Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #9204 üzenetére

    A DX11.3 már benne van Windows 10-ben. Azért nem esik szó róla, mert nincs még rá normális implementáció. A Microsoft szerint a gyártók a DX12-re koncentráltak, és inkább eltoltak a DX11.3 implementációkat, hogy biztosan legyen DX12 a Windows 10 startra. Az sem biztos, hogy mindenki készít rá teljes implementációt, mert a fejlesztőket egyelőre a DX11.3 nem érdekli, mivel gyakorlatilag csak a typed UAV loads és az FP16 a reálisan kihasználható extra. A Volume Tiled Resources lett volna a lényeges dolog, de elrontotta a Microsoft azzal, hogy nincs a DX11.3-ban normális 3D-s textúraformátum, illetve az ASTC kilövésével a DX12-ben sem. Amire a fejlesztők igényt tartanak azok pedig kimaradtak a DX11.3-ból, mint például az execute indirect.

Új hozzászólás Aktív témák