetére


Nowhereman
őstag

Ez annál magasabban van! Valahol a Stratos-férában van...

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#45877) mokus1 válasza Xirtam (#45871) üzenetére


mokus1
addikt

Az miért mindegy ha Alonso véletlen VB 1 lesz? :F

(#45878) shteer válasza mokus1 (#45877) üzenetére


shteer
titán

véletlen senki se lesz vb :) ha az lesz, akkor ahhoz soksok meló és szerencse kell

..szerintem jónak tűnik

(#45879) proof88 válasza shteer (#45878) üzenetére


proof88
addikt

raikönen is vélettlenül lett vb, meg massa is :Y

(#45880) callmeakos válasza proof88 (#45879) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

massa :F

All→M8

(#45881)



addikt

Kicsi sajnálom, hogy betiltották a tankolást.
Pont passzolna a dolog Schuminak az idei Mercivel és szórhatná a gyors kvali köröket egymás után a könnyű autóval, ahogy a régi szép időkben, jó lenne nézni.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#45882) Nowhereman válasza shteer (#45878) üzenetére


Nowhereman
őstag

"véletlen senki se lesz vb :) ha az lesz, akkor ahhoz soksok meló és szerencse kell"
no ez most hogy is van?

Utánam a kondenzcsik!

(#45883) Xirtam válasza mokus1 (#45877) üzenetére


Xirtam
veterán

Hol írtam olyat, hogy számomra mind1? Annyit írtam , hogy engem nem érdekel az egyéni VB cím kihez kerül. Nekem a Konstruktőri VB cím a fontos. ;)

#45882 Ennyire ne legyünk már szőrszálhasogatók. Véletlen és a szerencse két különböző dolog. Véletlen egybeesések vannak, és van a jó szerencse.

[ Szerkesztve ]

(#45884) proof88 válasza callmeakos (#45880) üzenetére


proof88
addikt

hátt 2009-ben, mikor massa lett a vb, a braungp-vell

(#45885) leslieke válasza proof88 (#45884) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Massa nem lett vb sose. 2009-ben Button nyert.

[ Szerkesztve ]

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#45886) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

"Vettel nem jutott be a Q1-be..." (sic) azért ez gáz.

ja, meg miért nem fejezte be Vergne azt a kört, amiben jobb volt, mint az első...

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#45887) shteer válasza proof88 (#45879) üzenetére


shteer
titán

egyik se lett véletlenül vb. massa különösen nem :DDD

..szerintem jónak tűnik

(#45888) proof88 válasza leslieke (#45885) üzenetére


proof88
addikt

akkor butón bemákólta :Y

ajj istenem olyan unalmasak vagytok, megint találtam 3 embert aki beveszi ;]

[ Szerkesztve ]

(#45889) giigz


giigz
veterán

Óóóóó, csak lenne Schumi dobogós... :U :K

(#45890) shteer válasza Nowhereman (#45882) üzenetére


shteer
titán

az se véletlen. de ha így jobban tetszik: soksok meló és kis szerencse

legutóbbi futamot sem véletlenül nyerte meg ALO, kellett hozzá a csapat gyors kerékcseréje, szerecsésen időzített kiállások, a meki balfaszkodása, és a zseniális vezetés amit véghezvitt

a szerencse sem véletlen, csak forgandó :P

..szerintem jónak tűnik

(#45891) shteer válasza proof88 (#45888) üzenetére


shteer
titán

be vagy rúgva? :D

..szerintem jónak tűnik

(#45892) leslieke válasza proof88 (#45888) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Button se mákolta be, megdolgozott érte. :DDD

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#45893) mokus1 válasza Xirtam (#45883) üzenetére


mokus1
addikt

Szabad tudni miért fontos Nekd?

(#45894) proof88 válasza shteer (#45891) üzenetére


proof88
addikt

kb hetente eljátszom ezt a lámulást, és mindig van aki beveszi, de mindig mások :DDD

(#45895) Nowhereman válasza shteer (#45890) üzenetére


Nowhereman
őstag

Mond úgy, hogy egy egész csapatnak baromira sokat kell dolgozni ahhoz, hogy valami mázlistából világbajnokot csináljon.
Ahhoz, hogy valami sikerüljön, meg az se árt, hogy valaki ne qrja el a szerencséjét, ahogy perec tette.

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Utánam a kondenzcsik!

(#45896) shteer válasza Nowhereman (#45895) üzenetére


shteer
titán

én még mindig azt mondom, ha nem csúszik meg a kanyarban, akkor se előzi meg ALO-t a száraz nyomvonal mellett

..szerintem jónak tűnik

(#45897) mokus1 válasza shteer (#45896) üzenetére


mokus1
addikt

Szerintem se, Alonso nem egy gyenge pilóta elég rafkós ahhoz hogy megfogta volna.

(#45898) leslieke válasza proof88 (#45894) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Grat! Több sikered se legyen az életben! ;] ;]

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#45899) MPowerPH válasza shteer (#45896) üzenetére


MPowerPH
félisten

Pont kimondtad a lényeget. Nem tudta volna megelőzni, hiába a DRS. A pálya nem volt rá alkalmas. Slick -el a nedves ideális ívre hajtani, és ott 300-ról erőset fékezni majd lehetetlen.

Don't Tread On Me

(#45900) Xirtam válasza MPowerPH (#45899) üzenetére


Xirtam
veterán

Így van ahogy mondod.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.