Nem volt rossz, szerintem nézd!
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
(#46951) Dr. Romano válasza dangerzone (#46949) üzenetére
Nem volt rossz, szerintem nézd!
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
"ha azt, amit Rosberg csinált, 2x is, Hami játszotta volna be, már rég úgy megvágták volna, hogy attól koldul."
Hagyjuk már ezt a "ha Hamilton csinálta volna" szöveget.Unalmas.Tavaly miket megúszott büntetések nélkül?
A McLaren teljesítményéről pedig annyit hogy a legjobb csapatnál is előfordulnak bakik a boxban.De ez a futam nem csak a boxban ment el nekik.Felnőtt hozzájuk a többi autó, a többi pilóta.
[ Szerkesztve ]
Nem volt egyik eset sem extra. Belefért.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Én vagyok az, aki extrém módon kardoskodnék az ilyenek mellett, szerintem is belefér, erről szól! DE ha már meghoztak olyan szabályokat, amilyeneket sikerült, és tökéletesen le van írva, hogy ezt nem lehet, akkor hol a következetesség? Az FIA b****a meg magát, ennyi.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
(#46955) callmeakos válasza dangerzone (#46949) üzenetére
szódával elment.........
.......... neeeeeem jóvolt jó sok előzéssel de olyan különlegesebb incidens nem volt..
All→M8
(#46956) giigz válasza callmeakos (#46955) üzenetére
Régen pedig mennyire törés, megcsúszás, kiesés, stb. volt. Ilyen már nincs...
(#46957) callmeakos válasza giigz (#46956) üzenetére
Kár hogy Raikönen nem volt elég tökös amikor Vettel mellé került
All→M8
Akkor nem csak én láttam kicsit cikázásnak, amit a redbullos gyerek csinált. Tökre úgy nézett ki, hogy bevágott elé, majd vissza.
(#46957) noxwill: Nem a tökösségről volt ott szó, hanem hogy több veszítenivalója volt ott neki, mint amit nyerhetett volna azzal, ha meg tudja előzni.
[ Szerkesztve ]
**********
A mestert hasonlóért megvágták két éve. Sajnos egy teljesen következetlen bagázs hozza ezeket a döntéseket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#46960) SpongyaBob válasza Oliverda (#46959) üzenetére
Pontosan... Nekem is ugyanez jutott eszembe a futam alatt is..
[ Szerkesztve ]
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
Igen! Ez a baj. Nem a büntetés, kapjanak - vagy inkább ne - de a baj az, hogy full random szórják ki őket, tényleg nagyon tele van a hócipőm az FIA-val.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Igen, hasonló... Az a különbség, hogy Schumacher hagyott egy autó távolságot, Rosberg pedig már maga is pályán kívülre került, az elmúlt évek során én ilyet nem láttam, de szerintem az előtt sem.
Tudtok olyat mutatni az elmúlt 10 évből, amikor úgy lett letolva egy autó, hogy a letoló is már a pályán kívül volt?
Én nem tudom, hogy itt most mi a kérdés ezen, vegyék el Rosbergtől a kínai győzelmet, és adják oda Schuminak.
Ezért nem jók ezek a szabályok, mert totál szubjektív, hogy adott pilóta átlépte-e a határt vagy nem. Arról nem is beszélve, hogy milyen lobbitevékenységek tudják még pluszban befolyásolni ezt a szubjektivitást.
**********
Alonso nyilatkozata ezzel kapcsolatban:
"...As for the incident with Rosberg, I can only say that if, instead of such a wide run-off area there had been a wall, I’m not sure I’d be here now to talk about it...."
és Rosberg azt nyilatkozta hogy nem látta sem Hamiltont sem Alonsót...
[ Szerkesztve ]
Sajnos pont, hogy igen nagy részük nem szubjektív, csak az értelmezése tűnik annak... A lobbi nem hiszem, hogy túlzottan benne van, de lehet, hogy naiv vagyok. Schumit szeretik büntetni, Rosberg most nem kapott semmit, mindkettő Merci, szóval ez is ezt támasztja alá szerintem.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Szerintem egyre több ilyen és hasonló vitatható eset lesz.Ezzel a szárnyállítgatással elvették a védekezés lehetőségét az elől lévőktől.Ezen kívül nincs más esélyük.
Na de kinek jó ez? Azt hinné az ember, hogy ezt okos koponyák találják ki, de hát erről szó nincs, mint látjuk.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Anno ez a kirakás teljesen megszokott volt a Montoya, Schumi, fiatal Kimi korszakban. Most keresni nem fogok, de emlékszem ilyenekre. Rosbergnek egyébként is csak az első volt kemény, Alonsonak szerintem azért gurult el, mert őt két éve totálisan betörték a versenybírák amikor minden létező dologért meghágták majd amikor ezt szóvá tette megint megbüntették egy semmiségért. Azóta úgy vezet mint egy kisangyal sajnos (persze hatékonyan, de mindent példaértékűen betartva) és úgy néz ki viszont is ezt várja el. (tévesen)
[ Szerkesztve ]
Akkor okés, csak manapság már ez nem megszokott, furcsa volt látni.
Tilkének is sok esze volt amikor úgy tervezte meg a pályát hogy gyakorlatilag az egyenesben is aszfaltozott bukótér van, azaz a koszos gumin kívül semmit nem bukik az, aki elhagyja a pályát. Sima homok kellett volna oda.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#46971) Peat;) válasza Motion_Blur (#46970) üzenetére
Nem tudta lenne-e elég homok.
Már önmagában szánalom hogy minden pályát ő tervez, függetlenül a korábbi pályák minőségétől minden egyes pálya tervezésére pályázatot illene kiírni a piacgazdaságban és pl a csapatok és rajongók elé dobni melyik legyen a nyerő. Úgy néz ki Berni papa még egy előző rendszer híve lélekben.
[ Szerkesztve ]
"Nem tudta lenne-e elég homok."
2007-05-06 óta itt!
Senkinek.Ez csak a vitákat a feszültséget kelti, ne adj isten, balesetet okoz.
(#46974) echterion válasza Motion_Blur (#46970) üzenetére
**********
Akkor miért húzódott jobbra mindkét esetben, ha nem látta őket?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Biztosan félre akart állni.
Amikor egy versenyző erre hivatkozik, büntetésül a következő 5 futamra ifa visszapillantókat szereltetnék a kocsijára.
Azt hitte balról jönnek, és szabad utat akart adni, ezért első esetben még a pályáról is lement, hogy biztosan elférjen Hamilton az 5 kocsinyi helyen.
Ugye Alonsónál is ugyanez történt, szabad területet akart teremteni, hogy el tudjanak mellette menni.
Amikor Kobayashi kiment a boxba,és Alonso ment egy kicsit utána.
Ott a szélárnyék miatt volt,ahogy mondták a kommentátorok?
Vagy csak elnézett valamit?
Én is erre tippeltem a futam alatt.
[ Szerkesztve ]
Szerintem annyira koncentrált hogy ment utána és majdnem berongyolt a boxba.
20 éve a Prohardveren
Azért ott jobbra egy betonfal volt...
Még most sem értem mi volt abban a szabálytalan, azt is kellett volna hagyni, meg a Rosbergé is rendben volt sztem.
De tényleg idegesítő a kettős mérce.
#46979: sztem jól mondták és a szélányékért ment Alonso, annyira nem is különleges dolog
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
annyira senki nem koncentrál az előtte levőre hogy nem tudja hogy most fordul rá a célegyenesre különben követni se tudná ha nem tudná hol van éppen a pályán ..
Ez ilyen bevett szokás főleg Alonsonál, máskor is csinált már ilyet. Sőt akkor is szoktak ilyet csinálni ha leköröznek valakit.
Ügyes photoshop
(#46986) Motion_Blur válasza Haart (#46985) üzenetére
Nem az
Schumacher megmondta a frankót a Pirelli gumikkal kapcsolatban: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#46987) callmeakos válasza Haart (#46985) üzenetére
Ezek a fiatalok....
Semmi tisztelet
All→M8
A Red Bull nem a legjobb autó, főleg erre a versenyre nem igaz. A Lotus magasan a leggyorsabb gép volt ezen a futamon, amit az is mutat, hogy mindkét versenyzőjük a dobogón végzett. Vettel klasszis telejesítményének köszönhető ez a győzelem, az autóban nem volt ennyi.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Azért Rosberg szabálytalanság ide vagy oda, Hamilton nem vette el egy másodpercre sem, egész szépen megelőzte (Biztos Vettel-től leste el tavaly, hogyan kell pályán kívül előzni )
Alonso meg ezt a box-ba menet szélárnyékot fog dolgot nem most játszotta el először, talán Monzában láttam tőle ilyet egyszer (Bár lehet nem Alonso volt ) (Valaki esetleg megtalálja Youtube-on?)
[ Szerkesztve ]
üdv
(#46990) MPowerPH válasza Motion_Blur (#46986) üzenetére
Amit ő mond, az biztosan úgy van. Az ő idejében nem volt probléma az, ha futamon egymás után, akár 10+ körön keresztül is kinyomta a szemét a gépnek, és a maximum határon autózott. Sőt, normális volt, és e tudás alapján jöttek ki a versenyzők közötti különbségek. Szvsz, nem bír akárki hosszú időn keresztül a határon autózni.
Most meg az van, hogy az a király, aki a legjobban tudja óvni a gumijait a mellett, hogy közben próbál tempót menni. Ez már régen nem a sebességről szól, hanem egy eltolt balansz az egész. És bizony inkább a gumispórolás felé billen a mérleg. A teli tankos szabálynak köszönhetően most az a nyerő, hogy minél előbb kigyere, nem kell hajszolni a kopott gumikon guruló pihe könnyű autót, kifacsarni belőle az utolsó másodperceket is. Hanem azonnal a boxba kell rohanni, nehogy sokat bukj azzal, hogy a használt gumikon kint maradsz. DRS -t meg nem is mondom, továbbra is szégyen. Régen sem volt rá szükség, akkor még normális emberek irányították az F1-et.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
A Red Bull nem a legjobb autó, de ezen a hétvégén az volt.
Kb. így lenne helyes, bár épp azt sem lehet kizárni, hogy már a legjobb.
Aki pedig verseny közben nézte a live timeingot az láthatta, hogy a "magasan leggyorsabb" sem állja meg a helyét a Lotus esetében.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#46993) !Overdose! válasza Mezcal (#46988) üzenetére
"Vettel klasszis telejesítményének köszönhető ez a győzelem"
Nézőpont kérdése. Szerintem meg sokkal inkább a 2 Lotus rossz rajtpozíciójának.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#46994) Sandormaster válasza Motion_Blur (#46986) üzenetére
Ott a pont...Schuminál!
A gumik kavarnak be, addig variálták ezt a gumikérdést, amíg tényleg kiszámíthatatlanná tette az egész erősorrendet. A futam alatt komolyan azt éreztem, olyan mintha valaki egy gombbal irányítaná, "hogy na akkor most a Lotus be fog tapadni ezen a versenyen" (talán Börnipapa)
De kétségtelen, hogy ezt az egészet a takarékosság, környezettudatosság éssatöbbi szülte, csak ezt nem egy autóversenyen kéne gyakorolni, legalábbis nem ennyire radikálisan.
(#46995) MPowerPH válasza !Overdose! (#46993) üzenetére
Jaja. Meg ugye az RBR alapból elég gyors volt ezen a pályán, IM-en is vitték a prímet.
Don't Tread On Me
Ezen a hétvégén sem volt az.
A Lotus volt a legjobb autó. Más kérdés hogy Vettel ki tudta védeni épp hogy a Kimi féle nem kis nyomást, de Webber sehol nem volt már a végére és úgy mentek el mellette korábban a Lotusok mintha ott se lenne. Meg mindenki más mellett is Vettelt kivéve
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Ezen a versenyen a Lotus volt a leggyorsabb autó, nem a Red Bull. Grosjean is úgy ment át a mezőnyön, mint kés a vajon. Webbert könnyedén megverték, és ha Vettel nem adja hozzá az autóhoz, amit tud, akkor ő is kikapott volna.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
(#46998) werszomjas válasza Sandormaster (#46994) üzenetére
Egyik a gumi, másik sztem a tankolás.
Pont a mostani futam után gondoltam rá, milyen kár hogy beszüntették a tankolást, ezzel kivettek még egy izgalmas láncszemet a gépezetből.
Igen, néha beragadt a tankoló cső, meg nem jött a benzin belőle, de ahogy a mostani futamokat nézem, ezt ugyan úgy eljátsszák a kerekekkel is
Van esély vajon arra, hogy visszahozzák a tankolást
Talán Ross Brawn és Schumacher is visszatérne régi önmagukhoz, amikor lehetett még okoskodni, számolgatni futam alatt.
Most a taktika kimerül abban, hogy lágyat tesz fel valaki vagy keményet
üdv
(#46999) McCartman válasza werszomjas (#46998) üzenetére
ja , beragad a tankoló cső, nem jön belőle a benzin , lelocsolják és felgyújtják Kimit a boxból kijövet , persze ilyenek megtörténnek.
akkoriban még a Ferrarisok is gyorsabban futották a 100at.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66