Diablo 3 topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/mikromanus.gif)
mikromanus
veterán
Ha az adatlap százalék védelmei érdekelnek, akkro szerintem abban a dodge nincs benne, csak azok az állandó védelmek, amiket megkap minden kaszt (tehát a 30% dam csökkentés sincs benne amit a monk és a barbár kap).
A kalkulációnál régebben azt hiszem 60-as szintű ellenfelekkel számol. MP szint beállítás esetén minden monster 63-as szintű, így picit kevesebb a védelem valójában (már ha nem módosították ezt már erre).
A védelmek így működnek:
- barbár és monk 30% dam csökkentés: minden sebzésre érvényesül.
- armor védelme: minden támadástipusnál érvényesül
- resist: csak az adott tipusú támadás ellen véd (All resist mind a négy elemi és a fizikális támadásra is, az egyedi resistek csak arra az egy elemre, vagy a fizikai támadásra. Nem számool külön all resistet és egyedi resistet. Az all resist hozzáadódik resist számításnál az adott tipusú egyedi resisthez. Nem szorzatként számol)
- dodge: csak melee és ranged támadásokra hat. Elemi támadásoknál is csak az ilyen jellegűekre. Véd a fire chain, az elektromos kisülések és a jégkockák ellen. Valójában nem százalékos védelem ez. VAgy semmit se sebződsz, vagy benyeled egészben (azaz a többi resist érvényesül).
- block/pajzs védelme: ha betalál egy támadás, akkor az adott block% alapján számolódik, hogy véd-e a pajzs. Ha véd, akkor a pajzs védőértéke csökkenti a bekapott sebzést. A teljes védelmen átjutott sebzést szedi le és nem előtte számol.
A védelmek számításánál a támadástipusra érvényesülő különféle védelmek szorzata lesz a valós védelem/sebzéscsökkentés. Valahogy így:
bekapott sebzés = teljes sebzés*(1- monk/barbár bónusz)(1-resist sebzéscsökkentés)(1-armor sebzéscsökkentés)(1-egyéb sebzéscsökkentés)
Az egyéb alatt számít bele a melee, a ranged és az elite dam reduction. Ha skillből van sebzéscsökkentés, akkro az is hasonló logika alapján számolódik. A teljes védelem % meg ilyesmi lehet: (1-sebzéscsökkentők szorzata)*100 már ha %-ban akarod megkapni. A sebzéscsökkentők meg a fenti szorzat csak a sebzést nem számolod bele, mert nem pontot, hanem százalékot/arányt akarod nlzni.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus