Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jar
tag
Milyen (más) módon kaphatnék SMS és/vagy email értesítést, ha nem az Aliexpress felé általam megadott adataim alapján ?
-
cof
veterán
Továbbra sem gondolom, hogy a posta programja meg bármelyik van olyan intelligens, hogy a cím mezőben megadott email cím alapján küldené a levelet vagy az SMS-t.
De rádhagyom. Ha azt hiszed, hogy ezért kapsz SMS-t vagy email-t az automatikus vámkezelési fizetésről hát legyen úgy.
-
Teljesen félrebeszélsz, ha azt írom a hogy a címsor folytatásba írd be Address sor a képen két adatmezőből a második, akkor hogy a fenébe kerülne a Contact (név) mezőbe amikor előtte a cím sor egy van
.
Aliexpress cím adatairól írtam, nem egy nyomkövető oldalról, ahol nem is kellene ilyen adatnak megjelenni, nem sok értelme van a hivatkozásodnak.
Nem igazolgatom neked hogy milyen adatok kerülnek a küldemény címkékre, látom amit látok.
És kérlek ne cseszegessél már, konkrét tapasztalat megosztva, semmi okod kétségbe vonni, nem elméleti eszmefuttatás és ezért nem értem hogy mit agyalsz rajta.
Már azt érzem hogy szándékosan kötekedsz és hozol fel nem ehhez kapcsolódó, nem releváns dolgokat.
Majd ha írogatom a banki utalás kitöltést - ami nem AliExpress topik téma- és rosszul (bár azt írnám le hogy az én bankomnál hogy kell megadni az adatokat, de az igaz lesz akkor is ha a tiednél máshogy megy, akkor oszd az észt. Ehhez hogy mit javasoltam semmi köze.Akkor tényleg utoljára, van egy javaslatom ami ki lett, ki van próbálva és működik, aki akarja megfogadja, aki meg nem hiszi el, nem akarja használni az ne fogadja meg, de ne kötekedjen velem senki addig amíg a valóságot írom.
-
cof
veterán
Még egyszer sem láttam, hogy a név mezőben megjelenne az email cím, vagy a cím mezőben a név parcelsapp-on. Sehol nem létezik ilyen összevisszaság, de nekem mindegy mit hiszel. Nem ettől működik mert beírtad.
Banki utalás csak egy példa volt. Még sosem utaltál online? Ugyanúgy ahogy ott is minden mezőnek megvan a maga szerepe, itt is ugyanaz. Sőt vaterafutar.hu-n is ha már postázás, de még a posta címiratkitöltő oldalán is
-
pibácsi
senior tag
Köszi az igazítást, hát az enyém csak pár 10 doll. Mondjuk így is elmaradt az előzetes, no nem baj. A nagyobb baj az, hogy a csomag amit kaptam sérült volt, mivel folyékony gyógynövényes spray volt benne, de kifolyt a fele és elázott minden a zacskóban. Megreklamáltam, kíváncsi vagyok a válaszra visszaadják-e a pénzt, vagy küldenek másikat.
Ha nem, akkor disputa.Ü. Pibácsi
-
Több bizonyítékom van rá hogy működik a dolog, így légy szíves ne vond kétségbe és nem csak én vagyok az akinél nem jelent meg ez az adathiány probléma ezek után, így részemről ennyi volt ez a téma.
Utalás az nem tudom hogy jön ide, azzal nem foglalkoztam, és azzal sem hogy az UPU szabványt küldeméyn adatbázis tartlamát mikébnt dolgozza fel a posta programja.
Másrészt miért fáj neked hogy teszek egy javaslatot ami nekem működik? Nem írhatom le mert szerinted nem igaz? Tényleg nem értem. -
cof
veterán
Hiába írod bele ha a kirgiz posta rendszere tojik átadni normálisan az adatokat, embernek jól jön a helyi postán, másra nem.
Minden mezőnek van egy funkciója, ne gondold már, hogy a postának van valamilyen különleges AI-ja ami felismer dolgokat.
Ennyi erővel egy utalásnál is lehet össze-vissza a mezőkbe írni a dolgokat, majd a program megoldja.
És nem kezdtem el megint, csak ez nem segít a 400/800 Ft-os problémán továbbra sem.
-
Nekem ne kezd el már megint elmagyarázni, írtam már ha te nem hiszel benne akkor ne írd be, de aki úgy gondolja hogy van értelme az miért ne tegye?Elfér az egyébként ritkán használt adatmezőben, egyszer kell beírni, nem nagy munka.
Állandóan ezzel jössz hogy szerinted nem értelmezi. Engem azóta mindig elértek a szállítók, előtte meg volt vele problémám.
Azt pedig hogy mit értelmez a Magyar Posta programja azt nem tudod, hiszen nem mutatták meg neked, csak feltételezés amit írsz. Mi van ha jól lett ez rész megírva a kezdeti panaszok alapján?
Azt is írtam hogy mi volt az oka eredetileg, az eBay csak akkor adja meg a telefonszámot ha azt az eladó bejölte hogy kérni fogja, ha nme jelöli akkor az eBay eleve nem osztja meg az e-mail címet akkor az már nincs és telefonszám sem lesz, így mivel a futár cégeknél az szükséges hogy értesíteni tudnak ( a Magyar Postánál ajánlott) nem fogsz tudni a kézbesítésről semmit. És ott ez működött, még a Magyar Posta vámoláskor is amikor bejött az új rendszer, megtaláltak.Ezek amiket írtál nem szoktak postát váltani és így adatot sem veszíteni, így nem érzékeled a problémát.
-
cof
veterán
Ez max a helyi postán előnyös, de már többször írtam szerintem.
A gép nem fogja tudni értelmezni ha beírja a cím mezőbe az email címet, mert az a cím helye és nem az email címé.
Szóval ettől nem fog kapni SMS-t, se email-t
Inkább a 3. világbeli posta körmére kéne csapni, mert az ő hibájuk, ha nem adja át megfelelően az adatokat. Persze mi szívunk miatta.
Nekem nincs beírva ilyesmi és jön SMS vagy email mindig ha postára kéne menni csomagért. De kerülöm is ezeket a 3. világbeli szállítási módokat.
ECSCCA csomagnál SMS jön, NL csomagnál meg email mindig.
-
válasz
pibácsi #65587 üzenetére
Többször írtam már ha olyan szállítással rendeled ahol menet közben postai szolgáltató váltás történik akkor nem mindig kapja meg a Magyar Posta az elektronikus küldeményadatok közt az elérhetőségedet, ha ez nincs akkor a a feldolgozó program nem tud mire értesítőt küldeni és ezért nem is csinál online fizetős vámolást ezért az utánvétes 799 Ft kezelési díjat (nem vám, nem áfa) fizeted ki.
Két dolgot tehetsz, kerülöd az ilyen szállítást és ha eddig nem tetted volna meg a biztonság kedvéért kibővíted a szállítási cím adataidat a telefonszámmal és az e-mail címeddel, hogy legyen esélye bekerülni az elektronikus adatok közé ezeknek akkor is ha posta váltás lesz. -
pibácsi
senior tag
Ma kihozott a postás egy rendelésemet, viszont kért 800.-Ft-ot a VÁM miatt. Kifizettem, de furcsállottam, hogy előzetesen nem küldtek 400.-Ft-os VÁM linket. Hogy van ez? Nem kötelező az előzetes e-mail kérés? Én már többször fizettem a 400-at, de még 800-at nem kaptam. Megnéztem a levelezésem, de előzetesen nem jött semmi: Nem lehet ezt megreklamálni? Nem rettenetes a 400.-Ft, csak az eljárás furcsa kicsit. Találkoztatok már ilyennel?
Üdv. Pibácsi -
válasz
bleachhun #65585 üzenetére
Mint neki is megírtam, 150 € feletti értéknél az AliExpress nem készít számlát, mert nem szedheti be az áfát és ezért nem kell.
Az áfás elszámolás miatt készül számla, mivel az lesz továbbítva az illetékes adóhatóság felé igazolásként az IOSS rendszerben, ezért csak a 150 €-os és kifizett áfás tételeknél lesz, a nettó árúaknál nincs számla. -
bleachhun
csendes tag
válasz
zolee3000 #65577 üzenetére
[kép] de az Ali ad “invoice” amin a VAT is felvan tüntetve sőt:
VAT included
From 1 July 2021, all marketplaces are required by EU law to collect Value-Added Tax (VAT) and remit to the competent tax authority under certain circumstances. The VAT rate may vary depending on the destination country for your order and the type of goods purchased. For more information, please visit our Help Center.A profilodban a terméknél tudod “letölteni” a számlát.
-
petymeg
addikt
Az ÁFA visszaigénylésre ezt az üzenetet kaptam, már másodszor (egy hete próbáltam először):
"Sorry, the system was busy. Please try again later, thank you."
Mikor érdemes próbálkozni? -
cof
veterán
válasz
garykooper #65582 üzenetére
Mik a lehetőségek? Mert ha nagyobb értékű azt inkább futár hozza már.
-
garykooper
újonc
Sziasztok,
Szeretnék egy nagyobb méretű terméket rendelni Aliexpressről, és kifejezetten szeretném, hogy postai levélként érkezzen meg (ne futárszolgálattal), azaz a postás csak egy értesítőt dobjon be, és a postán vehessem át. Melyik szállítási módot érdemes választanom? Van olyan, amelyik szinte biztosan így kerül kiszállításra? -
-
zolee3000
tag
-
válasz
zolee3000 #65575 üzenetére
Hívd fel őket holnap és kérd el a kódot, mert az az értesítőjükben szokott lenni.
Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívás: Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb.Mivel 150 € feletti ezért teljes vámolás lesz, A küldeménye 64 OOOFt ( 150 Euro) feletti értékű. Kérjük a posta hu/vam....
a küldeményadatok nem minden információt tartalmaztak ezért kérik és valószínűleg az elektronikus elérhetőséged is lemaradt az adatokból ha ezt levélként kaptad. -
zolee3000
tag
Sziasztok! Segítséget kérnék. Ezt kaptam a postától:
A megadott linken letöltöttem a dokumentumot (Import vamkezelesi megbizas maganszemely reszere), amit holnap majd kitöltök (itthon nincs lehetőségem szkennelni). Viszont az a problémám, hogy szerintem hiába fogom ezt a nyilatkozatot feltölteni a többi szükséges képernyőképpel együtt, nem fogom tudni azokat beküldeni, ugyanis van egy kötelezőnek jelölt mező, amit nem tudok kitölteni: a Hozzáférési kód.
Ilyet term. sem sms-ben sem e-mailben nem kaptam. De ezt nem csak a dokumentumpótlás UTÁN, a vám megfizetéséhez szokta megküldeni a posta? (Már ha egyáltalán...) Most akkor mire számíthatok szerintetek? itt van a csomag Mo.-on, kifizetném a vámot és az áfát is, de egy ilyen bürokratikus baromság miatt mégis visszaküldik majd, mintha nem kerestem volna? -
válasz
Hopkins_001 #65572 üzenetére
Beírtam az Összefoglaló 2. ponthoz hogy attól a bejegyzéstől számolva 2-10 munkanap a kézbesítés, mert akkor adták át a Postának hogy kézbesítsék neked, nem a helyi postára került.
-
hubber1
kezdő
válasz
Hopkins_001 #65572 üzenetére
Reméljük holnap befut, ha Debilon ma már megkapta.
-
máyköl
veterán
Nem vonom kétségbe az igazát, most én is próbálkoztam, és valóban első hívásra felvették.
Megnéztem, az előző héten 36 alkalommal hívtuk őket, 3 különböző számról is. Nem tudom mi történt az egy hét leforgása alatt, de kinőttem már abból, hogy olyat hangoztassak az interneten, ami egyébként nem valós.
Egykébként a hölgy annyit mondott, hogy ő csak a sikertelen kézbesítéseket látja a rendszerben, a csomag pedig visszakerült az Express One -hoz, náluk kell érdeklődnöm a hollétéről.
-
LouiS22
veterán
Engedtessék meg, hogy kételyeim legyenek a 40 valóságtartalmával. Elég régóta olvasok fórumokat, hogy tudjam: mik azok az általános "kamuk", amiket le szoktak írni userek.
Ízelítőül:
"kerestem, de nem találtam" - nem kerestem semmit, írjátok le a választ
"olvasgattam, de.." - ugyanez pepitábanAhogy a visszaolvasás és az összefoglaló olvasása is luxusnak számít.
-
-
hubber1
kezdő
Ez most nagyon lassú, ma sem érkezett meg - pedig azt gondoltam ma hozzák már :
ECSCCAxxxxxxx
27 Feb 2023 19:05 Arrived at local delivery center : Hungary
16 Feb 2023 20:39 Accepted by carrier
-
ecaddsell
aktív tag
válasz
Dolphine #65549 üzenetére
Szerintem ez itt eléggé off és nem is 1 paraméteres dolog, azaz lehet jobban jársz, ha átfáradsz ide: https://prohardver.hu/tema/pmr_walkie_talkie_radio/friss.html
-
Wolfram
aktív tag
Átváltott Thai-ra az Ali (Giỏ hàng mua sắm), ilyenkor hogy lehet kijózanítani? A beállítás változatlanul
ship to - hungary / language - english / currency - euro -
-
máyköl
veterán
Köszönöm, ismerem ezt a telefonszámot, de kb. 40 alkalommal hívtam már, soha nem vették fel.
Ajánlott követőben ennyit látok:
Google vélemények alapján nem vagyok ezzel egyedül, tömeges jelenség náluk, hogy minden előjel nélkül csak kap az ember egy emailt, hogy kézbesítés sikertelen volt. Katasztrófa…
-
máyköl
veterán
válasz
LouiS22 #65552 üzenetére
Minden adatom stimmel. +36 -al kezdődik a telefonszám is.
Az az email is megérkezik, hogy “14:15 - 16:15 között csomagot kézbesítünk Önnek”. Az emailben viszont csak a futár neve szerepel, elérhetősége nem.
A futár elérhetőségét elvileg a telefonos ügyfélszolgálaton lehet megkapni, azonban ott a telefont soha nem veszik fel.
Rendeltem már inkább munkahelyre is, pont a rossz ViddL szállítási tapasztalatok miatt, mivel ott fix recepció van, ahol mindig ül recepciós aki át tudja venni, de oda sem érkezett meg soha, csak az email jött, hogy kézbesítés sikertelen, minden előjel nélkül.
Lényegében lehetetlenné vált innentől bármiféle Aliexpress rendelésem, mivel a Magyar Posta az onnan érkező csomagot a ViddL cégnek ad ki kiszállításra.
Korábban, míg a Posta hozta, mindent megkaptam. -
LouiS22
veterán
válasz
máyköl #65550 üzenetére
Nem világos, hogy az email kitől jött, de legelőször megnézném, hogy az alinál minden elérhetőségi adatom stimmel-e, elsősorban telefonszám (külön figyelve arra, hogy +36-tal kezdődjön). Utána pedig alaposan áttúrnám a spam foldereim is, ha ViddL kapott elérhetőséget, akkor emailben biztosan értesít.
A ViddL a kézbesítés napján emailt küld, futárral is kapcsolatba tudsz lépni, és ebben az emailben akár a személyes átvétel beállítására is lehetőség van..
-
válasz
máyköl #65550 üzenetére
Ha visszament akkor ugye nem kaptad meg, így dispute. A Magyar Posta vagy az EO adja át a ViddL-nek kézbesítésre, gondolom valami postai azonosítód van, azzal nem lehet érdeklődni? Nem látsz érdemi információt az ajánlott követőben sem? Ráadásul a ViddL-nek is el kell tárolni bizonyos ideig, azonnal nem küldhetik vissza.
+36 70 758 2536 Ügyfélszolgálat: H-P 09:00-17:00 -
máyköl
veterán
Sziasztok,
Volt néhány Aliexpress rendelésem.
Amióta viszont ez a kókler banda átvette a csomagok kézbesítését itthon (ViddL), sorra nem kapom meg a rendeléseket.Csak emailt kaptam, miszerint:
“Csomagját visszaküldtük a feladónak.
Csomagját már kétszer megpróbáltuk kézbesíteni, és mivel nem jártunk sikerrel, visszaküldtük a feladónak.”Nos, soha nem keresett semmilyen futár. Se telefonon, se kaputelefonon, sehol. A csomag pedig a postaládában is elfért volna.
Azt sem értem, hogy egy sikertelen kézbesítés esetén, miért nincsen egy központi raktár, ahol személyesen átvehetem a csomagomat.
Mondanom sem kell, hogy az ügyfélszolgálat nem veszi fel a telefont, az emailre pedig nem reagálnak.Az Aliexpress is azt jelzi a tracking alatt, hogy: “Delivery attempt unsuccessful. Recipient not at home.”
Lényegében értelmezhetetlenné vált számomra bármilyen Aliexpress rendelés így, esélyem sincs arra, hogy hozzájussak a csomagomhoz, amit kifizettem.
Mit tudok tenni, hogy ne veszítsem el a pénzt legalább, amit kifizettem értük?Köszönöm előre is a segítséget.
-
Dolphine
addikt
Megbízható, jó minőségű walkie-talkie-t vásárolt már valaki? Ha igen, ne tartsa magában, hogy hol vette!
-
Jar
tag
válasz
headhunter #65547 üzenetére
Úgy néz ki, igen, már abba maradt. Ahogy néztem, akkor sem minden 1.79$ volt az 1.99$ helyett, csak néhány ajánlat volt 1.79$-ért (ha jól emlékszem).
-
headhunter
addikt
Aliexpressen az 1.99$ helyett csak pár napig volt csak elérhető a csökkentett ár (1.79$, )? (min. 3 termék)
-
Tangkuban
csendes újonc
Nekem tavaly nyáron-ősszel jött 10-15 db, a 3x1,99USD akciósokból, mind megjött, ki egyet sem hoztak, azt sem, ami bőven postaláda méret volt (Budapest). Érdekes módon eleinte leolvasták átadáskor a postán a vonalkódot, később már csak odahajították. Mikor rákérdeztem, mondták, hogy már nem olvasnak.
(Örvendetesen az utóbbi időben az összes3x1,99-es Selection standarddal jött, EO kézbesítéssel, ami elég vicces a termékek árához képest, egyébként a szomszéd kerületbe nem hozza át a futár ennyiért és akkor még hol a termék ára.) -
-
-
válasz
sayen2 #65539 üzenetére
Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-10 munkanap a kézbesítés. Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni. -
válasz
spiritex #65537 üzenetére
Wise / Revolut piaci árfolyam mivel azt használom fizetésre, az utolsó tétel meg az AliExpress forintos árfolyama.
Az MNB árfolyam kereskedelmi ügyletekben nem használatos, és nincs közép náluk, ezért azt figyelmen kívül hagyom mindig, kivéve a vámolási árfolyam mert ott az számít.
A legtöbb bank esetén a devizaeladási árfolyam lesz amivel elszámolnak, akinek csak bank van az a saját bankjának ehhez az árfolyamához hasonlítsa. Pl. OTP az elszámolás napi első deviza eladási amivel számolnak. -
válasz
Hopkins_001 #65532 üzenetére
Jó a Wise is, főleg jobb ha az árfolyamon túl is nézzük a szolgáltatásaikat.
-
válasz
SunMount3r #65531 üzenetére
Az mindig a szállítási védelmi idő felső határa, még most is riktaak hogy tényleg addog fusson, de persze előfordulhat.
ECSCCA.......... esetén a Magyar Posta kézbesítési ideje megjósolhatatlan, 2-12 nap közt van az itteni feladás után, szóval ide érhet 5 nap alatt de 2 hét mire kézbesítik. -
válasz
aldebaran #65529 üzenetére
99%.ban USD pár napja tettem fel megint ilyen adatokat.
