Ebben legalább van egy kis humor, ez tetszett.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
leslieke
Jómunkásember
Tuti tréfa.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
Neoteric
addikt
lol
PSN: ne0teric_sAN
JColee
őstag
Keep Left! – Kimi’s Steering Issues Finally Resolved
Remélem nem derül ki később, hogy nem ilyen egyszerű a történet.
proof88
addikt
április 1 ...
shteer
titán
omg
..szerintem jónak tűnik
(#45407) Dr. Romano válasza troland26 (#45400) üzenetére
- Privát
- 2012-04-01 15:43:03
Dr. Romano
veterán
Hehe. Így végre pár kört tudna az élen is haladni
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
(#45408) Apika válasza Dr. Romano (#45407) üzenetére
- Privát
- 2012-04-01 15:44:38
Apika
Közösségépítő
Amilyen peches, azon a versenyen nem lenne semmilyen galiba, és (ott sem) lenne szükség rá...
(#45409) Dr. Romano: szerk...
[ Szerkesztve ]
(#45409) Dr. Romano válasza Apika (#45408) üzenetére
- Privát
- 2012-04-01 15:46:14
Dr. Romano
veterán
Nem mintha így nagy szükség lenne rá
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
(#45410) Zso2 válasza Motion_Blur (#45349) üzenetére
- Privát
- 2012-04-01 18:14:47
Zso2
őstag
Itt közrejátszott az is,hogy az Rb láthatólag megint kcsi max sebességre volt kalibrálva,viszont a lassu kanyarokból jobban jöttek ki.
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
JColee
őstag
Ezt benéztem.
Xirtam
veterán
"A Red Bull a tavalyi bajnokságért 102 millió dollárt tehetett zsebre alapdíjként." Ehhez még hozzájön, hogy VB-t nyertek, stb. stb.
Ezzel csak annyi a probléma, hogy kell itt sírni folyamatosan? Arról nem is beszélve, hogy év végén minden csapat kap pénzt, a legjobb csapatok 0-ra is kitudnak jönni SŐT! Van, hogy pluszba jönnek ki év végén.
[ Szerkesztve ]
Pitterix
őstag
Nem pont azért szoktak sírni, hogy hanyatlik. Kevés néző, kevesebb bevétel, túl nagy kiadások....
Akkor most mi az igazság?
[ Szerkesztve ]
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
HaZsolt
őstag
Egyébként tényleg ezt szokták mondogatni. Megnézném a Forma-1 népszerűségét 2014-ben a V6 turbókorszak nyitányakor.
leslieke
Jómunkásember
A TV-s bevételek folyamatosan nőnek. Az kompenzálja a kevesebb nézőt.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
mokus1
addikt
Majd oda áll mellé a Michelisz a 1,6os bömössel és lekörözi Hamilton-t amilyen irányba haladnak.
Xirtam
veterán
Volt már Turbó korszak. Én sem várom inkább V10/V12 éra. De ez ilyen.
#45417 Azért ennek az előfordulása elég valószínűtlen. Az utcai autókon is megtapasztalható ez a folyamat. Új BMW M5 V10-ről V8 + Turbó, és még sem lett lomhább, hanem pont ellenkezőleg. . . Szóval ilyen baromságokon kár is gondolkozni. Mai napig a Formula 1 a leggyorsabb, megeszi az IndyCar-tól elkezdve mindent. Ezen csámcsogni is felesleges. Már csak presztizs kérdés miatt sem lehet az F1 lassabb mint bármi más.
Az új Turbó korszaknak is kell majd 2-3 év, hogy kiforrjon. utána lehet következtetést levonni.
[ Szerkesztve ]
mokus1
addikt
Igazad volt hogy volt turbó korszak, de ha jól emlékszem nem emlékszem a pontos adatokra
de valahogy 3500ccm szívó és 2800-2600ccm turbó motorokkal lehetett variálni szóval választhattak ki mit csinál.
(Ott még ha nem tévedek talán a BMW épített valami brutál motort ami 1400 lóerő körül tudott)
Sajnos viszont mióta egyre csökkentik a motorméretet azért lassabbak is talán akkor voltak a leggyorsabbak amikor még MSC nyerte a címeit.
Egyébként azért sejtem hogy nem lesznek gyengébbek vagy talán csak picit mint ezek a 2,4es szívók. Azt nem tudom hogy szabályba van-e hogy mekkora szűkítőt kell alkalmazniuk.
[ Szerkesztve ]
Xirtam
veterán
Bár azt is aláírom, hogy nem ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy védjük a környezetünket. Meg nem az utolsó pillanatban kellene kapcsolni.
Eleve, az új motor formulával az összes motorszállítónak külön ágazat kell létrehoznia MEGINT. Ez oké. De ha abból indulunk ki, hogy a Ferrari FF-ben található V12-es motor és az új Ferrari F12 Berlinetta-ban ugyan az dobog. Még is az F12 Berlinetta motorja erősebb és kevesebbet eszik plusz a káros anyag kibocsájtása is kevesebb. Gondolatba ejti az embert, hogy az FIA tényleg ekkora gyökér? Segítek mindenkinek eldönteni a kérdést. IGEN!
Mire akartam célozni? Nem kellene a motor fejlesztést berekeszteni. Mondjuk! Inkább kötelezni kellene a csapatokat, hogy gyerekek X liter / km. És csókolom. A rajongok örülnének, mert megmarad a csodás F1 HANG. Ami még is csak 130 dB és csak 10 dB-el marad el egy Boeing 747-es hangjától. Plusz az autók gyorsulhatnának is, mivel kevesebb fogyasztás ~ kisebb tömeg.
#45419 Jól mondod. 2004-ben volt a mezőny a leggyorsabb. És igen volt a BMW-nek 1400 lóerős autója. Csak akkor más volt a szabálykönyv és a felfogás. A mai Turbó technológia már lehetővé teszi, hogy egy V8 erejét hozzák. Csak más kérdés, hogy ezt mi nézők akarjuk-e. És emlékeim nem csalnak, 2008~2009-ben az FIA & FOTA kiadott egy kérdőívet a nézőknek. Ki mit szeretne látni stb. Az más kérdés, hogy ez megint le lett sz@rva.
[ Szerkesztve ]
Zso2
őstag
Igen én is a v10-v12 korszakot sírom vissza, azt az agyament gépállatokat, és a hangjuk elképesztően szép,erőteljes.Már több helyen linkeltem,de nagyon bejön... libabőrözés...
[v12] 40mp-nél mikor mélyről indul,vagy mikor visszaengedi nagy fordulatból motorfékkel.. ááá
[v10] nagyon nagy...
Persze ez az lcd hangszoróján nem jön át ,csakis HIFI-n
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-Mike-
addikt
Ennél jobb nincs. [link]
mokus1
addikt
Na ezek a V10-es hangok hiányoznak.Az ott 20mp-nél valami varázslatos.
Kíváncsi leszek rá mit hoznak össze a spórolás szinten azért nem értem ezt az egész mizériát egy sportautónál mert ott valószínűleg hajtva vannak keményen és fogyasztanak is.
a turbónál meg mégtöbb benzint tud hozzásűríteni és így igazából sok helyen nem is kevesebbet hanem többet fogyaszt, ez főleg F1-el ahol maxon fog járni a turbó az esetek döntő hányadában nem tudom hogy hoz-e fogyasztás téren javulást.
proof88
addikt
alapvetően az új turbó V6-osok kevesebbet fognak fogyasztani, legalábbis ez a terv, asszem valami 30-40 %-kal a mostaninál.
(#45425) Motion_Blur válasza Zso2 (#45421) üzenetére
- Privát
- 2012-04-01 22:08:34
Motion_Blur
félisten
Ha már BMW és V10: [link]
Puuuuuure engine sound!!!!
(#45420) Xirtam: 1400 ló? nem ilyen 900-1000 lóerő közötti motorok voltak akkoriban? valami anyagot tolj már erről plz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#45426) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#45425) üzenetére
- Privát
- 2012-04-01 22:23:18
Motion_Blur
félisten
Xirtam: nem írtam semmit, félreértettem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Zso2
őstag
Mennyééé máááá.
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
(#45429) Xirtam válasza Motion_Blur (#45425) üzenetére
- Privát
- 2012-04-01 23:01:50
Xirtam
veterán
Brabham-BMW BT52/BT55
Brabham used petrol that was 84 per cent Toluene – a highly powerful and dangerous chemical. In qualifying the car was reputedly capable of an eye-watering 1,400hp.
4,9-5,5 bar nyomású turbóval érték el. Bár ezt futamon sose jegyezték.
De igazság szerint a Honda ezt a Williams-el is eljátszotta:
1400 hp at 12000 rpm-540 kg (Williams-Honda FW11 Turbo)
(#45430) dangerzone válasza -Mike- (#45422) üzenetére
- Privát
- 2012-04-02 01:06:03
dangerzone
addikt
Bmeg, miez?
Viszont amennyire nincs hangjuk, a pilóták annyira bénák. Régen röhögtem ilyen jót, mint ennek a videónak a végén. Szépen sorban összemennek.
[ Szerkesztve ]
ne_nezze
aktív tag
naja de azt tegyük hozzá h az időmérőre külön motort használtak ami tulajdonképpen szét is esett a végére.
Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►
DemonDani
addikt
Meg eleve más volt a teljesítménye az időmérős motornak mint a versenyen használhatónak, gondolom hogy a versenyen ne legyen vége 10 kör után
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
wildrain
addikt
Tök jól konganak ütközéskor. Ez a motorhangnélküliség annyiban jó, hogy lehet hallani a helyszíni kommentátort.
DemonDani
addikt
szóval esetünkben semmivel
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Xirtam
veterán
Ez most mellékes volt!
#70869248
törölt tag
Nincs probléma, csak túl sok pénz megy kifele az F1-ből, amit az F1 csapatok termelnek ki.
- jellemzően drága a műsorszórása, pl. akkora pénzt kértek az Eurosport-tól, hogy az nem is tárgyalt tovább...nem a nézettség a lényeg hanem a pénz.
- Ez utóbbi jellemzi a pályákat is, nem az a lényeg mennyien mennek ki, hanem mennyit fizet a pálya...ergo a drukker le van szrva, a versenyző le van szrva (nekik nem akkora feeling üres lelátok előtt körözni).
-a közvetítés befolyásolja a szabályalkotást...nincs időhúzást generáló megoldás, csak költséghatékonyan...adott időtartományba bele kell férjen, üzletpolitika...mint a Mozi, 3 óránál többet fárasztó nézni valamit.
-izgalmasnak kell lenni....még ha ez törik és szakad akkor is.
-qvára nem fér bele a dohányreklám, és az alkohol is csínján....az F1 olyat nem képvisel...lényegtelen, hogy sok csapatnak és versenyzőnek és pályának nagyságrendekkel könnyebb dolga lenne..
-a pénz visszaosztásnál pont azok kapnak keveset akiknek szükség lenne rá....ezért (is) szükség van fizetős versenyzőkre....akinek nincs pontja fizeti a logisztikát. ..és nyilván őket nem is érinti a visszaosztás, hisz alig van eredmény.
..de hát rájuk másért van szükség, a lényeg hogy akik változást generálhatnak a jó kis üzletben azok kapnak pénzt.
Szal én pont le....m hogy mennyit hoz a konyhára az F1, ha közben...nagyrészt ez miatt, veszít a patinájából..ja már azt elveszítette, akkor veszít a varázsából.
..ahogy Bernie mondta, üzletemberek kellenek az F1-be..
..
Egyébként az LMP autók már régen levernék az F1-t, csak mivel az FIA szabályozza a súlyt, és minden más paramétert, így a legnagyobb kirakat nem kerülhet takarásba..
[ Szerkesztve ]
Xirtam
veterán
Imába foglaltatik neved, és szent írásod!
giigz
veterán
2013 vagy 2014-től lesznek ezek az új motorok? 1,6-os lesz turbóval? A turbó hangja nem lesz jó szerintetek?
IreN!CuS
őstag
Fent van az új összefoglaló.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Zso2
őstag
Nem lesz az igazi brutál "erőhang", mondjuk már ez sem az igazi...
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
Xirtam
veterán
V6 1,6liter + Turbó + 15.000 RPM
giigz
veterán
LE-t lehet már tudni?
Najó... Először legyen meg az MSC dobogó, utána majd ez is érdekel.
Xirtam
veterán
Nemigazán, de turbó + kers megközelítőleg 600-700 lóerő. De iszonyat sz@r lesz már most mondom. V8 2,4 után egy V6 1,6 hangja. Pedig de imádom, hogy bent megy a munka, közben mennek a GP2 és társai. És a csapatok beállításokat végeznek, és alapjáraton hangosabbak mint a többi széria! Nem baj 2014-től hallgathatjuk a Suzuki Swift Cup hangját kb. I <3 FIA
Zso2
őstag
Igen így ránézésre ezek csak magas fordulaton élnek, kb mint a crossmotorok vs enduró.
Egy enduró alacsony fordulaton is képes tartani a nyomatékot mondjuk a murvabánya falon felmászásnál visszaváltás nélkül is , a cross csak pörgetve él ,ha leesik a fordulat ugorhatsz le a motorról(tapasztalat) .
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
Xirtam
veterán
Kár, hogy nem értem amit beszélsz. F1-es autóknál a nyomaték és a lóerő 80-85% már 3.000 RPM-nél használható. Ez nem crossmotor
[ Szerkesztve ]
HaZsolt
őstag
Elvileg nem lesz rossz és megközelíti a mostani motorok erejét.
zuchy
őstag
- Privát
- 2012-04-02 14:13:02
hunnylander
őstag
IndyCar DW12 V6 Turbo (2012) hang
Az F1-es V6-ok ennél többet fognak pörögni egyébként.
Nem hiszem, hogy a V8-asok fordulatszámából kellene megítélni, hogy a tervezett F1-es V6-osok fordulatszáma magas lesz e vagy alacsony.
Hangilag nem lesznek rosszabbak, mint az F1 turbó-aranykorának motorjai. Viszont fejlettebb technológiák lesznek, és a fejlettség egyik fokmérője a hatékonyság.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#45450) giigz válasza hunnylander (#45449) üzenetére
- Privát
- 2012-04-02 14:19:56
giigz
veterán
Ez nekem nem tetszik! Vagy mégis?
[ Szerkesztve ]