Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gerner1
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
nekem mar szerelok mondtak, hogy ha adagolot vagy csucsokat akarok diagnosztizalni, akkor inkabb menjek markaszervizbe.
fasza, nem? -
TripleB
senior tag
-
Dorien
veterán
Így van.
Nekem városban meg kevés országúton tökéletesen elég az 1.4-es 75 lóereje. Kell tudni használni a sebességfokozatokat, meg ismerni az autó határait és kész. Hármasban ki lehet húzatni akár 100-ig is előzéskor, ha muszáj. Somogyból hazafelé mindenkit leelőztem, annyira nincs ellenfele a futóművének. (Ez még a havazás előtt volt.) -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #828 üzenetére
2003-as 1.0 6v volt.
Utolso szeria, eleg sok japan cucc volt benne, mert a beszallitok mar lealltak az alkatreszekkel, pl. A gatlo miatti visszahivas se erintette, eredeti japan kyb gatlok voltam benne a regebbiekbe meg gagyi magyar berva-s. -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #825 üzenetére
Az enyem 2003-as volt, de nem fekete szelepfedeles.
Ha jol tudom itthon csak osszeszerelik a motorkat.
Inditas utan 2 km alatt majdnem uzemi hofokon volt mindket suzukim, siman meleget fujt mar akkor. -
bajnokpityu
félisten
-15ben beindítás után 2 perccel már langyos levegő jön a kocsiba?
mert a 20éves buzukiban nem volt még külön levegőmelegítő.nem volt széthajtva, 240e km-nél még nem evett olajat.
de várj, én a régi fekete szelepfedelesről beszélek. az amikor itthon 91ben elkezdték gyártani, japánban már előtte 10évig gyártás alatt volt. az egy 80körüli fejlesztés, csak kapott egy szabályozatlan katalizátort. ezeket eleinte kintről hozták, de azt hiszem 96tól már a blokkok gyártása is itthon zajlott.
a slash már sokkal modernebb blokk, mint az ezer éves 8szelepes.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #822 üzenetére
Mindegyik suzuki motor nagyon jo hatasfoku, maximum mar elotted szethajtottak.
A suzukik nem jok, mint kocsi, de a motorjai a legjobbak.
Az ezres 3 hengeres gazbol evett nekem 6 litert, 0 olajfogyasztassal.
Az 1.2-es splash-el 5,3 volt az atlagom 55 ezer km alatt. 0 olajfogyasztassal.
Rendesen karbantartott suzuki motorral semmi baj nem lehet, a motorokat mai napig japanban gyartjak.Jozsi252: hol laksz, hogy tudsz jo ford szerelot?
-
jozsi252
veterán
Igen lehetséges hogy az lesz. De még konzultálunk a szerelővel.
(#802) Atlantis
De kitisztította rendesen, mivel én is ott voltam. Nagyon régóta hozzá járunk, előző kocsit is hozzá vittük ha kellett valamit, meg a mostanit is. Nagyon jó szakember, szóval attól nem tartok hogy nem csinálja meg normálisan.
-
bajnokpityu
félisten
nem vagyok hibátlan, biztosan elszámoltam, mert azóta se volt ennyire alacsony. 5.5 az volt többször is városon kívül 90el.
Romániában sok km ment a napi km számlálóba. és igen, jóval magasabbról indultunk, nagyon sokat motorfékeztünk, sőt volt olyan hosszú tizenkilóméteres lejtő is autópályán, akkor perceken át alapjáraton ketyegett, közben meg minimum 90el gurultunk. node oda fel is kellett mennibuzukim amúgy nem evett semmivel kevesebbet,mint a focus. rossz hatásfokú a motorja.
-
Kornel
veterán
1.2-es splash legjobb fogyasztasa volt 4,8 liter, illetve az ezres swift legjobbja is ennyi volt, de ezt tobbet megkozeliteni se tudtam, mindket alkalomra ugy keszultem, hogy rekord fogyasztast allitsak be, nyar, orszagut, minden trukkot bevetve, sebesseghatarokat betartva stb.
Lejton valoban sokat lehet sporolni, lefele vegig 0 fogyival jonni az tenyleg gazdasagos -
Dorien
veterán
válasz
bajnokpityu #819 üzenetére
Vagy csak simán elszámoltad.
4.8 l fogyi egy kis tömegű benzinestől (pl. Swift 1) hihető, de egy Focus tömegű (főleg 2 utassal és csomagokkal hegyen-völgyön) ennél többet eszik, még a dízel is.... Arra tippelek, hogy visszafelé már inkább lejtőd volt, amiket nagyon profin használtál ki és így sikerült a 4.8 l-t összehozni. -
bajnokpityu
félisten
válasz
DeFranco #815 üzenetére
Nem tudom... A romániai túra nagyon kirívó volt, én sem értettem. Jobb benyájuk lenne?
De lassan 100e km van benne általunk, és 6.2 a sokéves átlag.a saját kocsimmal (1.8TSI) meg a páromnak sikerült 5.2-t kihozni, nekem nem megy 7.5 alá, csak tempomatos 100nál, de ahogy gyorsitani kell, rögtön bosszul.
-
Retro11
senior tag
válasz
bajnokpityu #814 üzenetére
Félve írom le, hogy az átlag nálam 18-22 liter... Sose értettem, miért rugóztok 1-2 liter különbségen..
-
Kornel
veterán
1.6 zetec inkabb 7 liter lesz atlagban, mint 5-6...
Foleg telen, akkor mar 8-ba is befigyel, csak varos meg tobb is.
Nekem most 6,8 lett a 2.0 tddi, turbo mar jo, de porlasztocsucsok meg nem, szerintem 6,5 lesz a realis.
Mondjuk 1.6 tonnat kell vonszolnia
Defranco: a leszivo keszleted mar bent van a kocsiban elmosva, csak meg nem volt idom bedobni, vasarnap mgyek arra szerintem, elotte felhivlak -
DeFranco
nagyúr
válasz
bajnokpityu #814 üzenetére
az igen szép eredmény, nekem főleg országutas és pályás használattal (legyen mondjuk 80-20 előbbi javára a várossal szemben) kerek 7 literes átlagfogyasztás jön ki. volt persze 6,5-ös is, de az átlag 7 liter.
1.6 benzin
te hogy csinálsz ilyen alacsony fogyasztásokat?
-
bajnokpityu
félisten
-
-
Dorien
veterán
BUÉK!
Ma tankoltam a Focust, 6.53 l / 100km-re jött ki a fogyi, kb. 80% országút, 20% város felosztásban.
Benzinesnél nem is rossz.Kigurulás rulez.
-
Atlantis
veterán
Nem a te hozzászólásodra reagáltam, de nekem mindenképpen fura, hogy ilyen sűrűn előjön ilyen hiba benzinmotornál. Ott valami más is van, ami miatt nem tökéletes az égés. Gyertyákat is esetleg érdemes lenne megnézni, cserélni, a Ford elég nagyvonalú a gyertyacsere-intervallumot illetően, én 30k kilométerenként szoktam cserélni az előírt 60k helyett. Nem olcsó ehhez a motorhoz a gyertya, de ami kell, az kell.
-
Atlantis
veterán
válasz
jozsi252 #790 üzenetére
2-3 havonta előjön egy benzinesen? Nem akarok én senkit bántani, de akkor az a szerelő nem tisztított meg semmit, csak kiolvasta a hibát és törölte a gépből. Meg kell hajtani az autót néha, 4-5000-es fordulaton kb. fél vagy 1 percig, hadd pörögjön. Nekem is ilyen motor van a Focus-ban, egyszer volt EGR-hibakód, akkoriban tartósan csak városban jártam vele és nem szerette. Azóta kéthetente-havonta a fenti eljárást elvégzem és eddig nem jött vissza a hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest