Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Skylords Reborn (BattleForge) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:29:17

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17793) Cr4Zy válasza Murder3 (#17792) üzenetére


Cr4Zy
tag

Murder, mi alapján dontöd el, hogy egy lap "értéke" mekkora? Mert az alapján, hogy hányan játszanak vele, nem pontozhatsz, hiszen hétről hétre változik ez. Akkor már inkább a méret és/vagy orbszám és/vagy a ritkaság alapján kéne eldönteni ezt.

Jah és ha már így osztályozol, akkor a firedancer hova kerül? Mert az egy t2-es UR lap M mérettel, és mégis gyorsan hal, mert kevés az élete. Akkor ebből is lenne alapból 6 charge. De akkor megint ugyanott vagyunk, mint most, 1-2 nagyon jó kártyából lennének charge-ok, a többit meg valószínűleg nem használnák az emberek.
Amúgy a t1-harcot ezzel a módszerrel kb. el is felejtheted, vagy pedig direkte csak erre koncentrálnál, ami azért rizikós, mert ha kivédik a támadásod, akkor tuti bukta...

Egyébként a nature hatalmas előnyben lenne a heal miatt, ahogy a shadow is a buffok miatt. Pl. ha valakinek sikerülne lehoznia egy harvit, akkor azt az életbe nem szednék ki semmivel, mivel a unitszám erősen korlátozva van ezáltal. Jah és akkor még nem is beszéltem a frost ice shield-jéről és hatalmas életű egységeiről, hiszen az meg alapból arra van kiélezve. Pl. hogyan szednél le olyan módszerrel egy 3 war eagle-ből álló splash-t egy rájuk dobott area ice shield-el? Óh, tényleg, majdnem elfelejtettem a lost reavert! Úgyszintén, az életbe nem szednéd ki ha megtámad, hiszen alapból tanknak van előállítva, egy kis buff és kész is a halhatatlan egység. És ez utóbbiról nem is szólva, hogy csak UC kártya, szóval gondolom az "értéke" nem verné a plafont...

Az orb-well ötleted pedig azért nem tetszik, mert a shadow hatalmasat szívna vele: nincs rapid construction-nel épülő épülete (1 sem!). És a legjellemzőbb taktikájára alapozva (mint pl. a frenzy a pókon, illetve a sok, gyorsan haló egység) totál használhatatlan lenne emiatt. Vagy te, mint shadow player máshogy gondolod?

Az előzőhöz visszatérve pedig a shadow-ban szimplán dobjuk ki a motivate, meg a nasty lapokat?! Vagy mit szólsz az offering-ekhez? Mert ezekre szerintem nem gondoltál. Kb. minden pakliban bent lenne mindkettő full charge-on, hiszen t4-en nagyon kevés kártya van, ami 4 kötött orbot igényel és nincs benne egy shadow sem, és amúgyis, már most is t3-on a legtöbb pakliban van egy shadow orb...

Amúgy meg az elképzelés tetszik (legalábbis az első fele; a wellekkel és orbokkal nem értek egyet), csak túlságosan is fejletlen még ez az egész. Ha viszont egy teljes koncepcióval állnál ide, akkor azt mondanám, hogy jó-jó, okos gondolat, de ehhez új lapok kellenének, nem is beszélve a rengeteg programozói részéről, amivel meg lehetne oldani. Kb. az egész játék kódját alapjaira kéne szétbontani hozzá, ha a charge-rendszerhez ilyen mértékben hozzá akarnál nyúlni. És megint majdnem kihagytam egy dolgot: ez az EA-nek (vagy Phenomic-nak, teljesen mindegy most) egyáltalán nem érné meg, mert így nem vennék az emberek a drága lapokat, s majdnem mindennek lemenne az ára, ami kész káoszt és csődöt eredményezne - a szervert tuti nem üzemeltetnék sokáig ilyen mód mellett...

[ Szerkesztve ]

IGN: TBPeti

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Skylords Reborn (BattleForge) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.