Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz haruspex #67797 üzenetére
Ha Kínából, Honk Kongból jön semmi bizonyítékod nincs arra hogy az itteni kézbesítő cégnél tünt el a csomag tartalma. Akkor mi a baj az MPL-el? Ez is PNLUC-s azomónosítójú volt? Azért van mekülönbözteve az MPL és a Magyar Posta mert az előbbi belföldi csomagok gyors szállítása és kézbesítés, gyakorlatilag futár cég, míg a második levélküldeméynek és normál csomagok kézbesítését végzi, a munkaterületek különbözőek. Az MPL azon az elérhetőségen értesít amit megkapnak, így az jöhet sms vagy e-mail formában, ritja ha mindkettő jönne, de nyomkövetés mutatja a kézbesítés lépéseit akármelyik féle csomagról, postai küldeményről van szó.
-
haruspex
aktív tag
Nos hát, eléggé amatőr módon megszívtam, illetve aki kérdezni, hogy mi a baj az mpl-lel annak itt van:
rendeltem egy telefont, megbízható eladótól, konkrétan a Honkong Goldway-től régi motorosok talán még emlékeznek is rájuk.Megjött a postára, értesítő ilyesmi nyilván semmi, de legalább emailt küldtek, másik csomaggal együtt elhoztam, bevásárlás, és irány haza.
Itthon láttam, hogy kiszakadt 2 centin, gondoltam, vagy útközben, de látszott a telefon doboza,. Kibontom, nincs lefóliázva, egyedül a tok van benne.
Én 90%-ig biztos vagyok benne, hogy útközben kerültek ki belőle a dolgok. Egyelőre írtam az eladónak, de nem sok reményt látok. Bónusz ajándék lett volna....
-
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #67795 üzenetére
Ha on-line befizetted akkor rendben van és azonnal könyvelődik mert bankkártyás fizetés van. A csomag megy feléd a kézbesítési útvonalon, pár napon belül megkapod.
Mással meg nem kell túl gondolni semmit. Ha ennyit kértek azért van mert a küldemény adatok ilyen értéket tartalmaztak, töltsd le a dokumentumokat és látni fogod a számokat, én nem reklamálnék.
Az AliExpress nyomkövetéssel meg nem kell foglalkozni.[ Szerkesztve ]
-
Harcipocok84
tag
Belefutottam egy ilyenbe:
Tegnap este kaptam egy e-mail, hogy kérnek 3800HUF-ot, mert ennyi az ÁFA-ja.
Befizettem, és most várom hogy a franc lesz... Csak azért piros mert várja a Magyar Posta Vámügynök-nek befizetett 3800 HUF könyvelését? Vagy ez még bonyolódhat? Illetve nem értem az egészet, mert 11 K-t írt Küldemény értéknek, de ez nem annyi, hanem inkább 70K. Hozzáteszem én nem kértem az eladót hogy hamis értéket írjon rá, így nem tudom honnan veszik ezt a 11K értéket...
[ Szerkesztve ]
-
nmth95
újonc
De jó olvasni, hogy néhányan már kapják a 20.-ai pnluc-os csomagokat. Nekem meg még mindig változatlan a státusza.. Röhej azért, hogy itt van már az országban és sehol nem lehet érdeklődni felőle.
-
Topikgazda
válasz jézusom #67787 üzenetére
Nem mindig fizetik vissza, szóval erre azért gondolj.
Ha menet közben valami gagyi postai azonosítóra váltott (pl: UA553825873AE) ott nem mindig kapnak meg minden adatot -elektronikus elérhetőség- és ezért csak az utánvétes kézbesítés van, nem az ő hibájuk hiszen a program csak az elektronikus adatokból végzi az automatikus vámolást, nem olvasgat küldemény címkét és ha nincs információ akkor nem tud online fizetést generálni. Az értesítőt a helyi posta írja, ők már látnak küldemény címkét. -
senior tag
Van egy új rendelésem, eredetileg PNLUC számot kapott, majd átváltott EO-ra. Nem bánom.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
csuhi17
tag
válasz barry26 #67786 üzenetére
Én a PNLUC-s ről beszéltem nem a kínai postásról.
Nem arra gondoltam amikor menet közben átvált mm még ott másikkal küldik el.De ha jól emlékszem még nem írt senki olyat hogy PNLUC vél bejött és fizetnie kellett.
Olyan nekem is volt már hogy Ali standard al rendeltem és .....NL lett belőle amire V/ azt írta nem kellene hogy megvámolják erre mégis.
Most pl az Ali standard omhoz CK...NL eset kaptam.-- törölt bejegyzés --
[ Szerkesztve ]
-
jézusom
addikt
Ez a hitvány királyi posta tegnap túltett önmagán. A napokban nem tudom 2-3 fizettem ilyen 399 Ftt, erre posta ládában egy cetli hogy menjek be valami külföldi csomagért, és fizessek 800Ftt. WTF? Küldtek egy emailt is erre a csomagra de ott nem irták hogy fizessek, pedig online csdak 399 szokott lenni. Gondolkozom, inkább át se veszem, majd ali vissza fizetni.
-
barry26
tag
válasz csuhi17 #67769 üzenetére
Ezt cáfolnám, nekem küldött kezelési díjat az MPL 399 huf értékben...
Fele csomagot express one hozta, amit később adtak fel az már MPL -hez került...
Express one már megjött 2hete, postai csomagról még se kép se hang pedig 15day deliveryvel jönneErre váltott át hétfőn, küldték a vámkezelési díjat...
UA553825873AE[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
-
cof
veterán
Nem az én csomagjaim. Csak bedobtam, hogy volt már példa változásra.
Nekem még ECSCCA csomagok vannak, de ugye az Saver Shipping és abból lesz összevont EO. Majd mostanában rendelek megint egy pakkot aztán kiderül, hogy lesz.
Nem egységes mert a mostani kacatos EO lett, az előző meg PNLUC MPL. Megmozdult végre nálam is a 20-ai pakk. De gondoltam, hogy nem kapjuk meg holnap...
szerk.: Na de, talán lesz belőle valami.
2023. 07. 06. 20:41 Szállítás A küldemény szállítás alatt Csomaglogisztikai Központ|Budapest
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
bencematesz
csendes tag
Sziasztok. Kis segítséget kérnék. 2x fizettem az áfát, mert az eladó nem küldte az IOSS számot. Az összefoglaló 8. pontja szerint csináltam mindent, de mindig az alábbi üzenet jön.
Sorry, the system was busy. Please try again later, thank you.
50x próbáltam...
Köszönöm -
Topikgazda
Amihez vonatkozva írtam az hogy ha már elindultak akkor ezek egyáltalán nem változnak, persze ha van élő példa az elmúlt 2 hétből amióta ez a kézbesítési mód megjelent akkor módosítom az álláspontomat. Mielőtt kijön a logisztikából akkor persze lehetséges, de ha már úton van ide nem fog megváltozni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Csempészáru Folyamatosan vásárolunk ebből a promócióból, mert ez ők küldik, de ilyet sehol nem láttunk említeni. Hülyeség. Még a kés is ha hosszabb a penge mint 8 cm szállítható, csak megfelelően kell csomagolni.
A bicskás kanálkészlet eljött és a konyhakés készlet is pedig abban voltak nagy kések is. A másik kettővel nem lehet gond.
Thor pörölye nem szállítható.
Honnan a fenéből gondolja a begyűjtő logisztika, egyrészt nem kell vele foglalkozniuk és egy adott országon belül nincs csempészet, át kell lépni valami országhatárt.
Mobil app-ban küldött üzenetre reagálni szoktak.[ Szerkesztve ]
-
gebro
aktív tag
Üdv.
A Digitaling Store-ból rendeltem 3 terméket (kalapács, szerszámos táska és egy kés), a PNLUC109342780011165000000 csomagszámot kaptam hozzá. Mire számítsak, újra küldi vagy pénz vissza? Írtam neki, de nem igazán számítok válaszra.A Parcelsapp szerint csempészáru.
-
Jar
tag
Egy - két alkalommal volt olyan, hogy 1 centet kellett fizetnem az eladó miatt lemaradt termékért, a számlát (ha jól emlékszem) a megrendeléseim közé tették. Ott tudsz nekik üzenni, hogy nem tartod méltányosnak a szállítási díjat, módosítsák nullára.
Még egy megoldás, csinálsz egy érvénytelen fizetést és úgy kéred a korrigálást.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
-
LouiS22
veterán
ingyen nem lehet rendelni, ezt oldják meg a 0,01-gyel: elvileg kell lennie a store-bna egy ilyen "terméknek". A szállításnak meg van költsége, de most kb 150 forintról beszélünk
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
g_g_g
őstag
Kis segítséget kérnék, de könnyen lehet, hogy én bénázok el valamit.
Rendeltem 4 db kábelt, de csak 3-at kaptam meg.
Volt videó a kicsomagolásról, elküldtem nekik, válaszoltak is, hogy az ő hibájuk, küldik az elmaradt darabot.
Kaptam egy linket, ahol 0,01 $-ért kellene rendelést leadnom, ezzel nincs is gond, de számol 0,56 $ szállítási költséget.
Azt írták, hogy csak 0,01$-t kéne fizetnem, de nem tudom, hogy tudnám ezt kivitelezni.
Szállítási lehetőségeknél sem találtam ilyen opciót.
[kép]
[kép] -
csuhi17
tag
Nem értem minek pánikoltok azon hogy EO vagy MPL.
Nekem úgy tűnik hogy a két csomag az országba ugyanúgy jön be, csak itt nem az EO hanem a Posta kapja meg. Nincs rá plusz költség és van követési lehetőség.
Eddig csak egy követhető csomagom tűnt el és pár régi Wish és amit nem lehetett követni...Most van egy rakat choice os rendelésem még egy pár normális nagyrésze EO összevont és van ami egy darabos, van egy PNUC és egy CK...NLes.
Szerintem ha a helyi szállítottak nem gykér akkor nem kell miatta pörögni feleslegesen.Azt meg hogy mikor melyik hozza szerintem attól függ, hogy melyik mennyire van leterhelve.
-
Topikgazda
válasz Jamby18 #67762 üzenetére
Ne HUF-ban fizess, hanem USD legyen a deviza.
Bruttó ár van kiírva. De a szállítási költség sok. Keresgélnék még.Fizetés előtt választod a szállítási módot és úgy tedd kosárba és onnan fizetsz.
Az alap szállítás ennél
Shipping: US $36.57 From China to Hungary via Cainiao Heavy Parcel Line
a másik opció pedig
Shipping: US $59.46 From China to Hungary via AliExpress Standard Shipping
A fizetés bankkártyával lehetséges és az AliExpress felületén megy a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Ezt a lámpát szeretném megrendelni. [link]
Sose rendeltem még AliExpress-ről, eddig csak max. Wish telefonról.
Ahogy néztem a fórum leírását, illetve az ár alatt is szerepel, hogy 43eFt lesz és tartalmazza az áfát.
Innen tovább ha megrendelem átirányít egy fizetési lapra és online ki kell fizetni azután jönnek a házhozszállítási módok (posta, cs.automata) ?
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Már pedig ez AliExpress standard shipping, ott van vastagon írva, az hogy itthon az Express One, az MPL (ami nem a drága királyi postánk, annak ellenére, hogy egy részlegük a futár jellegű kézbesítésekre), a Packeta vagy a Foxpost kézbesíti, ez nem jelenti azt hogy másik szállítási móddal küldik, most épp ezek a cégek használatosak itteni kézbesítésre.
Nem véletlenül írtam így az Összefoglalóban:
AliExpress Standard Shipping - Nyomkövetés biztosítva, általában Express One kézbesítésű, de szokott kapni EU-s postai nyomkövetési azonosítót, így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj. A termék 150 € nettó értéke felett teljes vámolás történik, akkor változik a küldemény szállítási, kézbesítési folyamata, fizetőssé válik.
Azért általában van említve, mert időről-időre változik, változhat az hogy ki kézbesíti.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Nyugi, jó helyről indul, nekem a Yanwen filléres küldést átírták ExpreszOnera, aksit repcsivel küldték, szóval türelem, hamar megjön onnan a cucc valahova, Addigra kiderül változik-e közben valami vagy sem, de jó esélyekkel indul.A Fenggangi küldések nálam aránylag gyorsak.
-
dmad
aktív tag
Sziasztok.
Úgy néz ki én is belefutottam, hogy nem azzal küldi az eladó amit kifizettem..
Direkt az ali standardod választottam, mert amit eddig azzal küldtek azt az ExpressOne hozta, és tényleg ideért időben.
Amit most vettem az kapott már számot és a PNLUC-ot kapta.
Ez akkor azt jelenti, hogy drága királyi postánk fogja ( már ha fogja..) kiszállítani?
Eddig már ami a postánál jött volna, annak kb. a fele eltűnt, ha ide is ér, akkor se hozzák ki, hanem be kell menni érte...
[ Szerkesztve ]
Élj úgy, hogy.......
-
jojoando
senior tag
Csak azért kérdezem, mert ma az Aliexpressz ügyfélszolgálattal beszéltem, azok 2-3 nap alatt rendeznék a dolgot, igérték. Csak ezek szerint bla bla az egész, vagy kiderül keddre ha mégis, de azt majd megírom, minden esetre a listát felajánlották, hogy teljes visszatérítés, részleges visszatérítés, Visszaküldöm kínába javításra , vagy egyezkedek az eladóval, de az nem is válaszolt rá, csak mikor egy szétszedett fejegységet mutattam neki, hogy ha piszkáltam, nincs garancia rá, mondta, én linkel tem a Youtube linkjét honnét fotóztam ki a fejegység alaplapját, aminek baja lehet. Pénzért küld újat de garanciába csendbe van.
-
jojoando
senior tag
Érdeklődnék az Aliexpresz a garanciális termékekkel kapcsolatban hogy áll a problémákhoz?
A Fejegységem a melegtől megbolondul, de naponta váltja éppen melyik része a nemnormális. Vagy az érintőképernyő nem érzékeli az érintést, azt bekalibráltam, de pl 15 perces használat után a rádió része vált kezelhetetlenné, pl magától új adást keresett váltogatta az RDS frunkciót...másnap a hűvösbe reggel semmi baja, délután a menűben ugrál összevissza, kezelhetetlen, az Igo menűt adja a zenei ikonra, vagy már azon belül kapcsolgatja a helykeresést... a melegben megzakkan az egész. 11 hónapja vettem, valszeg az alaplapi csippek nincsenek jól hűtve, ezért is lehet baja, vagy nem tudhatom mitől. 11 hónapig mindent csinál flottul.
Lényeg ilyen esetben ha hiba merül fel a készülékkel, segít az Aliexpressz vagy elutasít és szega? -
Topikgazda
Nekem is megindult a 06.20-án beragadt küldemény, megtalálták a raklapot.
06 Júl 2023 09:07 az ECSC-hez megindult. -
Holgi
csendes tag
Nem mentegetni szeretném magam, de mivel több éve vásárolok az Alin, az általad említett "trükköket" vagy legalább is egy részét ismerem. Ezek szerint eddig szerencsém volt mert nem volt részem"átverésben"!
Az ár valóban jóval kedvezőbb volt a hasonló termékektől,
de mivel a vásárlás a júniusi SUMMER SALE alatt, több kedvezmény összevonásával (Choice Day, coin, együttes vásárlás) történt és hasonló kedvezménnyel rendelt terméket meg is kaptam, igaz más szállítótól, nem gyanakodtam. -
Holgi
csendes tag
Köszönöm a gyors reagálás, az általad javasoltak szerint jártam el, elküldtem a képeket és reklamációmat.
A csomag mérete azért nem lepett meg, mivel vártam előző rendelésemből hiánypótlást, a szállító értesítéséből nem derült ki a rendelésszám. Mivel az én címem szerepelt a csomagon, gyanútlanul átvettem. Készítettem fotókat róla!
A szóban forgó rendelést is erre az időszakra ígérte a nyomkövető oldal, kezdtem gyanakodni. Közben megjött az e-mail az Alitól, hogy a termékeket hamarosan kiszállítják. Ezek után felmentem az Ali oldalára ahol a rendelésem státusza már átvett volt. -
csuhi17
tag
Alin is láttam már olyan eladót aki röhelyes pár USD ért rakott ki pl egy 1200 USD-s videókártyát és a leírás alapján watsapp os kontaktot kér.
Valamelyik külföldi oldalon olvastam, hogy kriptovalutás azoknál nagyrészt a fizető eszköz, és csak negatívat láttam róluk.
Ugye azt nem tudod sehogy sem visszaszerezni.
Az olyan hirdetéseket hogy hogy nem törölték?
Itthon a jófogáson is vannak már ilyenek... -
Amazonas
senior tag
-
lacoka55
aktív tag
Nekem 2x sikerült 32700 akku az elsőnél az eladó nem válaszolt a refund-ra így az ali a javamra döntött és vissza kaptam a pénzt
a második vásárlásnál visszakértem a vételár 50 százalékát az eladó mindent kitalált védekezésül kértem szakértők bevonását a döntésbe és végül én nyertem
de nem elég az hogy nem felel meg a leírásnak valamivel bizonyítani kell hogy az eladónak nincs igaza de ha a visszajelzésnél sok negatív van az már sumákol
én például mérési eredményeket is küldtem pl kép [kép] ha egy eladó 6000mAh kapacitást ad meg a másik eladónál ugyan ez a méret nem lehet 12800mAh
pl ezt itthon is árulják [kép] -
Jar
tag
válasz baly81 #67726 üzenetére
Akkuknál (pl. 18650) Aliexpress nem szokta elismerni, hogy fake vagy poor quality, hiába a számos negatív visszajelzés. Ezzel szinte bátorítja az eladókat, hogy minél nagyobb mAh kapacitást "véssenek" a termékre, akár fizikai képtelenséget is, hiszen Ali úgy is védelmezi őket.
Mivel a visszajelzésekből következtetni lehet a valódi kapacitásra, így előre tudok alkudni az árból.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
Topikgazda
válasz baly81 #67726 üzenetére
Miért ne lenn érvényes a vásárlói védelem? Nem azt kapta meg amit kifizetett. Az hogy egy kereskedő olcsóbban adja mint mások az nem kizáró ok. Létezhetnek egyedi akciók semmi sem tiltja. Az árkülönbséget nem kell az AliEXpress.nek vizsgálni, ilyenről szó mnincs a szerződési feltételekben, ha ez a hirdetés megjelenhet akkor nem lehet a felelősséget elhárítani,.
Az Amazon is fellép a csaló eladók ellen és leszedik a hirdetést, de ha mégis egy vásárló pórul jár ők sem zárják ki a vevő kárpótlását azért mert ők nem észlelték, nem vették észre. -
baly81
aktív tag
No, igen ez átverés ilyen formában...
És nyilván nem ezen a hibán lovagolok, mert szegény Holginak van e nélkül is problémája emiatt...
De, intő példa lehet mindenkinek.,.
Miért van az, hogy valaki azt gondolja, hogy 20 üzletben árult ugyanazon termék mindben 30 EFt, a 21.-ben 8500 Ft és onnan veszem meg? Nem ad gyanakvásra okot, még ha az értékelés és alin eltöltött idő megtekintése felett el is siklottunk volna...Ilyen esetben kártérít e az ali?
Holgi, ne haragudj! Sajnálom ami történt, bár ha jobban figyelsz akkor talán ez nem történt volna meg! Mivel a fórumon azért vagyunk, hogy segítsük egymást a tapasztalatokat megosztva, arra kérnélek, hogy írd meg mi lett a visszaigénylés vége!
Így ebből mi is le tudjuk vonni a konzekvenciákat; az ali hozzáállását az ilyen átveréses dolgokhoz. Köszi!
Sok szerencsét a refundhoz!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Topikgazda
válasz baly81 #67724 üzenetére
Az elsőnél nincs más termék opció, a másodiknál meg annyi hogy elektronika nélkül (Static (No box) vagy elektronikával Electric(No box) volt.
Simán átverték, mert nem a kifizetett tételeket kapta meg, lehet hogy nem is volt neki ilyen, csak képeket lopott és rakott fel hirdetésként.[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
Szerintem is ez áll fenn, amit cof mondott!
Csak a kosárba helyezte és fizetett, anélkül, hogy választott volna az "alternatívák" közül...
Vagy, ha tényleg ezt a készletet vette meg, mert csak ez szerepelt a hirdetésben, akkor szintúgy cof-nak van igaza! Egy ilyen készlet 30EFt környéke, így a párezres vásárlási összeg is adhatott volna némi bizonytalanságot a vásárláskor a termékkel kapcsolatban.Én személy szerint hosszas keresgélést követően sem találtam meg ezt a store-t a képen szereplő névvel. Azt látom (a google szerint is), hogy volt ilyen nevű store az alin, de hogy most nincs az szinte 100% biztos! Szóval lehetett egy "kámikázebót" is... Regisztrál, eladott pár drága terméket olcsón, amire rárepült pár pacsirta (bocs Holgi, nem gúnyból írom!) küldött szemetet/olcsót és köddé vált a "sok" pénzzel...
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
senior tag
Pont az ilyenek miatt kell kicsomagolós videót készíteni és akkor nincs vita, hogy mit küldött. Saját káromon tanultam meg én is, azóta mindenről csomagról videó készül, többször kihúzott már a pácból. Egyébként igen ez a menete, videó vagy fénykép készítése ha nincs videó, majd dispute indítás.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
lacoka55
aktív tag
Volt egy vásárlásom Order date: Jun 24, 2023 és ma még csak itt tart
2023-06-28 11:28 Out for delivery Arrived at departure transport hub
nem szokott ilyen sokáig várakozni ECSCCA -
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
Engem nagyon tud bosszantani az ha találok valamit olcsó ár van kiírva rákattintok és utána kiderül hogy az a termék egy kiegészítője csak míg maga a kérdéses termék sokkal többe kerül -
cof
veterán
Azért várjunk vele... Az a piros auto 20 ezer Ft fölött van. Szoktak olyat csinálni az eladók, hogy a legdrágább tétel szerepel a címben és a hirdetésen belül lehet válogatni.
Szóval szerintem itt az történt, hogy figyelmetlen volt a vásárlásnál, és nem nézte meg a leírást mit vesz.
Ezért lenne jó linkelni a tételeket ilyenkor ne kelljen a segíteni akarónak még keresgélnie, mert mondjuk nem is találtam pont ezt az eladót.
Google-ban találtam egyedül ezt a Kids Love Toy Store boltra linket de már nem él a bolt. Akkor mehet a dispute, mert átverés volt, ha ez az. [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Elküldöd a képeket az eladónak hogy nem azt kaptad amit kifizettél és hogy mi a megoldási javaslata. Azután annak megfelelően eljárni, egyébként meg dispute hogy Items are missing
Gondolom nem keverhették össze, te ilyeneket nem vásároltál és a te címed van a csomagon?
Mivel látszott hogy a mérete nem lehet ilyen kicsi azoknak amit megrendeltél remélem csináltál felbontási videót?[ Szerkesztve ]
-
Holgi
csendes tag
Szép napot Mindenkinek!
Ismét segítségre lenne szükségem. Az alábbi rendelést adtam le, amit a kereskedő el is fogadott. A mellékelt értesítéseket kaptam, abban a hiszemben voltam, hogy minden ok.
Tegnap este e-mailt kaptam az Express One futártól ,hogy mai napon a Cainiao megbízásából kiszállítja a rendelésem, ami reggel meg is történt, de a várt termékek helyett egy kis csomagban néhány LEGO alkatrészt kaptam. Az eredeti rendelésem státusza pedig átvettre módosult. Ilyenkor mi a teendő? -
Topikgazda
válasz lemuel #67714 üzenetére
Nem értem a kérdésedet. De nem sorsolás van.
És a rákérdezés sem világos de az AliExpress ügyfélszolgálat tényleg nem tud segíteni.
Engem inkább az érdekelne hogy tudsz-e dispute-t indítani.A Foxpost segít megfogalmazni:
A nemzetközi kiscsomag-logisztikai piac rendkívül összetett és bonyolult folyamatokon alapul. Többféle megoldás létezik, és rengeteg, cégek és szolgáltatók közti megállapodás szabályozza azokat. Kívülről nézve talán érthetetlen, de legalábbis követhetetlen, hogy bizonyos esetekben hogyan jut el egy kínai termék a fogyasztóhoz.
Amikor megrendelsz egy terméket az online térben, külföldről, és szállítást választasz, akkor a feladó valójában arra szerződik, hogy eljuttassa Neked a csomagot. A szállítási folyamatot ugyanis olyan cégek között megkötött, határokon átívelő szállítmányozási szerződések szabályozzák, amelyekkel sem a feladó, sem a címzett nem áll közvetlen üzleti viszonyban. Mi történik ilyenkor?
Az eladó feladja a terméket a helyi szolgáltatónál, onnan egy nemzetközi szállítmányozási céghez, majd esetleg egy további európai országban egy újabb céghez kerül, de végül egy magyarországi logisztikai szolgáltatóhoz.
Így kerülnek adott szerződések alapján a FOXPOST-hoz a távolról rendelt csomagok, és adott esetben meghatározásra kerül a címzetthez legközelebbi csomagautomata. Ehhez egy harmadik fél eszköze áll rendelkezésre. -
Topikgazda
válasz lemuel #67712 üzenetére
Félreérted. Ha ő ajánlja akkor mehetne, de esetleg az AliExpress rendszere nem fogadja be, mert szállítás alatt áll. Így a meg nem érkezett dispute a vásárlás zárása után indítható hivatalosan, ezt írtam.
De nagyon egyszerűen megnézheted hogy milyen opció van rá, kattints a Refund/Return gombra, jelöld a Delivery status-nál az Item not received pontot és ott a lehetőség.
