Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DarthSun

    Ármester

    válasz KROK640 #116666 üzenetére

    Ahol lexikális tudás kellett, ott mindíg verejtékkel mentem tovább. Pld történelem - arra mindíg azt mondtam, hogy kit érdekel, hogy a sok elvont csávó mikor és hol kujtorgott(évszámok megjegyzése, melynek a napi életben semmi jelentősége), vagy az irodalom, pár soros versről 1 órát beszélt a tanár, én közben gondoltam, semmi ilyesmit nem érzett a költő, csak szívott valamit, aztán frappánsan elmélkedett a semmiről, na ebből is rengeteg agysejtőrlő volt, szintén semmi értelme nem volt az időt tölteni vele.
    Matekból meg amit az egész osztály nem értett, azt egyből vágtam, amit mindenki vágott, azt meg én nem értettem.
    A differenciál-integrálra meg mint a vettmalac néztem annó, mármint ahogy a tanár magyarázta, később a melóhelyen, mikor kellett, a Pascal forrás alapján jött a fény az alagút végén, a többdimenziós tömbökkel együtt jöttem rá - ez milyen egyszerű, mármint nem a táblára írva, hanem a Pascal logikus nyelvén....a számítógép felülmúlta a tanárt. ;] :C

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés