Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#12501) Mr.Skynet


Mr.Skynet
senior tag

Sorry ezért a ~2sec-es off videóért, de 06:07-től 06:09-ig mi történhetett azzal szegény kis K52-vel? :DDD Tegyük fel fake a felvétel, de én nem merem kipróbálni a sajátomon. Valaki esetleg? :))

(#12502) lacko22 válasza japán (#12500) üzenetére


lacko22
aktív tag

Hello. Ha beküldöd a géped ezzel a problémával akkor 2 hónap múlva lesz valami csak ha nem tudják megcsinálni. Akkor meg majd kérd vissza a pénzed. Én végigjártam az utat, rengeteg türelem kellett hozzá. Ennyit az Asusról.

(#12503) lacko22


lacko22
aktív tag

Sziasztok. Valakinek van tapasztalata Asus K53-mal?

(#12504) japán


japán
csendes tag

Telefonon olyan szépen beszélt az ASUS-os fickó.
Megemlitettem neki a Fórumot,ő erre azt mondta ez nem igaz amit ott irkálnak!!!!
Hogy lehetnek ilyenek a vásárlokkal!!!!!
Én sajna nem vagyok 1 nagyon türelmes ember!!!!
Bezzeg mikor megvettem a K52JE-sx-232D-t akkor a pénzem az jo volt nekik!!!!
Lehet beavatom a Fogyasztóvédelmet!!!
Én nem fogok várni 2 honapot!!!
Nem azért vettem a gépet,hogy a szervizbe legyen!!!! :W

(#12505) kali válasza japán (#12504) üzenetére


kali
legenda

közvetlenül a gyártótól vetted a notid? vagy közvetve, egy kereskedősnek adtad a pénzed, amiből ő lehúzta a hasznát, és így tovább? :U
a fogyasztóvédelem ilyen esetben nem sokat gyorsít a meneten, sőt...
az asus ügyfélszolgálatát kell csesztetni, de jó sűrűn, és nem csak telefonon, hogy írásos nyoma is legyen!

[ Szerkesztve ]

(#12506) japán


japán
csendes tag

Szia Kali!
Az itthoni számitástechnika boltban vettem az K52JE-sx-232D-t!!!!
Ugy rendeltem meg ezt a tipust,és meg is hozta 2 napon belül a gépet!!!!
Fel lett telepitve igaz nem a kereskedő álltal!!
Egy Informatikus barátom csinálta a gépet!
HIVATALOS Windows 7!!!!!!!!!!!!!!!
Hivatalos NOD32 virusirtó szoftver!!!!!!
Minden hivatolos rajta!!!!!!
Már 2-szer ujraraktuk a gépet!!!
És ugyanugy lefagy!!!!!!!!!!
Az ASUS szerviznek mi a száma???????
Mert én a 06-1-505-4561-t hivtam!!
És itt 1 emberrel beszéltem és lekérte a gép tipusát meg a széria számát!!!!
És azt mondta regisztráljak az asus.hu rma-man
És majd jön a válasz E-mail!!!
Futár mikor jön a gépért!!!
Szervizesekkel nem lehet beszélni mivel a számot nem tudom,sajna!!!!!
Amugy azt mondta a ficko a telefonba,hogy a szervizesek NEM ÉRNEK RÁ meghallgatni az ügyfél problémáját!!!!!!!
NAGYON DURVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:W

(#12507) kali válasza japán (#12506) üzenetére


kali
legenda

nem a hiba mivoltát vontam ám kétségbe, hiszen ismert problémáról van szó - még akkor is, ha nem minden darabnál jön elő!
a szervizeseknek nem tudom, hogy mit tudnál mondani a hiba leírásán kívül, azt meg ugye a leírásban megadtad, sürgetni vagy más szempontból befolyásolni nem tudod/lehet őket, de próbáld meg itt; link - esetlegesen ide vitték a notidat!?!?
illetve korábban ez az e-mail cím volt; szerviz@hrp.hu - a többi nem változott!

[ Szerkesztve ]

(#12508) yxcv válasza japán (#12495) üzenetére


yxcv
tag

Nekem pont ilyen gépem van és elég sokáig szenvedtem a folytonos leállásoktól, de az utóbbi hetekben nem hagyom, h készenlétibe tegye magát. Ha nem használom, kikapcsolom, és így nem jelentkezik a probléma.
Ha készenlétiből élesztettem fel, volt, h 2 percenként lefagyott 1-2 percre. Onnan tudom ilyen pontosan, mert írogattam a papírra másodpercre pontosan, mikor akadt el.
Nem tudom, h miben segít az, h nem hagyom lemenni készenlétibe, de nálam bevált. Főleg, h olyan a munkám, amikor másodpercre pontosan kell követni az eseményeket, nem lehet pár perces kihagyás sem. Igaz, ez nem megoldás, de a munkámhoz szükségem van gépre és nem tehetem meg, h 1-2 hónapra szervízbe adjam, ahol csak rajta ülnek :S

Esetleg van itt olyan, aki iPontól rendelte és beküldte szervízbe? Mindenhol ilyen időigényes minden?
Most mi az eljárás, mert volt olyan, akinél alaplapcserét olvastam, más meg levásárolhatta a pénzt???

[ Szerkesztve ]

(#12509) japán


japán
csendes tag

Hello "Kali"
Igen a Véső utcába vitték a K52Je-SX-232D-t
Én már félek ettöl az egésztől
Komolyan
Hihetelen az az ASUS
Én nem értem,hogy miért csak gépen keresztül lehet velük beszélni/IROGATNI az E-mail-t!!!!
Rengeteg pézt adtam ezért a szarért!!!!
És most én fussak a pénzem után????
És nem tudok hivatalos emberrel beszélni a saját tulajdonom után!!!!
Ez vicces!!!!!!
2011-ben ilyet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihetelen ez a cég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(#12510) japán


japán
csendes tag

Szia: yxcv
Nekem volt már 2 asus lapim
Az utolso amit eladtam az 1 K50IJ-SX-148L volt
Semmi gáz nem volt vele
Éjjel -nappal ment 1 évig állandoan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kikapcsolni
meg állando készenléti üzemmod ez marhaság
Én igy is kiprobáltam aK52JE-EX-232D-t
De akkor is lefagyott állandoan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Basszus k 4-percenként megállt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És a Vinyo-ledje olyankor folyamatosan világitott!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilyen nincs

(#12511) yxcv válasza japán (#12510) üzenetére


yxcv
tag

Tudom, nálam is teper olyankor a vinyo, de hetek óta "tesztelem" és nálam eddig hatásos, h vagy kikapcsolom vagy nagyon későre állítom a készenléti módba kapcsolást.

MÁS: Akik szervízbe adták a gépet, mire jutottak vele? Vártak és vártak? Visszaküldték? Cseréltek valamit?
Valakinél olvastam, h levásárolhatta az árát. Ezt h sikerült elérnie? Hol vásárolta? Meddig szervízeltette? Ott mit mondtak?

(#12512) spanyoll


spanyoll
addikt

Aki szív a k52j-vel:

*vigyétek szervízbe
*még aznap írjatok asusnak, hogy fel vagytok háborodva stb és fogy.véd
*kérjétek, hogy ne kelljen végigvárni a szervízt és levásárlás

Engedni fognak ;)

Finomabban fogalmazni!

[ Módosította: #65675776 ]

"Super perfundo on the early eve of your day."

(#12513) kali válasza japán (#12509) üzenetére


kali
legenda

más cégnél is pont/hasonlóan így működik, adott egy kötelező procedúra, amit sajnos végig kell járni - de ez törvényekben és/vagy rendeletekben pontosan rögzítve van! kivétel csak üzleti vagy más szempontból eltérő kategóriánál adott, ahol gyors garanciális javítás, vagy gyorsabb csere lehetséges, de az többnyire árban is más kategória, vagy felár kérdése! az mellékes, hogy 2011 van, de még a cégtől sem kimondottan függ, sőt; lehetne említeni még ettől körülményesebb gyártót vagy szervizet is! a rengeteg pénz is viszonítás kérdése, valaki a sokszorosát adja egy notiért...

(#12514) japán


japán
csendes tag

Szerintem az ASUS ezzel a K52JE-EX-232D-vel
Nagyot akart tavaly lépni,más gyártokkal szemben!!!
Én sajna most vetttem a gépet és nem tom mi a baj vele???????
Majd kideritik,remélem!!!!!!!!!!!!!!!!
Még jo,hogy van 1 asztali gépem is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amiröl legalább tudok kommunikálni
De szerintem a vagy a RAM a probléma,vagy az az uj Core-i3 proci mert szerintem a Ram-bol nem tudja a Prci kihuzni a cuccot,és igy a Merevlemez-elkezd dolgozni,de Ezerrel!!!!!!!!!!!!!!
Vagy pedig
Második megállapitás:
Ebbe a rendszerbe tul sok a Merevlemez kapacitása!!!!!!
Vagy lehet " GAGYI" a merevlemez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmmmmmmmmmmmm
Semmit nem tudunk mi felhasználok
Csupán keressük a probléma megoldását,a saját tapasztalatainkra hagyatkozva!!!!!!!
Amiket észlelünk is /észleltünk!!!
Én remélem kiderül a probléma valós oka!!!!!!!
Az igazság!!!!!!
Mert nem csak én de minden Felhasználótárszam nagyon megszivta ezt a SZÉRIÁT
És nem kell ide-Oda álligatni az semmit sem old meg,mivel akkor is MEGFAGY!!!!!!
1 ilyen gépnek NAGYON -NAGYON vágni kell a témát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem pedig LEFAGYNI és GONDOLKODNI

(#12515) kali válasza japán (#12514) üzenetére


kali
legenda

visszaolvasva láthatod, hogy mi a probléma, mert leírták és linkelték is!
amúgy nem memória, nem memória és proci kapcsolat, és nem is a merevlemez nagysága - nagyobbat is kezel -, illetve mint kiderült, adott merevlemezek más szériában/típusban megfelelően működnek!

(#12516) yxcv válasza spanyoll (#12512) üzenetére


yxcv
tag

EZ időben mennyit takar? Melyik cégnél sikerült elérned azt, h levásárolhattad az árát?
Én iPonnál rendeltem, és garanciafutárral vinnék el vagy igazándiból azt sem értem, h külön szervízelérhetőséget adnak meg asusnak és acernek. Ezeken nem tudok kiigazodni, h pontosan hol is kezdjem el a szervízelést és h minél rövidebb ideig tartson és persze sikerrel is járjak :S

(#12517) kali válasza yxcv (#12516) üzenetére


kali
legenda

a notikra gyártói garancia/jótállás van, saját vagy szerződött gyártói szervizzel, tehát nem az üzlet/kereskedő szervizeli, ahol vetted, hanem - bár ők is kötelesek intézni a garit/jótállást, ha náluk adod le, vagy oda küldöd vissza - onnan is a gyártói szervizbe kerül beküldésre, ami általában csak meghosszabbítja az ügyintézés intervallumát! abban sem az üzlet/kereskedő dönt, hogy mikor történik javítás, levásárlás, vagy a vételár levásárlása, hanem a gyártói illetékes szint!
ja, a pontosság kedvéért; vannak kivételek a fentiek alól, például a webshop jellegű vásárlás esetén a 8 (munka)napon belüli elállás, vagy az üzletes vásárlásnál a 3 munka(napon) belül hibával visszavitel!

[ Szerkesztve ]

(#12518) japán


japán
csendes tag

Tisztelt "Kali"
És még "spanyoll
URAK
Az ASUS emberkélye
aki felveszi a telefont a
06-1-505-4561
ÉN emlitettem neki a Forumot!!!!!!
És azt mondta erre
nem igaz/valos dolgok vannak a Fórumon!!!!
ÉN nem hiszek ebbe
Nem csk ugy irogatunk itt végső elkeseredésünk-be egymásnak
és keressük a megoldást
És mégis ők
Mint a nagy cég
ASUS
"Mossák keze-i-ket"
Hmmmmmm
Én most nagyon őszintén irtam itt :W

(#12519) yxcv válasza japán (#12518) üzenetére


yxcv
tag

Persze, mi poénból írkálunk ilyeneket :((
A vicces az, h elég régre visszaolvastam és én nem találtam olyan k52je tulajdonost, akinek ne jött volna elő ez a baja. :F

(#12520) kali válasza japán (#12518) üzenetére


kali
legenda

ez a fórum hivatalosan valóban nem lehet támpont egy gyártói ügyfélszolgálatos vagy szervizes számára, de attól még sok igazság elhangzik itt (is) bizonyos meghibásodásokkal kapcsolatban (is), viszont persze, hogy nem kötelesek hivatalosan elismerni, vagy nem is tehetik meg azt!
amúgy meg itt mindenki azt ír, amit csak akar - persze a fórum alapelveit és bizonyos jogszabályokat betartva!

yxcv; azért van néhány k52je példány (is), amelyiknél nem jött/jön elő a probléma, én konkrétan találkoztam már ilyen darabokkal - de gyanítom, ebből van kevesebb!
továbbá azt is érdemes figyelembe venni, hogy nem minden elégedett tulaj keresi a specifikus fórumos témákat a neten, hogy leírja, mennyire elégedett a notijával, az a jellemzőbb, hogy a problémás darabok tulajdonosai kezdenek a neten keresgélni a hibával kapcsolatban, megtalálják adott fórumokat/témákat, és leírják, hogy nekik is problémás a notijuk!

[ Szerkesztve ]

(#12521) yxcv válasza kali (#12517) üzenetére


yxcv
tag

Tehát szuperjó, h van garanciafutár, de az csak plusz idő, mire hozzájuk beér és ők is továbbítják a szervízbe. Tehát érdemes magadnak felkerekedni, ami azért vidéki lévén jó pár + ezer Ft (= felutazás). :((

(#12522) kali válasza yxcv (#12521) üzenetére


kali
legenda

az asus is rendelkezik saját - igyenes - futáros szolgáltatással, ami háztól házig szállít, tehát nem kell neked hurcolásznod a notit! neten kitöltöd a szervizes megrendelőt, egyúttal megrendeled a futárt is, felveszik veled a kapcsolatot, hogy mikor mehetnek a notiért, és vissza is szállítják a neked megfelelő időpontban, ha kész a javítás...stb!
itt is linkelve már párszor a megrendelős/szervizes oldal, de a noti leírásában is megtalálod, illetve az asus honlapján is!

[ Szerkesztve ]

(#12523) yxcv válasza kali (#12522) üzenetére


yxcv
tag

Köszönöm, ez új info. Jelenleg nincsenek nálam a gép papírjai, szóval vakon tapogatózok, de ha van futár, az már egy jó pont.
Az lehetséges, h nem kaptam semmiféle garancialevelet? A múltkor csak úgy nagyjából fellapoztam a notival kapott papírokat, volt ott leírás, átvételi elismervény, számla, de nem láttam garanciával kapcsolatos papírt. Ilyen lehet? Vagy forgassam fel a lakást jobban?

(#12524) kali válasza yxcv (#12523) üzenetére


kali
legenda

kis könyvecskét keress, amibe az üzletben eladáskor beleírták a vásárlás dátumát, illetve nyomtak bele bélyegzőt is!

(#12525) Mr.Skynet válasza japán (#12518) üzenetére


Mr.Skynet
senior tag

"Nem csk ugy irogatunk itt végső elkeseredésünk-be egymásnak"
Most erre annyit tudok mondani, hogy ez sem véletlenül 99ezer és így sem viszik el a ~130-140ezres gépet, így nézve pedig láthatóan vannak akik feladták vagy nem jutottak sehová a szervizzel, ami egyedül a szerviz szégyene, nem a tulajé, nem az iPon-é (lásd: hirdetéses gép is ipon-ból van) és nem is feltétlenül az Asus hibája. Azt is megkockáztatom, hogy az Asus ezzel foglalkozó csapata nem is értesül az ilyen jellegű hibákról :U az a vinyós jumperelés pedig csak a felhasználók vagy szervizesek kényszermegoldása, ami talán bejött pár gépen. Ezt a Nokia komáromi gyár ismerése miatt gondolom, brutális milyen részletes feljegyzéseik vannak a gyáraknak mindenről! Serial alapján azt is meg tudják mondani, hogy a xy telefonba tett xy alkatrész melyik beszállítótól, mikor hogyan, került a gyárba a kamion mennyit késett, ki nyúlhatott hozzá, ki fűzte fel a gépre az smd szalagot, az illető mikor született... az utolsó porszemig mindent vissza tudnak nézni min/sec pontosan, mégis van mikor a szervizektől el sem jut a megfelelő emberig a probléma, mert valakinek érdeke az, hogy náluk kevesebb legyen pl. az MFR (emefár) röviden: hibaarány miatti lecseszés. Tehát ha az egyik laptop jó, a másik nem, akkor ott simán visszakereshető lenne, hogy mégis milyen apró eltérés van a 2 gép közt, ami indokolhatná, hogy az egyik miért hibátlan a másik miért nem.

Márpedig kali aki itt a fórumon az egyszemélyes Asus védőügyvéd :DDD (bocs kali, de tényleg), gyakran említi ami valószínűleg igaz is, hogy "...nem minden K52 hibás, koránt sem mind..." én pont emiatt alapozom a gyanúmat arra, hogy az Asus talán nem is tud róla, hogy gáz van! Amíg nem 10/10 gép hibás addig senki nem fog rémhíreket kelteni, főleg nem fognak egy komplett szériát visszahívni. Ismerve a magyar mentalitást és a szervízeinket az egész arról szól, hogy mennyi szemetet sikerül a szőnyeg alá sepregetni és ahogy látható elég jól tudnak takarítani. Akiknek azt mondták, hogy alaplapot cseréltek és már vagy 3.x viszi vissza a gépét, eléggé kételkedem benne, hogy egyáltalán cseréltek-e bármit a gépben :U . Hányan nézték meg akár csak Aida64-el a serial számokat, hogy nem-e véletlenül ugyan az van a gépben amit állítólag kicseréltek. Volt már logout írva, hogy Asus notiba olyan alkatrész került a szervizelés után, amivel az Asus soha 1db notit nem szerelt össze és mikor másodszorra ment a gép gariba akkor emiatt nem akarták megjavítani...

Magát a K52-A52 szériát pedig tényleg kár leírni all in, az összes AMD-s hibátlan elvileg, nekem a régebbi JR is (+512Mb vga ram-ban tér csak el a JE-től), a kicsit később megjelent Inteles verziókra panaszkodnak itt nagyon, főként a JE-re.

[ Szerkesztve ]

(#12526) kelly7


kelly7
aktív tag

Nekem egyszer volt Asus-al garanciális ügyintézésem. Saját hibánkból tönkre ment a vinyó. Leesett az ágyra a gép. Bevittem a boltba és játszottam a hülyét, hogy valami nem stimmel a géppel, mert be sem kapcsol és a vinyó sem dolgozik. Mondták elküldik a szervízbe, és megnézik. Pár munkanap után visszajött a gép és hívtak hogy kész van, mehetek érte. Kicserélték szó nélkül a vinyót. A gép azóta is megy F3M. Kb 4 éves. Most is szemezgetek a K53-al, de még senki nem írt hogy vett volna ilyet. Személyesen meg sehol nem tudtam még megnézni.

(#12527) spanyoll válasza yxcv (#12516) üzenetére


spanyoll
addikt

Időben max 1-1.5 hét. NE futárral vitessétek be, hanem személyesen a szervízbe, majd miután bevittétek azonnal írjatok mailt az Asusnak az elégedetlenségetekről és kérjétek a szervízidő végig-nem-várását.
Így meglesz max 1.5 hét alatt :)

@Mr.Skynet: Igazad van, ezért is hagytam fel én is a szériahibásság igazolásával. Valószínűleg amikor kidobták ezt a szériát, befutott a gyártósorra x darab hibás alaplap a rendesek mellé, egyik szállítmánnyal szutykot kaptak, majd azokat kaptuk meg mi itt akik írunk. Elég valószínű, hogy a gyár(ak) nem egy szállítmányban kapták meg az összes lapot, így természetesen több a jó mint a szar. Ezért sem vonhatja vissza az Asus és nem is fogja ezt a szériát, mert több a jó mint a rossz, a jókat meg minek hívnák vissza?

[ Szerkesztve ]

"Super perfundo on the early eve of your day."

(#12528) bkadar1


bkadar1
tag

Sziasztok segítsetek picit eloszlatni a bizonytalanságomat, van egy X51RL notim és szeretnék benne HDD upgradelni, de nem találom sehol, hogy meddig lehet bővíteni, egy 1 gigás SATA vinyót winXP alatt gond nélkül fog tudni kezelni?
:R

(#12529) Mr.Skynet válasza bkadar1 (#12528) üzenetére


Mr.Skynet
senior tag

Szia! Nekem X51R volt pár éve, abba gyárilag 80Gb sata1 Hitachi volt, de gond nélkül ment benne a 320-as WD is ami már sata2 volt. Ha házhoz jössz (BP belváros) nálam van 320-500-640Gb vinyó tudunk próbálni...

(#12530) yxcv válasza spanyoll (#12527) üzenetére


yxcv
tag

Bevinném én, ha ott helyben lennék, de sajna az útiköltség sem elhanyagolható. Ha csak +1-2 napot csúszok, mert futárt használok (ingyen), akkor még elviselem.

(#12531) pszihó válasza Mr.Skynet (#12529) üzenetére


pszihó
aktív tag

Toltam egy privit.

Samsung S9 tab 5g (8/128) // CPU AMD RYZEN 3 7320U. 4 mag, 8 szál. 2.4 Ghz-4.1 Ghz. RAM 8 GB DDR5 5500Mhz 512 gb M2 nvme ssd. Kijelző FHD 15,6 OS Windows 11 Lenovo Ideapad 1 15AMN7 82VG00GXHV

(#12532) bkadar1 válasza Mr.Skynet (#12529) üzenetére


bkadar1
tag

Szia köszi a választ! Ez már egy jó jel, hogy kezeli a SATA2-est, mert most egy SATA 1(.5)-ös 120 gigás seagate van benne (ST9120822AS). Na ezt szeretném minél jobban bővíteni, ha jól látom SATA1 csak 160 gigáig van onnan minden SATA2. A bepróbálós felajánlást is köszönöm, a logisztikája nem a leg1xűbb, de ha alulmarad a kockáztatási kedvem akkor felkereslek!

(#12533) spanyoll válasza yxcv (#12530) üzenetére


spanyoll
addikt

akkor beküld, vár pár napot míg beér és utána mail :)

"Super perfundo on the early eve of your day."

(#12534) kali válasza Mr.Skynet (#12525) üzenetére


kali
legenda

ááá, csak lennék ügyvéd, de jó is lenne... :) az igaz, hogy naponta sokszor leírom a § jelet, de kicsit más területen dolgozom! ellenben intézhetnél némi jutalékot az asus illetékesénél, ha te úgy látod, hogy kiérdemeltem... :))
a gyártó(ka)t nem mindig védem, volt már nekem is problémám makacs szerivzessel, aki fajankónak próbált nézni, de aránylag egyszerűen megoldódott a dolog, miután megmutattam neki a gyakorlatban, hogy hardveres hiba az, amit ő szoftveresnek állít be!
inkább csak szeretem olvasni, hogy eztán senki sem vesz majd asus notit, visszaesik majd bevétel, jól beperelik/feljelentik majd gyártót...stb! ezeken szoktam mosolyogni, mivel sok embert még a problémák sokasága után - miután elmondtam és megmutattam nekik a fórumokon leírt hibákat - is nehéz eltántorítani attól, hogy megvegyék az általuk kinézett notit, amely szériánál elég sok a hibás darab! :W

[ Szerkesztve ]

(#12535) yxcv


yxcv
tag

Engem az érdekelne, h pl a K53-as széria mennyire biztonságos? Van olyan, aki vett már ilyet?
Nem sok bizodalmam van már az asusban, de szemet szúrtak a paraméterekhez képest (szerintem) olcsó K53-as gépek.

Nem szándékszom venni, csak érdekel.

[ Szerkesztve ]

(#12536) kelly7 válasza yxcv (#12535) üzenetére


kelly7
aktív tag

Én is ezeket nézegetem, de senki nem vett még ilyet. Legalábbis nem írt. Én vennék, nem idegenkedem az Asustól mert most is van egy és működik :) És tényleg jó árban van.

(#12537) ati90


ati90
csendes tag

Sziasztok! Pár hete vettem egy x52je típusú notebookot, és nálam is jelentkezett a random fagyásos hiba.A dobozon lévő MB:k52je ha jól sejtem az alaplap típusa, tehát ilyen van az összes hasonló gépben. Mivel hosszas fórumolvasgatásoknak köszönhetően(angol,magyar fórumokon) sikerül rájönnöm hogy valamit nagyon elsz.... az asus-nál. Az még jobban elvette a kedvemet hogy nem fogják tudni megjavítani, de egy procedúrát szenvedjek végig hogy legyen laptopom vagy pénzvisszafizetés... Ami tovább tetőzi a problémáimat hogy a photo hall-nál vettem ami májusban a hírek szerint bezárta az üzletláncot... Tehát oda nem tudok menni kiverni a palávert, pedig kiráznám belőlük a sz...-t is. Tehát lelkesen kerestem a megoldást de nekem nem jön be a jumperos teljesítménycsökkentéses módszer, és egyéb dolgok, meg a hdd kicserélése, mert azzal meg a garanciám veszne e0,l ami amúgy se ér semmit se :) . A lényeg, hogy ha jól vettem ki, a hdd és az alaplap közötti kommunikáció krepál be hdd igényes műveleteknél. Először is a lapozófájlt kapcsoltam ki hogy ne onnan olvassa az ideiglenesen tárolt adatokat de ez csak próbálkozás volt, aztán valahol olvastam hogy a catalyst nélkül nem jelentkezik a probléma. Igazából nálam ez mintha megoldást hozott volna, mivel 2 napja nem tapasztaltam a hibát pedig sokat ment a gép. Visszakapcsoltam a lapozófájlt is és megy simán a gép. úgy teszteltem, tudom elég béna megoldás, hogy két partíciómon lévő hd videót indítottam el hogy a merevlemez dolgozzon a két adat közötti olvasással. és persze másoltam is közben nagy adatmennyiséget, de nem jelentkezett a fagyás. Remélem ez működik, mert már annyit olvastam utána, hogy tele van a hócipőm az asussal, még ha nem is adtam be szervizbe a gépet. De ha vissza is kapnám a pénzemet az 127ropi lenne mert kedvezményesen vásároltam(168 helyett), tehát hasonló áron most nemigen találnék ilyen teljesítményű gépet :( Vagy kivárok, visszarakom a catalystot és 1 év múlva pénzvisszafizetésért reklamálok és addig hozzágyűjtök és valami újabb fejlesztésű és mindenek előtt megbízhatóbb modellt vagy márkát választok körültekintőbb előzetes fórumolvasgatással egybevéve. Kérem aki tud reagáljon vissza erre mert remélem nem csak nálam működik a dolog. Persze ez se a legjobb megoldás, hiszen ne szoftver kurtítgatással legyen működő a rendszer... Ja és a márkáról és a készséges segítségnyújtásról csak annyit hogy az intel a hibás lapkákkal kiadott sandy bridge-es processzorcsaládjukért érdekes módon tud felelősséget vállalni és visszavonja őket... Az asus elgondolkozhatna hogy egy 2010 év eleji kiadású darab köztudott hibájáról mélyen sunyít... és így veszik meg egy évvel később is az elfogult vásárlók a termékeket. Nem azzal van a bajom hogy elk...tak egy szériát, hanem hogy nem tesznek semmit se az ügy érdekében, csak ködösítenek... Meg lehet néni a facebookos honlapjukat is hogy milyen készségesen válaszolgatnak az ilyen problémákra. A reklámra meg mindig tudnak friss bejegyzésekkel szolgálni. Nem akartam ennyit írni, de ezt kötelességemnek tartottam hogy megosszam veletek a tapasztalataimat. Remélem nem csak megijedt a laptopom, hogy elküldöm az anyavállalatukhoz, és azért javult meg varázsütésre :)

(#12538) kali válasza ati90 (#12537) üzenetére


kali
legenda

mint már többen is leírtuk; adott esetben annyi a probléma a széria visszavonásával, hogy közel sem minden darabnál jelentkezik a hiba, így nem lehet visszavonni egy egész szériát! meg azért más visszavonni procit, mint egy notit! :U

(#12539) ati90 válasza kali (#12538) üzenetére


ati90
csendes tag

Ezzel teljesen egyetértek. De akkor azoknál, akik panaszkodnak, hogy másodszorra sem sikerült kijavítani a problémát a szervizelést követően, miért nem működik úgy a noti, mint a többi nem hibás széria esetén? Egy kicsit pontosabb diagnosztikát csinálhatnának akkor a szervizesek :/ Ráadásul nem egyedi esetről van szó, amit az asus állandóan hangsúlyoz, hogy márpedig egyedi minden eset... :)

(#12540) yxcv válasza kali (#12524) üzenetére


yxcv
tag

Hozzájutottam a laptop papírjaihoz. Garanciával kapcsolatosan garanciajegy/szállítólevél feliratú papírt találtam csak. Ezen látható a laptop pontos típusa, egy pecsét (+aláírás), a dátum, a garancia hossza (24 hónap). Ez egy papírka, de gondolom, teljes mértékig megfelelő, ha garanciális javításra akarom küldeni.

[ Szerkesztve ]

(#12541) ati90


ati90
csendes tag

Ráadásul ha a gyártási folyamatban utánanéznének, hogy mikori gépeknél jelentkezik a probléma, mert gondolnám hogy eléggé pontos adatok állnak a rendelkezésükre, akkor be tudnák határolni a hibás termékek egyedi azonosítóját. Mert ha mindenkinél, akinek azonos problémája van gondolnám, hogy a gyártási folyamat adott szakaszában fellépett valami bibi, amit nem vettek észre, csak most ütközött ki,pl a zöld, piros gombot nyomogató ember éppen pityókás volt aznap vagy nem tudom, de azt szerintem kis utánajárással ki lehetne szűrni :) Lehet csak én lennék ilyen precíz egy cég üzemeltetésénél, de gondolnám hogy aki ott dolgozik az hozzáértő...

[ Szerkesztve ]

(#12542) kali válasza ati90 (#12539) üzenetére


kali
legenda

hirtelen két tippem is lenne a javítás után is jelentkező hibára, de jelen esetben azokat semmilyen formában nem adom ki magamból, mert bizonyíték nélkül nem illik/ajánlott vádaskodni... :( pedig jó lenne némi rosszat is írni a gyártóról/szervizről, hogy ne vádoljanak itt azzal, hogy mindig csak védem őket! :) pláne, mert annyian hivatkoztak már a szervizben/ügyfélszolgálaton az itt panaszkodó, hibás notik tulajdonosai által leírtakra, hogy szerintem már az asus illetékesei is benéznek néha... :U
az egyedi esetre másik gyártóval/termékkel kapcsolatban is tudok konkrétumot, és ott a problémásnak vélt széria esetében az összesen eladott darabhoz képest arányában több volt a hibás darab, és akkor sem tudták a szériahiba elismerésére kényszeríteni a gyártót!
ellenben olvasni olyan történetet is, hogy az asus szervize korábban - amikor még a cseheknél volt - néhány darab, azonos helyen és módon berepedt kijelzővel szervizbe vitt noti után gariban végezte el azt a javítást, amire az első darab esetén elutasították a garit, mondván; külső behatás eredménye a sérülés, és nem rendeltetésszerű használat során/miatt keletkezett! szóval bonyolult dolgok ezek... :(((

[ Szerkesztve ]

(#12543) ati90 válasza kali (#12542) üzenetére


ati90
csendes tag

Akkor végkövetkeztetésként mit ajánlasz? Érdemes egy próbát tenni a szervizzel, hátha beleraknak egy működő, hibátlan alkatrészt, vagy majd a pénzemért reklamáljak később? Ha már ilyen kellemetlen helyzet ért, valami hasznom is legyen már a dolgon :) Azért később, mert egyrészt most szükségem van az egyetemi tanulmányaimhoz a notira, másrészt addigra esetleg gyűjtök még egy keveset hogy egy 2. generációs sandy bridges-eset vegyek. Legalább nem veszítenék a befektetett pénzem értékéből és talán visszanyerné az asus a bizalmamat :D
És köszönöm az eddigi válaszokat.

(#12544) kali válasza ati90 (#12543) üzenetére


kali
legenda

írtak itt már tippeket, többet nem nagyon tudok/akarok hozzátenni...

(#12545) spanyoll válasza ati90 (#12543) üzenetére


spanyoll
addikt

Ajánlom figyelmedbe egyik régebbi hszem :U

"Super perfundo on the early eve of your day."

(#12546) enix23 válasza ati90 (#12537) üzenetére


enix23
csendes tag

Tudtommal nem veszik el a garancia ha feljumpereled a winyót. A hdd is és a ddr is cserélhető garanciavesztés nélkül. Én pedig csak egy jumpert húztam rá csere helyett és elvagyok. :)
De ha neked működik a catalystos megoldás, örülök neki. Én azt nem is próbáltam. Azóta is jól működik és ez a lényeg.

(#12547) adDis válasza ati90 (#12537) üzenetére


adDis
csendes tag

Üdv a világomban, a Red Bull.. ehh .. "Az 52je-vel Szívók Táborában" !!!:)

Ez a catalystos megoldás érdekelne, valahol már olvastam én is róla, de nem próbáltam.
Pontosan hogy kellene eljárni?

Amiatt kérdezem, mert emlékeim szerint én próbáltam azt valahogy levenni, csak ugye a win7 szinte azonnal visszarakja rá (Nincs nálam a laptop, ezért nem tudok most ránézni, mi is van MOST pontosan a rokon gépén fent.)

Szóval, ha megtennéd, hogy címszavakban leírnád, hogy szedted le, mit tettél helyette vissza, nagy segítség lenne :) Azt tudom, hogy a hangkártya driverét valahogy le tudtam szedni és egy normálisabbat rárakni, amitől jobb lett a hangereje is, de a videokártyánál valamiért nem sikerült.

(Nekünk egy K52JE-EX232D van.)

üdv.

(#12548) bkadar1


bkadar1
tag

sziasztok! nem annyira kapcsolódik ehhez a témához, de körbejártam a hdd kérdést, és annyit találtam, hogy az 1 Terrás vinyók magassága nem a standard 9,5mm hanem 12,5mm vagyis a legtöbb gépbe nem fér el, 750-esből viszont van normál magasságú, sztem egy WD7500BPVT-vel fogom megpróbálni, majd beírom a tapasztalatokat.

A szívókkal meg együttérzek :O ez az X51 jól megy, de vannak az asusnak fura dolgai minden termékvonalon (pl. belső vinyós O!play), fene tudja h meg merném-e még1x kockáztatni.

(#12549) akom


akom
senior tag

Sziasztok!

Adott egy Asus F9E notebook.
Van egy problémám, amit a LAN driver frissítésével szeretnék kiküszöbölni. (Eddig az alap win7 ismerte fel, semmi drivert nem telepítettem).
Csak az a problémám, hogy az operációs rendszerem Windows 7 64bit, és erre nem találtam drivert.

Esetleg valaki tudna nekem ajánlni valami oldalt ahol megfelelő 64bit es drivert találnék a notimhoz ?

Előre is köszönöm a segítségeteket. :R

(#12550) szbence


szbence
csendes tag

Sziasztok!

Múlt héten vettem egy Asus X52DE notit, és az a gond hogy ha rákötöm a 2.1 es hangfalszettet akkor alapból ha minden le van halkítva akkor is zavaró gerjedésszerű zúgás jön ki a hangszórókból :S

Win7 64bit az op rendszer.
Tudtok segíteni?

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.