- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
Aktív témák
-
stangli
senior tag
-
Ricardo
titán
Ahányszor ránézek az uj Ferrarira, eszembe jut hogy innom kellene egy kólát. Már csak az kellene hogy a Coca Cola legyen a főszponzor, Hamár ekkora reklámot kap
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #33491 üzenetére
Meg (nyilván) a szókincs is más. Sok-sok éve, valamikor 98-99 környékén a McLaren honlapját nézegettem, és a pilóták nyilatkozatát olvasva jöttem rá erre. Óriási volt a kontraszt Hakkinen és Coulthard szövege között. Akkor még csak kicsit tudtam angolul, így rendesen kiütközött, hogy Mika szövegét nagyjából értettem, Coulthardéból meg kb. mondatonként néhány szót.
-
Motion_Blur
félisten
Kicsit off, de szerintem belefér: Palik összetett 10. helyen áll a mai nap után a Dakaron!
Hatalmas eredmény!!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
Bocsánatot kértek Ron Dennistől. [link]
Miután minden vádat visszavontak. No komment.
Kár Bourdais-ért. Én láttam benne a tudást, amit néha megcsillantott. Gondolok itt például a kvalifikációkon szenzációs köreire.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #33492 üzenetére
4-5 tesztből hogy tudják biztosítani Kiminek a több ezres beígért tréninget?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #33489 üzenetére
Ebben a hónapban mennek még Portimao-ba, februárban Bahrain-be, Melbourne előtt pedig Barcelona-ba tesztelni. Jól értem, hogy végig csak 1 autóval?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #33489 üzenetére
R&D group, Performance Development group, Car Development, track activity. A Ferrari fejlesyztési rendszere se a költségkímélésről szól.
(#33490) wildrain: Ez nekem is megfordult a fejemben. Lassabban és érthetőbben ejtik ki a szavakat, mint a natív spíkerek, még az akcentus ellenére is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #33489 üzenetére
Ja, elég nehézkes volt, de én szeretem az ilyet, jobban érthető, mint amikor angol anyanyelvűek hadarnak.
-
venember83
nagyúr
Interjú Aldo Costával.
Vicces, hogy két, angolul viszonylag nehezen beszélő ember pont angolul beszél egymással. -
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Black-Ghost
csendes tag
Érdekes hogy a más szériákban tündöklő sztárpilóták mennyire kevésszer tudnak érvényesülni az F1-ben.
[link]A gödrök szabálya: ha már benne vagy egyben, hagyd abba az ásást!
-
proof88
addikt
válasz
wildrain #33483 üzenetére
Jó lenne egyébként, ha rászoknának ennek a kamerának a használatára, sokat ad a fílinghez!
Ja meg azzal kezdhetnének valamit, amikor beakad a kép és a hang, állítólag olyankor sok adatot küld a boxba az autó, általában kör végén/elején van ilyen. Régebben ha elment a kép, még hang megmaradt. Nagyon nem szeretem, amikor belső kamera van, általában az F1-et a szokásosnál nagyobb hangerővel nézem a TV-n, hallgatom a motor hangját, aztán beakad, az nagyon kiábrándító! -
wildrain
addikt
Ezt érdemes megnézni.
-
Oliverda
félisten
A legnagyobb bajom nekem is a hátsóval van. Vagy szélesebbnek vagy alacsonyabbnak kellene hogy legyen. Ez így létra.
A 2009-es szabályoknak megfelelő első generációs McLaren elsőszárny és orr nekem tetszett. Bár az orr szerintem hasonlít kicsit a 2004-es Sauberéhez.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
Ne sírjunk, végül is ezt lehetett várni már az előzetes képekből.
Remélem, a hangjuk megmarad, bár ha jövőre még a motorba is jól beleszólnak majd, ehh ... -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #33457 üzenetére
Hát ha a többi autó is hasonlóan "szép" lesz akkor idén max. csukott szemmel fogok kimenni a Hungaroringre.
Remélem lesz valami látványos lázadás és legkésőbb jövőre változtatnak a hátsószárnyon. Ez egészen egyszerűen illúzióromboló.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Nicholas Tombazis (főtervező, Ferrari): ''We're convinced that also without in-season testing we'll see more development with respect to previous years. In this way not the team that has got its act together best in the first race, but the team that has the best development in between the first and last race will dominate the season. The regulations are so new that progress will be measured in a bit more than just hundredths of a second. The car that will appear in Melbourne will already significantly differ from the one here. We wanted to hit the track as early as possible in order to remedy the problems, to present ourselves in good form in Australia and to quickly advance with the development.''
- Tombazis has indicated the wheelbase of the F60 is slightly shorter than that of the F2008.
Röviden magyarítva; Tombazis: 'A szezonalatti tesztek nélkül is több lesz a fejlesztés (fejlődés) mint az elmúlt években. Nem az lesz a nyerő akinek az első futamon a legjobb lesz az autója, hanem az, aki a legjobb lesz az első és az utolsó futam közti fejlesztésben. (Mintha már sejtenék a gyenge szezonkezdést.
) A szabályok annyira újak, hogy a fejlődés mértékegysége nem a századmásodperc lesz. (Vagyis jelentősebb léptékű lesz mint az eddigi bebetonozódott érában. Ennek örülök.) A melbourni autó jelentősen el fog térni a bemutatott mostanitól.' (Ezt a mclarenesek szájából vette ki.)
'Tombazis megjegyezte, az F60 tengelytávja rövidült elődjéhez képest.' Vettem észre.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
Azt hittem csúnyább lesz az új Ferrari.
-
-Mike-
addikt
Úgyis megszokjátok az idei formákat nem kell a sírás.
-
Black-Ghost
csendes tag
Egy másik topikban már leirtam a véleményemet, itt is csak azt tudom mondani hogy ez egy szörnyszülött. Hasonlítsátok össze az Indy- és Champ-Car gépeivel (pedig ott egyforma kasznik vannak).
Ez itt a király kategória, s nem a gokart-vb.www.speedtv.com : nézzétek a képeket és sírjatok.
[ Szerkesztve ]
A gödrök szabálya: ha már benne vagy egyben, hagyd abba az ásást!
-
barnam_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
Egy Ferrari csak szép lehet!
A hátsó szárnytól eltekintve nekem tetszik az új designszerk.: hát igen, a 2004-es sokkal inkább Forma1 autónak nézett ki, mint ez.
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
LOL
[link] -
bdav
őstag
válasz
Motion_Blur #33435 üzenetére
azt írják hogy miért nem lehet hozzányúlni? (bocs lustavagyok)
hátsó szárny még mindig randa. többi nemgáz szvsz, viszont ha tényleg engedtek bárhova mindenféle szirszarokat pakolni akkor abból csak gáz lesz később. vazz ha már tiltanak vmit tiltsák rendesen.
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Motion_Blur
félisten
Ahogy egyre többet nézegetem, annál jobban undorodom ettől az autótól
Főleg, ha a 2007/2008-as modellhez hasonlítom..Na ezért nem fogom megvenni a teleobit (IS 100-400 L), hogy egy ilyen korcsot fotózzak
(pedig ez volt a terv)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PazsitZ
addikt
A FIA közzétette a 2009-as nevezési listát [link]
Ahhoz képest néhol még foghíjas (Torro, Honda?)Eszerint úgy tűnik, marad a Renault motor az RB-ben, pedig olyan hírek rémlenek ahol Ferrari motor emlegettek
.
Hát, már csak a tavalyi év alapján, nem sok jóra számítok.
A Ferrari nem szállít motort Brawn csapatának
Most soroljam, hogy még ki nem?
Amúgy jók ezek a semmitmondó cikkek.
Meg lehet írni egy pletykát, aztán rá egy hétre a cáfolatát. Legalább van friss "tartalom".[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33392 üzenetére
Hiába nem volt finn, volt a skót fiatalemberben sisu.
Randa ez az idei versenyautó, de nem meglepő. Csak szomorú.
Remélem a slickek azért majd valamit javítanak a helyzeten, és legalább előzések lesznek.
-
kdave9
tag
válasz
Motion_Blur #33452 üzenetére
A szabályokat betartva kihozták az autóból amit tudtak. Minél többet nézem, annál jobban tetszik, különösen a motor és környéke, azt nagyon eltalálták. A hátsó szárnyat még szokni kell.
-H-U-N-T-E-R-
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
lacafaca
addikt
video
a hangja isteniVedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33445 üzenetére
Szép.
Néhány érdekesség, ami megragadta a figyelmemet. Az F60 rövidebb elődjénél. Ehhez jön még a brutálisabb új fékek (eddig ebben a Meki még vitte a prímet szvsz, ezután ez már kérdéses lesz), az új Ferrari nehéz ellenfél lehet Monacóban.
Massa: "Az autó azonban nagyon-nagyon kicsi és tömör, különösen a hátsó fele. Elég szépnek és jónak látszik, és remélhetőleg olyan gyors is lesz, mint amilyennek kinéz."
A másik, hogy a tükörtartó azért olyan amilyen, mert azon a területen (az oldaldoboz előtt) szabadságot adnak a szabályok, tehát mégis lehet bizonyos területeken wingleteket és egyéb aeroelemeket kreálni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #33435 üzenetére
Ez azért így elég érdekes.
Mi lesz majd a kerékcserénél, a tankolásnál, ahol minden másodperc számít?- http://pazsitz.hu -
-
Pá
addikt
Még mindig nem értem mi mit kell úgy sírni.
A hátsó szárny tényleg elég aránytalan és a többi is kicsit szokatlan még, de nem rossz ez. várjátok meg a többi kocsit és majd Ti is rájöttök.Inkább azt mondjátok meg, hogy tesztidők vannak már?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33443 üzenetére
A designerek megfeledkeztek a színelméletről; a fehér terjeszkedő szín. Hanyagolnám a hátsó szárnyról, hogy kevésbé szembeötlő legyen. De Shellék és AMDék örülhetnek, az oldallemezen igencsak virítanak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Szembesítettük egymással az F2008-ast és az F60-ast
Olyan érzésem van mintha Mózli egyik 8 éves kisunokája rajzolta volna a 2009-es autók alapjait. Mint egy karikatúra... komolytalan.
mod: Ahogy nézem az AMD maradt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #33414 üzenetére
Ilyen hátsószárnyat otthon is össze lehet dobni pár tábla bádogból. Arra is van egy tippem hogy ettől sem lesz több előzés a pályán.
Bevásárlókocsi rulez. Sebaj, 4:3-as tévén ha átkapcsolok 16:9-re akkor meg is van oldva a probléma.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33435 üzenetére
Ezek szerint működik benne a KERS, nem széthúzott csatlakozókkal rakták bele.
-
remington2
senior tag
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
A sírós-smileys kép nagyon kemény! Oldalról egy picivel szebb, de ebből a kameraállásból teljes döbbenet
Jövőre aligha fogok kibírni egy futamot röhögés nélkül, ezt a reakciót hozza ki belőlem, akárhányszor ezt a dolgot meglátom
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
Vannak előnytelen, ill. szokatlan perspektívái az új designnak, de ez jelentéktelenedni fog amikor a többi autó is hasonló struktúrájú lesz.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
"When Massa returns to the box the mechanics first have to wait a little before they can touch the car... "
Forrás: AtlasF1
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
Idő kell, hogy megszokjam a látványt...
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
RedWing
aktív tag
válasz
wildrain #33429 üzenetére
Nem ilyesmire gondoltam, de ez is egy szempont...
PazsitZ:
Csak kérdezd a szakértőt!Természetesen csak viccelek! Bocs, de nem tudtam kihagyni!
[ Szerkesztve ]
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #33424 üzenetére
Hát ez nem egészen így van. Szerintem a szabályzatban az sincs leírva, hogy kell lennie motornak az autóban, de ha valaki anélkül akar indulni, megteheti (csak a flinstone-os módszerrel kicsit nehéz győzni
). Minimum súly van megszabva, és kész.
Észrevette valaki, hogy ezen a videón, amikor a két versenyző leveszi a leplet a verdáról, Massa olyan rajongással simogatja meg a bal első slicket, mint amikor egy gyerek karácsonyra megkapja az új biciklijét?
[ Szerkesztve ]
-
-
PazsitZ
addikt
válasz
Dragbajnok #33423 üzenetére
Nem hinném, hogy ezt lehetővé tennék a szabályok.
