De akkor jóval több ideig állnak.. nem jön ez ki sehogyan.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#28001) Motion_Blur válasza kisza25 (#28000) üzenetére
De akkor jóval több ideig állnak.. nem jön ez ki sehogyan.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nekem a mostani motorhang mellett is sikerül elaludni !
Vissza a 12 hengert, de min, a 10--et !
Paranormal Cocktivity
Ne aggódj, én meg vagy az időmérőn vagy a futamon alszok el. Szombaton este megnéztem az ismétlést és rájöttem, hogy totál átaludtam a 2. kvalifikációt és akkor fel se tűnt.
A nyúlon túl?
Látom,nem csak én szúditok el néha az időmérő vagy a futam alatt.
(#28006) Oliverda válasza hunnylander (#28004) üzenetére
Ez is egy Renault volt?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#28007) hunnylander válasza Oliverda (#28006) üzenetére
A tudósítás szerint nem.
Azóta kiegészítettem infóval; a sofőr nem sérült meg, még időben kimenekült.
McLaren Silverstone; még nem tudok róla, de általában ott jön a következő nagyobb csomag, de folyamatosan is jöhetnek a kisebb fejlesztések.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Van ezen csodálkozni való ?
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
(#28010) dokar válasza Motion_Blur (#27997) üzenetére
Mert a La Sarthe egy gyors pálya hosszú egyenesekkel sikánokkal megszaggatva. A P1-es autók kanyarsebessége nem olyan jó, mint az F1-eseké, de ezen a pályán ez nem akkora érvágás. Továbbá, ha figyelembe vesszük, hogy a P1-es autó kb. 750 lóerővel rendelkezik és vélhetőleg jobb aerodinamikával, akkor már nem is annyira hihetetlen az a +30km/h. Főleg, ha F1 Monaco az összehasonlítás tárgya.
extra - SEXRay
Az eredményeket tekintve nem igazán.
#nincsbennetarcsi
+1, egyet értek , szerintem is ezt akarta mondani, csak más papírt raktak elé, így diplomatikusabb!
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
A Red Bull főmuftik is hozzák a színvonalukat...
Utánam a kondenzcsik!
én is belaudtam...de csak azért mert felvételről néztem és tudtam a végét.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
(#28015) Peat;) válasza Nowhereman (#28013) üzenetére
Már régi. Helmut Markot meg már ismerjük a következetes és kifinomult gondolkodás módjáról. És azért van ott ahol mert anno egy csóró ország csóró taxijában ivott egy helyi italt, amire később ráragasztotta, hogy Red Bull...akkor ő kémkedett és lopott, Ferrari ott rontotta el hogy nem lopott, akkor most jobb helyzetben lennének
Ez zseniális volt Köszi
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Nem hinném h önként mondott fel, el akarta kerülni a Ferrari ezt a főcímet vmelyik újság címlapján : A Ferrari kirúgta a technikai igazgatót
Hogy hasznos lesz e vagy sem azt nem tudni, mivel nem ő tervezi az autót és nem is személyes felelőssége az autó sebességéért. Tervező és fejlesztő brigádot kellene felpezsdíteni...
Sajnálattal nézem végig a versenyeket annak tekintetében h hol végeznek a Ferrarik. Első helyről visszaesni...
(#28013) Nowhereman: A középmezőnytől felfelé mindenki lehallgat mindenkit... nem újdonság....
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
(#28018) Arkar válasza Nowhereman (#28013) üzenetére
A véletlen meg, a gumikopás elő sem fordulhat hanem egyből kémkednek!
Ja és még az ijesztgetésre nem is reagáltak... ember ez már üldözési mánia!
+ azt is lehalgaták hogyan fogunk rajtolni?
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
Igen, itt is kell takarítani. De a legjobb lenne a stratégiáért felelős stábot kipucolni, és visszahozni Brawn -t.
Don't Tread On Me
(#28020) Motion_Blur válasza Qru (#28008) üzenetére
Kezdésnek jó, remélem Domenicali-ig meg sem áll Montezemolo.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#28021) -Mike- válasza Motion_Blur (#28020) üzenetére
Domenicalit.... és még Massa-t is....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
+1.
Na majd Monaco-ban feltámadnak. Remélhetőleg...
#nincsbennetarcsi
"Az igaz, hogy Silverstone-ban érkezik egy jelentősen átdolgozott McLaren?"
Silverstone-ban már nem érkezik semmi. Silverstone-ba esetleg.
2007-05-06 óta itt!
Köszönjük Grétsy tanár úr.
Feel Good Inc.
(#28026) Motion_Blur válasza Pompi (#28025) üzenetére
ON: Alonso: A Red Bull autójával Schumacher is nyerne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#28027) vikvuk válasza Motion_Blur (#28026) üzenetére
én is agyon dicsérném a legendás ellenfelemet, akit rommá tudok verni
A CSUPA NAGYBETŰ nem jelent semmit.
A fújt diffúzorokat mikortól is tiltják be végül? Monacotól?
(#28029) Motion_Blur válasza D@ni88 (#28028) üzenetére
Szó nem volt arról hogy be fogják tiltani, főleg nem Monaco-ban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
GPDA: Kérjük teljesen tiltsák be a DRS-t Monacóban
A McLaren versenyzője, Lewis Hamilton szerint van egy egyszerű megoldás a problémára. "Nem kell itt semmit betiltani, aki nem akarja, az nem használja és kész."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#28031) Motion_Blur válasza Oliverda (#28030) üzenetére
Csodálom hogy Rubinnyó nem szólalt meg az ügyeben, ilyen témában ő szokott elsőnek sírni
Haminak meg adom a pontot
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#28032) Qru válasza Motion_Blur (#28031) üzenetére
Sír ő, ne félj, ha más ért nem mert sz@r a verdája.
mod:
Jah és Haminak én is írom a piros pontot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Barcelonai Görbe Tükör: Nagy gáz van
Nem én másoltam rossz helyről szimplán átkerült az a5ről a f1hirekre.érteni nem éltem miért("""eladták""" talán) de ez van
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Farkas Péter átigazolt.
(#28035) Oliverda válasza Motion_Blur (#28031) üzenetére
A legjobb helyen kellett gyorsba' újraaszfaltozni a pályát.
Még bejön mellé az óvás meg a DSR cirkusz, és teljes lesz a káosz.
Hamilton has won here before but only once – in 2008 – in his Formula One career. "I think it is looking good. Monaco is a downforce track again but clearly we are not too bad in medium- and low‑speed corners, so maybe the gap will be closer. In qualifying they [Red Bull] pull out some time, I don't know what they do, but race pace we will be quicker there.
"Monaco is going to be the toughest it has ever been, especially with the degradation of the tyres, the marbles and people moving off line or not moving to make you go past. There is no place where Red Bull are really flat out. I know this is one place where I am in with a chance.
"Qualifying will be crucial but not as hard core as it was last year. If Vettel does outqualify us and I am able to stay with him, I can box early, get out ahead, put in a good lap and I might be able to outjump him like I did the others guys in Spain. That's comforting.
Micsoda optimizmus.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#28036) Nowhereman válasza Arkar (#28018) üzenetére
Ha még csak Marko elmebaja lenne itt a tényező!
Az egészben az a fárasztó, hogy Marko azt nyilatkozta, hogy a sima kimennek a srácok az utcára trükkre nem reagált a Ferrari. Horner meg a vádaskodás mellett(!) azzal dicsekszik/olvasd pl. a görbe tükröt/, hogy a kamukerékcserére készüléssel tudták megszopatni a Ferrarit.
A furcsaságok:
Most ott voltak ezek a futamon, hogy két ellentmondót állítanak?
Ha beveszi a kamukerékcserést a Ferrari - ahogy Horner állítja - akkor miért vádolja meg ő is rádiólehallgatással a Ferrarit, mikor ebben az esetben az eldicsekedett trükkje nem működhetet volna?
Komolyan mondom, a beltenyészett analfabalta megélhetési bűnözők is összehangoltabban nyilatkoznak az őrsön.
Biztos, hogy a Ferrari hallgatta le őket, és nem fordítva? Nem lehet, hogy megint ők szopatták Webbot? Én már azon sem lepődnék meg, ha a rádióforgalomból kiderülne, hogy a Red Bull rendelte be később az embert, és az utolsó alakalommal nem a nagy horneri trükk, hanem Webbo egy "Anyád!" jellegű visszaszólása tett véget a mókának.
Utánam a kondenzcsik!
(#28037) Nowhereman válasza Qru (#28032) üzenetére
Majd jobb lesz Barika hangulata, ha a HRT óvása után ő lesz a monacoi győztes...
Utánam a kondenzcsik!
(#28038) Motion_Blur válasza Nowhereman (#28036) üzenetére
"Nem lehet, hogy megint ők szopatták Webbot?"
Biztosan így történt.
Az egész Red Bull csapat létezésének értelme, munkájának célja csakis ez lehet.
(#28037):
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#28039) Oliverda válasza Nowhereman (#28037) üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#28040) Qru válasza Nowhereman (#28037) üzenetére
#nincsbennetarcsi
(#28041) IreN!CuS válasza Nowhereman (#28037) üzenetére
Nem biztos az mi lesz ha Maldonado megveri?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#28042) Arkar válasza Nowhereman (#28036) üzenetére
Szerintem inkább azzal törődtek a rajt után ,hogy Vettelt legalább jó taktikára rakják, Webbo + háttérbe szorult, csak a végén eszméltek ,hogy Webber hátra eset nagyon, ennek a magyarázata lehet ez a lehallgatósdi, mint ahogy a Kers-sel is megy a show, a meki felé, nincs kers 1-2 körig, ne tösd , meg ilyenek , oké nem tölti és amikor odaért Hami akkor már minden működött. 11-12 körön keresztül?(akár lehet gumi spórolás is , ha nagy a lészorító erő jobban kophat a hátsó gumi hiszen nagyobb terhelést kaphat, nagyobb nyomatékot vihet az aszfaltra, és a kers ezt még megfejeli, így is lehet spórolni, Hami így is úgy is utolérte volna Barcában, akkor legalább had siesen koptasson egy kis első, hátsó kereket a Meki is)
Tavaly + általában a fék tünt el!
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
Jól néznek ki
(#28044) Nowhereman válasza Arkar (#28042) üzenetére
A KERS náluk szerintem nem színjátszás, csak Newey túlspórolt a KERS hűtőfelületével is. Annak idején amikor Newey választhatott a Ferrari és a Renault között akkor a kevesebb paci ellenére is a Renault mellett döntött, mondván annak kisebb a hűtésigénye és így aerodinamikailag hatékonyabb kasznit tud köré tervezni. Szerintem a KERS-nél szimplán túl spórolósan tolta az egeret Newey.
A játszadozásuk viszont teljesen logikus ebben az esetben:
1/ nem használja a túlmelegített KERS-t -> második lesz
2a/ használja a túlmelegedett KERS-t, és az bedöglik -> második lesz
2b/ használja a túlmelegedett KERS-t, és az kibírja a verseny végéig -> nyer
így tisztán a használat a nyerő stratégia.
Utánam a kondenzcsik!
(#28045) zuchy válasza Nowhereman (#28044) üzenetére
Szerintem meg az a nyerő stratégia az, hogy hagyják lehűlni, és utána amikor a nyakára érkezik hami, akkor lehet már használni. De szerintem ez logikus, csak sokan szeretnek hátsó szándékot is tenni mögé. Ez nem kabaré, hogy játszadozunk a többiekkel, mert ha elkezdenek játszadozni, könnyen másodiknak vagy még lejjebb találják magukat.
PC-STYLE.hu
Tök jó ,hogy lesz a hétvégén megint futam.
Az is tök jó, hogy megint Vettel fog nyerni?
Az már nem. De azért addig sok víz lefog folyni a Dunán míg vége lesz az utolsó körnek..
a legutóbbi futamon arra lettem figyelmes, hogy hamiltonnak drukkolok
nem gondoltam volna, hogy valaha eljön ez az idő, számomra mindig is ősellenség volt...
de ha ő az egyetlen, aki meg tudja fogni szvettert, ám legyen
[ Szerkesztve ]