Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GeryFlash

    veterán

    válasz Abu85 #43303 üzenetére

    Te ugye most szop*tsz? :D Fel eve hirdeted hogy az DXR 1.0 szar de majd jon 1.1 inline raytracing Mennyorszag na onnantol krva jo lesz nem lesz shader pocsekolas.
    Es akkor most a 1.1 is zsakutca? Nem ertem miert lenne az, a konzolok ugy tudom azt tamogatni fogjak, innentol kezdve szerintem hot mind1 hogy lenne meg jobb megoldas mert minek, ki fogja lefejeszteni ha a konzolok ugy sem tamogatjak. Biztos vagyok benne hogy lesz raytracing vagy 1.0 vagy 1.1 es ez is olyan joslas reszedrol, mint amikor allitottad hogy a Fifa 15-tol kezdve PC-n egy butitott verziot kapunk mert a dVGA-proci overheadje tul nagy bezzeg a konzolokban APU van es a heterogene a jovo (azzal volt indokolva hogy a kozonseg szimulacio+AI meg fogja kovetelni). Aztan ez nem lett igy.

    ,, mert nem kompatibilis a működési elve olyan potenciális jövőbeli hardveres fejlesztésekkel, mint a másodlagos sugarak koherenciájának biztosítása. "

    Ez a masodlagos sugarak koherenciaja pontosan mi?

    ,,RT VRAM-igénye ne legyen 2-3 GB, ami ma is előfordul a távolra számolós RT-s játékokban, mint például a Godfall."

    Miert ne legyen? Nyilvan 8GB-os VGA-knal majd vissza kell venni az RT minosegebol (gondolom lehet a kilott sugarak szamossagat a jatek beallitasok allitani), de amugy ha azt mondod hogy ehhez uj hardverek kellenek akkor amugy sem realis hogy a kovetkezo NV generacio ilyen rohejes VRAM mennyiseggel jojjenek, AMD oldalon meg a mostani 16GB mar igy is ,,tul sok" 4k-hoz. 8K meg a kovetkezo generacioban sem realis cel.

Új hozzászólás Aktív témák