Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45401) giigz válasza troland26 (#45400) üzenetére


giigz
veterán

Ebben legalább van egy kis humor, ez tetszett. :) :C

(#45402) leslieke válasza atila4 (#45396) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Tuti tréfa. :)

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#45403) Neoteric válasza troland26 (#45400) üzenetére


Neoteric
addikt

lol :D

PSN: ne0teric_sAN

(#45404) JColee


JColee
őstag

Keep Left! – Kimi’s Steering Issues Finally Resolved
Remélem nem derül ki később, hogy nem ilyen egyszerű a történet. :K

(#45405) proof88 válasza JColee (#45404) üzenetére


proof88
addikt

április 1 ...

(#45406) shteer válasza troland26 (#45400) üzenetére


shteer
titán

omg :DDD

..szerintem jónak tűnik

(#45407) Dr. Romano válasza troland26 (#45400) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Hehe. Így végre pár kört tudna az élen is haladni :D

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#45408) Apika válasza Dr. Romano (#45407) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Amilyen peches, azon a versenyen nem lenne semmilyen galiba, és (ott sem) lenne szükség rá... :DDD

(#45409) Dr. Romano: szerk... ;)

[ Szerkesztve ]

(#45409) Dr. Romano válasza Apika (#45408) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Nem mintha így nagy szükség lenne rá ;]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#45410) Zso2 válasza Motion_Blur (#45349) üzenetére


Zso2
őstag

Itt közrejátszott az is,hogy az Rb láthatólag megint kcsi max sebességre volt kalibrálva,viszont a lassu kanyarokból jobban jöttek ki.

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45412) JColee válasza proof88 (#45405) üzenetére


JColee
őstag

:W
Ezt benéztem. :DDD

(#45413) Xirtam


Xirtam
veterán

A Formula Money jelentése szerint az F1 bevételei 2015-re elérhetik a 3 milliárd dollárt. A pénzügyi elemző cég szerint a 2012-es év (mint az F1 történelmének leghosszabb szezonja) már közel 2 milliárdos bevételt hozhat a száguldó cirkusz számára.
Az elmúlt években a bevételek folyamatosan növekedtek, így az idei év végére közel 700 millióval több pénzhez jut a Formula-1 a 2010-es évhez képest.
:U

"A Red Bull a tavalyi bajnokságért 102 millió dollárt tehetett zsebre alapdíjként." Ehhez még hozzájön, hogy VB-t nyertek, stb. stb. :))

Ezzel csak annyi a probléma, hogy kell itt sírni folyamatosan? Arról nem is beszélve, hogy év végén minden csapat kap pénzt, a legjobb csapatok 0-ra is kitudnak jönni SŐT! Van, hogy pluszba jönnek ki év végén.

[ Szerkesztve ]

(#45414) Pitterix válasza Xirtam (#45413) üzenetére


Pitterix
őstag

Nem pont azért szoktak sírni, hogy hanyatlik. Kevés néző, kevesebb bevétel, túl nagy kiadások....
Akkor most mi az igazság? :U

[ Szerkesztve ]

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#45415) HaZsolt válasza Pitterix (#45414) üzenetére


HaZsolt
őstag

Egyébként tényleg ezt szokták mondogatni. Megnézném a Forma-1 népszerűségét 2014-ben a V6 turbókorszak nyitányakor.

(#45416) leslieke válasza Pitterix (#45414) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

A TV-s bevételek folyamatosan nőnek. Az kompenzálja a kevesebb nézőt.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#45417) mokus1 válasza HaZsolt (#45415) üzenetére


mokus1
addikt

Majd oda áll mellé a Michelisz a 1,6os bömössel és lekörözi Hamilton-t amilyen irányba haladnak.

(#45418) Xirtam válasza HaZsolt (#45415) üzenetére


Xirtam
veterán

Volt már Turbó korszak. Én sem várom inkább V10/V12 éra. De ez ilyen.

#45417 Azért ennek az előfordulása elég valószínűtlen. Az utcai autókon is megtapasztalható ez a folyamat. Új BMW M5 V10-ről V8 + Turbó, és még sem lett lomhább, hanem pont ellenkezőleg. . . Szóval ilyen baromságokon kár is gondolkozni. Mai napig a Formula 1 a leggyorsabb, megeszi az IndyCar-tól elkezdve mindent. Ezen csámcsogni is felesleges. Már csak presztizs kérdés miatt sem lehet az F1 lassabb mint bármi más.

Az új Turbó korszaknak is kell majd 2-3 év, hogy kiforrjon. utána lehet következtetést levonni.

[ Szerkesztve ]

(#45419) mokus1 válasza Xirtam (#45418) üzenetére


mokus1
addikt

Igazad volt hogy volt turbó korszak, de ha jól emlékszem nem emlékszem a pontos adatokra
de valahogy 3500ccm szívó és 2800-2600ccm turbó motorokkal lehetett variálni szóval választhattak ki mit csinál.
(Ott még ha nem tévedek talán a BMW épített valami brutál motort ami 1400 lóerő körül tudott)
Sajnos viszont mióta egyre csökkentik a motorméretet azért lassabbak is talán akkor voltak a leggyorsabbak amikor még MSC nyerte a címeit.

Egyébként azért sejtem hogy nem lesznek gyengébbek vagy talán csak picit mint ezek a 2,4es szívók. Azt nem tudom hogy szabályba van-e hogy mekkora szűkítőt kell alkalmazniuk.

[ Szerkesztve ]

(#45420) Xirtam válasza Xirtam (#45418) üzenetére


Xirtam
veterán

Bár azt is aláírom, hogy nem ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy védjük a környezetünket. Meg nem az utolsó pillanatban kellene kapcsolni.

Eleve, az új motor formulával az összes motorszállítónak külön ágazat kell létrehoznia MEGINT. Ez oké. De ha abból indulunk ki, hogy a Ferrari FF-ben található V12-es motor és az új Ferrari F12 Berlinetta-ban ugyan az dobog. Még is az F12 Berlinetta motorja erősebb és kevesebbet eszik plusz a káros anyag kibocsájtása is kevesebb. Gondolatba ejti az embert, hogy az FIA tényleg ekkora gyökér? Segítek mindenkinek eldönteni a kérdést. IGEN!

Mire akartam célozni? Nem kellene a motor fejlesztést berekeszteni. Mondjuk! Inkább kötelezni kellene a csapatokat, hogy gyerekek X liter / km. És csókolom. A rajongok örülnének, mert megmarad a csodás F1 HANG. Ami még is csak 130 dB és csak 10 dB-el marad el egy Boeing 747-es hangjától. Plusz az autók gyorsulhatnának is, mivel kevesebb fogyasztás ~ kisebb tömeg.

#45419 Jól mondod. 2004-ben volt a mezőny a leggyorsabb. És igen volt a BMW-nek 1400 lóerős autója. Csak akkor más volt a szabálykönyv és a felfogás. A mai Turbó technológia már lehetővé teszi, hogy egy V8 erejét hozzák. Csak más kérdés, hogy ezt mi nézők akarjuk-e. És emlékeim nem csalnak, 2008~2009-ben az FIA & FOTA kiadott egy kérdőívet a nézőknek. Ki mit szeretne látni stb. Az más kérdés, hogy ez megint le lett sz@rva.

[ Szerkesztve ]

(#45421) Zso2 válasza Xirtam (#45418) üzenetére


Zso2
őstag

Igen én is a v10-v12 korszakot sírom vissza, azt az agyament gépállatokat, és a hangjuk elképesztően szép,erőteljes.Már több helyen linkeltem,de nagyon bejön... libabőrözés...
[v12] 40mp-nél mikor mélyről indul,vagy mikor visszaengedi nagy fordulatból motorfékkel.. ááá

[v10] nagyon nagy...
Persze ez az lcd hangszoróján nem jön át ,csakis HIFI-n :)

[ Szerkesztve ]

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45422) -Mike- válasza Zso2 (#45421) üzenetére


-Mike-
addikt

Ennél jobb nincs. [link]

(#45423) mokus1 válasza Zso2 (#45421) üzenetére


mokus1
addikt

Na ezek a V10-es hangok hiányoznak.Az ott 20mp-nél valami varázslatos.
Kíváncsi leszek rá mit hoznak össze a spórolás szinten azért nem értem ezt az egész mizériát egy sportautónál mert ott valószínűleg hajtva vannak keményen és fogyasztanak is.
a turbónál meg mégtöbb benzint tud hozzásűríteni és így igazából sok helyen nem is kevesebbet hanem többet fogyaszt, ez főleg F1-el ahol maxon fog járni a turbó az esetek döntő hányadában nem tudom hogy hoz-e fogyasztás téren javulást.

(#45424) proof88 válasza mokus1 (#45423) üzenetére


proof88
addikt

alapvetően az új turbó V6-osok kevesebbet fognak fogyasztani, legalábbis ez a terv, asszem valami 30-40 %-kal a mostaninál.

(#45425) Motion_Blur válasza Zso2 (#45421) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ha már BMW és V10: [link]

Puuuuuure engine sound!!!! :)

(#45420) Xirtam: 1400 ló? nem ilyen 900-1000 lóerő közötti motorok voltak akkoriban? valami anyagot tolj már erről plz :W

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#45426) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#45425) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Xirtam: nem írtam semmit, félreértettem

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#45427) Zso2 válasza -Mike- (#45422) üzenetére


Zso2
őstag

Mennyééé máááá. :DD :DD

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45428) proof88 válasza -Mike- (#45422) üzenetére


proof88
addikt

:DDD :))

(#45429) Xirtam válasza Motion_Blur (#45425) üzenetére


Xirtam
veterán

Brabham-BMW BT52/BT55

Brabham used petrol that was 84 per cent Toluene – a highly powerful and dangerous chemical. In qualifying the car was reputedly capable of an eye-watering 1,400hp.

4,9-5,5 bar nyomású turbóval érték el. Bár ezt futamon sose jegyezték.

De igazság szerint a Honda ezt a Williams-el is eljátszotta:

1400 hp at 12000 rpm-540 kg (Williams-Honda FW11 Turbo)

(#45430) dangerzone válasza -Mike- (#45422) üzenetére


dangerzone
addikt

Bmeg, miez? :Y

Viszont amennyire nincs hangjuk, a pilóták annyira bénák. :D Régen röhögtem ilyen jót, mint ennek a videónak a végén. Szépen sorban összemennek.

[ Szerkesztve ]

(#45431) ne_nezze válasza Xirtam (#45429) üzenetére


ne_nezze
aktív tag

naja de azt tegyük hozzá h az időmérőre külön motort használtak ami tulajdonképpen szét is esett a végére.

Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

(#45432) DemonDani válasza ne_nezze (#45431) üzenetére


DemonDani
addikt

Meg eleve más volt a teljesítménye az időmérős motornak mint a versenyen használhatónak, gondolom hogy a versenyen ne legyen vége 10 kör után ;]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#45433) wildrain válasza -Mike- (#45422) üzenetére


wildrain
addikt

Tök jól konganak ütközéskor. :D Ez a motorhangnélküliség annyiban jó, hogy lehet hallani a helyszíni kommentátort.

(#45434) DemonDani válasza wildrain (#45433) üzenetére


DemonDani
addikt

szóval esetünkben semmivel :P

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#45435) wildrain válasza DemonDani (#45434) üzenetére


wildrain
addikt

:K

(#45436) Xirtam válasza ne_nezze (#45431) üzenetére


Xirtam
veterán

Ez most mellékes volt! :)

(#45437) #70869248 válasza Xirtam (#45413) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nincs probléma, csak túl sok pénz megy kifele az F1-ből, amit az F1 csapatok termelnek ki.
- jellemzően drága a műsorszórása, pl. akkora pénzt kértek az Eurosport-tól, hogy az nem is tárgyalt tovább...nem a nézettség a lényeg hanem a pénz.
- Ez utóbbi jellemzi a pályákat is, nem az a lényeg mennyien mennek ki, hanem mennyit fizet a pálya...ergo a drukker le van szrva, a versenyző le van szrva (nekik nem akkora feeling üres lelátok előtt körözni).
-a közvetítés befolyásolja a szabályalkotást...nincs időhúzást generáló megoldás, csak költséghatékonyan...adott időtartományba bele kell férjen, üzletpolitika...mint a Mozi, 3 óránál többet fárasztó nézni valamit.
-izgalmasnak kell lenni....még ha ez törik és szakad akkor is.
-qvára nem fér bele a dohányreklám, és az alkohol is csínján....az F1 olyat nem képvisel...lényegtelen, hogy sok csapatnak és versenyzőnek és pályának nagyságrendekkel könnyebb dolga lenne..
-a pénz visszaosztásnál pont azok kapnak keveset akiknek szükség lenne rá....ezért (is) szükség van fizetős versenyzőkre....akinek nincs pontja fizeti a logisztikát. ..és nyilván őket nem is érinti a visszaosztás, hisz alig van eredmény.
..de hát rájuk másért van szükség, a lényeg hogy akik változást generálhatnak a jó kis üzletben azok kapnak pénzt.

Szal én pont le....m hogy mennyit hoz a konyhára az F1, ha közben...nagyrészt ez miatt, veszít a patinájából..ja már azt elveszítette, akkor veszít a varázsából.
..ahogy Bernie mondta, üzletemberek kellenek az F1-be..

..

Egyébként az LMP autók már régen levernék az F1-t, csak mivel az FIA szabályozza a súlyt, és minden más paramétert, így a legnagyobb kirakat nem kerülhet takarásba..

[ Szerkesztve ]

(#45438) Xirtam válasza #70869248 (#45437) üzenetére


Xirtam
veterán

Imába foglaltatik neved, és szent írásod! :R

(#45439) giigz


giigz
veterán

2013 vagy 2014-től lesznek ezek az új motorok? 1,6-os lesz turbóval? A turbó hangja nem lesz jó szerintetek?

(#45440) IreN!CuS


IreN!CuS
őstag

Fent van az új összefoglaló.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#45441) Zso2 válasza giigz (#45439) üzenetére


Zso2
őstag

Nem lesz az igazi brutál "erőhang", mondjuk már ez sem az igazi...

[ Szerkesztve ]

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45442) Xirtam válasza giigz (#45439) üzenetére


Xirtam
veterán

V6 1,6liter + Turbó + 15.000 RPM

(#45443) giigz válasza Xirtam (#45442) üzenetére


giigz
veterán

LE-t lehet már tudni?

Najó... Először legyen meg az MSC dobogó, utána majd ez is érdekel. :D

(#45444) Xirtam válasza giigz (#45443) üzenetére


Xirtam
veterán

Nemigazán, de turbó + kers megközelítőleg 600-700 lóerő. De iszonyat sz@r lesz már most mondom. V8 2,4 után egy V6 1,6 hangja. Pedig de imádom, hogy bent megy a munka, közben mennek a GP2 és társai. És a csapatok beállításokat végeznek, és alapjáraton hangosabbak mint a többi széria! :) Nem baj 2014-től hallgathatjuk a Suzuki Swift Cup hangját kb. :)) I <3 FIA

(#45445) Zso2 válasza Xirtam (#45442) üzenetére


Zso2
őstag

Igen így ránézésre ezek csak magas fordulaton élnek, kb mint a crossmotorok vs enduró.
Egy enduró alacsony fordulaton is képes tartani a nyomatékot mondjuk a murvabánya falon felmászásnál visszaváltás nélkül is , a cross csak pörgetve él ,ha leesik a fordulat ugorhatsz le a motorról(tapasztalat) :) .

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45446) Xirtam válasza Zso2 (#45445) üzenetére


Xirtam
veterán

:F Kár, hogy nem értem amit beszélsz. F1-es autóknál a nyomaték és a lóerő 80-85% már 3.000 RPM-nél használható. Ez nem crossmotor :U

[ Szerkesztve ]

(#45447) HaZsolt válasza Xirtam (#45444) üzenetére


HaZsolt
őstag

Elvileg nem lesz rossz és megközelíti a mostani motorok erejét.

(#45448) zuchy válasza Xirtam (#45446) üzenetére


zuchy
őstag

Szerintem az alapjárat magasabban van mint 3000 RPM.
10000 RPM-től kezd élni a motor. Nem véletlenül van benne annyi fokozat, hogy mindig a maximális teljesítményen járjon a motor.

PC-STYLE.hu

(#45449) hunnylander


hunnylander
őstag

IndyCar DW12 V6 Turbo (2012) hang

Az F1-es V6-ok ennél többet fognak pörögni egyébként.

Nem hiszem, hogy a V8-asok fordulatszámából kellene megítélni, hogy a tervezett F1-es V6-osok fordulatszáma magas lesz e vagy alacsony.

Hangilag nem lesznek rosszabbak, mint az F1 turbó-aranykorának motorjai. Viszont fejlettebb technológiák lesznek, és a fejlettség egyik fokmérője a hatékonyság.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#45450) giigz válasza hunnylander (#45449) üzenetére


giigz
veterán

Ez nekem nem tetszik! Vagy mégis?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.