Mégis ők követelték ki a V6-os motorokat.
"Eleve ott a Ferrari nincs is V6-os autójuk. Főleg nem Turbós. "
Majd lesz. V6 F1-A edition.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Mégis ők követelték ki a V6-os motorokat.
"Eleve ott a Ferrari nincs is V6-os autójuk. Főleg nem Turbós. "
Majd lesz. V6 F1-A edition.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Arról nem is beszélve, hogy minimum 10-12 év mire V6-os Ferrari-t fogunk az utcákon látni. És miért? Globális nyomásra. Nem a gyár szemlélete változott meg. Sajna ezt a kort éljük. Lamborghini Avantandor volt az utolsó V12-es példányuk. C'est la vie
Igen az 1,6 4 hengeresek helyett nem a mostaniak helyett!
[ Szerkesztve ]
Megnéztem
2:10 körül kicsit furán mozog a hátsó szárnya Pereznek. Ez így rendben van?
Van vagy 5 centis kilengése...
[ Szerkesztve ]
Button félreértette a 3 hetes pihenőt
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Az nekem is feltűnt...
Egyébként származhat abból bármiféle előny?
Flexibilis elem, tehát szabálytalan, függetlenül attól, hogy előnyhöz juttatja-e a csapatot...
csak akkor szabálytalan, ha az FIA szabálytalannak nyilvánítja - ha átmegy a teszten akkor nem lehet szabálytalanságról beszélni.
..szerintem jónak tűnik
Kinek kevésbé-kinek jobban, de az első szárny is flexibilis ,, inkább a mérték a kétséges, nem?
szoktak így mozogni, normális
"Arról nem is beszélve, hogy minimum 10-12 év mire V6-os Ferrari-t fogunk az utcákon látni."
Akkor eléggé le lesznek maradva. Amúgy szvsz nem lesz az 10-12 év.
Teljesítményben és fogyasztásban is a kevés henger + turbó + KERS/TERS a jövő.
Akár még párhuzamot is lehetne vonni a processzorok fejlődésével, ahol az egyre több mag helyett most már inkább heterogén irányba mennek: Alacsonyabb fogyasztás mellett nagyobb teljesítmény.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Milyen - életre szóló - élmény lesz a szerencsés nyertesnek, ismerve Kimi mentalitását...
Ha vodkázni mennek akkor tuti.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#45517) !Overdose! válasza Oliverda (#45512) üzenetére
"Teljesítményben és fogyasztásban is a kevés henger + turbó + KERS/TERS a jövő."
Annyival egészíteném ki, hogy a kis, feltöltött motorok valójában részterhelésen fogyasztanak érdemben kevesebbet a hasonló teljesítményű, de nagyobb szívókkal szemben. Ennek az utcán van igazán jelentősége, ahol egy szűk, alacsony fordulatszám-tartományban használod az autót. Versenykörülmények között a kis lökettérfogatú turbok keményen tudnak fogyasztani.
Létezik már valami tanulmány a várható fogyasztással kapcsolatban? Szerintem nem fognak kevesebbet fogyasztani az új 1.6T-k.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#45518) Oliverda válasza !Overdose! (#45517) üzenetére
"The regulations are aimed at reducing fuel consumption, with savings of 35% on the current fuel usage, which will save around 55kg of fuel per car per race."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#45519) !Overdose! válasza Oliverda (#45518) üzenetére
Köszönöm.
“The engines are high revving. You don’t get the maximum fuel flow rate until you are above 10,500rpm, and the maximum revs are at 15,000rpm, ”
Tehát lényegesen kevesebbet fognak fogyasztani, de ebben nagy szerepet játszanak az új motorhoz írt szabályok.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
igazából én itt a helyesírásra hívtam fel a figyelmet, mert dühítő, hogy SEHOL NEM TUDJÁK RENDESEN leírni a nevét!!!
Igen tudom, hogy arra gondoltál. Engem is bosszant, de én már nem lepődök meg ezeken...
[ Szerkesztve ]
Oldalra nem terhelik tudtommal az ellenőrzésnél, így ez oké... mellesleg elvileg hátrány (a Williams küzdött ezzel sokat egyik évben.... tavaly vagy tavaly előtt).
4:44-től megrázó.
Valaki tud a történetről magyar leírást?
A verseny jól indult számára egészen a 13. helyig jött fel a rajt után és több körön keresztül állta David Purley támadásait. A nyolcadik körben egy egyenesben az autó felfüggesztése eltört, a kocsi fejreállt és a kifolyó üzemanyag lángra kapott. A csúszó autó végül egy korlát mellett állt meg felborulva első kerekeivel a pálya felé fordulva. A balesetet hátulról aránylag közelről látó David Purley a pálya másik oldalán mintegy száz méterre megállt, megvárta míg a többiek elhaladak és átrohant a pályán Williamson égő autójához. Williamson még életben volt és nem voltak komoly sérülései, folyamatosan segítségért kiáltozott, és látva a pályabírók tehetetlenségét folyamatosan kérlelte Purleyt, hogy segítsen rajta. Azonban Purleynak egyedül nem sikeürlt talpra állítani az autót, és a tűz eloltása (lévén, csak egy poroltójuk volt) sem sikerült. folyt. . . .Roger Williamson Wikipedia
Anno Hamilton is emiatt ilyedt be, mikor másodjára végiggondolta, kivel arcoskodik, hogy ő majd így, meg úgy győzi le.
- http://pazsitz.hu -
"A versenyt nem állították le, Williamsont és a kocsiját letakarták, a roncs benne a már élettelen testtel a verseny végéig ott maradt."
Ez elég gáz,még szerencse,hogy manapság ilyen nem fordulhatna elő.
döbbenetes
extra - SEXRay
A Red Bull kiszámlázta a Lotusnak a tűzoltást
Ez valami vicc??
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
" Persze Christian Hornerék sem gondolták komolyan, hogy behajtják a feltüntetett, cseppet sem szolid összeget, hiszen ezt a hivatalos hangvételű levelet csak egy jópofa viccnek szánták."
Vicc, ott van a végén.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
Uh pedig 2x is elolvastam...11 óra munka úgy látszik megtette a hatását.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Keverékek a következő futamokra [link]
[link]
Charlie Whiting: Some teams are questioning it on the basis that they thought F-Ducts were banned. F-Ducts are not banned.
What some teams are doing now is allowing air to pass into a duct when the DRS is operated. It's completely passive, there are no moving parts and it doesn't interact with any suspension or steering systems. Therefore, I can't see any rule that prohibits it.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
Ja, ezeket a plakátokat is gonosz újságírók ragasztgatták ki.
Csinálni kell. Kész. Pont.
Formabontó vasárnap délután a MR1 Kossuth Rádióban!
Minden Formula-1-es futam alatt 120 perces élő adás a Formula-1 jegyében.
Az első adás 2012. április 22-én 14.00-16.00 között hallható.
A műsorban Szujó Zoltán segítségével követjük az éppen akkor zajló futamot, célunk továbbá a Formula-1-es autós gyorsasági világbajnokság kulisszatitkainak bemutatása, minden ami még F-1 (bulvár, autók, városok, országok), az F-1 magyarországi rajongói, híres emberek, akik imádják a száguldó cirkuszt, egyszóval minden, ami Formula-1.
Sportműsor, de annál sokkal több is, turisztika, ételek, italok, városok, emberek, rádiók, sztárinterjúk.
Várja önöket Bera Emese és Tóth Róbert!
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Why Kimi was not on top of his game in 2008?
Csak egy kis érdekesség
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ha van Androidos okostelód akkor ez segít észben tartani.F1 Countdown Widget 2012
(#45541) wildrain válasza Motion_Blur (#45539) üzenetére
Kb. mint a Schumacher kidobásáról szóló iromány. Lehet, hogy igaza van pár dologban.
Pl. ha jól emlékszem, abban az évben nagyon-nagyon sokáig erőltettek egy bizonyos hátsó felfüggesztést Kiminél, ami egyszerűen nem akart jól működni. És miközben a pontverseny többi résztvevője szépen elhaladt mellette, ő a dobogóra sem nagyon tudott feljutni vele. Majd az év végefelé, valamikor Szingapúr-Fuji környékén tértek vissza az előző fejlesztésre, és akkor érdekes módon összejött, ami egész évben nem sikerült: megverte Massát az edzésen, és a versenyen is jóval erősebbnek tűnt nála (kivéve az utolsó versenyt, Brazíliát), és saját korábbi formájánál is.
Furcsa, hogy éppen akkor tért volna vissza az "elvesztett" motivációja, amikor már szinte semmi esélye nem volt a bajnokságra?
McLaren a Pilisben
Ha ezt tudtam volna arra mentem volna ma bringázni, affene
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
(#45543) JColee válasza Motion_Blur (#45539) üzenetére
Szerintem kicsit erőltetett.
Én még kocsival is elgurultam volna oda,nincs annyira messze (35-40 km).Bezony affene
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#45545) Dr. Romano válasza raczger (#45542) üzenetére
Ez valami felfüggesztés vagy lengéscsillapító reklám lehet, hogy kiállja a próbát ilyen szar utakon is?
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
(#45546) raczger válasza Dr. Romano (#45545) üzenetére
Azt hiszem ott nem olyan rossz az aszfalt. De jó kérdés pontosan mi lesz belőle, már várom.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Szvsz nem nehéz kitalálni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Ez a rész azért megérne egy bővebb kifejtést: " forgatás közúton zajlott, így engedély sem kellett hozzá"
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#45549) Motion_Blur válasza Pá (#45548) üzenetére
Erre én is ráncoltam a homlokomat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#45550) Dr. Romano válasza Oliverda (#45547) üzenetére
Nekem feladja a leckét, így hát szabad a gazda.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???