Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#12001) Neo*


Neo*
csendes tag

Helo,

Nem találok előrelépést a K52JE ügyében sehol... a K52JR-t dicsérték több helyen is, viszont azt meg már nem lehet kapni. -.- (konkrétan K52JR-SX121D típus érdekelt volna engem, nade várok tovább türelemmel, hátha lesz vmi ezzel a JE sorozattal)

[ Szerkesztve ]

(#12002) cantus válasza legiaap (#11994) üzenetére


cantus
tag

Sajnos azt a progit már nem fejlesztik és nem megy win7-el.

(#12003) cantus válasza Larodar (#12000) üzenetére


cantus
tag

szia!

Szerintem mindenben megfelel a mai igényeknek. I5-is proci mindenre elég, usb3.0 is van már rajta, meg Blu-ray, nem beszélve a vga se annyira gyenge, átlagjátékra elég és ráadásul optimusos. Memória 2×2 GB van benne, ami azért kicseszés, mert adhatod elfelé, ha majd 8 Gb-ra akarsz bővíteni. De persze ez még nem most lesz.
Hordozásra alkalmatlan, de asztali gépnek otthon tökéles választás szerintem, pusztán a paramétereit tekintve. Az anyagminőséget, ujjlenyomatmágnesezést zajt és melegedést csak megtapogatva merném véleményezni.

(#12004) Larodar válasza cantus (#12003) üzenetére


Larodar
csendes tag

Igen, a paraméterek alapján teljesen megfelelne az igényeimnek. Egyedül ezt a tesztet találtam, ami egy picit mérvadónak tekinthető: [link] . Ez alapján egyedül a melegedés lehet picit éredekes, bár a i5 valszeg ebben jobb lenne az i7-nél, ami a tesztben lévő n73-ban.

Impossible is nothing!

(#12005) Sanya válasza Larodar (#12004) üzenetére


Sanya
nagyúr

i5 jobb, amennyiben a nyers mhz jobban számít, mint a több mag

btw kérdés: adott egy asus n53jq, melyben egy nvidia 425m teljesít szolgálatot. megoldható-e, hogy akkumulátoros üzemmód esetén ezt kikapcsolja, és a prociba integrált vga fusson az akkumulátor hosszabb üzemideje miatt?

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#12006) A Zéé válasza Sanya (#12005) üzenetére


A Zéé
addikt

Elvileg tudja az Optimust az a kari is, és amikor nem kell, akkor csak az IGP megy, ha az Nvidia Control Panelen a Manage 3D Settings menüben azt állítod a Global Settings fül alatt Preferred Graphics Processor:hoz, hogy Auto-select, akkor a driver dönti el, hogy bekapcsoljon-e a dedikált VGA, vagy sem. Ezt egyébként akár minden programra külön-külön beállíthatod a Program Settings fülnél

Just a simple Lineman...

(#12007) Sanya válasza A Zéé (#12006) üzenetére


Sanya
nagyúr

utánanéztem, nem aktiválta az nvidia ennél alaptopnál (vagy az asus?)

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#12008) A Zéé válasza Sanya (#12007) üzenetére


A Zéé
addikt

Az én laptopomhoz se írja hivatalosan (K42Jv), de működik.

Just a simple Lineman...

(#12009) Sanya válasza A Zéé (#12008) üzenetére


Sanya
nagyúr

kipróbálok vmit, hátha lehet vmit mókolni a biosban, mert nem látható az prociba integrált vga

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#12010) bajnokpityu


bajnokpityu
félisten

akinek uj 72 73as sorozatú 17,3as modellje van,a vezérlőpultban van digitális kimenet felirva?

spdif kimenete van valamelyiknek?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#12011) Narxis


Narxis
nagyúr

Sziasztok!

Én kb. másfél éve kicseréltem a gyári merevlemezt egy Western Digital Scorpio Black-re, 320GB-os ami pár napja tönkrement, de teljesen, egy darab vas lett belőle. Egy pesti számtech boltban vettem neten keresztül, 2014-ig garanciás. Kinek kell elküldeni? A boltnak? Nincs valami hivatalos szervize a WD-nek Magyarországon?

Thanos was right.

(#12012) Sanya válasza bajnokpityu (#12010) üzenetére


Sanya
nagyúr

lennie kell.

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#12013) Sanya válasza Narxis (#12011) üzenetére


Sanya
nagyúr

a pesti szám-tech bolton keresztül gariztatod.

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#12014) legiaap


legiaap
nagyúr

Halihó!
Van egy Asus X50Z notim, rajta egy 32 bites windows 7, bár ez a laptop nincs a win7-et futtató laptopok listáján mégis az van most fent. Előtte Vista volt fent. Ma szerettem volna feltenni az XP SP3-at de valami kompatibilitási hibaüzenetet dobott fel. Próbálkoztam SP2-vel is, de az sem jött össze. Aztán kiírtam mind két windowst külön-külön DWD-RW-re meg Pendrive-ra is feltettem és Bios-ban beállítottsm, hogy erről bootoljon, de a Save & Exit után nem ismerte fel se a DWD-t, se a Pendrive-ot. Szerintetek mi lehet a gond?

How are U today? Just kidding...I don't care!

(#12015) airady válasza legiaap (#12014) üzenetére


airady
csendes tag

Vki esetleg tudna válaszolni a kérdésemre???
Amcsiból vettem egy asus g73 notit.,arra lennék kiváncsi hogy garanciális vagy nem a noti???
Elvileg úgy tudom világ garancia van rá.Semmi gari papirt nem adtak hozzá,csak számlát.....

(#12016) kali válasza legiaap (#12014) üzenetére


kali
legenda

nem az ahci/sata mód lesz a gond? az ahhoz szükséges illesztőt az xp nem tartalmazza alapban, csak a vista és a win 7! amennyiben van mód a bios felületén ide módba kapcsolni az átvitelt, úgy települni fog az xp, ellenkező esetben integrálni kell az xp telepítőjébe a szükséges illesztőt, vagy a telepítés során külön beadagolandó!

(#12017) Mr.Skynet válasza kali (#12016) üzenetére


Mr.Skynet
senior tag

Erre én is gondoltam, csak mikor ez volt a gondom, akkor nem kompatibilitási hibaüzit kaptam az XP-től hanem egyszerűen közölte velem, hogy nem talált merevlemezt a gépben. Ezzel kapcsolatban egyébként értékelem a Win7 szívósságát, vinyót disbaled-re rakom bios-ban, xp és live cd-s cuccok is azt mondják, hogy nincs meghajtó a gépben, Win7 telepítő így is látja és partícionálni is tudja a vinyót lol :DDD

(#12018) kali válasza Mr.Skynet (#12017) üzenetére


kali
legenda

ahány bios/chipset verzió, annyi módon reagálja le a dolgot, hol nem látja a merevlemezt, hol meg különböző - néha részint értékelhetetlen - hibaüziket dobál...
a nagyobb baj az, hogy sok bios verzióban nincs lehetőség ide módba kapcsolni az átvitelt, és az xp telepítőjével kell gányolni!

[ Szerkesztve ]

(#12019) BillBácsi


BillBácsi
tag

Hali!
Az Asus szervízről csak annyit, hogy miután 23 napja van a K52JE garanciális javításon, a szervíznek még fogalma sincs mikor lesz alkatrész. Közölték, hogy ha nem tudják javítani, majd kártalanítanak. No de mikor?
Nem azért vesz laptopot senki, hogy 4-5 hétig várjon, hogy történjen valami!

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12020) lacko22 válasza BillBácsi (#12019) üzenetére


lacko22
aktív tag

Hello Billibácsi.

Megvétel után hanyadik napon küldted vissza a gépet?
Egyik fórumtársunk írja vagyis nem is egy hogy kártalanították őt és cserélték egy Ex232D-re a laptopot és az bevált. De mindig nekünk kell noszogtatni az Asust, hogy tegyenek valamit mert amúgy várhatunk rájuk.

Egyébként nekem is 3 hete van a szervízbe a gép és még mindig semmi.

(#12021) BillBácsi válasza lacko22 (#12020) üzenetére


BillBácsi
tag

Hali!
A vásárlástól számítva 32 napig volt hajlandó működni. A hiba már előbb jelentkezett, de egy darabig újratelepítéssel, driverek cseréjével próbálkoztam. Amikor már kilátástalan volt a javulás, akkor fordultam a szervízhez.

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12022) BillBácsi


BillBácsi
tag

Az Ex232D egy jóval gyengébb processzorral szerelt, sokkal olcsóbb gép.

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12023) kali válasza BillBácsi (#12022) üzenetére


kali
legenda

attól függ, hogy kiéhez képest, mert mindig megpróbálnak azonos kategóriát felkínálni, például a lacko22 notija K52JE-EX225D (link) és annak a "párja" lehet az azonos procival szerelt - de kicsivel drágább, mert több memória, nagyobb merevlemez - K52JE-EX232D (link) típus! a te notid pontos típusa nem ismert, de vélhetően a te esetedben is a tiédhez hozzávetőlegesen azonos típust kínálnak majd fel, ha a csere mellett döntenek! gyengébb típust nem szoktak felkínálni!

[ Szerkesztve ]

(#12024) BillBácsi válasza kali (#12023) üzenetére


BillBácsi
tag

Az enyém EX152D "volt". Corei5 460 procival. Minimum ennek megegyező csere az elfogadható, és akkor még nem beszéltünk az idegtépő várakozásról, a telefonokról, és egyéb kellemetlenségekről.
Már az is felháborító ahogy az Asus a K52JE sorozat hibáit kezeli. Néhány esetben egy hónap elteltével kicserélték az alaplapot, de mivel az is ugyan olyan hibás volt, további procedúra következett a kártalanításig.
Nekem ezek után erősen visszaesett az Asus iránti bizalmam!

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12025) kali válasza BillBácsi (#12024) üzenetére


kali
legenda

mint már írtam, gyengébbet nem szoktak felkínálni, inkább kicsivel jobbat/drágábbat!
ha annyira visszaesett az asus iránti bizalmad, akkor esetlegesen eladod az új cserekészüléket - amennyiben valóban csere lesz -, és veszel más gyártótól notit, de sajnos a legtöbb gyártónál hasonló a procedúra, drágább üzleti típusok esetében jellemző inkább a prémium "menet", ahol napok alatt intéznek mindent, és közben is adott a cserekészülék! még mindig jobban jársz/jártál, mintha msi, acer - és még sorolhatnám - notival jártál volna így, ott még pocsékabbak a tapasztalatok, általában jobban elhúzzák a dolgot...
vehetsz például nevesebb gyártótól származó notit, ahol jobb a szerviz/support, ellenben azonos pénzért gyengébb hardveres kiépítésű típust fogsz kapni, mert lesarkítva, a jobb támogatás képviseli a különbözetet! a döntés a tiéd!

[ Szerkesztve ]

(#12026) BillBácsi válasza kali (#12025) üzenetére


BillBácsi
tag

Engem leginkább az bosszant, hogy akár itt, akár a hivatalos Asus fórumot olvasva egyértelmű, hogy nagyon sok a hiba ebből a szériából.
Ilyen esetben egy Asus szintű cégtől elvárható lenne, hogy ne várakoztassa az ügyfeleit, hanem gyorsan lépjen. Ez esetben az Ő presztizsük is kisebb csorbát szenvedne.

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12027) rox1818


rox1818
csendes tag

ASUS K52JB-sx059 notim van. Ha aksiról megy, akkor én is hallom azt a zavaró, sípoló hangot. Mostanában kékhalált produkál. Lefagy az egész a hang megakad, majd egy kék képernyő megjelenítése után újraindul. Az elmúlt 1 hét alatt 10-szer csinálta. Visszavittem az üzletbe ahol vettem, majd 2 nap múlva hivtak, h nincs semmi baja. Elvégezték a RAM, HDD s még pár tesztet, de egyik sem jelzett ,hogy valahol hiba lenne.

(#12028) lacko22 válasza rox1818 (#12027) üzenetére


lacko22
aktív tag

Szia. Milyen vírus és kémprogramírtó progijaid futnak egyszerre?
Nekem akkor volt ilyen kékhalálozás amikor egyszerre ment az Avast+Spywareterminator + Comodo firewall. Ez csak egy példa hogy miért lehet. Sztem programok összeakadása okozhatja a hibát.

[ Szerkesztve ]

(#12029) rox1818 válasza lacko22 (#12028) üzenetére


rox1818
csendes tag

Hát csak ESET Smart Securityt használom...Fél évig rendesen ment, majd az egyik napról a másikra elkezdett kék halálozni. Újrainstaláltam a windows 7-t, de az sem segitetett rajta. BlueScreenView-t is felinstaláltam, folyton ezzel a fájllal van a gondja a windowsnak : ntoskrnl.exe

(#12030) kali válasza rox1818 (#12027) üzenetére


kali
legenda

ez nem hardveres, hanem szoftveres hibának tűnik!
- nem tört/gányolt/buherált oprendszer?
- boot.ini nem sérült/módosult?
- nem került felerőszakolásra a win 7 oprendszerre nem megfelelő/régebbi oprendszer alá kiadott illesztő/alkalmazás, nem vista/xp kompatibilis módban?
- nincs illesztős/szoftveres akadás a rendszeren?
nincs feltelepítve tört/gányolt/buherált játék/alkalmazás, aminek a "törése" mélyebb beavatkozást igényel(t)?

BillBácsi; ez a menet sajnos inkább üzletpolitika, amit tetéz az is, hogy bár több darab - lehet, hogy elég sok - noti is küzd adott hibával ezen szériából, de nem mind - közel sem mind -, ezért nem nagyon akarnak szériális hibáról beszélni - amire a magyar/régiós ügyintézés még rátesz egy lapáttal... sajnos tapasztalat - és nem csak ezen gyártónál -, hogy néhány elégedetlen ügyfél nem kimondottan zavarja őket errefelé...

[ Szerkesztve ]

(#12031) Mr.Skynet válasza kali (#12030) üzenetére


Mr.Skynet
senior tag

Amit mi felhasználók látunk az az, hogy nem egységesen mondjuk a sx059 gépekkel van gond, hanem "random" jópár darabbal, csak itt a fórumon hány olyan ember van akinek gondja van a K52JE gépével és ebből hánynak van olyan JE-je, amelyik hibátlanul működik. A mi nézőpontunk szerint ami mindegyik említett gépnél elvileg azonos az csak az alaplap, hogy milyen proci, ram, hdd van benne eddig nem sokat jelentett :U

Tegyük félre a ram, hdd, cpu stb. alaplappal való kompatibilitásának lehetséges problémáját, mert ez nevetséges lenne, ilyen alapon ne merjek semmit cserélni/bővíteni a gépben, mert összeomlik az egész... (?) akkor a cserélt gépekbe se merjen majd senki mondjuk betenni +2Gb memót, mert megint viheti szervízelni... (?) persze oda meg ugye nem a bővített gépet visszük, hanem az alap gyári konfigot, ami pedig hibátlan lesz majd és visszaadják, hogy semmi baja a gépnek :U

Szóval ha már tudják mi a probléma, már pedig biztos, hogy tudják és akár másodperc pontosan azt is vissza tudják keresni, hogy az adott sorozatszámú gép mikor melyik gyártó sorukról jött le és miből rakták össze, melyik beszállító alkatrészeiről stb. mindent tudnak, akkor mennyiből állnak nekik feltenni az oldalukra egy rohadt listát vagy bármi infót, hogy ha valakinek ilyenje van, az egyeztessen a szervizükkel és készséggel állanak az ügyfelek rendelkezésére. Szerintem ez lenne a normális ennyi idő elteltével...

Nem értem, miért idétlenkednek ennyit, nem vagyok elfogult nekem semmi bajom az Asus-al sem a gépükkel amit használok, de szerintem teljesen felesleges védened őket, az érintettek problémái szerintem maximálisan megalapozottak, most kis túlzás de pl. ha neked 80Gb vinyó is elég lenne de igényled a brutál procit, akkor hogy éreznéd magad ha kapnál 750gb vinyót egy gyenge procival és örülj, hogy 1,5 hónap után végre van működő géped. Te pedig azt mondod, hogy ha nem tetszik add el a kapott gépet, bukj rajta még x ezer Ft-ot is és vegyél még drágábban esetleg más gyártótól gépet bízva abban, hogy ők majd korrektebbül járnak el ha garira kerülne a sor :U

Szerintem totális mértékben inkorrekt amit az Asus jelenleg csinál...

(#12032) Z86 válasza BillBácsi (#12024) üzenetére


Z86
őstag

Az Asus hozzáállását az ilyan jellegű problémákhoz remekül szemlélteti ez a cikk. Ráadásul az ebben szereplő gép a gyártó csúcsmodellje vagy zászlóshajója ha úgy tetszik.

(#12033) rox1818 válasza kali (#12030) üzenetére


rox1818
csendes tag

már mondták, hogy szoftveres hiba...de még nem lett megtalálva a ludas..
-nem eredeti a windows-om, nem buherált- 64 bites windows 7 Professional, eredeti MSDN-ről töltött képfájl-, s nem is volt loaderrel aktiválva, s akkor is kék halálozott..eredeti driver DVD-ről instaláltam fel a driverokat, 64 bites driverok is voltak rajta
-boot.ini, erről nem tudok semmit se
-semmilyen crackelt játék vagy program sincs felinstalálva a gépemre...

feltöltöm az egyik BlueScreenView képet

[ Szerkesztve ]

(#12034) kali válasza Mr.Skynet (#12031) üzenetére


kali
legenda

nem védem őket, nekem is csak annyi közöm van hozzájuk, hogy van és volt asus notim!
mellesleg engem sem kényszerítettek, hogy asus notit (is) vagyek, így gondolom mást sem... kockázat minden gyártónál van, tudni kell választani!
az ő dolguk, hogy mi éri meg nekik jobban, számukra elenyésző számú elégedetlen ügyfél, vagy elismert és gyorsan kezelt szériahiba - mondjuk más régióban esetlegesen másként - rugalmasabban - kezelik a hasonló hibákat, de erre már cáloztam korábban!
a memória...stb bővítése igen is lutri, szinte minden notihoz tudok mondani olyan típusú modult, amivel nem megy megfelelően - és ez nem csak asus esetében van így, sőt! az asus ilyen szempontból még toleráns is, sok más gyártó levédi garis matricával még a memória cseréjét/bővíthetőségét is! ja, arra meg pláne nincs garancia, hogy a notiban gyárilag lévő memóriához kell párnak egy másik gyártó mudulja, mert ott még több a hibalehetőség! továbbá az is érdemes megemlíteni, hogy az esetek egy részénél nem a noti hibás hardveresen, hanem szoftveres és/vagy felhasználói hiba okozza a problémát, de a nem hozzáértő tulajdonos viszi szervizbe a notit, mert hallotta, hogy egy szériával gond van - bár néha még azt sem tudja biztosan, hogy melyik szériáról van szó...stb!
lehet cifrázni a dolgot, de ilyen szempontból sajnos a gyártó diktál, a vevő meg eldönti, hogy mit vesz és kitől... én például gyártóban nem tudok csalódni, mert ha egy szériája problémás, attól van még sok más szériája, ami jó! szerviz szintén, mivel az egyik szerződéses szerviz korrekt, amíg a másik nem! jól megnézem, hogy mikor, kitől és mit veszek, és esetlegesen mikor kivel és hol javíttatom!

[ Szerkesztve ]

(#12035) BillBácsi válasza kali (#12034) üzenetére


BillBácsi
tag

Valószínűleg más lenne a véleményed ha érintene a dolog!
Nekem is volt olyan Asus notim amivel nem volt baj. Nem azon múlik, hogy Te tudtál választani. Mint ahogy az sem a Te választásodon múlik, hogy melyik szervíz javítja a garanciális gépedet. /Futár viszi a központi szervízbe/
Ennek ellenére nem tisztességes hozzáállás sem a gyártó, sem a forgalmazó részéről, ahogyan kezelik a kérdést.
Én ugyanannyiért, vagy még drágábban vettem a gépet mint máshol, nyugatabbra, ahol földön csúszva esedeznének bocsánatért.
Velünk megtehetik az ilyen elbánást és élnek /visszaélnek/ is vele!

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12036) kali válasza BillBácsi (#12035) üzenetére


kali
legenda

nem lenne más a véleményem, mert elég sok tapasztalatom van ez ügyben (is), mivel elég sok noti megy át a kezem alatt, köztük sok asus is, és ismerősöknek, munkatársaknak...stb szoktam szerivzes ügyintézést is bonyolítani! nem szoktam futárt hívni, egy bizonyos szervizben adom le a notikat, hogy még véletlenül se vihessék máshová!

(#12037) BillBácsi válasza kali (#12036) üzenetére


BillBácsi
tag

Hát, igazán örülök, hogy ilyen nagy tapasztalattal rendelkezel. Én szerényen csak 35 éve vagyok informatikus.
Azonban tudomásom szerint a garanciális javítás menete az Asus-nál jelenleg az amit leírtam.
Téma részemről lezárva, de azért engedd meg, hogy ne örüljek ha szivatnak!

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12038) kali válasza BillBácsi (#12037) üzenetére


kali
legenda

nem kötelező a futár igénybevétele!
a notik javításánál nem veszik figyelembe, hogy ki mivel foglalkozik - gondolom, esetedben nem is nagyon tudják -, ez esetlegesen akkor jöhet jól, ha megpróbálnak a szervizesek megvezetni, vagy ilyesmi! más kérdés, hogy az még semmit sem jelent, ha valaki informatikus, attól még nem feltétlenül ért minden kapcsolódó témakörhöz - tisztelet a kivételnek!

(#12039) BillBácsi válasza kali (#12038) üzenetére


BillBácsi
tag

Irhatunk mi akármit, Neked úgy is igazad van! :DDD

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12040) HZoli87


HZoli87
veterán

(#12042) tonyi


tonyi
tag

Hali!
Lenne egy kérdésem. Asus M51TR-ben integrált videókártya van?

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)

(#12043) HZoli87 válasza tonyi (#12042) üzenetére


HZoli87
veterán

(#12045) Nemadam18


Nemadam18
csendes tag

Sziasztok!
Decemberben vettem egy Asus K52JE-ex035 tipusú laptopot.Korábban emlitették, hogy film nézés közben lefagy pár percre a laptop.Nekem is ugyanez a problémám.Általában nekem akkor fordul elő mikor elöször bekapcsolom. Windows indulása után jön elő,de nem csak filmnél hanem mindig.Sajna az első bekapcsolás után mindig várnom kell ez miatt.Van amikor 2-szer is lefagy kis szünettel .Aztán egész nap hiba nélkül müködik.Másnap megint ugyanez.Én annyira nem értek a laptopokhoz, de szerintem addig csinálja ezt mig nem melegszik fel a megfelelő hömérsékletre a laptop,de lehet hülyeséget mondtam most. :)
Érdeklödnék, hogy vki vitte-e már szervízbe a laptopot?vagy tud-e vmi jó ötletet mondani.
Köszönöm a segitséget előre is.
Ádám

(#12046) Mr.Skynet válasza Nemadam18 (#12045) üzenetére


Mr.Skynet
senior tag

Szia! Hát kolléga, szerintem olvass vissza ~50hsz-t és minden egyértelmű lesz. Vagytok már páran hasonló (fagyis) hibákkal K52JE szériából... :U

(#12047) BillBácsi válasza Nemadam18 (#12045) üzenetére


BillBácsi
tag

Üdv a klubban!
Az enyém a garanciális javítás 27. napjánál tart. :W

A sz@r aranybiliben is büdös!

(#12048) Sanya


Sanya
nagyúr

honnan vásároltátok ezt a k52j típusú laptopokat?

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#12049) tonyi válasza HZoli87 (#12043) üzenetére


tonyi
tag

Ezen a fórumon azt olvastam egy korábbi hozzászólásnál, hogy a vga integrált csak a memória dedikált. Lásd itt

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)

(#12050) BillBácsi válasza Sanya (#12048) üzenetére


BillBácsi
tag

A disztributor a HRP volt. Teljesen hivatalos úton kerültek az országba, aztán a kiskereskedelmi hálózatba.
De mint ahogyan már írtam az Asus nemzetközi fóruma is nagy számban tartalmaz a K52 sorozat hibáival kapcsolatos bejegyzéseket.

A sz@r aranybiliben is büdös!

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ASUS notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.