Egy Xiaomi Redmi Note 10 Pro Global Version Official standard 8GB 128GB Grey
USD 228.34 = 81 316 HUF
EUR 226,85 = 85 704 HUF
Forintra állítva meg HUF 86 570.65
Vagy
17.3 inch Gaming Laptop i9-10885H GTX1050Ti 32G 64G+1TB
i9 GTX1050Ti 32G-1TB, Intel i9-10885H
USD 2094,80 = 746 107 HUF
EUR 2063,15 = 779 397 HUF
Forintra állítva meg HUF 787 350.38 -
SunMount3r
nagyúr
Ali-s Saver shipping és ECSCCA-as tracking szám esetén az "estimated delivery" időpontját mennyire lehet komolyan venni? Nálam most Ápr. 6.-át ír rá.
-
Tangkuban
csendes újonc
Nagyobb értékű vásárlásoknál arra azért ügyeljetek, akár EUR, akár USD fizetés, hogy a kereskedési időszakban, amikor a nagy európai tőzsdék nyitva vannak, kb.de. 10 és du 17 között, jellemzően akkor a legkisebb az árfolyamkülönbözet (spread) a valutánál a vételi és eladási árfolyamban (pénzt váltani is ekkor érdemes). Ez a devizaárfolyamokban is megjelenik, relatíve ekkor legalacsonyabb az eladási árfolyam Továbbá mikor a bank már nem jegyez aznap több árfolyamot, este átváltanak egy jellemzően 1-1,5%-al magasabb deviza eladási árfolyamra egész a másnapi első jegyzésig. Pl. OTP-nél 21 óra után 1% feletti többlet. Persze mindez csak akkor érdekes, ha nincs jelentősebb napi mozgás, mert az borít mindent.
-
aldebaran
addikt
Hogy éri meg jobban vásárolni az Aliról? Ha forintra van állítva, vagy ha dollárra?
-
cof
veterán
válasz
pibácsi #65526 üzenetére
Még nem találkoztam ilyennel, de akkor lehet nem véletlenül volt az a piros pont, én azt hittem csak valami új dizájn.
Olyan esetben már nálam is közbelépett magától az Ali mikor túl olcsó cuccokat vettem, az kamus eladó volt én is sejtettem de régen még próbálkoztam ilyesmivel, hátha.
Ma már megnézem az eladó visszajelzéseit, meg a termék vásárlói véleményeket is mielőtt rendelek.
-
pibácsi
senior tag
Kérdésem lenne: már a második árúmat vétozza meg az Ali. Azt írja, hogy az én pénzem biztonsága érdekében megszüntette a rendelésem az eladó által megadott érvénytelen követési szám miatt." Closed" és az üzlettel szemben eljár. A pénzemet visszakapom 3-20 napon belűl. Mi történt itt? A track oldalon piros pont volt látható. Korábban kérdeztem is itt. Még van két ilyen piros pontos trac-om, kíváncsi vagyok azt mikor zárja le. De miért van ez? Ilyet még nem tapasztaltam az évek során. Viszont nekem kellenének ezek a cikkek. Mit kellene tennem? Ujra rendelni - de lehet, hogy várok egy fél hónapot és ugyanígy járok, nem beszélve, hogy a max 20 napos visszatérítés elég hosszú.
Kérném a segítő válaszotokat. Üdv. Pibácsi -
-
válasz
csuhi17 #65523 üzenetére
De akkor neked sem tiszta ha nem ők kezelik akkor honnan tudja hogy mi van benne, egyedül a vám-árúnyilatkozaton szerepel mert ott kell megadni és azt csak az a cég látja akói kezekni fogja a küldeményt, a postai küldeménynél nincs tartalom megadás jól is nézne ki ha mindenki tudná pontodsan mi is van becsomagolva.
Lesz újabb bejegyzés szerintem akár ők, akár "másik" posta lesz aki foglalkozni fog vele.
Az eladót feleslegesen nyaggatod, a szállító cég vámoltat amit sem az eladó, sem te nem tudsz befolyásolni, de neked egy Hollandiából indult küldeményed van per pillanat. -
csuhi17
csendes tag
Igen. Azt hívtam 1-4 volt a mellék és a 2 est a küldemény állapotáról való tájékoztatást választottam most hallgattam vissza a felvett beszélgetést.
Először azzal jött amit én is látok az ő rendszerükben
(Hogy még csak elküldtek a hollandok), majd amikor mondtam hogy a holland posta követője szerint amit te is belinkeltél már itt kellene lennie.Mondta a parcelsapp os dolgot meg hogy látja hogy kínai csomag és a tartalmat is mondta hogy elektronikai kütyü valamilyen méter. Ja multimeter.
Azért is furcsállottam mert most vissza halgattam többször és először mondta a tartalmat.
Holnap majd tud valami okosat mondani az eladó, ma már nem dolgoztak amikor írtam neki. Ha többet tudok akkor végig zongorázom hétfőn a 3-as 4-es melleket is azon a telefonszámon amit megadtál.
-
veze
őstag
nekem azóta sem sikerült leadni a TCA felületen az áfa visszatéritési kérelmet.
mindig csak sorry probáljam meg később...
valakinek sikerült az elmult 2 hétben ilyen? -
válasz
csuhi17 #65516 üzenetére
Biztos hogy a Postával beszéltél?
Mert azon a számon amit megadtam látják a nekünk is publikus postai nyomkövetést és látja a belső postai logisztikai nyomkövetést, nem kell neki a Parcelsapp.com
Azt meg aztán semmiféleképp nem tudja hogy mi van benne, mert nem nyithatja fel és egy kicsit arrébb vannak tárolva mint a telefonos helység és ha meg sem érkezett szerinte akkor honnan tudná? Ha semmiközük hozzá akkor honnan tudná a tartalmát, hiszen nem kapnak ilyen adatot meg.
Ha itt nézi parcelsapp.com akkor mi miért nem látjuk hogy mi van benne? -
Vertigo18
addikt
Ha egy Aliexpress terméknél annyi van írva a termékhez a szállításnál zölddel, hogy "Free 15 days delivery", akkor arról mit lehet tudni? Annyi fel van még tüntetve, hogy Tracking available, de ez most sarcos még utána, vagy egyáltalán mivel jön?
-
válasz
csuhi17 #65514 üzenetére
Ez egy postai nyomkövetési szám: LS492833794NL, de nem változott a nemzetközi postai szabályozás hogy a fenébe nem ők kézbesítenék?
Még a holland posta is azt írja hogy megérkezett Magyarországra.
Valaki nincs képben. Vagy már a valódi munkáját sem végzi a Magyar Posta.
Nem kell írnod az eladónak, mert semmi köze hozzá, nincs ráhatása.Nem véletlenül írtam hogy közük nincs ahhoz hogy honnan jön, nem kell elárulni hogy Kínából, de az ilyen azonosítójú küldemények esetén mivel az azonosító EU-n belül lesz élő vagy Hollandiában vámoltatja a Cainiao és adja át a Holland postának (és ez van a nyomkövetésben), vagy a hollandok "rányomják a tranzit bélyegzőt" és Magyarországon a posta vámoltatja.
A Cainiaonak Budapesten van a régió központja nem kellene nekik Hollandiába elküldeni hogy onnan visszahozzák ha rajtuk múlna dolog.De hozzáteszem nekem is hozott postai küldeményt a ViddL, mert néha a Magyar Posta képtelen kikézbesíteni és kiadja gebinbe, de ők kezelték csak nem a postás hozta ki.
-
csuhi17
csendes tag
Felhívtam őket, azt mondta a srác, hogy a termék nem érkezett meg magyarországra, és hogy nem a magyar posta fogja kézbesíteni, hanem egy másik futárcég.
A csomaghoz nincs köze a magyar postának...A vámkezelést, vagyis import cuccot meg cainiao végeztteti máshol, legalábbis nem a magyar postával. Azt javasolta írjak az eladónak.
Most várom a válaszát.
Ilyen szokott lenni, vagy csak engem rázott le ezzel?Poén hogy a parcelsapp ot javasolta követésre.
-
Wolfram
aktív tag
Lehet kicsit off topic: olcsó microSD kártyát keresek ali-n, tud valaki bevált márkát/eladót?
-
válasz
csuhi17 #65509 üzenetére
15 napon belül kell a pénzt visszaadnia, de le kell igazolnia hogy rendben megkapta. Szóval írhatsz neki hogy legyen szíves igazolja le a megérkezést.
A LS492833794NL ugye EU-s azonosító, nem igazán kellene vámolni, még akkor sem ha azt látod beírva, persze ha a Holland Posta azt adta meg a küldeményhez hogy ők csak tranzitként kezelték akkor majd itt esik át a vámoláson.
A nyomkövetés szerint 02.22-én megérkezett, de ezt még a Magyar Posta nem könyvelte le. Ha tudni akarsz róla valamit akkor nem írsz, mert az írásbeli megkeresésre 30 nap a hivatalos válaszadási idő, hanem telefonon megérdeklődöd, hogy mit tudnak róla mondani, azt nem kell tudniuk hogy honnan indult eredetileg.
Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb. -
csuhi17
csendes tag
Hali.
Van egy Return/Disputos csomagom.
Németországból küldték és oda is küldtem vissza, az eladó rendelte meg a GLS nél a háztól házigos cuccot.
Hétfőn felvette a csomagot a futár és szerdán megérkezett hozzá.
Az eladó még nem reagált.
1. Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, írjak az eladónak, vagy csak várjak?
Itt nincs időtúllépés?
Vagy mivel átadtam a csomagot és beírtam a diputhoz a követésiszámot nem kell vele foglalkozzak?2. Van egy talán vámos (Nem volt a post NL-nél customs előtt) csomagom LS492833794NL amire ha jól emlékszem 5-10 napot írtatok hogy eltölthet a vámnál. 10 munkanap után írnom kellene a postának, vagy az eladónak?
Nem szeretném ha eltűnne, vagy visszaküldenék. -
KRoli92
tag
Köszi a választ. Írtam nekik, még délelőtt válaszoltak is, azt írták kapacitás hiány miatt, de a héten kihozzák, ami akkor elméletileg holnap lesz, mivel péntek.Viszont ma jött ezen kívül több db ugyan erre a címre, csak nem az én nevemre, azok megjöttek. Viszont a nyomkövetőnél délután lett egy olyan bejegyzés, hogy E49 csomag keresés, feldolgozás alatt. Illetve felül a kiszállító futárhoz került után egy olyan, hogy későbbi időpontra átrakva. Remélem nem eltűnt...
-
#29051370
törölt tag
Köszönöm a segitséget igy már könnyebb lesz,nem szeretnék megint lyukra futni
-
válasz
#29051370 #65503 üzenetére
Mivel erre ritkán kerül sor.
Böngészős AliExpress belépsz.
Fent jobbra Account link
Bal oldalt a menüben Setting
A Personal information résznél Edit profile
Jobbra a Deactivate Account link
Ha erre rákattintasz akkor odavisz a beléptetés után a közvetlen Delete my account és a View-re kattintva tudod törölni. -
cof
veterán
válasz
#29051370 #65503 üzenetére
To delete your AliExpress account
Log into www.aliexpress.com and click My AliExpress.
Click Account Settings, and then click Edit Member Profile.
Click Deactivate Account.
Type in your email address and the words “Deactivate my account”.
Choose a reason for deleting your AliExpress account.
Click Deactivate My Account. -
#29051370
törölt tag
Sikeresen létrehoztam három fiókot,mert belekeveredtem a regisztrációba,az lenne a kérdésem hogyan lehet a felesleges kettőt megszüntetni.Mielőtt valaki felvetné hogy olvassam el a téma összefoglalót ,túl vagyok rajta és nem találtam választ.Ezért kérdem meg a tapasztaltabbakat.
-
LouiS22
veterán
válasz
hubber1 #65500 üzenetére
Mert 24-én csak Belgiumba indult, nem megérkezett.
15-én mindössze a jelzést kapták, hogy majd egyszer, valamikor lesz egy ilyen csomagszámú küldemény.
Ha valami "azonnal" kell, fizesd meg az árát is: Aliexpress Standard Shipping, pont 7 nap alatt Kína-Budapest, délután hozza az EO futár.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, RTX 4050, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Razer Blade 18 QHD+ 300Hz mini-LED i9-14900HX 32GB DDR5 RTX 4090 2TB SSD (ELKELT)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
- Gamer PC új 12 hónap jótállás/Áfá-s számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest