Ezt frissítsd, és mindig tesznek be újat, mihelyst találnak. Most a DSF-é megy.
www.HunnyF1.com
(#1001) hunnylander válasza D@ni88 (#999) üzenetére
Ezt frissítsd, és mindig tesznek be újat, mihelyst találnak. Most a DSF-é megy.
www.HunnyF1.com
itt is jó még.
(#1003) D@ni88 válasza hunnylander (#1001) üzenetére
nekem pl maga az oldal se jön be
kisJack féle az megy
[ Szerkesztve ]
HAM
BUT
BAR
SUT
KOV
Mercedes autók, előre sorakozz!
www.HunnyF1.com
(#1005) Motion_Blur válasza hunnylander (#1004) üzenetére
Durva!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1006) hunnylander válasza Motion_Blur (#1005) üzenetére
Ezt emlegették a Brawnnal kapcsolatban, hogy ez a pálya nekik is feküdhet, mert mechanikailag nagyon jók (kigyors, fékezés, kerékvető-lovaglás, az aerojuk meg nem gagyi a tisztességes sebességhez). Az FI meg McLaren2 mechanikailag, aeroban meg szinte erre a pályára vannak kitalálva.
De a Merci learathatja a babérokat a közvélemény előtt.
www.HunnyF1.com
Fisichella ott folytatja ahol Badoer abbahagyta?
Teljesen felesleges volt átmennie a FI-ból...
[ Szerkesztve ]
(#1008) Motion_Blur válasza Frost Ashes (#1007) üzenetére
Á dehogy.. meg fogja verni Kimi-t
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1009) hunnylander válasza Frost Ashes (#1007) üzenetére
Ember, csak most ismerkedik az autóval. A szabadedzések stint-folyamosak és nagyon sokat javul az idő stint-ről stintre, de nem mindenki egy ritmusban van a pályán.
Fisico nem vett részt promo-tesztelésen sem, mint Badoer az F60-nal.
Tuti, hogy jobb lesz, mint Badoer és gyorsabban bele fog tanulni.
www.HunnyF1.com
(#1010) Frost Ashes válasza Motion_Blur (#1008) üzenetére
Először azt gondoltam azért kap ennyit Raikkonentől meg Hamiltontól mert esetleg nem használja a KERS-t, hiszen mindent csak szép sorban, először az autóval ismerkedjen meg. Aztán látom a stream-en hogy bizony használja.
Buemi nagyobb végsebességet megy mint a KERS-esek? Na ez hogy lehet?
Na az érdekes Amíg Massa volt, addig az ő kocsijának a tetején volt az a sárga matrica. Most meg Kimién... Nemtom milyen logika szerint cserélgetik.
(#1013) hunnylander válasza D@ni88 (#1012) üzenetére
Nem cserélgetik, csapaton belül a kisebb rajtszámé a piros.
www.HunnyF1.com
Na jól megjöttem szabadedzést nézni mikor most lett vége!
Nembaj marad a következő!
Fis 8
Rai 10
Valóban kár volt lecserélni Badoert
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
(#1016) Oliverda válasza Motion_Blur (#1008) üzenetére
...és úgy is lett.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
majd futamon megnézzük hogy ott elveri e Kimit
[ Szerkesztve ]
(#1018) Sirpi válasza Frost Ashes (#1011) üzenetére
Ez simán elképzelhető. Attól, hogy a kigyorson nyomják a gombot 1-2 másodpercig, az átlagsebességük a teljes egyenesen jóval nagyobb lesz (mert az egyenes minden pontján gyorsabban haladnak át), így esetleg végsebességben pár km/h-val alá is lőhetnek a nem KERS-es autóknak, még úgy is nyernek pár tizedet összességében.
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
(#1019) #70869248 válasza Frost Ashes (#1011) üzenetére
Nem mehetnek le anyira aero-ban mint a KERS nélküli autók, a Parabolica kigyorsa viszont viszonylag nagy sebeségről történik, nem annyira hatékony a KERS.
A végsebességet az aero és a parabolica kigyorsítása határozza meg, a KERS-s autó sztem bizonytalanabb a Parabolica bemenetén, és a fék után rögtön nyomhat gombot...de ez kb. 180-190km/h-nál történik, nem annyira hatékony a KERS mint mondjuk az első sikánnál ahol olyan 100km/h környékén lehet rányomni.
De összeségében nagyon jól használható ezen a pályán.
(#1021) Motion_Blur válasza Oliverda (#1016) üzenetére
Hasonlítsd össze a szektoridőket Meg az se utolsó szempont, hogy ki, milyen keveréken érte el az idejét
Kell a PR Fizikónak
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ez is magyarázat lehet a KERS "gyengélkedésére"
Fisichella meg másodvirágzását éli?!
(#1023) Oliverda válasza Motion_Blur (#1021) üzenetére
Látom kezd savanyodni a szőlő.
Na majd holnap a quali után kiderülhet hogy mi valós a helyzet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Sztem az első féktávon feltöltik. ...egyébként fura, mivel Monza fékgyilkos is, nem csak motor.
(#1025) Motion_Blur válasza Oliverda (#1023) üzenetére
Milyen szőlő? Miről beszélsz?
b-type: szerintem is, nem tudom miről beszél tejszín úr
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
300KJ energiát tárolhatnak és kb. 4db. 100km/h sebességcsökkenéssel járó fékezés kell a teljes feltöltéshez.
Érdekes lesz majd, hogy mit nyújt a 6 kers autó a kvalifikáción, az egyik renault mérnököt olvastam, azt írta hogy ott nagyobb előny lesz, amikor már az előkészítésnél a parabolica kigyorsításon is elhasználnak 6mp.-et, és a mért körön is (nem a parabolicánál) 6 mp.-et. Ezért is tették vissza KERS-t.
[ Szerkesztve ]
(#1027) D@ni88 válasza Motion_Blur (#1025) üzenetére
meg ott a 2. sikán máskor azt nyilatkozták hogy 1 komolyabb féktávon feltöltik
akkor nehogymár egy ekkora féktávnál amikor kb 340ről lassulnak le ne töltődjön fel
Nekem is úgy rémlik még év elejéről (valaki egy KERS-es csapattól nyilatkozta), hogy a KERS egyetlen nagy sebességről alacsonyra lassulós féktávon majdnem teljesen (vagy teljesen) feltölthető.
Szóval legrosszabb esetben is azt tudom elképzelni, hogy ha valaki a Parabolicából kigyorsítva elnyomja az egészet, akkor a sikán után csak pár mp-et tudja nyomni. De alapesetben nem is kell többet, esetleg akkor, ha előzni szeretne.
én 400 KJról tudok, de teljesen mindegy, egy sport szeletben is több van
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
(#1031) tibi666 válasza Fortissimus (#1030) üzenetére
valami emészthetőbb nyelven nincs?
esetleg kommentár nélkül, csak hanggal, képpel.
[ Szerkesztve ]
(#1032) Csabee. válasza Fortissimus (#1030) üzenetére
Köszi a linket! Liuzzi 5.
Üdv: Csabee.
Beszarás...jobb a Forze Indiana mint a Ferka
Igen, bár most csak teszt van
Üdv: Csabee.
na a kis japán új ideális ívet talált a parabolica-ba mondjuk kicsit rallys, de jól nézett ki
(#1037) Fortissimus válasza tibi666 (#1031) üzenetére
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
(#1038) Csabee. válasza Fortissimus (#1037) üzenetére
kösz! Fisichella 15..
Üdv: Csabee.
Kova jól elkapta a toyota szélárnyékát+kers aztán egyből előre is ugrott...
2. szabadedzés (sunyi)
Life is too short to stay stock!
Nincs róla video? Biztos érdekes lehetett.
úú bakker Fisichella zárja.. nem jó előjel! Liuzzi egész ügyes!
Üdv: Csabee.
agyára ment a lóerő
Life is too short to stay stock!
szvsz semmi para, valszeg teszteltek valamit, a délelőtti ideje a 8. idő lenne és Kimi idejével egyező (minimálisan jobb).
Valszeg programot nyomtak, vagy teszteltek mint mondjuk Hamilton.
Igazad lehet! Nagyon örülnék egy Ferrari 1-2nek
Üdv: Csabee.
én is, de sajnos nem olyan erős a ferrari mint autó. Ha még fejlesztettek volna, de ez már hanyadik futam is amire nem hoznak újítást? Szval nem szabad álomvilágban élni.
Nekem már az is nagyon nagy öröm lenen ha Kimi megint dobogóra állna.
"Előbb vagy utóbb le fogjuk szerződtetni, és majd meglátjuk mikor. Jövőre Räikkönen, Massa, Fisichella, Badoer, Gené és remélhetőleg Michael Schumacher is nálunk lesz."
"Mindig is kedveltem Alonsót, mert egy remek versenyző, amit már akkor láttam, amikor a Minardinál vezetett. Bajnok lett, és a nagy versenyzők előbb vagy utóbb a Ferrari színeiben fognak indulni. Az imolai verseny előtt Ayrton Senna felkeresett, és azt mondta, hogy a Ferrari színeiben akarja befejezni a pályafutását. Lauda, Prost, Mansell és Michael is nálunk versenyzett." - folytatta Montezemolo.
de most őszintén? minek ennyi pilóta? oké Sumi tanácsadó. De Badoer, Fisi, Gené, mindannyian az utcai autókat tesztelik?
jövőre is ezzel a gyenge massa-raikkönen felállással akarnak menni?
kéne már oda egy profi, akiben tűz is ég.
Hajrá Vettel!!
"Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni"