Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #20085 üzenetére

    Már abban sem vagyok annyira biztos. Maga a két irány abszolút megél egymás mellett, csak mondjuk úgy, hogy eltérő fejlesztői igényeket céloznak meg. Például egy DICE, egy ID, vagy egy Eidos Montreal, vagy más multiplatform fejlesztő számára az az ideális, ha össze tudják vonni a konzolos és a PC-s R&D-t. Emiatt ezek a kiadók és stúdiók főleg az AMD partnerségét keresik majd. Ellenben egy indie stúdió, amely készíti a következő survivor gyűjtögetős játékot nem fog abból profitálni, hogy az AMD konstrukciójában egységesen van kezelve a konzol és a PC. Számukra ez mindegy, mert úgysincs komoly R&D-jük ezen a területen, nagyjából addig jutnak, amit a licencelt motor (UE, Unity, CryEngine, akármi) megenged. Emiatt ezek a fejlesztők főleg az NVIDIA partnerségét fogják keresni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés