Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Master94
tag
Üdv K52je FanClub^^
írtam az asusnak a notival kapcsolatban, érdemes tudni hogy az én notim már volt garanciában. 3 hétig, aztán visszaküldték hogy nem hibás. ezt meg is irtam nekik.
nagy nehezen megjött a válasz:
1. válaszlevél az asustól: "Kérem, hogy a további ügyintézés érdekében szíveskedjen megadni készüléke sorozatszámát."
1.2... megírtam nekik.
2. válaszlevél az asustól:
"A megadott sorozatszám alapján nem találtam készülékének szervizelőzményét rendszerünkben, csupán a szervizelés igényléséhez leadott hibabejelentését. De ettől függetlenül javaslom, hogy szíveskedjen készülékét eljuttatni szervizpartnerünkhöz, hogy technikusaik elvégezhessék a bevizsgálást. A hiba megállapítása után pedig megjavítják készülékét.
A szervizbe juttatáshoz szíveskedjen kitölteni hibabejelentő űrlapunkat a http://www.asus.hu/rma weboldalon.
Amennyiben személyesen szeretné leadni készülékét javításra, megteheti szervizpartnerünknél a FixDirect Kft-nél a Budapest, 13. kerület, Véső utca 7. szám alatt munkanapokon 8-17:00 között."
,,,,
BESZAROK EZEKEN A SZERENCSÉTLENEKEN
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest