Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32211) voyi


voyi
aktív tag

Sziasztok!

Egy nagyon bosszantó és számomra teljesen új problémával állok szemben.

Paypalra próbáltam tegnap belépni, ám riasztott,,hogy gyanús tevékenységet észleltek egy számomra ismeretlen helyen,100 mérfölddel arrébról.

Ezért kérte,hogy töltsek fel ID-t,hogy igazoljam én vagyok én, majd válasszam ki az adott tevékenységeket amik rám vonatkoznak illetve változtassak jelszót is,ami ilyen esetben természetesen ALAP.

Fel is töltöttem a személyigazolványom fotóját,aztán nem engedett sajnos továbblépni a paypal tevékenységekhez, azt írta, ellenőrzés alatt van a dokumentum amit feltöltöttem. Még mielőtt valaki kérdezné, igen, www.paypal.com weboldalt használtam nem mást.

Aztán újra belépve ez az üzenet fogad:

Azaz nem tudok hozzáférni az accountomhoz ahogy ez tisztán látható a képen.

Jött is e-mail aztán rögtön,service@paypal.com-tól,hogy:

Tárgy: Unusual activity in your PayPal account

Dear (azénnevem),
We need your help resolving an issue with your PayPal account. Until you help us resolve this issue, we've temporarily limited what you can do with your account.
What's going on?
We noticed some unusual activity on your PayPal account on 02/01/2018 at 20:36 GMT near Rugby UK and we're concerned about it.
What to do next
Please log in to your PayPal account and complete the steps to confirm your identity and your recent account activity. (ezt a recent activityt NEM tudtam confirmelni,mert nemis ajánlotta fel) To help protect your account, your account will remain limited until you complete the necessary steps.
The security of your PayPal account is a top priority for us and we want to work together to help protect it.
If you need help or have any questions, call us for free on 0800 358 7911. We're open from 8am to 9pm Monday to Friday, from 8am to 9pm on Saturday and from 9am to 9pm on Sunday.
Yours sincerely,
PayPal

PayPal PPC000263:1.8:345215f78658e

Illetve jött egy másik e-mail is szintén service@paypal.com-tól,hogy megváltoztattam a jelszómat sikeresen.

Majd ezután jött mégegy e-mail, immáron service@paypal.co.uk-től , immáron egy másik kóddal:

Tárgy: Request for additional information PP-006-503-034-567 RXI000

Dear (aznénnevem),

Unfortunately, your account's limitation cannot be lifted at this time. Our records indicate you've shared your password with another person, or you've used an anonymizing proxy to access your PayPal account, both are violations of our User Agreement.

Anonymizing Proxy is a tool that stands between your browser and the internet, redirecting all requests for web pages to the proxy servers and making you anonymous to the websites you're visiting. It's a way of providing a fake IP address to any websites you're using.

To resolve this, you'll need to change your password and security questions. Once you've done this, please email us by clicking 'Contact' at the bottom of any PayPal webpage and we can further review your account.

To change your password and security questions:

1. Go to www.paypal.co.uk and log in to your account.
2. Click the 'Settings' icon at the top of the page.
3. On the following page, click 'Security'.
4. Beside 'Password' or 'Security' click 'Edit'.
5. Enter your new password or security questions and answers, and click 'Save'.

Thank you for your cooperation.

Yours sincerely,

Dean
PayPal Account Review Department

Please don't reply to this email. This mailbox isn't monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.

Copyright © 1999-2018 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

Miután próbáltam követni az 5 pontos instrukciót ahogy kérte immáron VPN nélkül(valóban használtam proxyt előtte,konkrétan 1 évig kb soha nem volt problémám vele), már a loginnál nem jutottam tovább, továbbra is review alatt áll :

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kérdéseim:

1: Valaki aki benne van a témában, feltudna világosítani, hogy a fenti anomália (masszív ellentmondás) esetében most mi a frászkarika van?

2: Jelen paypal accountom státuszában tudok-e fogadni refundot ebayről az eladótól?

2.1 Ha tudok fogadni refundot az ebayről az eladótól, akkor azt megkapom-e a bankszámlámra?

2.2 Ha nem tudok fogadni refundot az ebayről az eladótól amíg elbírálás alatt áll a paypal accountom ,és kifutok a 30 napos moneybackguarantee időből, akkor ilyenkor van esélyem,hogy később megkapom ha paypal jóváhagyja az accountom? Lehetséges ,hogy időtlen időkig review alatt lesz a paypal accountom és soha nem látom viszont a refundom?

3: Ha valaki már megtapasztalta ezt amit én, és esetleg neagyjisten van valami módszer rá,hogy visszaállítsam a paypal accountomat hogy újra a régi legyen és használhassam is, légyszi árulja el hogy járt sikerrel.

4: Ilyen esetben ha paypal ügyfélszolgálatával beszélek, mennyire segítőkészek?

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket, és azt is,hogy eljutottatok a végére a kisregényem olvasásának. :R

[ Szerkesztve ]

Aláírás

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.