Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Cr4Zy
tag
Murder, mi alapján dontöd el, hogy egy lap "értéke" mekkora? Mert az alapján, hogy hányan játszanak vele, nem pontozhatsz, hiszen hétről hétre változik ez. Akkor már inkább a méret és/vagy orbszám és/vagy a ritkaság alapján kéne eldönteni ezt.
Jah és ha már így osztályozol, akkor a firedancer hova kerül? Mert az egy t2-es UR lap M mérettel, és mégis gyorsan hal, mert kevés az élete. Akkor ebből is lenne alapból 6 charge. De akkor megint ugyanott vagyunk, mint most, 1-2 nagyon jó kártyából lennének charge-ok, a többit meg valószínűleg nem használnák az emberek.
Amúgy a t1-harcot ezzel a módszerrel kb. el is felejtheted, vagy pedig direkte csak erre koncentrálnál, ami azért rizikós, mert ha kivédik a támadásod, akkor tuti bukta...
Egyébként a nature hatalmas előnyben lenne a heal miatt, ahogy a shadow is a buffok miatt. Pl. ha valakinek sikerülne lehoznia egy harvit, akkor azt az életbe nem szednék ki semmivel, mivel a unitszám erősen korlátozva van ezáltal. Jah és akkor még nem is beszéltem a frost ice shield-jéről és hatalmas életű egységeiről, hiszen az meg alapból arra van kiélezve. Pl. hogyan szednél le olyan módszerrel egy 3 war eagle-ből álló splash-t egy rájuk dobott area ice shield-el? Óh, tényleg, majdnem elfelejtettem a lost reavert! Úgyszintén, az életbe nem szednéd ki ha megtámad, hiszen alapból tanknak van előállítva, egy kis buff és kész is a halhatatlan egység. És ez utóbbiról nem is szólva, hogy csak UC kártya, szóval gondolom az "értéke" nem verné a plafont...
Az orb-well ötleted pedig azért nem tetszik, mert a shadow hatalmasat szívna vele: nincs rapid construction-nel épülő épülete (1 sem!). És a legjellemzőbb taktikájára alapozva (mint pl. a frenzy a pókon, illetve a sok, gyorsan haló egység) totál használhatatlan lenne emiatt. Vagy te, mint shadow player máshogy gondolod?
Az előzőhöz visszatérve pedig a shadow-ban szimplán dobjuk ki a motivate, meg a nasty lapokat?! Vagy mit szólsz az offering-ekhez? Mert ezekre szerintem nem gondoltál. Kb. minden pakliban bent lenne mindkettő full charge-on, hiszen t4-en nagyon kevés kártya van, ami 4 kötött orbot igényel és nincs benne egy shadow sem, és amúgyis, már most is t3-on a legtöbb pakliban van egy shadow orb...
Amúgy meg az elképzelés tetszik (legalábbis az első fele; a wellekkel és orbokkal nem értek egyet), csak túlságosan is fejletlen még ez az egész. Ha viszont egy teljes koncepcióval állnál ide, akkor azt mondanám, hogy jó-jó, okos gondolat, de ehhez új lapok kellenének, nem is beszélve a rengeteg programozói részéről, amivel meg lehetne oldani. Kb. az egész játék kódját alapjaira kéne szétbontani hozzá, ha a charge-rendszerhez ilyen mértékben hozzá akarnál nyúlni. És megint majdnem kihagytam egy dolgot: ez az EA-nek (vagy Phenomic-nak, teljesen mindegy most) egyáltalán nem érné meg, mert így nem vennék az emberek a drága lapokat, s majdnem mindennek lemenne az ára, ami kész káoszt és csődöt eredményezne - a szervert tuti nem üzemeltetnék sokáig ilyen mód mellett...
[ Szerkesztve ]
IGN: TBPeti