Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61) S.Feri válasza pilóta (#13) üzenetére


S.Feri
őstag

Üdv!

Sajna amennyire utánanéztél annyira igaz a kijelentésed.
A For focus a jelenleg kategóriájában az egyik legmegbízhatóbb gépjármű, az összes német csodával szemben/golf, astra stb..../
Megbizhatósági mutatókban pedig az Avensis-el versenyzik. A sok német csoda sereghajtó, kivéve a fordot ami az első öt tagja 5 éves korra után is.

Egyébként nekem már a 2. focusom van és nagyon elégedett vagyok vele.

De untam már a telet, a tavasz is kimaradt, de mindent bepótolok, úgy kipörgetem a nyarat. :)

(#62) S.Feri válasza pilóta (#11) üzenetére


S.Feri
őstag

Üdv!

De az csak jelent valamit, hogy 5 évig folyamatosan vitte a pálmát amúgy?

De untam már a telet, a tavasz is kimaradt, de mindent bepótolok, úgy kipörgetem a nyarat. :)

(#63) kp78


kp78
addikt

Látom, hogy egy másfél éve halott topicot hoztam fel, de hátha téved erre mostanság vki, aki tud némi tanácsot adni.

Szóval ezt a típust néztem ki következő autónak, de nem nagyon vagyok otthon Ford témában.
A típus Ford Focus II. 1,6 tdci, 2006-os évjárat, kb 30-40 ezer km futással.
Van-e vmi olyan dolog, amire mindenképp érdemes odafigyelni egy tdci megvásárlásakor? Tudom, hogy egy használt dízel megvásárlása mindig lutri, de én dízel párti vagyok.
Van-e bármilyen egyéb meghibásodási lehetőség, ami többeknél is jelentkezett, és vásárlás előtt érdemes ránézni?
Igazából többen is mondták, hogy a 90 lovas motor kiforrottabb, mint a 110-es, meg hogy a részecskeszűrő miatt a szervízköltsége is több az erősebbnek.
Kínálat van bőven, sőt, ahogy elnézem majdnem több 110-est kínálnak, mint 90-est. Nehogy azért, mert tényleg gond van a motorokkal.
Szóval ha bárkinek van vmi tapasztalata, köszönöm előre, ha megosztja velem. :R

(#64) kp78 válasza kp78 (#63) üzenetére


kp78
addikt

Mégsincs senki, aki Ford-os lenne :F

(#65) Peet210 válasza kp78 (#64) üzenetére


Peet210
őstag

Itt lehet nagyobb sikerrel jársz:[link]

Today's record, is tomorrow's motivation

(#66) erdoke válasza kp78 (#63) üzenetére


erdoke
titán

A legtöbb embernek fogalma nincs, hogyan kell turbós autóval bánni, úgyhogy a feltöltőt mindenképpen megnézetném vásárlás előtt. Ne kérdezd, kivel és hogyan és mit kell nézni, nem vagyok szakértő.

A legjobb aláírás a héten

(#67) kp78 válasza erdoke (#66) üzenetére


kp78
addikt

Azért köszi :R

(#68) LuckyL


LuckyL
őstag

Sziasztok!
Én most átmenetileg, amíg eladásra nem kerül egy 1.3-as 1994-es ford escortot használok! Első tulaj, 120ekm, szervízkönyves :)
Azonkívül hogy extrák nincsenek benne és elég gyenge (kb 60 le lehet)
egész tűrhető!
Hosszú távon vezetve kényelmesebb mint egy wagonr+ (hosszú ideig volt nekem)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#69) Lejszi


Lejszi
senior tag

Tudja vki mit jelent a Focusnál az "Ambiente" ???

(#70) Khelben válasza Lejszi (#69) üzenetére


Khelben
nagyúr

Az az alapfelszereltség.

(#71) k.t.a.


k.t.a.
senior tag

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni hogy egy második generációs focus 1.6 TDi (109LE) ghia felszereltséggel mennyit érhet. 2006.11.25-én tépték le róla a fóliát. Hibátlan, megkímélt, és 24e km van benne. Öt ajtós kivitel. Ezen gondolkodom nagyon, hogy megérné-e. 3-3.5 MFt között van az értéke, csak pontosabban szeretném tudni. 2009 februárban lesz aktuális az adás-vétel. Addigra kb 30e km lesz benne.

(#72) Winner_hun


Winner_hun
félisten

2001-es Ford Focusnál házilagosan ki lehet villogtatni a hibakódokat? Ha igen, hogy?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#73) Atlantis


Atlantis
veterán

Nem túl pörgős a téma. Kinevezem ezt a topicot a "nagy Ford topicnak".

Egyúttal egy kérdéssel is indítok: 1.8 TDCi motorokkal mik a tapasztalatok? Van valami hibája, gynge pontja, stb.? Mire érdemes figyelni vele kapcsolatban? Egy Focus II-ben van használva, 120k km-t futott. Mikor milyen csere lesz esedékes rajta? Olajat megkapta eddig rendesen.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#74) Atlantis


Atlantis
veterán

Nem győzöm követni a topic pörgését. :D

Akkor legalább annyit: honnan lehet megállapítani, hogy láncos vagy szíjas vezérlésű a motor? Ebből az 1.8 TDCi-ből volt/van mindkettő.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#75) Winner_hun válasza Atlantis (#74) üzenetére


Winner_hun
félisten

Szervízkönyve nem írja?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#76) Atlantis válasza Winner_hun (#75) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem tudom...kéne neki írnia?

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#77) Winner_hun válasza Atlantis (#76) üzenetére


Winner_hun
félisten

Passz, de a válaszokra váró malmozás helyett átnézheted:D

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#78) Atlantis válasza Winner_hun (#77) üzenetére


Atlantis
veterán

Átnézném, ha enyém lenne az autó. :)

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#79) Winner_hun válasza Atlantis (#78) üzenetére


Winner_hun
félisten

Akkor motorszám alapján szerelő (vagy tán bolt is) gondolom meg tudja mondani.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#80) Atlantis válasza Winner_hun (#79) üzenetére


Atlantis
veterán

Reméltem, van ennek egyszerűbb, gyorsabb módja is. Azért kösz.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.