Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz letepem #11274 üzenetére

    Na, igen... Egyszer vakon (next-next-finish) tettem fel az AMD driver csomagot és kicsit később láttam, hogy van a gépemen egy szoftver, ami:
    - automatikusan indul a Windows-al a háttérben
    - képes rögzíteni a képernyő tartalmát
    - képes akár valós időben továbbítani ezt a videót szerte a nagyvilágba
    Nem vagyok az a típus, akinek minden árnyék láttán nedves lesz az alufóliával bélelt alsóneműje, de ez már nekem is több, mint SOKK volt.

    Azt eddig is gondoltam, hogy gyakorlatilag ennek is elhanyagolható a CPU terhelése (egy valamire való hardware-es megoldásnak az, mert a CPU csak másolgat és ütemezget, főleg ha eleve nem is akarod valós időben körbevágni/átméretezni a képkockákat...).
    De RaptR-el biztos, hogy maximum 30fps-el lőtted a "kalózvideót", mert a 60fps csak nem-hivatalos opensource cuccal érhető el (ha egyáltalán tényleg stabil lesz az a 60, még nem próbáltam -- és most sem fogom, mert nálam teljesen halott az egész kütyü Win10-en).

    ---------------------------

    Mondok egy még jobbat: DirectX Reference Rasterizer
    Ezzel is minden egy helyben maradhat egy-egy tesztkonfigban, miközben összeveted a gyártók által is befolyásolható képkockákat a referenciával.

    De lehet, hogy csak a driver hiányzik ahhoz is, hogy működjön a BattleField DX12 módja. (Már benne van egy erősen félkész előzetes, csak szétesik a kép és lefagy a játék.)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés