Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28101) Sas madár válasza V/ (#28097) üzenetére


Sas madár
őstag

Szia!
Olvasom itt a bankkártya történeteket.
Rákerestem de egy több éves hozzászólást találtam a kérdésemhez.
kh bank visa kártyánál elindítottam a paypal oldalán a confirmálást sajnos a netbankban csak a zárolt összeget látom,de semmi többet .
Számla történetben nem jelenik még meg ,kártyatörténetet pedig nem találok vagy ami hasonló lenne ott is csak a könyvelt tételek látszódnak.
Így nem látom a beírandó kódot amíg le nem könyveli. (ha esetleg ismered ezt a felhasználói felületet köszi a segítséget)?

Kérdésem ha csak könyvelés után tudom beírni a kódot / akkor már elutalta a bank / olyankor is vissza utalja a paypal a bankkártyámra?
Ha igen mikor?

Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.

(#28102) nzozz


nzozz
aktív tag

Sziasztok!
Mi a teendő akkor, ha egy bankkártyát nem lehet összekapcsolni a PayPal fiókkal? Volt egy előző PP account, ahol ez a kártya volt használva, de az a fiók teljesen meg lett szüntetve - nem tudom miért, egy barátomé, nem az enyém - most viszont az új PP fiók nem engedi azt a kártyát használni.

Köszönöm

(#28103) Zozzant


Zozzant
addikt

Hát én azt mondom VESSZEN a paypal... a rohadás egye ki a májukat, anno a mastercard lemondva mert maestro fasza rá, hát nesze.... nézem nem tudok fizetni, sokadszori próbára sem. Újra akarom regisztálni a kártyát, nem fogadja el... elhiszem hogy van akinek ez már uncsi, az ne olvasson el. :F

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#28104) gingerbalm


gingerbalm
aktív tag

Technikai kérdés. Az OTP-nél a Mastercardok közül a Standard az, amire célszerű a Maestrót cserélni?

(#28105) qqzs válasza V/ (#28100) üzenetére


qqzs
őstag

csak vagy nem erted vagy nem birom erthetoen leirni. Nem akku problema hanem alaplap tervezesi problema amit elismert a gyar is, igy hiaba garancialis a kamenyit kuldenek ilyen problemas lesz . plusz azota is aruljak ezeket es azota is szivnak vele a vevok ahogy a forumaban is olvashato

A disputerol van valami osszefoglalo hoyg mier figyeljunk mit kernek stb?

[ Szerkesztve ]

Eladó: GTS450

(#28106) ekrisztian válasza nzozz (#28102) üzenetére


ekrisztian
senior tag

Biztos Maestro :) az is.

(#28107) V/ válasza gingerbalm (#28104) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, a 1101 Ft virtuális Mastercard tegnap 16:30-kor írtam itt. lehet, hogy a te számlacsomagodhoz ingyen van.

[ Szerkesztve ]

(#28108) nzozz válasza ekrisztian (#28106) üzenetére


nzozz
aktív tag

Az.Várható valamikorra megoldás Maestro ügyben? :D Mondjuk a sajátom is Maestro, de azzal nem volt gond az elmúlt hetekben.

(#28109) V/ válasza nzozz (#28102) üzenetére


V/
Topikgazda

Mielőtt a PayPal fiókot lezárod, a hozzárendelt kártyát törölni kell. Ha nem történt meg, akkor azért nem engedi.
Ha törölte, aakkor pedig az Üzenőfalon a kártya hozzáadás témával kérhetsz segítséget a kártya hozzárendeléshez. De előtte próbáld ki a hagyományos My Profile-ban a kártya hozzáadást, Az Összefoglaló Gyors tippeknél lévő kártya hozzáadás gyors link odavisz. Ha itt sem sikerül, akkor az üzenő fal.

(#28110) V/ válasza qqzs (#28105) üzenetére


V/
Topikgazda

Fent Összefoglaló kinyitása és 9. pont.

(#28111) klaczi válasza nzozz (#28108) üzenetére


klaczi
aktív tag

Még ebben a hónapban is vásároltam vele. Mostanra megadta magát.
Egy kérdés!
A feleségemnak ugyanahhoz a számlához Mastercard kártyája van.
Elfogadja azt a Pay-Pal az én fiókomhoz. Nyilván más névre van kiállítva, de a lakcím értelemszerűleg stimmel.

(#28112) rostiron


rostiron
őstag

Sziasztok.

Egy ismerősömnek rendeltünk egy kerékpáros sisakot innen. Ő van beregisztrálva az oldalon az ő e-mail címével.
Amikor a fizetéshez értünk bejelöltük a paypal-t, feljött a paypal belépési ablaka az ő email címével. Mivel neki nincs, az én email -emel léptünk be a paypal-ra és fizettünk.
Lehet bármi probléma abból hogy az én paypalommal fizettünk, de minden más az ő adatai? ( Név , cím, email.)
A paypal-omba belépve ez a tranzakció pending állapotban volt, de pár perce néztem és már nem is látom, eltűnt.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#28113) V/ válasza Sas madár (#28101) üzenetére


V/
Topikgazda

Leírtam a kártya hozzáadás anyagban mindent, Összefoglaló 3. pont.
sajnos a netbankban csak a zárolt összeget látom,de semmi többet . Ez így jó, majd le lesz vonva és akkor látni fogod a könyvelt tételek közt.
Mivel biztos, hogy nem akarsz még 21000 Ft-nál többet a PayPal egyenlegedről a bankszámládra kiküldeni, nyugodtan megvárhatod amíg ténylegesen látni fogod a PayPal tranzakció és akkor írod be (14 napig).
Erre a megerősítésre az előbb említett pénzkiküldési és az éves pénzfogadási limitek törlése miatt van szükség. A vásárlásra miután beírtad a kártyaszámot -helyesen- és megkaptad az e-mailt a kártya hozzárendelésről azonnal használható.
Ha beírod a kódot a könyvelése után akkor 24 órán belül a PayPal egyenlegeden fog megjelenni.

(#28114) V/ válasza klaczi (#28111) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak ideiglenes, pár nap rendelheted hozzá, mert bármikor kérhetik, hogy igazold a tulajdonlást.

(#28115) gingerbalm válasza V/ (#28107) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Igen, ezt olvastam, de nekem Tempó van, a leírás szerint ahhoz nem tartozhat, nincs a felsorolt számlatípusok közt.

[ Szerkesztve ]

(#28116) V/ válasza rostiron (#28112) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyenkor nézd meg mit ír a bolt a PayPal fizetésre. Olyat szoktak előírni, hogy csak a PayPal-on megadott címre szállítással lehet vásárolni. Ilyenkor azt a címet előtte felveszed +címként a PP fiókba, megteszed erre az időre elsődlegesnek. A boltnál beírod ezt a címet és fizethetsz a te PayPal fiókoddal.
Ha nincs ilyen előírás akkor simán fizetsz.

(#28117) nzozz válasza V/ (#28109) üzenetére


nzozz
aktív tag

A kártya nem lett külön törölve. Tehát írni kell az ügyfélszolgálatnak és ők remélhetőleg meg tudják oldani?

(#28118) V/ válasza nzozz (#28117) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen.

(#28119) rostiron válasza V/ (#28116) üzenetére


rostiron
őstag

Nem az erősségem az angol :D :D , de nem találom mit ír paypal-ra. Csak azt nem tudom ilyenkor hová tűnik a pénz ? A kártyámról eltűnt, a paypal-on már nincs nyoma ????

Fizettem gond nélkül, a paypal-ról az email is megjött.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#28120) V/ válasza gingerbalm (#28115) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahhoz -Tempo- ezt írják: MasterCard Online (MCO) kártya jár

(#28121) V/ válasza rostiron (#28119) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal vásárlási történetben nincs benne?
A pénzed, ha sikertelen lenne a vásárlás nem tűnik el, csak kb. 24 órát zárolt állapotú lesz.

(#28122) rostiron válasza V/ (#28121) üzenetére


rostiron
őstag

Nincs benne, amíg benne volt addig azt írta hogy függőben.
Most abszolút eltűnt, DE ebben a pillanatban kaptam email a bolttól. Ezek szerint vissza fog kerülni a számlámra ???

Your order has been updated to the following status:

Refunded

To view your order click on the link below:
http://www.bikeshopwrexham.co.uk/index.php?route=account/order/info&order_id=807

The comments for your order are:

Hi we are sorry the item has sold out a refund has been issued via Paypal
Regards Team

Please reply to this email if you have any questions.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#28123) HollyBoni


HollyBoni
veterán

Írtam message center-ben egy üzenetet, aztán kaptam egy automatikus választ email-ben:

"This email is an automated response, designed to try and answer your questions as quickly as possible. If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. If you reply to this email your query will be prioritised and we will get back to you as soon as we can."

Bla bla bla...

Csak akkor fogok választ kapni egy emberi lénytől ha erre az automatikus email-re válaszolok?

[ Szerkesztve ]

(#28124) rostiron válasza V/ (#28121) üzenetére


rostiron
őstag

Mindent köszi, már vissza is került a számlámra. :R :R :R

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#28125) V/ válasza HollyBoni (#28123) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, így működik. Amit az üzenetben leírtál, azt bemásolod az e-mailbe. Csak a problémát és amit még megakarsz osztani.

(#28126) V/ válasza rostiron (#28124) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom arra nem számoltatok, hogy elfogy. Jó áron történő vétel lehetett, ha mindet eladták.

(#28127) gingerbalm válasza V/ (#28120) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Áhá, így már más. Köszi! Basszus, most nézem, ez a csomag meg tökre elavult, már nem is értékesítik. Mire nem jó egy Maestro-mizéria? :)

(#28128) rostiron válasza V/ (#28126) üzenetére


rostiron
őstag

Bizony, jó áron lett volna. :O

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#28129) HollyBoni válasza V/ (#28125) üzenetére


HollyBoni
veterán

A saját üzenetemet nem lehet valahol megnézni?

Írtam egy fél oldalt, de már tegnap. :DDD

(#28130) V/ válasza HollyBoni (#28129) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az Üzenő falon nem látod, akkor nem.

(#28131) V/ válasza gingerbalm (#28127) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nincs különösebb oka, hogy ezt használod, akkor számlacsomag váltással lehet, hogy jobban jársz.

(#28132) HollyBoni válasza V/ (#28130) üzenetére


HollyBoni
veterán

Ha válaszolok az automatikus email-re akkor meg kapok egy hibakódot:

550 Too many invalid recipients (ACCEPTED)

Csodás. :W :DDD

(#28133) Plero válasza V/ (#28131) üzenetére


Plero
tag

Én ezt az emailt kaptam:

Thanks for your email. To help you as quickly as possible, here is some information we feel will most likely suit your needs.

A. How do I add / remove a card or change my card details?
B. Where do I find the code to confirm my card?
C. How much will I be charged to confirm my card?
D. Why couldn't I complete my payment?
E. Can I have my card charged in a different currency?

This email is an automated response, designed to try and answer your questions as quickly as possible. If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. Your query will be prioritised and we will get back to you as soon as we can.

Yours Sincerely,
PayPal

A. How do I add / remove a card or change my card details?

You can use a Visa, MasterCard and American Express credit card to pay with PayPal.

Here’s how to add a card to your account:

Go to www.paypal.com and log in to your account.
Click Wallet at the top of the page.
Click Link a card.
Enter the required information and click Save.
Note:

Some merchants cannot accept American Express. Consider adding a backup card to your account.
You can link up to 8 credit cards or debit cards to your PayPal account.
The card you add must be in the same name as the PayPal account and issued in the country in which the account was opened.
Here’s how to change your card’s expiry date:

Go to www.paypal.com and log in to your account.
Click Wallet near the top of the page.
Click the card you want to change.
Click Edit.
If you have any cards on PayPal that you are no longer using you can remove these cards.

Here’s how to remove a debit or credit card:

Go to www.paypal.com and log in to your account.
Click Wallet at the top of the page.
Under ‘Debit and credit cards', click the card you'd like to remove.
Click Edit.
Click Remove Card.
You cannot remove a card if the card was used for a pending transaction.

B. Where do I find the code to confirm my card?

You will find your 4-digit code on your card statement 2-3 working days after linking your card on your PayPal account. Your 4-digit PayPal code will show on your card statement next to a small PayPal charge.
Your card statement is a document provided by your credit card company, which shows a summary of your card payments for a set period of time. Some credit card companies send this monthly by post while others provide an online version. If you do not have online access to your statement, you can wait for your card company to send it by mail.
Please be advised that if you requested the PayPal code more than once you must use the last code to verify your account. Every time you request a new code the old code is deactivated for security reasons.
If the code you are trying to enter to confirm your card is identified as an old code, this means that you are not using the newest one.
Your code will look like this on your statement: PayPal*1234 CODE or PP*1234 CODE
When you know your code you can confirm your card:

Go to the PayPal website and log in to your account.
Click Wallet at the top of the page.
Click the card that you're ready to confirm.
Enter the 4-digit PayPal and click Confirm.
Note:
The charge amount is refunded to your PayPal balance or your card, depending on your country, once the PayPal code is entered and your card is confirmed. This refund may take up to 24 hours to be reflected in your PayPal balance but will take longer if it is sent to your card.
Please do not call your credit card company to get your PayPal code before receiving your monthly statement in the mail. Please be aware that if you are using a prepaid card, you should ensure it offers the statement service. Otherwise you will need to contact your card issuer's Customer Service to retrieve the 4 digit PayPal code. You can get the code quickly if you have online access to your debit or credit card statement. Keep in mind that it takes a few business days for the charge to appear.
If you do not have online access to your card statement, please wait to receive your statement in the mail. Your 4-digit PayPal code is printed next to the word "PayPal" in the item description section of your statement.
Please note that for security reasons we cannot provide you with the PayPal code by email or by phone.

C. How much will I be charged to confirm my card?
When you begin the process of linking and confirming your debit or credit card, PayPal will charge a small amount to your card.
These charges will be refunded to you once the PayPal code is entered and your card is confirmed. This may take up to 24 hours to appear in your PayPal balance. If you cannot receive payments into your PayPal account, your charge will be refunded directly to your card within a few working days.
If you requested the PayPal code more than once, then you will find more than one charge on your card statement. The full amount of all the charges will be refunded once you have entered your PayPal code and confirmed your card.

D. Why couldn't I complete my payment?

We regret the difficulty you have experienced when attempting to make a payment with your card. Often when you receive an error message saying your payment could not be completed, it is because your card issuer has denied the payment.

The only information that we receive is that your card provider has declined the use of this card with PayPal.

Here are some common reasons why a card issuer would decline a payment:

There could be a limit on your credit card that has been exceeded.
It's possible that the card issuer could be temporarily unavailable to answer the authorisation request we sent.
Your credit card company could be blocking this transaction for security reasons as it doesn't fit your regular spending patterns.
I'd encourage you to contact your credit card issuer and speak to someone who deals with online transactions to find out why this payment was denied. The general customer service at your bank may not be able to provide specific information on why a transaction was denied. You will need to contact the department in charge of online payments to obtain this information.

You may be able to complete this payment after you have spoken to your card issuer and resolved the issue. Alternatively you can add another credit card to your PayPal account.

E. Can I have my card charged in a different currency?

When you add a credit or debit card to your PayPal account, it is automatically registered as denominated in your local currency. This is our standard procedure as your card issuer does not inform us what the actual currency is.

To update the currency we use to charge your credit card, please reply to this email with the following information:

The last two digits of the credit card affected.
The currency you want to use for your credit card.
Until we update the currency for your credit card, you should complete the following steps when you send a payment:

Click 'Other Conversion Options' on the 'Review Your Payment' page.
Choose 'Bill me in the currency listed on the seller's invoice.' Select this option to ensure that your credit card is charged in the currency you want.
When you choose this option, you won't know which foreign exchange rate has been applied to the transaction until you receive your card statement. Your card issuer will determine the foreign exchange rate to apply to the transaction. You will not be informed of the foreign exchange rate or any additional foreign exchange fees until you receive your card statement as this information is only known by your card issuer.

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#28134) gingerbalm válasza V/ (#28131) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Egyre inkább úgy tűnik. Nagyon köszi a segítséget! :) :R

(#28135) V/ válasza Plero (#28133) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, leírtam hogy jön az automata levél és erre ua-t leírva kell válaszolni, akkor fog az emberi ügyfélszolgáthoz kerülni a dolog. Ha ilyen nincs az üzenetben, akkor nem lehet írni: simply reply to this email with as many details about your situation as possible Így működik az ügyfélszolgálati rendszer.
Hozzáteszem valószínűleg ők nem tudják orvosolni az időzítési problémát mert az a Mastercard cégen és az adott bankon is múlik. De talán hamarabb lesz valami megoldás.

(#28136) V/ válasza HollyBoni (#28132) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a levélszolgáltatód hibaüzenete, innen nem tudok megoldást javasolni. Bőven elég lenne azt a néhány mondatot be írni, amit a segítő anyagban van.

(#28137) HollyBoni válasza V/ (#28136) üzenetére


HollyBoni
veterán

Azért írtam off-ba, gondoltam hogy nem tudsz segíteni. :)

Szerintem valami szimplán lejárt, mivel 23 órája írtam a message centerben. Most leírtam ugyanazt az üzenetet a message centerben, elküldtem, aztán az újonnan jött automatikus email-re válaszoltam, és úgy tűnik most elment az email.

(#28138) Plero válasza V/ (#28135) üzenetére


Plero
tag

kiegészítve elküldve. :) Köszönöm.

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#28139) spileraaa


spileraaa
senior tag

paypalon lehet két account mind2 akarok Visa kártyát rakni de egyiket rendes nevel a másikat viszont névtelenül

ilyet lehet?

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#28140) V/ válasza spileraaa (#28139) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló idézet:
1 személyes fiókot és egy üzleti fiókot hozhat létre egy személy. Üzleti fiók esetén szükségesek a céges adatok megadása, adószám és Uniós adószám is kell a bankszámla mellett.
Az adatok a valóságnak megfelelően legyenek megadva, mert ezt saját maguk is ellenőrizhetik a jogviszony fennállása alatt, illetve törvényi szabályozás is kötelezi őket erre.

(#28141) gingerbalm válasza V/ (#28135) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Az automata levélre küldött válaszom azzal jött vissza, hogy a cím nem található. Szimplán a reply-ra nyomtam, és

"A távoli szerver válasza:

550 Too many invalid recipients (ACCEPTED)"

(#28142) spileraaa válasza V/ (#28140) üzenetére


spileraaa
senior tag

és ha mégis regisztrálok kétszer és egyikre küldök pénzt és átküldöm a másikra mind2 acountom elúszhat?

vagy nem is engedi hogy küldjek rá?

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#28143) V/ válasza gingerbalm (#28141) üzenetére


V/
Topikgazda

Lépj másik böngészővel az e-mail fiókodba. Ugyan ilyen üzenetekre a választ simán el lehet küldeni. Még mindig smtp probléma, hiába a fogadót írja. Mi lenne a szolgáltató egyébként?

(#28144) V/ válasza spileraaa (#28142) üzenetére


V/
Topikgazda

Leírtam a szerződési feltételeket. Nekem ez a hivatalos álláspontom.

(#28145) gingerbalm válasza V/ (#28143) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

mozillázok, és vodafone a netszolga, a fiókom meg gmail

(#28146) spileraaa válasza V/ (#28144) üzenetére


spileraaa
senior tag

akkor leírom mi a gondom pontosabban
mert az van hogy 2010 ben regisztráltam és azon maradt pár euró (24)

de valamiért megfeledkeztem róla és így 2013 ban újra regisztráltam amit mai napig is használok
de a heten véletlenül rossz email írtam így a régire sikerült új jelszót kérjek és miután beleptem akkor láttam hogy azon meg pénz is maradt
azt ha most átküldöm az újra mi törtnéik? nem szeretnem ha mind2 emiatt lenullazodna

[ Szerkesztve ]

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#28147) HollyBoni válasza gingerbalm (#28141) üzenetére


HollyBoni
veterán

(#28148) V/ válasza spileraaa (#28146) üzenetére


V/
Topikgazda

Az átmegy az újra, nagy valószínűséggel probléma nélkül

(#28149) Throme


Throme
veterán

rajtam kifog ez a pp

beállítottam az sms security key-t.
Aktiváltam a telefonszámom (jött az sms és a validációs számot bemásoltam a pp oldalra).
Majd ki akartam próbálni.
Login során email, majd password megadása után felugrik az összefoglalóban is látható oldal, a "Receive a text message" és a szövegboxban a xxxxxxxx és a három jegyű szám.

A kérdésem az, hogy az x-ek utáni 3 jegyű szám a megadott telefonszám uccsó 3 száma?
Mert ha igen akkor nagy gondban vagyok!
Más számot nem lehet kiválasztani.
Nem merek klikkelni a "send message the text message" gombra.

köszönöm!

(#28150) aytukabozs válasza Throme (#28149) üzenetére


aytukabozs
addikt

..hát pedig az az.
más szám van ott mint amit megadtál mikor regisztráltál? :Y

Amúgy 5 percig él. aztán úgyis használhatatlan.

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.