Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13534) Abu85 válasza Jack@l (#13521) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igen. Lényegében amelyik játék LiquidVR-t használ automatikusan Mantle-t támogat, mert a LiquidVR más API-n nem működik. Attól függetlenül nem szükséges teljesen Mantle leképző, mert lehetőség van DX12 és Vulkan interoperability-re, de több funkciót Mantle-re kell írni.
Van jelenethez kamerapozíció, csak a képszámításhoz frissítik ezt, de ezt nem lehet megtenni szabványos API-val. Ezekben rögzítve van, hogy a jelenetben beállított kamerából lehet számolni a képet.

Persze, hogy számít. Nem véletlenül adta be az Oculus a tervezetét a Microsoftnak, hogy oldják meg az LDL-t DirectX 12-ben is.

Nem a hardver a baj. Az a gond, hogy a szabványos API-k nem fogadják el a friss adatokat, mert nincsenek VR-hez tervezve. Azzal a kamerapozícióval számolnak, amelyet a jelenetszámításból megkaptak. Teljesen mindegy, hogy mit tud elméletben egy konfiguráció, ha az API azt nem teszi hozzáférhetővé.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.