Használni nem muszáj, de bepakolni az aksit egyebet tuti be kell nekik.- http://pazsitz.hu -
-
D@ni88
addikt
-
RedWing
aktív tag
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
hunnylander
őstag
Igazad lehet: Ferrari still undecided on KERS debut
Egyébként nekem semmi bajom a kinézettel.
www.HunnyF1.com
-
Jadro
veterán
Nekem is ez a hátsó szárny a fájó pont, de ha ez kell a több izgalomért ám legyen. Mondjuk idén az eső elég izgalmat hozott.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Pá
addikt
Nem értem mi bajotok van, szerintem kifejezetten jól néz ki a szabályokhoz képest.
A hibrid auto puttyonyát látva féltem, hogy ormótlan lesz a hátulja, ehhez képest baromi kecses lett, nem is értem hogy fér be oda minden.Sztem már tudják, hogy nem fognak kerst használni és simán kihagyták a helyét, csak még hablatyolnak, hogy félrevezessék a többieket.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Sandormaster
aktív tag
Csak nekem tűnt fel, hogy még mindig ott van az AMD logó a Ferrari oldalán? Nem úgy volt hogy az AMD nem lesz 2009-től szponzor? Mondjuk én örülök neki, hiszen egy Ferrarira csakis a legjobb kerülhet fel
-
Motion_Blur
félisten
D@ni88: 18.000-es rpm limit miatt gondolom nem kell annyi levegő
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #33410 üzenetére
az oldalsó szekrények beömlő nyílása nem kicsi egy picit? múlt szezonba is gond volt a hűtés, pedig akkor volt még kopoltyú is, és nagyobb volt a nyílás...
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #33410 üzenetére
Amen!
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
Motion_Blur
félisten
Hátsó szárnyat leszámítva szerintem szép lett az autó
Első szárny különösen tetszik, és a visszapillantós megoldás is. Csak gyors is legyen!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
laci666
senior tag
Ferrari F60
a virtual tour-be meg mindne szögböl meg lehet nézni a gépsast egy kicsit lassan tölt de érdemes ki várni
ez lenne az[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Dragbajnok
tag
válasz
hunnylander #33401 üzenetére
Bár, ha már olyan sok mindent betiltottak (pl. kopoltyúkat, hídszárnyakat, és egyéb "winglet"-eket, az ilyen tükörtartóelemeket sem lenne logikus megtűrni, mert túl nagy felületű kanyarstabilitást fokozó része van, vagyis elméletileg wingletnek is minősíthető, cockpithez rögzítettnek kellene előírni a tükröket szvsz.)
Én is erre gondolok hogy ebbe lehet belekötnek még.És lehet jogosan. -
D@ni88
addikt
hát végülis igaz, de a visszapillantó még mindig érdekes, mert ha az eltörik... akkor kihívják a versenyből sztem, mert nem biztonságos...
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #33397 üzenetére
A szélesebb szárny kulcsfontosságú az új aero céljainak (követhetőség, előzhetőség), a középre előírt neutrális rész miatt szélesebb.
Angolul értőknek kötelező olvasmány.
Az F60 olyan lett, amilyennek vártam. Bár, ha már olyan sok mindent betiltottak (pl. kopoltyúkat, hídszárnyakat, és egyéb "winglet"-eket, az ilyen tükörtartóelemeket sem lenne logikus megtűrni, mert túl nagy felületű kanyarstabilitást fokozó része van, vagyis elméletileg wingletnek is minősíthető, cockpithez rögzítettnek kellene előírni a tükröket szvsz.)
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Eredeti játékok OFF topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GTA VI
- Cyberpunk 2077
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- ASUS GeForce RTX 5080 16GB ROG Astral OC (ROG-ASTRAL-RTX5080-O16G-GAMING) garanciális bontatlan
- MSI MPG Z390 Gaming Plus + i5 8400 + Cooler Master + 16 Gb HyperX 2.400 Mhz Beszámitok!
- Black Shark 4 PRO 5G 12GB/256GB garanciával dobozában eladó
- ThinkPad T14 Gen1 27% 14" FHD IPS i5-10310U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest