Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27001) DEV_NULL válasza attisx (#26995) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Évekkel ezelőtt, mikor nem ilyen kis elkényelmesedett arcok versenyeztek, nem nyavajgott senki a leszorító erő hiánya miatt, előztek és kész.. Baromság a DRS, arról nem is beszélve, hogy KERS nélkül nem ér túl sok mindent. Talán akkor lenne értelme, ha mindenki saját belátása szerint használhatná az egész verseny alatt és nem csak a hátul lévő egy adott szakaszon.

Az pedig ami a gumikkal megy, szintén röhej. Most gumispóroló + szerelők kerékcserélő versenye van, vagy autóverseny??! :)

[ Szerkesztve ]

(#27002) Oliverda válasza DEV_NULL (#27001) üzenetére


Oliverda
félisten

2005-ben egy versenyen egyetlen szett gumit lehetett használni. Azzal nem volt baj?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27003) DEV_NULL válasza Oliverda (#27002) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Nem az a problémám, hogy hány szettet lehet használni, hanem azzal, hogy 1 szett semeddig sem bírja.

Annyi a lényeg, hogy én gyerekkorom óta F1 rajongó vagyok, de évről évre egyre nagyobbat csalódok benne. Ennyire még egyik évad sem volt számomra kiábrándító, mint amit eddig láthattunk.. Elqrvul az F1 is! :(((

[ Szerkesztve ]

(#27004) Sherman válasza kpal (#26983) üzenetére


Sherman
tag

Nagy sebességgel, légörvényben autózva látszik jól a Red Bull első szárnyának a mozgása, Webber vs Button onboard
ugyanez McLarenben ülve, Hami vs di Resta

(#27005) Oliverda válasza DEV_NULL (#27003) üzenetére


Oliverda
félisten

Minél kevesebb ideig bírja, annál jobb. Ez nem hosszútávú megbízhatósági verseny, hanem Formula 1. A tavalyi traktorgumis birdzssztón már egy rossz vicc volt, aminek köszönhetően kaptunk néhány kiszámítható és unalmats versenyt. A Pirelli érkezésével csak nyert az egész sport.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27006) kpal válasza hunnylander (#26987) üzenetére


kpal
veterán

Nekem külsőre jobban bejön ez a mostani nagy szárny :B

#26993) Motion_Blur:Hamilton hogy fog irigykedni az italgyártóra :DD

(#27007)



addikt

China race edit

Pls szóljatok, ha fent lesz youtubeon vagy egyéb letölthető formátumban HD-ben.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#27008) DEV_NULL válasza Oliverda (#27005) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Továbbra is legyen teli tank + olyan gumiszett ami kibírja az egész versenyt, aztán hadd menjen az autóverseny. Sajnos ez a gumigyártónak nem lenne biznisz, nem véletlen például az sem, hogy mind2 keverék rá van erőltetve a versenyzőkre..

Más: Most komolyan, neked attól lesz jó egy verseny, hogy azért van a rengeteg előzés kinek milyen állapotban van a gumija? Még mindig azt mondom ez így nem is autóverseny, gumispóroló verseny annál inkább. Nem kéne ennyi midnent tíltani a csapatoknak, kezdve a tesztektől egészen az összes technikai megoldásig (elvileg ez az autósportok csúcsa). Annyi kéne csak, hogy megszabják a hengerszámot, lökettérfogatot meg talán turbót, a többi a konstruktőrökre van bízva. Akkor aztán lenne autóverseny a javából és nem lenne szüksége ilyen röhejes DRS (maga az állítható hátsó szárny jó megoldás, csaka körítés amit kap az eglég vérlázító számomra) féle megoldásra meg 10 kör alatt fossákopó gumikra.

[ Szerkesztve ]

(#27009) kpal


kpal
veterán

Ezen mindig mosolygok [link] :)

(#27010) DEV_NULL válasza DEV_NULL (#27008) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Annyit kihagytam, hogy természetesen mivel ezek formaautók, így a méreteiket, súlyukat.. továbbra is szabályozni kéne.

(#27011) attisx válasza DEV_NULL (#27008) üzenetére


attisx
addikt

"Továbbra is legyen teli tank + olyan gumiszett ami kibírja az egész versenyt, aztán hadd menjen az autóverseny."

Már nem azért, de ebből nem izgalmas autóverseny lenne, hanem csak még a tavalyinál is unalmasabb gumi és üzemanyag kímélő vonatozás. Ahhoz, hogy mindenféle előzést segítő rendszerek nélkül is izgalmas futamok legyenek minimum a 90-es évek szintjére vissza kellene butítani az autók aeróját, illetve egységes és faék egyszerűségű fenéklemezt+ diffúzort előírni. De tekintve a jelenlegi fejlesztési megkötéseket, ennyi erővel már akár egyen szériát is csinálhatnának az F1-ből. Ebből viszont én nem kérek, és valószínűleg sokan mások sem.

Amúgy nekem a DRS-el és a KERS-el egy bajom van, mégpedig hogy hülyén van szabályozva a használatuk. Például a KERS önmagában is sokkal izgalmasabbá tehetné a futamokat, hogyha nem körönként X másodpercben lenne limitálva a használata, hanem az egész versenytávra lenne 7-8 percnyi összhasználat meghatározva, amit aztán mindenki úgy osztana be, ahogy tudja/akarja. Ugyanezt eltudnám képzelni a DRS-re is, esetleg annyi különbséggel, hogy nem időlimitet állítanék fel, hanem a gombnyomások darabszámát maximálnám. Mondjuk 20-30 alkalommal lehetne aktiválni a szárnyat versenyenként, természetesen az "előzési zóna" menne a kukába, és mindenki szabadon használhatná a keretét támadásra, védekezésre, vagy simán csak köridő javításra.

(#27007) Pá A varázsszó: Replay Media Catcher 4 ;)

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#27012) Oliverda válasza DEV_NULL (#27008) üzenetére


Oliverda
félisten

"Továbbra is legyen teli tank + olyan gumiszett ami kibírja az egész versenyt, aztán hadd menjen az autóverseny."

Akkor az egész verseny csak a spórolásról szólna mindenkinek aki célba akar érni.

"Most komolyan, neked attól lesz jó egy verseny, hogy azért van a rengeteg előzés kinek milyen állapotban van a gumija?"

Igen. Mert az F1 nem arról szól, hogy mindenkinek ugyanolyan autója van és mindenki ugyanúgy tud vezetni. Ezekből a különbségekből (is) adódhatnak az izgalmak. A többit attisx leírta.

Esetleg nézz helyette curling-et. :D

A Withmarsh-féle utolsó bekezdést pedig neked ajánlom. :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27013) Pompi válasza (#27007) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

A malaj összefoglalót skippelték a srácok? :DDD A kínai izgalmasabb volt biztos :)

Itt a letölthető verzió: F1 2011 China Race Edit (mkv)

Feel Good Inc.

(#27014) Oliverda válasza Pompi (#27013) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem :)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27015) Pompi válasza Oliverda (#27014) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Itt miért nincs fent?

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#27016) Oliverda válasza Pompi (#27015) üzenetére


Oliverda
félisten

Azt nem tudom, de elvileg ez a hivatalos.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27017) Pompi válasza Oliverda (#27016) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

A vicc az, hogy amikor bejön a race edit oldal, akkor egy pillanatra megjelenik Malaysia is (*), aztán eltűnik. Valami bug lehet, remélem javítják, onnan kellene a klipp nem a youtuberól.

(*) Alig észrevehető, én egy slow motion videót csináltam a monitorról, azon néztem vissza :DDD

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#27018) DEV_NULL


DEV_NULL
őstag

"A nézők látványosabb versenyt akartak. A gumik, a DRS és a KERS segítségével pontosan ezt próbáltuk megadni nekik. Aki a kínai futam után arra panaszkodott, hogy unalmas a Formula-1, azon nem lehet segíteni." :R

Gumispóroló verseny volt! ;)

(#27019) Oliverda válasza DEV_NULL (#27018) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem volt kötelező két kiállással menni. Aki hárommal ment annak nem volt az.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27020) válasza DEV_NULL (#27008) üzenetére



addikt

Kérlek postolj még sokat, roppant szórakoztató olvasmány.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#27021) Motion_Blur válasza Pompi (#27013) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Köszi, ez az összefoglaló már sokkal jobb :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27022) Nowhereman válasza attisx (#27011) üzenetére


Nowhereman
őstag

érdekes varázsszavaid vannak. 40 dodó olyasmiért, amiből úgy féltucatnyi potya nyílt forráskódú alternatíva létezik/többségük már nem csak letölti, hanem egyből a kívánt formátumba is konvertálja cuccot/?

Utánam a kondenzcsik!

(#27024) attisx válasza Nowhereman (#27022) üzenetére


attisx
addikt

Ezek szerint én idáig nem a megfelelő féltucattal próbálkoztam... :U

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#27025) DEV_NULL válasza (#27020) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Örülök neiki!

Egyébként elég szánalmas már ez a ph fórum, vannak befásult topiklakók (tisztelet a kívételnek) akik egymást ajnározzák, aztán ha megjelenik valaki akinek eltérő a véleménye, fikázzák, kiröhögik, páran oltogatni próbálják! Röhej! :K

(#27026) Oliverda válasza DEV_NULL (#27025) üzenetére


Oliverda
félisten

Miért jársz ide, ha nem tetszik? Miért nézed az F1-et ha nem tetszik? :F

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27027) DEV_NULL válasza Oliverda (#27026) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Nektek nem tetszik az én eltérő véleményem... Azért nézem, mert szeretem, de valóban nem rajongok érte már, talán csak megszokás.

[ Szerkesztve ]

(#27028) Motion_Blur válasza proof88 (#27023) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jó hogy ilyen őszinte srác :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#27029) Dumb


Dumb
senior tag

Ezt még nem hallottam eddig :C :DDD

Valaki hozza vissza Palikot! :)

"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

(#27030) Csabee. válasza Dumb (#27029) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Úristen, erre még emlékszem! Komoly volt akkoriban az F1, sokkal jobban tetszett mint manapság :(

Üdv: Csabee.

(#27031) Oliverda válasza Csabee. (#27030) üzenetére


Oliverda
félisten

Na meg már a jövő sem a régi... :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27032) -Mike- válasza Oliverda (#27031) üzenetére


-Mike-
addikt

Sokkal jobb volt a jövő F1-e is, mint a mostani.

(#27033) Oliverda válasza -Mike- (#27032) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez nem kérdés...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27034) #70869248 válasza DEV_NULL (#27027) üzenetére


#70869248
törölt tag

ki nem tojja le :)
figy, az eltérő véleményben az a jó, hogy ütköztetheted, és kiderülhet hogy mennyire megalapozott a sajátod és az ellenvélemény is...ezen nincs mit berágni, ez szvsz jó dolog.
...
Az F1-nek sok baja van az ziher, de ezekkel nem tudsz mit csinálni...ne is akarj. nem fogod tudni rábírni az F1-t hogy jobb legyen, mert az nem igazán megengedhető már....talán utoljára akkor volt rá esély amikor a csapatok szakítani akartak, akkor egy darabig olyan pályákra kényszerültek volna szó szerint és minden más értelemben is, hogy egy más típusú F1-re lett volna esély.
Jelenleg az F1 annyira lehet vagány amennyire a lila műszálas zakó alatt lehet, ez vqan....keretezve van a biztonság által (legfőképpen), az FIA érdekei által, az F1 érdekcsoportjának akarata által, média által, lekötött szerződések által....és még kisebb-nagyobb arcok elképzelései által.
Ezen belül lehet vagánykodni, sztem néző ezen nem tud változtatni...még sok néző sem, mert mi vagyunk a birkák, és ez sok médiakolomp által vezetett nézőre absz, igaz is.
...ha megváltozik, akkor az vagy lassan jó irányba, vagy gyorsan valami karakteres belső versenyző/csapatfőnök által, aki felrúgja ezt az egészet...kicsi hasonlóan mint ami hatalma volt Rossi-nak a MotoGp-ben, ....az F1-ben egy nagyobb bátorsággal bíró arc, aki hasonló erőt birtokol nagy dolgokat mozdíthat meg szvsz.

(#27035) Nowhereman válasza #70869248 (#27034) üzenetére


Nowhereman
őstag

Amíg bőrni a F1 közelében van, addig jobb nem lesz, mert addig minden változtatás arról fog szólni, hogy az ő pénztárcája vastagabb legyen. Ha a médiának cirkusz kell, hát cirkuszt csinál. Ha ehhez pankráció szintre kell zülleszteni a versenyt, hát gondolkodás nélkül megteszi.
A csapatok is pízt akarnak, de börni nem ad. Emiatt a szponzorok által tolt sofőrök jutnak előrébb, mint az igazi fenegyerekek. Az utóbbi években kb. Kobayashi volt az egyetlen, aki tényleg pusztán tehetséggel szerzett magának egy stabil ülést. Még di Restának kellett Mercedes támogatása.
És miért volt jobb régen? Mivel akkor kevésbé volt elpénzesedve, a top kocsikban fenegyerekek ültek, és rájuk emlékszik az ember, nem a fizetősökre. A mai sem rosszabb, ha a mesterkélt káoszt olyannak tekinti, mint az esőt, és a sztárolt töketlenbecik mellett a fenegyerekekre figyel, még ha azok hátrébb küszködnek is.

Utánam a kondenzcsik!

(#27036) mefistofeles válasza Nowhereman (#27035) üzenetére

Sok mindenben egyet értek DEV NULLal! A mai versenyek unalmasak és sokszor tényleg a szerelők döntik el aminek ugyan mi köze egy autóversenyhez? Az egész sorozat vergődését mutatja pl. az állítható szárny is. Érdekes módon más versenysorozatokban nincs olyan, hogy mesterségesen segítik a hátul haladót hátha akkor előzni tud. Ennek ellenére viszont 10x ennyit előznek! ...érdekes......
Esőben nem indulunk, ha kétszer irányt változtat az elől haladó akkor már "cikázik" és megbüntetik stb. röhejes és töketlen szabályok.......

...bocsi ezt nem Nowheremannak szántam csak úgy általánosságban.....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#27037) Oliverda válasza mefistofeles (#27036) üzenetére


Oliverda
félisten

"Érdekes módon más versenysorozatokban nincs olyan, hogy mesterségesen segítik a hátul haladót hátha akkor előzni tud."

A WTCC-ről hallottál már, és az ott használatos plusz súly alapú hendikep rendszerről? :)

"sokszor tényleg a szerelők döntik el aminek ugyan mi köze egy autóversenyhez"

Amióta van boxkiállás mint olyan, azóta ez létezik, és rendszeresen elő is fordul. Nem értem, hogy ebben mi az újdonság.

Amúgy erősen túl van misztifikálva az, hogy mondjuk 10 éve mennyivel jobbak voltak a versenyek. A nagy lótúrót voltak jobban, aki ezt mondja abból csak a nosztalgia beszél.

"Esőben nem indulunk, ha kétszer irányt változtat az elől haladó akkor már "cikázik" és megbüntetik stb. röhejes és töketlen szabályok......."

Mondjuk ezzel egyetértek.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27038) Qorthral válasza Oliverda (#27037) üzenetére


Qorthral
őstag

"Amúgy erősen túl van misztifikálva az, hogy mondjuk 10 éve mennyivel jobbak voltak a versenyek. A nagy lótúrót voltak jobban, aki ezt mondja abból csak a nosztalgia beszél."

Abszolút így van. Sok kis kényes primadonna azt hiszi, hogy az elmúlt 50 év F1-e a maihoz képest lehengerlően izgalmas, fair, varázslatos volt és a mostani egy kalap alá sem vehető vele. Kötelezném ezeket a fintorgókat, hogy nézzenek végig zsinórban 3 versenyt mondjuk 2004-ből, majd az idei eddigi 3 futamot. Utána írjanak ismét ide arról, hogy mennyire unalmas az F1.

"mefistofeles: Érdekes módon más versenysorozatokban nincs olyan, hogy mesterségesen segítik a hátul haladót hátha akkor előzni tud. Ennek ellenére viszont 10x ennyit előznek! ...érdekes......"

Apukám, Te meg is nézted a futamokat idén vagy csak divatból fikázol?
SOHA nem volt még annyi előzés futamonként az F1ben, mint az idei 3 futamon. Például a Kínai nagydíjon 86 előzést láthattunk. Ennek a 10x-ese 860. Kíváncsian várom a linkedet olyan "más versenysorozatbeli versenyről", ahol "nem segítik mesterségesen a hátul haladót" és "ennek ellenére" legalább 860 előzés látható a futamon. De tudod mit? Elég lesz 500 is. Sok sikert. Ja, persze hozzátenném, hogy annak is megvannak a komoly (aero) okai, hogy az elmúlt években miért nem volt annyi előzés, mint más sorozatokban, ahol sokkal butábbak pesze az autók. Pont azért nem, mert itt nem olyan buták. Lásd részletesebben a lentebb linkelt cikkben ill. itt fentebb a fórumban. Ezért volt szükség a módosításokra és szerintem nagyon is beváltak.
Amúgy pedig az egész "mesterséges F1" mizériáról hasonló a véleményem, mint Farkas Péternek: fel van fújva az elégedetlenség, holott a dolog teljesen rendben van. Nem igaz, hogy így nem a jobb pilóta/autó párosok nyernek. Ki merné azt állítani, hogy a Kínai Nagydíj első 10 helyezettje nem reálisan a kb. legerősebb 10 pilóta/autó párost képviseli? (Max Heidfeld lóg ki ugye). Hadd emlékeztessek, az első nyolcban a 2 Red Bull, 2 Mclaren, 2 Ferrari és 2 Mercedes végzett. Ez valóban "véletlenszerű, mázlitól függő" kimenetel? Nem, ez a papírforma, lássuk be. Avagy a puszta erősorrendtől (ld. rajtsorrend) olyan messze lenne a kialakult végeredmény? Dehogy. Mégis baromi izgalmas módon alakult ki az eredmény, nem rajttól célig vonatozással. Ez benne az igazán jó. Nem borít mindent a feje tetejére az erőviszonyokat nézve, de izgalmassá teszi a papírformát!
Megjegyzem, a box, a taktika és a technika ill. gumik régóta rengeteget számítanak. Érdekelne, hogy azok közül akik most fanyalognak a KERS, Pirelli, DRS hármasra hányan dicsőítették pár éve a JT-RB-MS hármast amikor Sumi versenyek tömegét ügyes taktikával, sokszor előzések nélkül (pl 4db boxkiállás a többiek 2 kiállásával szemben) nyerte. Az nem volt akkor "mű" F1, ahol "nem a vezetői tudás számított", hanem a taktika meg a gumi? Dehogy volt! Nagyon is rendben volt az is, ahogy rendben van ez is. Akinek mindez nem tetszik, menjen gokartversenyt nézni. A F1 sosem egyenrangú autókban azonos gumikkal és feltételekkel/taktikával versenyző pilóták küzdelme volt. Soha nem is akart az lenni, így aki ezt hiányolja, az álljon már meg egy percre és gondolkodjon is egy kicsit.

Ja, és ezt olvassa el aki még nem tette, talán utána jobban képben lesz a "mesterségességet illetően".

Fizetős pilóták, gagyi versenyzői színvonal:
Ki a gagyi szerintetek? Mert szerintem max Karthikeyan (esetleg Maldonado) mondható klasszissal rosszabbnak a többieknél. A maradék 22 pilóta elsőrangú. Hadd idézzek Farkas Pétertől:

" A versenyzők szerepe éppen ezért nem csökkent, hanem nőtt. Kevésbé lehet hibázni. És ne felejtsük el, hogy az F-1-es mezőny első húsz helyezettje között az időmérőkön általában kisebb az időkülönbség, mint a GP2-ben, ahol pedig mindenki egyforma autókat használ. Ez igazán rendkívüli, és a versenyzők kvalitásairól árulkodik."

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#27039) Nowhereman válasza mefistofeles (#27036) üzenetére


Nowhereman
őstag

A F1 mesterkélt, de nem unalmas. Van előzés bőséggel, csak a közvetítők bénáznak. A pontszerző helyek mögé nem közvetítenek. Ausztráliában Barikának is csak a Rosberg torpedóját mutatták, pedig az is megért volna néhány replayt amit azelőtt művelt. Föltételezem nem csak az én figyelmemet kötné le jobban Vettel magányos körözgetésénél egy 11. helyért menő di Resta-Kobayashi csörte.

Utánam a kondenzcsik!

(#27040) proof88


proof88
addikt

Zengő Zoltán véleménye a szabadedzésekről

Akinek van Eurosport2-je, az 14:00-tól ma nézheti Norbit. Egyébként a versenyek holnap lesznek fél12-től a sima Eurosporton.

(#27041) Nowhereman válasza Qorthral (#27038) üzenetére


Nowhereman
őstag

Azért nem kell túlzásokba esni. Nyers köridőkben valszeg tényleg 1 másodpercen belül lenne a mezőny, de fejben azért kemény különbségek vannak. Mondjuk tavaly Vettel helyében (RB verdával, fényesre nyalt üleppel), legalább a mezőny fele VB. lehetett volna, de amit az elmúlt versenyen Lajos(sorra levadászta a mezőny krémjét) vagy Webbo(vert szituból átcsörtetett a mezőnyön) művelt, már nem lehetne majd mindenkit megvádolni azzal, hogy szintén képes lenne rá.

Utánam a kondenzcsik!

(#27042) Qorthral válasza Nowhereman (#27041) üzenetére


Qorthral
őstag

Persze, egy Liuzzi nem egy Alonso vagy Hamilton szint. Ugyanakkor ez így van jól. Egyébként pedig a TOP20-ban a hátrébb lévők gyengébb verdával sincsenek 2 mp-nél jobban lemaradva, szóval nem kellene senkit legagyizni. Soha nem volt 20 ugyanolyan képességű és tudású versenyző, mindig voltak gyengébbek. Emiatt hőbörögni (főleg, mikor sokkal kisebb a tudásbeli különbség az egyes versenyzők között, mint amit sokan gondoltok) egyszerűen nevetséges. Ez így van jól.

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#27043) gombsadi válasza Qorthral (#27038) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Nagyon jok az erveid, es egyet is ertek sokkal. De had kerjelek meg, egy 1988as, egy 1992es, 1995os es egy 2010es idomerot. Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de azok izgalmasabbak voltak. Amiota megszuntek az edzes gumik, meg lett 107% meg a tobbi okorseg, nem nezek meg egyetlen egy idomerot sem! Ugye ennek a sportnak a csucsot kellene kepviselni, folyamatosan a hataron, vilagcsucsok dontogetes kezelebe kellene lenni, de a mostani idomero egy langyos szar.

(#27044) Qorthral válasza gombsadi (#27043) üzenetére


Qorthral
őstag

Bár a múlt hétvégi időmérő speciális okokból végig elég izgalmasra sikerült, egyetértek Veled.
Igazság szerint csak a verseny izgalmait taglaltam és védtem fentebb, az időmérő a fejemben sem volt. De most hogy említetted, valóban nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az F1-es időmérő szisztéma szerintem is vacak, sajnos ezen tényleg van mit javítani. Viszont a vacakságát kizárólag a sorozatirányítók infantilis lebonyolítási szabályai okozzák... (Bár a kieséses rendszer nem rossz ötlet, nem igazán vált be szvsz.)Talán van remény rá, hogy ez aránylag hamar megváltozzon. Messze jobb volt az a rendszer, ami az általad említett években is volt, a 2X1 órás korlátlan körözgetés (ill. az 1X1 órás rendszer is). Persze annak is voltak hátulütői, de tény, hogy Senna, Prost, Mansell, stb. idejében érdemesebb volt megnézni az időmérőt. Amúgy az idei versenyeket elnézve még nevetségesebb az időmérő, hiszen sokkal kevesebbet is számít, mint az eddigi években. Szóval nem elég, hogy unalmas, még érdektelen is szinte.
Igazából azzal az eggyel tudom nyugtatni magamat az időmérők alatt, hogy a pár évvel ezelőtti rendszernél (mindenkinek 1 db köre van és egyesével mennek...) még ez is sokkal jobb. ;)

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#27045) gombsadi válasza Qorthral (#27044) üzenetére


gombsadi
aktív tag

En az 1x1 oras idomerovel kilennek bekulve,ahol nincsenek a jelenlegi idota szabalyok, had leyyen a pole ugyan az, mint 15eve!
Tudom, hogy a verseny reszet vedted, de arra akartam ezzel ravilagitani, hogy a szabalyokkal, tulszabalyzassal(fuggetlenul az allithato szarnynak, ami jo otlet szerintem, a kers az kevesbe) teszik tonkre a forma 1-et. Annyira kezivezerelt mar, nem igaz, hogy nehany szabalyon nem lehetne lazitani. Az, hogy tul biztonsagossa tettek, megolte a sportot. Szerintem. Nagy rajongoja voltam a forma 1-nek, de biz isten, a tavalyi es a tavaly elotti, meg a 2008as idenybol sok versenyt kihagytam. Egyszeruen nem volt erdekes. Pedig most is lennenek Sennahoz, Prosthoz, Mansellhez, Alesihez stb. merheto pilotak, de a csapat, a tulszabalyozas megoli a versenyt. Az idei ev eddig izgalmas, nezem is oket, mar tavaly, a szabalyok miatt eldontottem, hogt ujra kovetem az esemenyeket. Maradjon is igy, mert az utobbi 9ev legizgalmasabb szezonja szerintem, remelem lesz jobb is!

[ Szerkesztve ]

(#27046) -Mike- válasza gombsadi (#27045) üzenetére


-Mike-
addikt

A jelenlegi időmérő rendszer fényévekkel jobb, mintha egyben 1 órás lenne az egész. Az már akkor is az utolsó 2percről szólt, miközben az első 50perc mintha nem is lett volna.

[ Szerkesztve ]

(#27047) Oliverda válasza -Mike- (#27046) üzenetére


Oliverda
félisten

Egyetértek. A régi 60 perces rendszerben nem egyszer volt olyan, hogy az első 20-30 percben csak a két Minardi jött ki. Ez különösen akkor volt igaz, ha éppen felszáradóban volt a nedves pálya.

Mondjuk nekem a superpole rendszer is tetszett.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#27048) Nowhereman válasza Qorthral (#27044) üzenetére


Nowhereman
őstag

Nos az időmérő rendszere is a profitot hajhássza. A mostani rendszert pontosan a reklámblokkokkal való kompatibilitás jegyében találták ki. A 2x1 és 1x1 órás kiosztásnál rosszabb az adásidő és reklámidő arány.

Utánam a kondenzcsik!

(#27049) werszomjas válasza -Mike- (#27046) üzenetére


werszomjas
őstag

Sőt, lassan a mostani időmérő is erről fog szólni, Q3-ban már csak 1 körre fognak kijönni, lágy spórolás miatt.

üdv

(#27050) zuchy válasza werszomjas (#27049) üzenetére


zuchy
őstag

Tavaly Vettel is csak egy körre szokott kijönni, megfutotta a legjobb időt és ment be. Persze ez inkább 3 kör. A lággyal mindig spóroltak, ezen nincs semmi meglepő.
Persze, aki tud menni egy jó időt és biztonságosnak érzi a helyét, akkor nem fog kijönni a nézők szórakoztatására. De a Q3-ban a legtöbben két etapot mennek. Megy a taktika...

[ Szerkesztve ]

PC-STYLE.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.