A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [kraftxld:] Apróságok amik felcs*szik az ember agyát.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejpozíció beolvasása az aktuális rendszerben úgy történik, hogy a jelenetszámítás elején az adott VR SDK kér egy inputot. Ez lesz a pozíció. Ezt elmenti a memóriába, és elkezdi a jelenet számítását. A szabványos API-k az jelenet kamerapozícióját fogják átvenni, ami a fejpozíció inputja. Ez viszont nem jó, mert a jelenetszámítás sokáig tart és azóta van már frissebb input is, de az szabványos API-kat nem tervezték VR-hez. Az AMD a VR-t éppen ezért Mantle API-n futtatja, pontosabban annak egy VR-hez tervezett változatán. Ilyenkor a fejpozíció beolvasása állandó jellegű, és az egy memóriaterületre kerül. A jelenetszámítás végén a LiquidVR nem küldi tovább a kamerapozíciót, hanem megmondja a Mantle API-nak, hogy olvassa ki a legfrissebb adatot. Ezt egyébként az Oculus már beadta szabványosításra a Microsoftnak, és várhatóan 2016-ban el is fogadják, tehát nagyjából 2017-ban jöhet egy olyan DirectX 12 verzió, ami így működik.
(#13515) Szaby59: Bizonyos olyan eljárások, amelyek Vulkan és DX12 alatt megvalósíthatatlanok Mantle API-hoz lesznek kötve. Ezért marad meg ez az API, és ezért marad zárt. Hogy milyen hátrány ér? Ez abszolút a játéktól függ. Olyan lehetőség is van, hogy a fejlesztő megkapja a forráskódot és magával a játékkal szállít egy nem specifikált Mantle verziót driverrel együtt. Az AMD ezt nem akadályozza meg. Ha a fejlesztők úgy érzik, hogy ez választja el őket a jó játéktól, akkor csinálják.
Azt hiszem 2014 márciusa óta van TrueAudio driver. Most három játék használja, a jövőben erre is lesz még több. Például a Star Citizen az egyik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Téma tudnivalók
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)