Ez lenne a megfelelő indok: Tracked as returned/canceled/lost/held at customsMondjuk egy valaki tenne panaszt az rendben, de ki ellen panaszkodjuk, mert nem tudjuk pontosan hogy melyik logisztikai cégnél vannak a levámolt küldemények, mert azokhoz még nekünk nincs közünk, hiába ami küldeményeink. Sem az eladó, sem a vevő ennél a résznél nincs benne a folyamatban, az AliExpress sem tud semmit tenni, ez pedig több éves tapasztalat.
Tehát dispute az idő lejártakor, vagy közben dispute ha az eladó elfogadja és engedi az AliExpress rendszere.[ Szerkesztve ]
-
lemuel
csendes tag
Ezt már sokszor elmondtad, értettem.
Mint látod az üzenetekben az eladó javasolta a disputát, merthogy az Ali nem vesz egyébként komolyan. Korábban már belelálltam a zavaros határidők miatt illetve, hogy kérdezzék a szállítót, mert én nem tudom. Be is másolt egy semmitmondó választ. Gondolom Ő is tudja, hogy van-e értelme a disputának. Azaz szerinted szivat.
Talán ha egyvalaki tesz panaszt mondjuk felsorolva egy csomó érintett Pnluc-ot utánanéznek a bulk szállítmánynak. Nagyon ritkán vásárolok az Alinál és még nem kellett panaszkodnom. De már legalâbb harminc éve vásárolok innen-onnan a világból, volt egy és más.. -
Topikgazda
válasz atiska007 #67710 üzenetére
Tényeket közölnek, nem tagadnak semmit.
Tudjuk hogy ez a válasz, nem véletlenül írtam bele az Összefoglalóba és írtam neked is.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.Megoldást is írtam #67649 hogy kell egy igazolás tőlük amelyet a szállítási védelmi idő lejárta után a meg nem érkezett dispute-hoz tudsz mellékelni.
De ezt más is ellophatja ha hozzáfér a postaládádhoz.[ Szerkesztve ]
-
atiska007
senior tag
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Az ECSCCA azonosítóval rendelkező nemzetközi bejövő küldemények nem könyvelt (közönséges) küldemények. Ezek a küldemények kizárólag a Kína-Magyarország nemzetközi szállítási szakaszon rendelkeznek nyomkövetéssel, a magyarországi célországba való megérkezésükig a nyomkövetés az AliExpress kínai webshop oldalán látható. A magyarországi érkeztetést követően a küldeményeket a továbbiakban nem könyvelt (közönséges) küldeményként kezeljük és azokat a küldeményeket, amelyeknek mérete lehetővé teszi a címhelyen történő kézbesítést, levélszekrénybe (postaládába) helyezzük, míg az amorf küldemények a helyi kézbesítő postán vehetők át, amelyről a megfelelő elérhetőségek megadása esetén értesítést kap a címzett. Amennyiben értesítést nem kapott, akkor nem a Magyar Posta kézbesíti Önnek. A Magyarországra érkező küldemények kézbesítésében nem minden esetben vagyunk mi az illetékesek.
A fentiek alapján a küldemény hollétéről a nyilvántartásunk alapján nem rendelkezünk információval.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítettünk Önnek.tracking: ECSCCA0023502175
23 Máj 202308:10Arrived at local delivery centerMagyarország
This package is now with the destination country/region's carrier. Under economy shipping, further tracking info may not be updated. Please contact the carrier for details.To know more information,Call the hotline: phone number: ugyfelszolgalat@posta.huSakk-matt?
Posta tagad, Ali nem refundol, én szívok.Mit lehet még tenni?
Mittudomain!
-
Topikgazda
válasz lemuel #67707 üzenetére
Nem lehet, mindenki egyedileg kell hogy intézze. Amikor nyilvánvalóan megsemmisül a szállítmány (törököknél kigyulladt a gép) akkor ha ismert a szállítmány tartalma ők rendezik, de ez nem olyan eset.
De amíg nem jár le a szállítási védelmi idő ami úgy 65-68 napnál tart ezeknél hivatalosan nem lehetne dispute, csak akkor ha kezedben a szállító igazolása hogy elveszett. A játékszabályok nem változtak.
Az hogy nem kapod meg 15 napon belül és kapsz 1 USD-s kupont csak egy ténylegesen nem létező valami, ez az érvényes:[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest