Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Skylords Reborn (BattleForge) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:29:17

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17751) Zotya21 válasza alpihun (#17750) üzenetére


Zotya21
senior tag

nah én meglestem

a megfigyeléseim :D :

elején wellhátrányba votlál ami még azért nagyjából vissza is jött

de fire-el vagy és nem rusholsz :D
tul sok a bizonytalanság oda vissza huzavona :D
de amitől végzetes lett hogy felhuztad az a +2 orbot amibe ugye belemnt 600 power és ugye esélyed nemvolt védekezni power nélkül

de meglehetett ovlna támadni hiába vannak ott a motk ok fathom lordokkal kilehetett volna ütni őket

én biztos inkább felhuztam vonla középen a 2 wellt a 2 orb helyett hamár ott toporzélkoltok :D

[ Szerkesztve ]

https://500px.com/slayer_art

(#17752) Gyuri27 válasza Zotya21 (#17751) üzenetére


Gyuri27
félisten

Egy well hátrány semmi. 2-3 perc alatt hozza vissza az árát.
Arra kell figyelni, hogy ennyi idő alatt be tudd ütni az ellen welljét. Ráadásul fire operálhat dd-vel. Ami nem kevéssé nyomja a voidot.

Amd - Radeon - Ryzen

(#17753) Zotya21 válasza Gyuri27 (#17752) üzenetére


Zotya21
senior tag

hát az igaz azmég elment de ugye támadni kell fire el :D

https://500px.com/slayer_art

(#17754) zoli.22 válasza Zotya21 (#17746) üzenetére


zoli.22
tag

Ember!!! Kicsit ugyan későn, de muszály hozzáfűznöm, hogy az "ormányos sárkánykutyaember"-en akkorát nevettem, hogy barátnőm nem tudta mi bajom van.
lehetne mindennek alternatív magyarosított nevet adni, azt hiszem dőlnénk a röhögéstől.

(#17755) fantom922 válasza Zotya21 (#17753) üzenetére


fantom922
aktív tag

:D Te én gondolkodtam, de nem tom melyik az ormányos sárkánykutyaember :N Talán Gringóri? De annak nincs ormánya... Egyébként én is felnevettem rajta :)

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában.” IGN: Ovobacsi

(#17756) Zotya21 válasza fantom922 (#17755) üzenetére


Zotya21
senior tag

én meg reméltem hogy nem kérdezed meg :DDD

de fogjuk rá hogy az :DDD

https://500px.com/slayer_art

(#17757) Volgafan válasza Zotya21 (#17756) üzenetére


Volgafan
senior tag

sztem meg a colossus :D PvPre kifejezetten a legjobb lap!!!felteve,h le tudod hivni:D

Nem eshet örökké!!!by Eric Drawen amugy mindenki Lolka-Bolka IGN:Gyuriba

(#17758) Zotya21 válasza Volgafan (#17757) üzenetére


Zotya21
senior tag

az is jól hangzik de kár hogy nemtetszik nekem:D

akormár grinder azzal ugyis könnyü kivágni az orbokat meg welleket XD

2v2 be hasznbálnám ha lenne pvp stonekinem am,it tudnák ketzelni kicsitis :DDD

[ Szerkesztve ]

https://500px.com/slayer_art

(#17759) alpihun válasza Zotya21 (#17751) üzenetére


alpihun
senior tag

Amikor azt a két orbot felhúztam már tudtam, hogy veszítek.Magma hurlert a motk.A közeli unitokat, mint pl fathom lord a stranglehold bénította volna.Mindenki csak állt volna.

Mondjuk igazad van, támadni kellett volna, hisz vesztenivalóm nem volt.
Kösz, hogy meglested. :DD

Bagoly mondja verébnek, hogy nagy a feje, búsuljon a ló.

(#17760) Zotya21 válasza alpihun (#17759) üzenetére


Zotya21
senior tag

hát de azééé mnodtam fathom lordot mert az magyarul nem dobálózik hanem üt :D

és azzal kilehet ütni a motkot :D

én soulhunterrel kiszoktam vakarni a motkot nem áll az meg csak nemtod támogatni :D

[ Szerkesztve ]

https://500px.com/slayer_art

(#17761) OnSeT válasza alpihun (#17759) üzenetére


OnSeT
őstag

t5 + a breeding, mortar páros minden bázishoz vitte el a meccset

ez alsó hangon is 1000 power, ebből mehetett volna az unit spam pár sunstriderssel megtámogatva, azokkal inaktiválhattad volna még motk-t is, aztán csak végig kellett volna darálni a bázisait. kb. úgy ahogy ő tette a végén. :D

miután kiszedted délkeleten a welljét ( kb. 10 percnél) nagyon leálltál, ami még nem lett volna gond mert ő is aktívan építkezett a bázisainál. csak az a t5 ne lett vna ;]

Mindweavert ritkán látni pvp-ben, végre vmi egyedi :))

(#17762) Cr4Zy


Cr4Zy
tag

ÁÁÁÁÁ, az EA nem enged bejelentkezni (a jelszó jó, csak miután rányomok az OK-ra, ugyanazt a jelszóbekérő oldalt tölti be; mikor rossz jelszóval próbálkozok, akkor azt legalább kiírja, hogy rossz)... Most csináljak egy másik accountot egy másik e-mail címmel csak azért, hogy az ea-nek írjak, hogy nem tudok bejelentkezni, hogy aztán arról írhassak újfent az ea-nek, hogy ellopták az accounton lévő értékeim 90% -át és megkapjam válasznak, hogy nem tudnak semmit sem csinálni...
Ez így egy kicsit érdekes...

Alpi, ha legközelebb nature épületharcost kapsz, akkor dobj két helyre 3-3 burrowert egyidőben. Csak az egyik helyen tud majd védekezni valószínűleg, a másik helyen meg már be is döntötted a motk-ot. Innentől elég egyszerű megfogni. Ha meg úgy gondolod, hogy ez kivitelezhetetlen, akkor most szólok, azért burrowert mondtam, mert olcsó és a siege miatt magas az épületek elleni sebzése. De ha gondolod és van powered, akkor mehetsz 3-3 fathom lorddal is. Annyi a lényeg, hogy mindig legalább 3 egységgel támadj motk ellen: 1-et megfog a stranglehold, 2 viszont tud támadni. Ezekre jön az oink. Közben a túloldalon a másik 3 alá bedobott egy ensnaring roots-ot, így azok immunisak lesznek a stranglehold megállítására, amíg odaérnek a motk-hoz. A lényeg, hogy ezzel a módszerrel egy motk garantáltan hullik, s onnantól a bázis is nagy valószínűséggel.

Jah és csak hogy annyira ne legyen off: játszottam 2v2-őt (mert szerencsére pár R kártyát meghagytak, mint az ashbone-okat), az ellenfél mrwN (top 18.) és még valaki. Danduil a pálya, én fire-rel, a csapattársam nature-rel, mrwN shadow-val, a csapattársa fire-rel kezdett. Középen úgymond 1v1 alakult ki, mert mrwN és én csatáztunk a középső rész egyik oldalán, a másik oldalán pedig a két csapattársunk. A csúnya az, hogy bár mrwN-t megvertem 1v1-ben úgy, hogy én még wellt is húztam, ő viszont nem (újra a bázisáról kellett hoznia unitokat, ami egyébként egy ekkora mapon végzetes hiba egyenlő tudású játékosoknál), a csapattársam kikapott az ő csapattársától, s ő is kihagyta a well felhúzását... A gond csak ott kezdődött, hogy pont annyival bukott a csapattársam később, hogy még segíteni nem tudtam neki (illetve az épülő mortar tower-t kiszedtem, de mire ezzel végeztem, az amazonja is elhalálozott). Ő már nem tudott visszaérni középre, illetve visszagondolva nem is oda indult, hanem egyből egy orb felé vette az irányt, hogy feltegye a t2-őt...
Szóval innentől vesztettünk, de akkoris, sikerült úgymond 1v1-ben megvernem egy zöld rangút (igaz, barátlistán van és volt a meccs előtt is, de nem kímélt), még ha a meccs vége bukással is végződött a béna csapattársam miatt...

Egyébként bandit paklit dobtam össze gyorsan, így nézett ki:
Unitok: sunstriders, wrecker, scavenger, darkelf assassins (először viridya-t tettem ehelyett be, de csak U2-n van, ezért cseréltem ki), nightcrawler, fire stalker, commandos, bandit sárkány (nem jut eszembe a neve), cultist master, ashbone pyro
Épületek: mortar tower, rallying banner, rioter's retreat, shrine of war
Spellek: eruption, ravage, lifeweaving, lavafield, voidstorm, sandstorm

Firesworn és mine nem maradt egy sem sajnos, ahogy eltűnt mind az 5 soulhunterem is, így őt sem használhattam...

Jah és egyébként egyik kedvenc támadó kombóm ezzel (és a korábbi bandit paklimmal egyaránt) az odarohanok valamivel, majd rallying banner, 1-3 commandos, s ezeket leállítani a földre, majd a well-t támadni s telenyomni ravage-el és lifeweaving-gel ha megtámadják őket. Illetve ha hagyják, a rioter's retreat-ot mögéjük betenni a heal hatása miatt. Kb. minden második meccset ezzel nyerek meg, mert az emberek számára ismeretlen és fogalmuk sincs, hogyan védekezzék ki (mondjuk így jobban belegondolva, darkelf assassin, vagy lost reaver nélkül tényleg nagyon nehéz kiszedni, esetleg a nature-frost tud még vele mit kezdeni azzal az M-knockback-elő dínóval és fölötte egy jól hátrahúzott crystal fiend-el, amit már nem érek el a commandos-szal (mert amúgy leszedi azt is). Védekezésként a pókot és a bandit sárkányt használtam, illetve S egységek ellen eleinte viridyát, majd a darkelf assassinokat, mindegyiket a megfelelő counternek. Többször játszottam egy pure frost-os emberke ellen 1v1 rankedet most (t3-on is az, avatar-t kaptam a számba, majd amint jött a voidstorm ki is lépett), ő okosan először t1-en próbált meg beütni, sikertelenül, hála a mortar tower-nek, utána meg t2-őn próbált meg beütni war eagle, valamilyen skyelf (a t2-es) és defenders segítségével. Hát hogy is mondjam, a defenders leállítva azon egységek közé tartozik, amit t2-es S-counter nélkül lehetetlen megfogni ugyanannyi powerből, de még azzal is nagyon nehéz, főleg ha jön rájuk egy area ice shield...

U.i.: banditban, t2-őn aggressort hogy lehet megfogni? mert egyelőre a commandos leállítva az egyetlen ötletem, mert minden mást knockback-el, de inkább instant t3-at jelent szerintem, mert lehetetlen megfogni 200 power alatt (a leállított commandost meg szimplán kikerüli és megy a következő wellre/orbra, ezért ez nem a legjobb megoldás).

[ Szerkesztve ]

IGN: TBPeti

(#17763) fantom922 válasza Cr4Zy (#17762) üzenetére


fantom922
aktív tag

Szia!

Sajnálom azt ami az accoddal történt :(

A pure sadó pont commandos likvidáló specialista :D Amennyiben 3-at hozol le Aura és mire felállítod őket végük. De jó rájuk a befallen is, úgy nem gyógyulnak. 1 esetén persze nc :) speckója + life veawing.

Az okosoktól (nem én) ellestem az aggressor irtót. Mindenkinek van, annyi kell, hogy S unit legyen. Lehozol 3-at különböző helyekre, aztán szétdobálja őket és nyertél is ellene.

Nekem a Razoz a nagy ellenfél inkább. Ugye pure sadóban nincs L unit T2-n. Ráadásul az imént leírt S unitok nem jók ellene, mert erős területi sebzése van és a szétdobált egységeket is sebzi együtt. Persze biztos ki lehet mikrózni nagynehezen. Persze pure sadóról beszélek, losttal meg tudom fogni.

[ Szerkesztve ]

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában.” IGN: Ovobacsi

(#17764) zoli.22


zoli.22
tag

Nem tudom hogy valami készülődik, vagy csak szimplán szar a szerver, de nem tudok egyelőre belépni.
Azért remélem, hogy az előbbi.

Ja és jelentem, hogy egyelőre még nem sikerült meggyőzniük mikiéknek a bandit stalker helyett nc cseréjére több okból is.
-bár nagyon jó az nc, de igazából csak fenzy-vel tud pusztítani, akkor meg ő is hal, ennek ellenére nem biztos, hogy eléri a kívánt eredményt
-bandit deck, és ez számomra lehetőleg bandit egységek használatát jelenti
-bandit stalker beast egységek ellen 100% sebzésbónusszal rendelkezik, ami sokszor jól jön
- és végül marha jól néz ki az összes bandit egység
Ha valakinek van ellenvéleménye azt szívesen meghallgatom (persze akkor is marad a jó kis stalker) :DD

Ugyan ilyen módon gondolkozok még bandit spearmen vs scythe fiended, bár itt a szorgos hangyák sajna előnyben vannak, pedig a spermen is marhára tetszik.

(#17765) OnSeT válasza zoli.22 (#17764) üzenetére


OnSeT
őstag

(#17766) Murder3 válasza zoli.22 (#17764) üzenetére


Murder3
addikt

nc m counter, bandit stlaker buffal lesz jó sok esetbe max,nc olcsóbb.

(#17767) Zotya21


Zotya21
senior tag

nah én megin befejeztem egy időre ezt a izét

rpve ship ömlik

pvp be meg nyertem vagy 3 mat aztán megjelent a lost láma gyerek
mnidenre barrier meg home soil

meg persze soulhatter amikor már nicns esélyem akoris barier home soil meg a végére soulshatter szóval megin nemláttok játékba hát hétig hónapig XD

undorító az egész :D

és még cocással nem is találkoztam márcsak az kellett volna :D

https://500px.com/slayer_art

(#17768) OnSeT


OnSeT
őstag

ez mekkora :D

(#17769) zoli.22 válasza Murder3 (#17766) üzenetére


zoli.22
tag

Igaz, viszont most úgy néznek ki t2-n az egységeim, hogy bandit spearmen, commandos, b. stalker, windhunter.
Tehát van két m counter, egy ami mindenre jó, és egy L counter, bár spearmenek helyett ugye sokszor a scythe fiendet használom, (ami nem igazán jön be).
Ha ehhez beteszem az NC-t, akkor jön hozzá még egy m counter, tehát spearment kénytelen vagyok kicserélni. Csak ebben meg hol a bandit egység lassan?!
Csirke pont téged hozott fel múltkor, hogy te tuti elleneznéd, hogy bandit deckbe ne bandit egységek legyenek. :)

(#17770) G4ga válasza zoli.22 (#17769) üzenetére


G4ga
őstag

Ez a játék sajnos nem arrol szol hogy egy Bandit deckbe tiszta bandit lapokat tegyunk. nem minden esetben jok az adott tiszta lapok. Stonba, lost ba is van egy csomo értéktelen lap ami megjelent es nincs rá szükség.

De ezt beszéltük már. Tisztelek és becsüllek hogy ragaszkodsz a bandit negysegekhez. :)

(#17771) zoli.22 válasza G4ga (#17770) üzenetére


zoli.22
tag

Az biztos, hogy mi már elég jól kiveséztük ezt a kérdést, gondoltam felvetem itt is, hátha valaki hozzátesz még valamit. Hátha az amii-val azért jön 1-2 olyan bandit egység is, amit érdemes lesz még betenni.

(#17772) G4ga válasza zoli.22 (#17771) üzenetére


G4ga
őstag

en nem hiszek mar ebbe. ahogy neztem az uj editionok lapjai plane a nevado lapok nem igazan tudnak ervenyesulni az egyszinu lapokkal szemben. talan a lostnak sikerult a lagjobban.

(#17773) Cr4Zy válasza G4ga (#17772) üzenetére


Cr4Zy
tag

Bandit pakliba S-counterként aki már most is a bandit lapokat használja, azoknak szinte kötelező lesz az amii bevezetése után a bandit sorceress. És éppen azért, mert aki a bandit lapokat akarja használni, annak hatalmas segítséget jelent. Illetve mellé hozzátenném, hogy 2v2-ben meg a badit-lost pakli a church-ökkel és a beleállított sorceress-ekkel hihetetlen erős kombónak ígérkezik. Ha még hozzávesszük, hogy a környező unitok sebzése 20%-al megnő, akkor meg rájöhetünk, hogy a már most is eléggé OP-nak nevezett kombó (church + vigil + voidstorm) a suppression, mint külön lap nélkül majdhogynem verhetetlenné válik csak amiatt, hogy bele tud tenni a csapattársa a church-be egy sorceress-t 50 powerért.

Onset: a freewebes oldalon, ideje lenne lecserélni az amii monument képét egy 250 poweresre, illetve néztem még valamit, csak totál kiment a fejemből...

[ Szerkesztve ]

IGN: TBPeti

(#17774) Murder3 válasza zoli.22 (#17769) üzenetére


Murder3
addikt

Ellenzem is, de sajnos hátrányt jelent egy igazi bandit deck.
Kötelező az nc és darkelf mert sok esetbe ugye én is szembesültem vele h azok mellett csak koloncnak van a többi bandit lap.
Ha meg pl banditra játszol akkor ez a 2 lap bármikor megeszi az egész paklidat..
Ezért nem is játszok már a játékkal nicns értelme így ennek.

(#17775) fantom922 válasza zoli.22 (#17769) üzenetére


fantom922
aktív tag

Én csak magamat tudom ismételni :D Ha továbbra is átgondolatlanul nerfelgetnek össze-vissza és hoznak ki olyan lapokat amiknél nincs átgondolva, hogy hova illik majd és melyik lap helyett lehet bevetni (korábban mondott balance) akkor, ha valaki nyerni akar fej-fej melletti küzdelemben az "OP" felállással kell mennie, bármilyen színnel is van nem igazán lesz választása... :(

Persze, ha valaki pro akkor bármivel megy neki, de valljuk be a játékosok legnagyobb része nem az... Így viszont megunják örökösen ugyanazokat a lapokat lehozni és ugyanazzal a paklival játszani. Mint Murdeer, Zotya és én... Már én is csak néha nézek fel. Legutóbbi bajnokságon is én már nagyon kedvetlenül játszottam... de ez van.

[ Szerkesztve ]

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában.” IGN: Ovobacsi

(#17776) Murder3 válasza fantom922 (#17775) üzenetére


Murder3
addikt

még a nagy része nem is "proo".
gyakorlatialg x,y lap megléte mellett xx tapasztalatot szerzel a játékokkal és proo leszel.

Mindegyik színek t1-en van egy baromi könnyen játszható erős kombója, ha splash decket raksz akkor meg még könnyebb játszhatósági faktorok jelennek meg a többi tierbe.

Obesity proo, de lássuk be ő se csinál semmi különlegeset.
Egyszerűen megjátsza a legerősebb kombinációkat oszt annyi.
(jó ugye van egy két érdekes deckje is de azzal ugyse játszik rankedet)

freemakát is említhetném, ő mit csinál?
war eagle,shield...obesity frost deckje meg egy az egybe uygan az pl meg szinte az össze pure frost.

Az, hogy 1-2k játék után van egy x számú tapasztalat de az mindenkinek megvan.
Ergó egy átlagos játékos is simán bekerül olyan helyre bármilyen deckel teszem azt shadow,nature..
az nem kunszt,mert mit használ?
NC,darkelf,surge...az h t1-en megtudja játszani a dread+forsaken spam vagy nox kombót nem egy nagy dolog..ki nem tudja és hogy t2-n nc,darkelfel meg burrowerrel tud bontani szintén...
de most shadow,frost vagy a legtöbb fire spaksh is ugyan ez.

De most a pure naturésok do-ra,som-ra,sol-ra épülő taktikája is szánalom, mert most az is war eagle,shield szint.
de a lost reaver is dettó ugyan ez.
pure shado is miből áll?
az h darkelf meg nc védekezésnél meg mage max jön a harvi.
rakat pure lap meg kb itt látszik, h jónak jó, de milyen könnyű meglenni nélkülük.....
mi értelem ennek így?
egy olyan játékba ahol az a plussz, hogy nagyon sok és változatos és teljességgel különbőző stílusok és taktikák játszhatnának, de valójában mindenki szinte ugyan azzal ez így megöli a játékot :(

(#17777) zoli.22 válasza Murder3 (#17776) üzenetére


zoli.22
tag

Már csak az hiányozna, hogy a banditba is berakjanak valami lámulós szar egységet, mint a deepone vagy lost reaver, na akkor biztos én is elgondolkodnék hogyan tovább.
valamivel azért nekem is kéne már lámulni, csak akkor meg ott van a StarCraft2, abban van mindkét népnek pár egysége, nem kéne, hogy a Battleforge is erről szóljon.
(Persze megjegyzem, hogy az a pár egység azért olyan szinten ballanszolva van, hogy ott témázásnak helye nincs!)

[ Szerkesztve ]

(#17778) fantom922 válasza zoli.22 (#17777) üzenetére


fantom922
aktív tag

Hát remélem olyan itt sosem lesz és egyszer gondol valaki egyet és rendbe rakja ezt a játékot. Tőlem az összes jó lapom elértéktelenedhet nem érdekel, csak újuljon meg a játék. Én tényleg bízom ebben, mert szerintem alapjaiban véve ez az eddigi legjobb MMO stratégia ami valaha született... csak a fejlesztőknek rá kéne már feküdni... :W

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában.” IGN: Ovobacsi

(#17779) Murder3 válasza zoli.22 (#17777) üzenetére


Murder3
addikt

Na de a starcraft az nem erről szól.
Ugye itt az a lényeg, hogy pont attól ad egyedi és sok kombó lehetőséget, hogy alapjábavéve ez egy tcg, vagyi gyüjtögető kártyajáték ami rts köntösbe van.
Na most aki játszott vagy játszik bármilyen tcg-vel az rögtön átérzi ennek is a varázsát.

az a baj h az ilyen lapok miatt és h rákényszerül erre,arra ez a varázsa veszik el.
Jó most x,y példát pl magicből tudok hozni, hogy most ugye kijött az Innsitrad és abból elég csekély kártya játszható pl standarba és pl ott is van olyan lap/kombó amit agyon játszanak versenyeken, de más az arány mert ott még akkor is több száz lapról/kombóról van szó és még mindig nyitott másra is.
És ugye ott a standard csak egy a sok játékmód közül...

Itt meg pont az új kombókat vagy a nem OP kombókat ölik így meg.
Mert az h én használok egy kombót ami kétszer nehezebb az átlagtól és még úgy is sokkal gyengébb mint a sima 1-2 gyakori szarra épülő kombók az nem túl meggyőző, hogy most azzal én valóba játszak.

Vagy akkor meg legyen 100x ennyi op lap mindenhova és akkor lehet majd változatos kombókat is játszani...

(#17780) Murder3 válasza fantom922 (#17778) üzenetére


Murder3
addikt

Csak erre még az is rátesz h a community se a megújulást akarja...

(#17781) OnSeT válasza Cr4Zy (#17773) üzenetére


OnSeT
őstag

battleforge.com renegade editonos hátterét is ideje lenne már lecserélni amii editionre, de a min a lost soulsos lenne...

egyébként az előző watchlist 6 lapja nem lett csak frissítve...

(#17782) gergomester


gergomester
tag

nm tudná vki megmondani h a win 7-temen hol találaom a repeket? sehol nm találom...:S
előre is köcce

(#17783) OnSeT válasza gergomester (#17782) üzenetére


OnSeT
őstag

dokumentumok/ battleforge/ replays

ingame dobj egy x-et a save all replays mellé.

(#17784) OnSeT


OnSeT
őstag

(#17785) gergomester


gergomester
tag

köszi meg is van :D

(#17786) gergomester


gergomester
tag

Mikor lesz ilyen bajnokság újra kedves onset? :)

(#17787) OnSeT válasza gergomester (#17786) üzenetére


OnSeT
őstag

Amint rászánja valaki magát a szervezésre. :)

(#17788) Murder3 válasza gergomester (#17786) üzenetére


Murder3
addikt

200 bfp elvileg van ovobacsinál amit szerettem volna, de mostanába se kedvem, se ötletem versenyhez:)
majd ha lesz elég aktivitás és eltökéltség hozzá akkor amx.

(#17789) Murder3 válasza OnSeT (#17784) üzenetére


Murder3
addikt

vagyis 1 bfp egy map?:D

amúgy fogadok még most se jó az editor:D

(#17790) OnSeT válasza Murder3 (#17789) üzenetére


OnSeT
őstag

lehet többet is adni. :D
egyébként nem rossz az elgondolás, úgyis dob a gém naponta egy ingyen bfp-t amit így felajánlva lehetne támogatni az alkotókat.

editor okkal van letiltva. így akarják megelőzni hogy kikerüljön egy újabb lista az amii edition hiányzó lapjairól. ;)

(#17791) Murder3 válasza OnSeT (#17790) üzenetére


Murder3
addikt

amatőrök és akkor így hogy lehetne mapba kezdeni?
legalább a bd alphát átültethetnék bétába:D

(#17792) Murder3


Murder3
addikt

Heh na van egy tuti mód, hogy lehetne izgalmasabb a játék:)

Azt kéne h a charge rendszert beszüntetni és egy lap maximum 4 chargal rendelkezzen.(nyílván a gyorsan haló, illetve shadow egységek többel 5-6-al)
és ezen lapokból max 3-at lehetne a deckbe rakni, vagyis lenne +20 charge hely lenne amit csak egy olyan lapot lehetne berakni ami már bent van és mint írrtam egyből max 3 lehetne bennt.
És ha ezen lapok elfogynának(no cahrge) akkor utánna már nem lehetne lehozni azt a lapot.
az alap deck számot pedig megnövelni 50-re

Ez miért lenne jó?:)

egyrészt nagyon is különválasztaná az általános spam minden színbe és a koncentrálja a életre felfogást.
jobban kihozná a taktikát, mert itt ha megölnék a fő fegyód akkor bukta van és itt már igen kellene építeni decket.
mert csak abból lehetne több charge amire építesz.

példa.
master archer értéke +2
Frost Mage értéke +4
Lightblade értéke +4
Home Soil értéke +5

Master archerből +2-t rakok be akkor az az alap Master archer he kerül még kettő ami a +helyből kitesz 4-et(a 20-ból)--ez azt jelenti hogy 9x lehet elhozni a meccs foylamán az ma-t
Frost magből is +2 rakok az azt jelenti hogy az alaphoz kerül még kettőt és kitesz 8-at a pluszhelyből
és 9X lehet lehozni...
így már a felét kitették és csak kettő t1-re raktunk 2db chargot....
és egy lapra pl master archerre csak 3+ chargot rakhatunk

itt már közbelépne a taktika és ezen esetbe nagyon is fontos lenne.

és mivel 50 lap lehetne így már akár t4-re is lehetne menni mert kelleni fog a többi laphoz, de csak +20 a charge érték
vagyis nagy lapot ha egyszer megölik már nem tudod lehozni

lehetne még az orbok,wellekkel is kezdeni valamit...
például, ha egyszer lerombolták nem lehet újraépíteni, se neked, se neki(aki lerombolta) így meg a stratégiai szerepet is lehetne növelni.

na ehhez mit szóltok?
szerintme ez érdekesebb meccseket hozna.

(#17793) Cr4Zy válasza Murder3 (#17792) üzenetére


Cr4Zy
tag

Murder, mi alapján dontöd el, hogy egy lap "értéke" mekkora? Mert az alapján, hogy hányan játszanak vele, nem pontozhatsz, hiszen hétről hétre változik ez. Akkor már inkább a méret és/vagy orbszám és/vagy a ritkaság alapján kéne eldönteni ezt.

Jah és ha már így osztályozol, akkor a firedancer hova kerül? Mert az egy t2-es UR lap M mérettel, és mégis gyorsan hal, mert kevés az élete. Akkor ebből is lenne alapból 6 charge. De akkor megint ugyanott vagyunk, mint most, 1-2 nagyon jó kártyából lennének charge-ok, a többit meg valószínűleg nem használnák az emberek.
Amúgy a t1-harcot ezzel a módszerrel kb. el is felejtheted, vagy pedig direkte csak erre koncentrálnál, ami azért rizikós, mert ha kivédik a támadásod, akkor tuti bukta...

Egyébként a nature hatalmas előnyben lenne a heal miatt, ahogy a shadow is a buffok miatt. Pl. ha valakinek sikerülne lehoznia egy harvit, akkor azt az életbe nem szednék ki semmivel, mivel a unitszám erősen korlátozva van ezáltal. Jah és akkor még nem is beszéltem a frost ice shield-jéről és hatalmas életű egységeiről, hiszen az meg alapból arra van kiélezve. Pl. hogyan szednél le olyan módszerrel egy 3 war eagle-ből álló splash-t egy rájuk dobott area ice shield-el? Óh, tényleg, majdnem elfelejtettem a lost reavert! Úgyszintén, az életbe nem szednéd ki ha megtámad, hiszen alapból tanknak van előállítva, egy kis buff és kész is a halhatatlan egység. És ez utóbbiról nem is szólva, hogy csak UC kártya, szóval gondolom az "értéke" nem verné a plafont...

Az orb-well ötleted pedig azért nem tetszik, mert a shadow hatalmasat szívna vele: nincs rapid construction-nel épülő épülete (1 sem!). És a legjellemzőbb taktikájára alapozva (mint pl. a frenzy a pókon, illetve a sok, gyorsan haló egység) totál használhatatlan lenne emiatt. Vagy te, mint shadow player máshogy gondolod?

Az előzőhöz visszatérve pedig a shadow-ban szimplán dobjuk ki a motivate, meg a nasty lapokat?! Vagy mit szólsz az offering-ekhez? Mert ezekre szerintem nem gondoltál. Kb. minden pakliban bent lenne mindkettő full charge-on, hiszen t4-en nagyon kevés kártya van, ami 4 kötött orbot igényel és nincs benne egy shadow sem, és amúgyis, már most is t3-on a legtöbb pakliban van egy shadow orb...

Amúgy meg az elképzelés tetszik (legalábbis az első fele; a wellekkel és orbokkal nem értek egyet), csak túlságosan is fejletlen még ez az egész. Ha viszont egy teljes koncepcióval állnál ide, akkor azt mondanám, hogy jó-jó, okos gondolat, de ehhez új lapok kellenének, nem is beszélve a rengeteg programozói részéről, amivel meg lehetne oldani. Kb. az egész játék kódját alapjaira kéne szétbontani hozzá, ha a charge-rendszerhez ilyen mértékben hozzá akarnál nyúlni. És megint majdnem kihagytam egy dolgot: ez az EA-nek (vagy Phenomic-nak, teljesen mindegy most) egyáltalán nem érné meg, mert így nem vennék az emberek a drága lapokat, s majdnem mindennek lemenne az ára, ami kész káoszt és csődöt eredményezne - a szervert tuti nem üzemeltetnék sokáig ilyen mód mellett...

[ Szerkesztve ]

IGN: TBPeti

(#17794) Murder3 válasza Cr4Zy (#17793) üzenetére


Murder3
addikt

mi alapján?
nézd erősség.
teszem azt frost mage kompletten megöli az össze s egységet még szép, hogy sokat ér.
Bonyolultan fogod fel.
Ez a léynege kifogják persze ha arra építed akkor fogni, kell és rápakolni t1-re a cuccoakt ha az ellen is arra éípt akkor fej-fej, de ha nem akk szívás és előnybe vagy ez a lényege.
nehézkes, de alaposabb testeléssel ha lehetne hidd el kb 1 hónap alatt akár mi si ki tudnánk balanszolni.

shadow alapjába véve gyengébb és spamre koncentrálhat míg a többi az életre..klasszikusan a heal spellesek...

harvit ki tudja védeni ugyan úgy mint eddig, ha persze már előtte ellőtted a cuccoakt akkor nem, de akkor egm te hibád, hisz te korábbi táamdásra építettél nem sikerült inne azé nem unfair.

"Amúgy a t1-harcot ezzel a módszerrel kb. el is felejtheted, vagy pedig direkte csak erre koncentrálnál, ami azért rizikós, mert ha kivédik a támadásod, akkor tuti bukta..."
de ha az ellenfél nem erre koncentrál akkor veszít..

amúgy tudnék én ide ennél nagyobb és teljesebb koncepcióval is állni, de minek?:)
hisz csak feleslegesen jártatom a kezeim.
tudnék én ide 100 és 100 féle tematikus lapokkal,100 új kártyával, módokkal és ötlettel állni, de engem idegesít mert akkor megint csak látom mekkora potenciál van a gémbe amit soha az életbe nem fognak kihasználni.

ilyen feltételek mellett nyilván a recast time-hoz is lehetne/kéne nyúlni.
amúgy segíthetne még a well power visszavétele.
illetve egy szuronyos példával ha élhetek tehát.
ha vki t1 harcra koncentrál az t1-et erőltetnie kell, de aki pl harvira az nem fogja húzni sokáig.
tehát az lesz h ő nem fog tudni hosszan t1-en védekezni.(ha komolyabban a harvira épít, de..)
így megtudod fogni, nyílván neki is lesz egy alapvető biztonsági t1- és harvinak am is olyan magas az értéke meg nincs is értelem chargra pazarolni.
ahogy a buffokra se.(szerintem így belegondolva minek?jokerként előjön és talán segít felzabálni az ellen védelmi cuccait és te ha mage-re éíptesz inkább akkor meg már meg is nyerheted.ha harviután támadsz velük.buffokre megint elég a 2-3 charge.
és ne feledd sok helyed van az egyszeri lapoknak(itt jön ki h a shadow egységek mivel halálra vannak építve így alapvetően több alap chargal rendelkezhetnek)

összeségébe azé lenne így jobb, mert lenen "értéke" egy-egy cc,bp,heal-nek nem elhetne ész nélkül.
pl do,reaver-nyílván nem 6 chargal lenen és vagy 5-6-as értéke lenne, íyg ráépítesz de felzabálja a decked nagyrészét.
(nyílván ezen módszer mellé lenne jó több lap, de nem feltétlen erős hanem pl egy root ami csak egy egységet fog meg, egy m unit ami arra jó, hogy célpont egység nem tud támadni és elveszti a játáékos a controllt felette de rögtön ezután meghal..szal ilyen kifejezetten töltelék egységek lennének jók amik nem azé lennének, hogy ráépíts, de azé hogy egyszerien kisegítsenek téged mert ugye 45-50-es deck méretnől beszélünk.)

Amúgy ha már új lapok/kreatívkodás tematikáról is szót ejtettem..csak például egy tök jó ötlet amihez 3 új t1-es shadow lap szükséges.
egy Skeleton íjász ami ha kigyűlik X hulla körülötte újraéled,egy 50m-es hatósugarú épület aminek a képessége hogy corpsét gyűjt és minden 500 pont után 1 skeleton warriort teremt és egy m méretű wrecker típusú undead egység ami a rally képeség helyett egy olyan aurát hoz létre ahol a többi undead egység 15mp-re immunis lesz a knockbackre és 50%-al többet sebeznek, de utánna meghal.
erre lehetne taktikát építeni és nem szenvedne eredendő hátrányt az op mage és hurrikán miatt.
és lehetne építeni egy gyak semmire se jó lapra egy erős és használható kombót amire az eddig nem túl sok mindenre jó embalmer és soul splicer is t1-en hasznos lehetne.
sokáig húzható lenne a t1 harc shadowwal is.
és millió 1 ilyet lehetne bárhova kreálni..ráadásul még attól se kell félni h op mert az egész géme egy opság szóval nem számít az se.
olyan op kombót amit a mos használt t1-ekkel ne lehessen kivédeni nem lehetséges csinálni se.
Ez a skeltonos kombó meg ráadásul még nehezebben is kivitelzhető mint amúgy amit t1 shadow csinál...

[ Szerkesztve ]

(#17795) fantom922 válasza Murder3 (#17788) üzenetére


fantom922
aktív tag

Ha szervezel versenyt bármikor szólhatsz küldöm is a 200 bfp-t :)

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában.” IGN: Ovobacsi

(#17796) Murder3 válasza fantom922 (#17795) üzenetére


Murder3
addikt

ha esetleg tervezésbe/szervezésbe lenne kedved beszálni akkor szólj:)

(#17797) OnSeT válasza Murder3 (#17794) üzenetére


OnSeT
őstag

ˇˇegy 50m-es hatósugarú épület aminek a képessége hogy corpsét gyűjt és minden 500 pont után 1 skeleton warriort teremtˇˇ

sztem egy sundi leöléséért a 2 warrior kevés lesz, legyen inkább 3. ;] :DDD

(#17798) Murder3 válasza OnSeT (#17797) üzenetére


Murder3
addikt

ennek az lenne a szerepe, hogy foylamatosan nyomás alatt lehet tartani az ellen és a warrior nem igazán kées nagy kárt okozni ergó könnyű counterelni, de ha sok jön belőle folyamatosan az ugye már nem lesz elég a hurrikán meg mage és vége is. és ugye mindne skeleton meghal az táplálja, vagyis az épülett kell kiynírni.
persze 50m-es range segít h messziről lehessen folyatni.

(#17799) gergomester


gergomester
tag

hát én is beszálok 200al szivesen! m szeretném megmutatni h h kell leverni titeket 1olyan paklival amit még nm is láttatok... ;] :P

(#17800) fantom922 válasza gergomester (#17799) üzenetére


fantom922
aktív tag

Én nyertem a 200 bfp-t amit felajánlottam korábbi versenyen, úgyhogy nagyon rendes tőled, hogy a sajátodból ajánlasz fel :) Nem tudom mennyi ideje játszol, de az itteni magyarok között elég erős ellenfelek vannak ám, ne bízd el magad :D

...a deckedre viszont kíváncsi lennék. :)

„Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában.” IGN: Ovobacsi

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Skylords Reborn (BattleForge) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.