Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#12401) Z86 válasza bettina.s (#12398) üzenetére


Z86
őstag

Informatikai üzletben biztosan tudnak adni jumpereket.

(#12402) #76500480 válasza t4zoli (#12396) üzenetére


#76500480
törölt tag

alap....
az a winf*s-os kit :D

Majd akinek van P6200/HD6370 K52JU, az írja le, hogy neki is fagy-e? :DDD

http://www.notebookspecialista.hu/index.php?id=termekek&kat_id=1&al_kat_id=6&ob=ar&PHPSESSID=tcgqsd0q91jujkig7vihah21e2

Elég fura, ASUS K52JE-EX035D+W7HP Notebook.... valami javított lehet, mert az K52JE-EX225D(i3as) is újnak van kiírva :((

[ Szerkesztve ]

(#12403) BillBácsi válasza Master94 (#12394) üzenetére


BillBácsi
tag

Hali!
Ha előzményeket elolvastad volna, látnád, hogy egy Toshiba L650FU-t vettem helyette.

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12404) Master94 válasza BillBácsi (#12403) üzenetére


Master94
tag

Igaz. bocsi

I love Maluch!

(#12405) Flashback


Flashback
addikt

Még mindig imádom...

Lassan 2 éves lesz, szóval a tartós teszten is átment :)
Asus UL80VT1

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#12406) Jamo80 válasza bettina.s (#12397) üzenetére


Jamo80
csendes tag

Szia!

Sajna nem tudtam ma vele foglalkozni, de itt a link ahonnan esetleg le tudod tölteni, vagy ha pesti/budaörsi vagy akár DVD-n is oda tudom adni:

http://hu.opensuse.org/

és a cikk róla:

http://index.hu/tech/2011/03/27/jo_lesz_nekunk_a_linux_is/

üdv.

(#12407) Aslan


Aslan
aktív tag

Üdv!

Akinek már van ASUS N53SV notebookja, legyen szíves világosítson fel, általános felhasználás mellett (netezés, zenehallgatás, filmnézés) mennyire hangos a ventilátora?

SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!

(#12408) Jamo80


Jamo80
csendes tag

Sziasztok!

Bonyolódik a garanciális történet, mivel szeretném oda visszavinni a gépet, ahol vásároltam.

De a kisker azt mondta, hogy a gépre ASUS gyári garancia van csak, így vigyem szervízbe.

Ugye vissza vihetem oda ahol vettem a gépet, és ez a gyári garancia csak valami terelés már megint?

Előre is köszi a választ,

Üdv.

(#12409) Symbio válasza Jamo80 (#12408) üzenetére


Symbio
senior tag

A garanciát - jó esetben - a gyártó adja, nem a kereskedő.
Javítani is a szerviz javít, a kereskedő max helyetted elküldi a szervizbe.
Terelés tehát nincsen, talán inkább a praktikusabb (rövidebb) utat javasolták.

(#12410) musculus válasza Aslan (#12407) üzenetére


musculus
tag

Ventillátor? Napokig úgy használtam, energiatakarékos üzemmódban, hogy azt hittem, nem is pörög... Persze, ha meg van hajtva (játék, ilyesmi), akkor van hangja. A fejlett, jó processzor miatt szinte alig kell hűteni. Ha csak programozok vele, néha azt írja ki, hogy 5 óra van vissza, de ezt természetesen csak kikapcsolt háttérvilágítással tudná hozni...

Viszont nekem filmnézés közben a VLC gyors jeleneteknél észrevehetően töri a képet.
A HDD meg kifejetten lassú, a gépet is erősen visszafogja - egy haverom alsó-középkategóriás HP-je magasabb olvasási-írási értékeket produkált.
A billentyűzetet még nem sikerült igazán megszokni. Tökegyforma, egymásba folyó gombok, megkönnyebbülés az egyetem régi(szar) PS/2-es billentyűzeteit használni.
A kijelző csupán csak közepesnek mondható betekintésileg.
Nálam 4GiB RAM, 640 GiB és 5400 RPM HDD, i7-2630QM SandyBridge, DVD-írós, 1366x768 pixeles TN+film paneles kijelzővel ellátott gép van.
Amúgy szeretem, de erősen nem tökéletes.

Az lenne a jó kérdés, hogy 249.000 forintért ez elfogadható-e? Ezt én nem tudom eldönteni.

Egyébként úgy jutottam hozzá, hogy az egyik webshopban az ügyfél visszamondta a rendelést, különben még mindig várhatnék!

Homo sapiens non urinat in ventum - "And so it goes..."

(#12411) Aslan válasza musculus (#12410) üzenetére


Aslan
aktív tag

Szia!

Köszi a választ!
Mi a véleményed a hangzásáról (hangszórók teljesítménye) azt olvastam, hogy kiemelkedően jók!

Vélemény?

[ Szerkesztve ]

SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!

(#12412) Master94


Master94
tag

Üdv K52je FanClub^^

írtam az asusnak a notival kapcsolatban, érdemes tudni hogy az én notim már volt garanciában. 3 hétig, aztán visszaküldték hogy nem hibás. ezt meg is irtam nekik.

nagy nehezen megjött a válasz:

1. válaszlevél az asustól: "Kérem, hogy a további ügyintézés érdekében szíveskedjen megadni készüléke sorozatszámát."

1.2... megírtam nekik.

2. válaszlevél az asustól:

"A megadott sorozatszám alapján nem találtam készülékének szervizelőzményét rendszerünkben, csupán a szervizelés igényléséhez leadott hibabejelentését. De ettől függetlenül javaslom, hogy szíveskedjen készülékét eljuttatni szervizpartnerünkhöz, hogy technikusaik elvégezhessék a bevizsgálást. A hiba megállapítása után pedig megjavítják készülékét.

A szervizbe juttatáshoz szíveskedjen kitölteni hibabejelentő űrlapunkat a http://www.asus.hu/rma weboldalon.

Amennyiben személyesen szeretné leadni készülékét javításra, megteheti szervizpartnerünknél a FixDirect Kft-nél a Budapest, 13. kerület, Véső utca 7. szám alatt munkanapokon 8-17:00 között."

,,,,

BESZAROK EZEKEN A SZERENCSÉTLENEKEN

[ Szerkesztve ]

I love Maluch!

(#12413) A Zéé


A Zéé
addikt

Hali!

Csak hogy tudjatok róla, ez a dolog nem egyedi eset, és nem csak az Asus-nál fordul elő. Lakótársam MSI-je is hasonló gondokkal küzd(ött), igaz az övé egy régebbi, még C2D procis.
Az elmúlt 3-4 hónapban kb 2 hónapot a szervízben töltött a gépe, ahol egyszer visszaadták neki ugyanezzel a dumával, hogy "nincs is baj vele", de amikor bekapcsolta még ott az üzletben 2 perc után ki is fagyott. Akkor visszaküldte a gépet, azóta már a 3. alaplap van abenne, amivel már nem fagy ki randomra, viszont a 4 giga helyett csak 2 gigát érzékel... Mindkét modul jó, de mégsem érzékeli a kettőt egyszerre.
Sajnos a minőségre egyre kevesebbet adnak a gyártók, és ennek a felhasználó issza meg a levét :(

Just a simple Lineman...

(#12414) Jamo80 válasza Master94 (#12412) üzenetére


Jamo80
csendes tag

Szia!

Szerintem ne a szervízbe vidd be, hanem az üzletbe, ahol vásároltad a gépet. Ők ugyanis kötelesek jegyzőkönyvet felvenni a hibáról, és átvenni a készüléket tőled. Valamint a szervíz ülhet a javításon 1-2 hónapot, mivel velük nem állsz szerződésben. A kiskereskedőnek viszont elvileg csak 15 napja van erre.

Bővebb info a panaszfal.hu-n.

(#12415) Master94 válasza Jamo80 (#12414) üzenetére


Master94
tag

Már volt egyszer szervízben és ott adtam le ahol vettem.

I love Maluch!

(#12416) musculus válasza Aslan (#12411) üzenetére


musculus
tag

Sajnálom, de nem tudok hitelesen válaszolni, tekintve, hogy nincs nagy tapasztalatom a különböző laptopok hangzásával kapcsolatban.

De igen, jól szól, hangos és van egy kis közép-mély is, és fut egy asusos kis manager is, ami szoftveresen még ehhez képest is nagyon komoly javulást tud elérni, főleg térhatásban.
A régebbi laptopomhoz viszonyítva nagy előrelépés, de az 5000 forintos kínai 2.1-esemhez képest - természetesen - alulmarad hangzásilag.
Remélem tudtam válaszolni, de mondom, nem tartom magam hitelesnek ezzel kapcsolatban

[ Szerkesztve ]

Homo sapiens non urinat in ventum - "And so it goes..."

(#12417) Sobi_888


Sobi_888
csendes tag

Azt szeretném kérdezni, hogy ha mondjuk Németországból hozok egy laptopot, akkor a garanciát itt Magyarországon is tudom érvényesíteni??

(#12418) Master94


Master94
tag

"Az ASUS Magyarországnak pontos statisztikai adatok állnak rendelkezésére a készülékek eladásairól és az ezek közül hibával visszaérkezett készülékekről. Ennek tekintetében írtam Önnek, hogy minden hibajelenség egyedi hibának minősül. Gondolom az Ön számára is elfogadható, hogy egy globális statisztika pontosabb, mint egy fórum bejegyzésekre alapozott megállapítás, mindamellett, hogy természetesen fontos számunkra ügyfeleink visszajelzése.

Természetesen nem kötelező igénybe vennie szervizszolgáltatásunkat, amennyiben nem szeretné, ám amennyiben probléma van a készülékével, javasoljuk, hogy éljen a garanciális szervizelés lehetőségével.

Üdvözlettel,"

I love Maluch!

(#12419) kali válasza Sobi_888 (#12417) üzenetére


kali
legenda

normálisan kitöltött jótállási jegy...stb esetén szerintem igen! van néhány extrém kitétel, például nem kötelesek specifikus billentyűzetet raktáron tartani, van/lesz magyar és angol, de ilyenektől eltekintve vélhetően nem lesz gond a szervizeléssel!

(#12420) Misi1979


Misi1979
őstag

Egy kis off innen, a hardverapróról, hogy felviduljatok:)

A kismókusok kenyérre is kenhetik.

(#12421) kali válasza Misi1979 (#12420) üzenetére


kali
legenda

ááá... :Y :W

(#12422) Vinchi válasza Misi1979 (#12420) üzenetére


Vinchi
tag

Hihetetlen :D

(#12423) Vinchi válasza spanyoll (#12368) üzenetére


Vinchi
tag

volt már attack? vagy mi a helyzet a géppel?

(#12424) Gombix válasza BillBácsi (#11969) üzenetére


Gombix
csendes tag

Sziasztok!

Na szép! :) Én is belefutottam egy K52JE ex232D-be :( és most már sírok, mert ugyan ezeket, illetve ugyan ezt az egy hibát tapasztalom a gépen, hogy kiszámíthatatlan időközönként, (és teljesen mindegy mit csinálok, milyen progit futtatok, mennyire pörgetem a vasat) lefagy 30-40 másodpercre, és utána, mintha semmi sem történt volna folytatódik minden folyamat.
Én is felhívtam a Magyarországi szervizt, ahol egyszerre az alaplapcserét említették meg egyetlen lehetséges megoldásnak.
Ha tényleg ilyen rossz tapasztalatok vannak a szervizelésről... hááát a munkám miatt még az is meggondolandó, hogy 1 hetet elveszítsek munkaeszköz nélkül, nemhogy 1-2 hónapot.
Ez nevetséges.
Nem lehet ezt valahogy előre leszervezni? Megírni a hivatalos hibabejelentőt, azzal a megjegyzéssel, hogy csak akkor vigyék el a gépet a szervizbe a futárral, ha már megrendelték az új alaplapot, ami már a szervizben várja, hogy cserélve legyen, és már küldenék is vissza?
Lehet hogy naiv vagyok, de ennek valahogy így kellene működnie, nem?
Van valakinek valami gyors megoldásra tapasztalata?
A válaszokat előre is köszönöm.

(#12425) kali válasza Gombix (#12424) üzenetére


kali
legenda

szerintem csak részint vagy naív, mert egyrészt az egyik ismerősömnél konkrétan volt már rá példa anno, hogy nem került leadásra a hibás noti hetekre, hanem csak bevitte, felvétték a hibát, megrendelték a hibás alkatrészt, majd értesítették, amikor megérkezett a megrendelt alkatrész, hogy vigye be a notit, így nem pihent a szervizben heteket a notija, és aránylag gyors volt a hibás alkatrész cseréje is, másrészt viszont akinek munka miatt annyira fontos a noti, hogy még egy hétre sem - vagy csak nagy nehézségek árán tudja nélkülözni -, az ne ebben/ilyen a kategóriában gondolkozzon, van lehetőség olyan jótállásra/garanciára, vagy extra kiegészítésre, ahol a következő napra, vagy maximum három napon belül javítják a notit, illetve szükség esetén a javítás idejére is biztosítanak másik notit - persze ez általában más (üzleti) árkategória, de más a munka, és más a szórakozás...
ja, még a sokat szidott msi szerviz esetén is olvasni olyan történetet az msi részlegben, hogy szintén csak megrendelve lett az alkatrész, és nem kellett hetekig leadva pihenni a notinak, hanem jelezték, hogy megérkezett a rendelt alkatrész, akkor noti be, gyors csere, és tulaj boldog...

[ Szerkesztve ]

(#12426) F1r3b1rd


F1r3b1rd
tag

upsz rossz topicba ment

[ Szerkesztve ]

(#12427) Jamo80 válasza Gombix (#12424) üzenetére


Jamo80
csendes tag

Szia!

Megírnád a tapasztalataidat az ASUS facebook oldalán is? Mi már egy páran megtettük, de kezd behalni a lelkesedés, érzésem szerint egy kicsit mindenki belefáradt már a hadakozásba :(

De nem szabad feladni!!!

itt a link:

http://www.facebook.com/topic.php?uid=162273580473106&topic=325

Előre is köszi!

(#12428) Jamo80


Jamo80
csendes tag

Itt is le lehetne a tapasztalatokat írni:

http://www.arukereso.hu/notebook-c3100/asus/k52je-ex225d-p44646308/velemenyek.html

(#12429) Gombix válasza kali (#12425) üzenetére


Gombix
csendes tag

Mr. kali és mindenki

Amit válaszod első öt sorában írtál, az lenne az elfogadható mindenki számára,
és ez nem kategóriától függő dolog, mert ez a megoldási mód a szerviznek
nem hiszem hogy többe kerülne, mint az, hogy ott pihenteti a gépet.
Sajnos előre pedig egyáltalán nem számítottam, hogy a "legmegbízhatóbb" notebookok gépeivel előfordulhat ez.
A munkámhoz tökéletesen megfelelt ez a kategória és nem volt (elsősorban) szükségem
és (csak másodsorban) pénzem egy drágább masinára.
Amennyiben szponzorálod a magasabb árkategória és az általam választott kategória árkülönbözetét, minden további nélkül azt fogom választani.
Más pénzével könnyen gondolkozhatunk mester :) A tiéddel én is szívesen gazdálkodnék :)
Egyébként ma írtam egy hivatalos hibabejelentőt az ASUS-nak,
és említést tettem arról, hogy a munkám miatt a szerviz időtartamára
egy legalább hasonló teljesítményű cseregépet legyenek szívesek és biztosítsanak.
Kíváncsian várom mi lesz a történet vége.
Mihelyt folytatódik , megosztom veletek.

Tisztelettel:
Gombix

(#12430) Gombix


Gombix
csendes tag

Mihelyst folytatódik,

(#12431) kali válasza Gombix (#12429) üzenetére


kali
legenda

egyelőre még ott tartunk, hogy az extrákat minden gyártónál felárral számolják, ez nem annak a függvénye, hogy ki mennyit szán a notijára, de amennyiben az munkaeszköz, úgy legyen fő szempont adott esetleges probléma!
miért sponzorálna neked bárki is bármit? amennyiben te adott összegért jobb/erősebb notit szeretnél, akkor lenyeled azt az esetleges problémát, hogy a normál szerviz olyan sebességgel és módszerrel dolgozik, amilyennel! mellesleg a jogszabályi hátteret sem árt(ana) ismerni... amennyiben fontos és nélkülözhetetlen munkaeszköz a notid, úgy adott összegért olyan gyengébb hardveres kiépítésű notit veszel, ahol az ár és a tudás közötti különbözet esetleg a szervizelés gyorsaságában/milyenségében mutatkozik meg!
azt sejtheted, hogy cserébe mikor adnak majd - főként azonos/hasonló teljesítményű - notit... ez nem az az ár-, vagy üzleti kategória!

(#12432) (Bundás)


(Bundás)
addikt

Sziasztok!

Asus A6KM-el szenvedek most. A Wifi az istenért nem akar összejönni. A gyári wlan kártyával tetű lassú a net, és nagyon gyakori a szakadozás. Beleraktam egy Intel karit, az lassabb, de stabil a net böngészésre.
Viszont bármelyik van bent ~15 MB után megszakad az internetkapcsolat, vagyis "újraindul", valamint a Wifi LED-je se világít, FN plusz F2 kombinációval nem lehet kikapcsolni.

XP SP3, Asus driverei a webről, ATK installálva. Linux alatt mintha minden rendben lenne, WiFi led is világít!

Ötletek? :(

(#12433) (Bundás) válasza (Bundás) (#12432) üzenetére


(Bundás)
addikt

Követtem az előírást, miszerint ATK > Wireless console > Wireless driver. Most már tudom kapcsolgatni a Wlan-t ki-be, de ugyanolyan instabil a kapcsolat ha a Windows kezeli a hálózati kapcsolatot. Az Asus programjával lehetetlen kapcsolatot létesíteni, ha lát is hálózatot valami krix-krax-ot ír, ha épp olyan kedve van és látja egyszerűen nem csatlakozik.
Legutoljára frissen telepített XP-n próbálkoztam, most ismét beraktam az Intel wlan kártyáját. A wifi-t ki be kapcsolni nem tudom, de már 36 MB-ot leszedett bontás nélkül, meglátjuk...
Minden esetre agyilag zokni lettem estére... mod: írtó lassú a net.... báhh

[ Szerkesztve ]

(#12434) VINIKOR


VINIKOR
senior tag

Ezt a laptopot mennyiért lehetne eladni?

ASUS F5Z-009 laptop + OEM Vista Home Basic SP1 eladó: kép
- tartozék: asus USB-s egér.
- 2 éves, vásárlás ideje 2008 november 29., garancia 2 év volt, pont most járt le.
- Aku nem volt használva, vezetékes áramról működött.
- Hibátlan, halk üzemelés.

Felszerelés: [link]
* AMD Athlon 64 X2 QL-60 1.9 GHz
* 250 GB SATA (5400 rpm)
* 2 GB + 1 GB DDR2 RAM (667 MHz)
* DVD Super Multi író
* 15.4'' WXGA (1280 x 800) LCD
* ATi Radeon HD3200 (256 MB)
* 6 cellás, 4400 mAh, Li-ion aksi
* Kártyaolvasó: 4 az 1-ben (SD/MMC/MS/MS PRO)
* 4 x USB 2.0
* Gigabit LAN
* Bluetooth
* WLAN
* Webkamera 1,3 Mp
plusz operácios rendszer: Express Gate: [link]

(#12435) Symbio válasza VINIKOR (#12434) üzenetére


Symbio
senior tag

Ha ráírod hogy Gammer, akkor sokért (KATT) ;)

(#12436) VINIKOR válasza Symbio (#12435) üzenetére


VINIKOR
senior tag

Hogy lehet 180.000 Ft? Nem sok egy kicsit?

(#12437) F1r3b1rd válasza VINIKOR (#12436) üzenetére


F1r3b1rd
tag

A hsz-eket olvasd végig a linkelt hirdetésben. Finoman szólva is túlárazta...

Az oprendszert néztem, itt aprón 5 ropiért adták el azt a verziót amit te is kínálsz a notihoz, boltban 15től felfelé van.

(#12438) Komonyi


Komonyi
csendes tag

Sajnos én is jól megszívtam a k52-vel:S

Most gariban van a gép, már lassan egy hónapja, eddig az volt, hogy várnak egy alkatrészre, most meg vmi kártalanítási folyamatot akarnak beindítani. Ez pontosan mit takar? Mert igazság szerint ennyi szenvedés után jó lenne visszakapni a teljes összeget, mert ez már nevetséges ami az asus-nál megy. Viszont attól félek, hogy kiszúrják a szemem vmi gagyi laptoppal, ami szerintük ugyanannyit ér, mint a mostani (bár igaz jelen állás szerint szart se ér a k52-es) vagy töredékét adják vissza az árának.

(#12439) kali válasza Komonyi (#12438) üzenetére


kali
legenda

biztos nem a töredékét adják vissza, általában egy picivel jobbat/erősebbet kínálnak fel cserébe, vagy a számládon szereplő árat veszik alapul, és azt vásárolhatod le/számítják be, illetve végső soron azon összeget kapod vissza!

(#12440) Komonyi


Komonyi
csendes tag

És ha levásárolni lehet, akkor melyik asus-t ajánljátok 183k-ért? Nem akarok még egy ilyen szenvedést, mint ezzel a fossal:S

(#12441) kali válasza Komonyi (#12440) üzenetére


kali
legenda

én például látatlanban kérnék egy ilyet; link

[ Szerkesztve ]

(#12442) LilóóóPower


LilóóóPower
csendes tag

sziasztok

nekem egy samsung NP-N145-JP02HU netbook-om van amin win 7 starter volt alapból beállítva-Folyton hibát észlelt a memóriával meg ilyenek ezért feltettünk rá xp-t.Egy haveromat bíztam meg a telepítéssel aki azt mondta h első alkalommal a touchpad nem volt jó..újból újrarakta,így már minden jó azt kivéve hogy a kijelzője sötét ahányszor úgy indítjuk be hogy nincs töltőre téve.Eredetileg készenléti állapotban is így volt de azt be tudtuk állítani,viszont hogy bekapcsolásnál ne így csinálja azt nem tudjuk..A gép kompatiblis az xp-vel,bár azt nemtudom h a haveromnak netről szedett vagy eredeti xp-je van..de semmi kedvünk úgy újra tenni h megint 3 órát várni kell mire betölt xD Dobjatok meg néhány ötlettel h mit tegyek plííz :D

(#12443) madd dogg


madd dogg
senior tag

Sziasztok. Tudja valaki esetleg, hogy hány %-os elhasználódottságtól lehet vinni Asushoz az akksit garanciáztatni? (vagyis az egész notit akksi garanciára) :))

Jelenleg 99%-ig engedi tölteni, everest szerint 5%-os az elhasználódás. Júniusig garis az akksi (ugye arra csak egy év van?), ha lehet cseréltetni, ezt meglépném :)

(#12444) kp78 válasza madd dogg (#12443) üzenetére


kp78
addikt

Csodálkoznék, ha 5%-os elhasználódásra cserélnék az akksit :U

(#12445) #76500480


#76500480
törölt tag

Alig fagy nálam a gép, de az hogy a hdmi port szinte dísznek van ott, mert amikor filmeznék a tv-n a kép 20perc után 3szinűre vált, az elég idegesítő. Utálják a notik ezt a kivetítőre kapcsolást. Asus viszont alaplapnál azt ..... el, hogy instabil majd megszakad a kapcsolat, ezért lesz rossz a kép a tvn, ezért fagy le a gép és még sorolhatnám.

ui: vigyázzatok a hdmi portnál mert ráz XD

(#12446) Mr.Skynet válasza #76500480 (#12445) üzenetére


Mr.Skynet
senior tag

Nekem ugyan nincs hdmi-s tv-m, de a hdmi --> dvi módon gyakran küldöm ki a képet a 22" tft-re, hang meg ugye 3,5mm jack-en az erősítőbe... semmi kép, szín meg hasonló problémám nincs, illetve egy minimális dolog, hogy ha 3-4-5... alkalommal mindig kiterjesztett asztallal elalszik a gép, akkor néha mikor felébred a noti sehol nem ad képet, míg ki nem húzom a hdmi-t, majd vissza és megint jó minden... (K52JR)

HDMI ráz :F érdekes, engem nem bánt, bár lehet ez is olyan mint az asztali pc ház + gagyi tápegység (nálam q-tech -el), hogy a fázis cerka világít a házon, de ilyenkor megfordítom a 230V csatit a konnektorban és jéé már jó is és nincs feszkó a házon.

(#12447) kali válasza #76500480 (#12445) üzenetére


kali
legenda

földelt konnektor, vagy földeletlen?

(#12448) #76500480 válasza kali (#12447) üzenetére


#76500480
törölt tag

földelt, majd készítek fotót h milyen képet ad.

(#12449) kali válasza #76500480 (#12448) üzenetére


kali
legenda

nem a kép, hanem a rázás miatt kérdeztem!

(#12450) drzozo


drzozo
senior tag

Visszaolvastam, de nem találtam érdemi infót az ASUS K53SJ GAMER EDITION-ről!
Esetleg valaki külföldi fórumokon olvasott már róla, hogy hogyan muzsikál? A fagyás ennél a szériánál is fennáll(hat), mint a K52-nél?

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.