Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  HTPC (házimozi PC) topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-07-08 10:28:34

LOGOUT.hu

Minden ami HTPC, legyen akár hardveres akár szoftveres kérdés!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28801) Totheground


Totheground
addikt

Nem tudom, hogy ez-e a jó hely, de hátha. HDMI switch-ekkel van valakinek tapasztalata? Elfogytak a csatlakozók.

Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

(#28802) banderasz77 válasza DudeHUN (#28796) üzenetére


banderasz77
addikt

Igen, valaki leírhatná, hogy mkv file-ok futtatásakor friss telepítés után mit érdemes állítani, hogy a legjobb képminőséget kapjuk és ez a Hz probléma is megoldódjon...

(#28803) kyd


kyd
tag

Üdv!
Csak részben tartozik ide de azért megkérdezem,kezdő vagyok a témában ezért egy kis segítséget szeretnék kérni, főleg médialejátszásra szeretném használni a raspberry pi-t, usb-n keresztül XMBC-n, főleg full hd-s mkv-kat, de lehet más is divx/xvid, a kérdésem az lenne, hogy mennyire folyamatos a lejátszás, illetve kell-e vmi licenc-t megvenni, és hogy milyen hangsávokat támogat, a feliratok át lehet méretezni?

(#28804) paler válasza Dave™ (#28800) üzenetére


paler
aktív tag

Ok, majd azt is megnézem, de előtte kiszeretném deríteni hogy ezt a nyamvadt Transmissionont miért nem tudom működésre bírni :F
Van még egy másik problémám is. Elkezdtem én is nézni a "hírhedt" Trónok harca sorozatot...brutál jó :C
Nos a problémám az, hogy nagyon sok résznél elég erősen ricceg a kép. De vannak olyan részek egy szezonon belül, amikor semmi gond nincs vele. Ami érdekes számomra, hogy a XBMC úgy van beállítva hogy az eredeti FPS-hez igazítsa a lejátszást indításkor, és az XBMC infó szerint 23,976-ba fut a film, de TV infója meg 1080p 60Hz-et ír ki.