Diablo 3 topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DjDanee87
addikt
Pedig a Marauder dungeon a könnyebek egyike. Ha van rendes geared (quiver amitől 5 sentryd van lent pl) akkor az eliteknek nem kellene addig élniük, hogy teleportáljanak. A lefelé mozgás közben nem szabad sietni. Ha kiismerted már a terepet akkor ilyen helyekre mindig le kell dobni egy polar station sentryt a lassítás miatt. Szerencsére nem olyan hatalmas a terület, hogy probléma legyen az időben kitakarítás, mint ahogy Roland set esetén.
A kukacok meg ha jól tudom már fixen ugyanott vannak minden run esetên. De ha kikapcsolod a zenét lehet is hallani a földtúrás hangját mikor feltörnek.
Ha ez 20 try volt javasolnám inkább a sprintelős conquesteket, ha egyáltalán célod a journey, a set dungeonok ennél csak nehezebbek lesznek.