Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Yllgrim #9792 üzenetére

    Azt a hozzászólást láttam a GTA kapcsán [link].

    "Megyek tovabb a kocsival egy pillanatra megall a kep, na mondom KO(?), nem, letomoritette a memoriat 2.5-re, majd felment 3.1GB-ra es ott is maradt."

    Ez nem valami szuper egy csúcskártyánál, a mezei 150$-os 260X is így csinálja ha elfogy a memória.
    (De mivel neki csak 2 GB van így jóval többször :DD )
    Akkor ha jól emlékszem meg is magyarázták, hogy a hatékony memóriakezelés/tömörítés nem így működik, amit akkor tapasztaltál az pont ennek az ellenkezője és kényszerből történt meg mert kellett a több memória, de nem volt a driver pedig ugyanúgy szabadította fel amit tudott ahogy DX11 alatt eddig is tette minden kártyánál.

    A hatékony memóriakezelés úgy működne, hogy a driver a háttérben gondoskodik a textúrák cserélgetéséről úgy, hogy a játékélményt (pl. beakadás) ez ne befolyásolja, semmi tudomásod ne legyen róla, hogy a háttérben épp ez megtörtént - erről megy a mantra, hogy DX11 alatt ez nem működik mert a törlés művelet teljesítménycsökkenéssel jár ezért is "kételkedtünk" már a cikk megírásakor abban, hogy ez működik és nem csak a 4 GB kimagyarázása... De amúgy az AMD sem reklámozta, hogy spéci eljárások lennének erre, csupán annyit mondtak egy interjúban, hogy ami nem fér be az megy a rendszermemóriába és majd cserélgetik - ahogy eddig is.

Új hozzászólás Aktív témák