Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28601) rukka


rukka
csendes tag

Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan tudok PP számlán lévő USDből legolcsóbban
-bármilyen magyarországi bankszámlán lévő dollárt
-bármilyen magyarországi bankszámlán lévő forintot
-készpénzt csinálni
?

Van valami összeghatár amit érdemes elérni mielőtt elkezdi az ember? Azt mondták valahol, hogy magyarországi bankszámlára a PP semmiképp nem utal USDt, ez hogy van most?

(#28602) V/ válasza tahepa (#28600) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha lenne, akkor írva lenne a refundos GYIK kérdésnél.

(#28603) V/ válasza rukka (#28601) üzenetére


V/
Topikgazda

Most komolyan, amott már válaszoltam.
PP számlán lévő USD-ből legolcsóbban -> saját magyarországi bankszámládra forintként ingyen küldhetsz ki
Magyar PP fiókról mindig forintként kerül ki bármely deviza.
$-ként viszont le vásárolhatod.
Ha nem adtál hozzá bankkártyát akkor havi 21000 Ft a maximum.

[ Szerkesztve ]

(#28604) tahepa válasza V/ (#28602) üzenetére


tahepa
senior tag

Elnézést , hogy meg mertem kérdezni.
Tehát ami nincs a gyíkban az nem létezik és nem is lehet kérdezni róla :(((

(#28605) V/ válasza tahepa (#28604) üzenetére


V/
Topikgazda

De lehet kérdezni és nem kell megsértődni, de azért nincs benne az Összefoglalóban, mert nincs ilyen lehetőség.
Ez szerintem adja a választ:
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.

[ Szerkesztve ]

(#28606) verti1 válasza V/ (#28599) üzenetére


verti1
tag

Köszöntem! :)

(#28607) verti1 válasza V/ (#28599) üzenetére


verti1
tag

A tegnapi dologgal kapcsolatban szeretnék még kérdezni ha lehet. Írtam a webshopnak, hogy nem értem mi a gon. Ugy ők zárolták a pénzt a múlt héten, ami pendingelt a PayPal számlámom. Azt írták, hogy nem sikerült könyvelniük az összeget és törölték. Erre eltűnt a PayPal számlámról ez a pendinges összeg. Viszont nem látom most sehol a bankkártyámról ugye levonták a múlt héten. Most akkor erre keresztet vethetek vagy vissza utalják?

köszi

(#28608) V/ válasza verti1 (#28607) üzenetére


V/
Topikgazda

Törölték és a pénz visszakerül arra a bankszámlára, amihez a kártya tartozik, ugyanaz, mintha refundot kapnál.
Mivel ez tegnap történt, onnan számold a 1-3 banki munkanapot.

[ Szerkesztve ]

(#28609) verti1 válasza V/ (#28608) üzenetére


verti1
tag

Ebben reménykedek, csak érdekes, hogy nincs róla semmi infó, email, akármi...nyom nélkül. Köszi ismént a gyors segítséget! :)

(#28610) V/ válasza verti1 (#28609) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az adott vásárlási sorra rákattintasz ott a cancel és belül az hogy a pénz vissza a kártyára. Ennél bővebben nem fog értesíteni senki.
Ebben a hsz-ben az első kép.

[ Szerkesztve ]

(#28611) verti1 válasza V/ (#28610) üzenetére


verti1
tag

Az a gondom, hogy ilyen nincs, semmi nyoma a PayPal-on, hogy volt ilyen tranzakció, csakaz email amit küldtek a múlt héten.

(#28612) V/ válasza verti1 (#28611) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írtad hogy az PayPal-n függőben volt a fizetés, akkor volt a PayPal számlatörténetben bejegyzés róla?

(#28613) verti1 válasza V/ (#28612) üzenetére


verti1
tag

Igen, a PayPal-omon függőben volt reggelig amíg a német webshop nem törölte. Most semmit nem látok róla.

(#28614) V/ válasza verti1 (#28613) üzenetére


V/
Topikgazda

Középen a vásárlási történet és az adott napnál amikor fizettél nincs bejegyzés? Onnan tünt el? Nem szokott eltűnni.
Fizetni meg úgy fizettél, hogy beléptél a PayPal fiókra és azon keresztül, nem pedig a kártya adatok beírásával?
A pénzt akkor is visszakapod.

[ Szerkesztve ]

(#28615) verti1 válasza V/ (#28614) üzenetére


verti1
tag

Webshop feldobta, hogy fizetés. PayPal oldal bejött, ott beléptem és fizetés. Utána jött email, hogy a webshop authorized blabla euro, tételes számla. Megjelent a PayPalon a többi tranzakció felett új bejegyzésként, hogy ez pendingel. Erre írt a webshop, hogy nem tudják lekönyvelni és törölték ezt a dolgot. Erre belépek a PayPal-ba és eltűnt szőröstül, bőröstül. Hiába megyek be a részletekbe nincsen canceled tranzakció, ez teljesen eltűnt.

(#28616) V/ válasza verti1 (#28615) üzenetére


V/
Topikgazda

Világos, de nem találkoztam még ilyennel. A banki számlatörténetben azért benne a levonás?

(#28617) verti1 válasza V/ (#28616) üzenetére


verti1
tag

Beszéltem most a bankkal. Az látszik, hogy levonták múlt héten és ma reggel megpróbálták visszautalni. Remélem, hogy akkor tényleg csak annyi a baj, hogy a PayPal-nál a labda és ülnek a pénzen. Ettől függetlenül valamit látnom kellene a PayPal-on, hogy canceled vagy valami.

(#28618) V/ válasza verti1 (#28617) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyébként a PayPal-tól kaptál e-mailt Receipt for your PayPal payment...... témával erre a vásárlásra? Mert azok kerülnek be a vásárlási történetbe.
Nem megpróbálták, már megy vissza a számládra. :)

[ Szerkesztve ]

(#28619) Dav81


Dav81
újonc

Sziasztok!
Paypal számlámra egy más névre szóló bankszámláról (netbank utalással) akartam utaltatni, ráadásul külföldi számláról Paypal-os unicredites IBAN-os számlaszámra, természetesen a megjegyzésbe helyesen beírva a kódom. A paypal és itt is megírtátok, hogy téves tranzakció miatt visszakapja a pénzt az utaló, kb 15-30 nap is eltelhet míg visszaérkezik a számlájára, de most már 23 nap is eltelt az utalás óta, de sehol semmi és kezdek kicsit aggódni. Hol lehet a probléma?
A paypalon azt írták forduljunk a küldő bankjához, de azt sem tudom mit kellene mondani nekik.

(#28620) V/ válasza Dav81 (#28619) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt hogy volt egy téves utalás és a PayPal már visszafordította, de nem látja a bejött tételek közt. De nem árt egy számlatörténet böngészés előtte.

[ Szerkesztve ]

(#28621) cof válasza Dav81 (#28619) üzenetére


cof
veterán

Én is jártam így tavaly, bár az esetem magyar viszonylat, ismerős netbankján keresztül utaltunk az én paypal számlámra, top up azonosítók alapján. A pénz nem jelent meg 1 hét után sem a paypal egyenlegemen ekkor írtam ide és írta V/, hogy a névnek egyeznie kell majd visszamegy a küldőhöz a pénz. Mivel nem nagy összegről volt szó (3k) nem is foglalkoztam vele de még 2 hónap elteltével sem történt meg részükről a visszautalás. Ekkor vettem fel velük a kapcsolatot a resolution centeren keresztül, kb. 5 automata email után végre egy élő emberrel sikerült beszélnem, ekkor kaptam egy linket és feltöltöttem a screenshotot a netbank utalásról, tranzakcióazonosító, címsor, tehát minden látszott semmit nem satíroztam ki. Másnap jóváírták a pénzt a paypal egyenlegemen.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#28622) Aadamcarter


Aadamcarter
újonc

Sziasztok. Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy rendeltem egy külföldi oldalról, paypalon keresztül fizettem. Egy termék nem volt elérhető, így visszautaltattam a pénzt a paypalra. Ezt látom is az alkalmazáson belül.

Viszont a manage balance alatt 0huf elérhető

A kérdés: ez az összeg meg fog jelenni az elérhető összeg alatt?
Hogyan tudom én ezt az összeget visszautalni a bankszámlámra?

(#28623) cof válasza Aadamcarter (#28622) üzenetére


cof
veterán

"Hogyan tudom én ezt az összeget visszautalni a bankszámlámra?"

Ebből arra következtetek, hogy bankkártyával fizettél, tehát oda is fog visszaérkezni a pénz 2-3 munkanap.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#28624) V/ válasza Aadamcarter (#28622) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglaló GYIK 3. pontja érvényes erre, mert ahogy látod a képen Refund-ról van szó

(#28625) Aadamcarter


Aadamcarter
újonc

Akkor nem "bent ragad" a paypalon, hanem paypalon keresztül utalódik. Igen, bankszámlával fizettem, csak ugye pp-on keresztül, ami egyből vonja az én számlámról, és utalja a másik félnek.

(#28626) Dav81 válasza V/ (#28620) üzenetére


Dav81
újonc

Köszönöm, remélem megoldódik.

(#28627) V/ válasza Aadamcarter (#28625) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha magyar a fiókod annál nincs bankszámlás fizetés, vagy bankkártya -virtuális vagy igazi- vagy PayPal egyenleg.

[ Szerkesztve ]

(#28628) verti1 válasza V/ (#28618) üzenetére


verti1
tag

Még mindig én...:) Írtam a PayPal messages centeren keresztül, de nem válaszolnak, pedig azt írják, hogy 24 órán belül válaszolnak. Hogy lehet még velük kontaktálni?

(#28630) Bowser válasza aytukabozs (#28629) üzenetére


Bowser
aktív tag

Sziasztok!
Sajnos nincs bankkártyám.
Az lenne a kérdésem, hogy valahogy megoldható, hogy PaySafeCard-ot vásárolok mondjuk 10.000 Ft-ost és azt valamilyen formában átküldeni PayPal-ra?
Vagy ha ez nem kivitelezhető de bármilyen más formában megoldható bankkártya nélkül a PayPal feltöltése?
Köszi a választ.

Nincs szabad időm. Illetve ha van, az sem szabad.

(#28631) cof válasza Bowser (#28630) üzenetére


cof
veterán

Paysafecard és a Paypal két külön téma. Ismerősöd, család, barát... feltölti a paypal egyenlegét és azt már át tudja küldeni neked a te accountodra. Váltani is szoktak, bitcoinért, payzaról paypalra fórumokon de ez már más téma.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#28632) V/ válasza Bowser (#28630) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van bankkártyád, akkor nem kell a PayPal-t feltölteni, hozzáadod és fizetsz vele.
Az egyenlegedet feltöltheted utalással a saját bankszámládról.
Vagy bemész egy Unicredit fiókba és a Top Up menüpontnál megadott adatokkal pénztári befizetést, utalást csinálsz.
Vagy az van amit CoF írt.

[ Szerkesztve ]

(#28633) cof válasza V/ (#28632) üzenetére


cof
veterán

"Vagy bemész egy Unicredit fiókba és a Top Up menüpontnál megadott adatokkal pénztári befizetést, utalást csinálsz"

A legegyszerűbb lehetőséget ki is felejtettem. :)

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#28634) t420s


t420s
aktív tag

Nem indítható claim paypal-os fizetés ügyében mert a fizetés pending? Na de akkor miért vonták le a pénzt és tűnt el számlámról?

Valaki homályosítson fel !!!
Egy online játékban veszek valamit. A játékon belül kosárba teszem a tétel majd pay with paypal. Paypal bejelentkezés tétel oké levonódik.
Ezek után a megvett tételnek azonnal (1 percen belül) meg kell jelennie a játékban. Nyoma sincs órák múlva se. A paypalban a fizetés pending státuszú.
Írok a játék fejlesztőinek válaszuk hozzájuk semmiféle fizetés nem jött be. Naná mert a fizetés pending, hiáb adok transaction id-t őhozzájuk ez még nem ért oda. Ők tiszták.
Paypal-ba bejelentkezés resolution center és claim indítása. Ill csak INDÍTANÁM!!!
Mert hibaüzenet:
This transaction cannot be disputed at this time. This is usually because the transaction has not yet been completed. If this is a completed transaction, please double check that the Transaction ID you selected refers to a payment that you sent.

Szóval not compeleted?? Na de a pénz meg levonódott már el is tűnt a bankszámlámról. Valós igazi pénz…

Na most akkor mi van? A játékfejlesztő tiszta ő még semmit se kapott nála hiába reklamálok.
A paypal meg PENDING miközben a pénz már rég eltűnt? És még reklamálni se lehet hiszen pending? Majd ha completed lesz? Na de mi a retekért nem completed órák után se???

(#28635) aytukabozs válasza t420s (#28634) üzenetére


aytukabozs
addikt

A bankodnál van a pénz, csak zárolva.
Nézz rá a bankszámla kivonatodra.
Nincs a könyvelt tételek közt, és valszinüleg hétfőn -ha csak akkor át nem megy a játékfejlesztőnek- visszakerül a rendes banki egyenlegedre.
ezzel tényleg nem tud a PP mit kezdeni.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#28636) V/ válasza t420s (#28634) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel fizetsz? Kártyával vagy a PayPal egyenlegről?
Ha kártya, akkor a fizetés után az rögtön zárolja a bankod, addig amíg a kereskedőnek el nem utalják, a zárolt tételek közt látható az összeg a netbankban eddig.
Ha végig viszel egy kártyás fizetést, az sosem vonható vissza, az a pénz "eltűnik" a számláról rögtön. Ha meghiúsul, akkor is minimum 24 óra fordulója van, mert a kártyatársaság rendszere így működik, ami kapcsolódik a PayPal rendszeréhez és a bankod rendszeréhez is.
Az is lényeges hogy milyen a kártya, a Maestro kártyával a hitelesítési hibája miatt nem mindig lehet fizetni, nem megy végig a fizetés
Az hogy függőben a PP-n az azért is lehet, hogy az akinek fizettél nem fogadja be. Kibontva ezt a vásárlást lehet látni.
Attól is függ, hogy egyáltalán fizethetsz-e, meg kell nézni, hogy a PayPal-os fizetésnek milyen feltételei vannak az adott helyen. Csak kártyáról lehet vagy működik egyenlegről, esetleg fordítva.
Ők tiszták. Vagy nem. Mert előfordul, hogy az adott fizetést nekik el kell fogadniuk a PayPal-tól, tőled.
A PP fiókod, címed megerősítve és nincs korlátozás alatt.
Ilyenkor egyébként az esetek 90%-ban a kereskedőnél van hiba. Ha az előző mondat oké.
Azt is hozzáteszem, hogy erre nincs PayPal védelem, így fizethetsz -ha van rá lehetőség- direkt kártyával is.

[ Szerkesztve ]

(#28637) gorje


gorje
senior tag

Sziasztok!

Ebay-es eladás után megérkezett függő vételár ami dollárban lett kifizetve. A paypal-omban a font van elsődlegesnek megadva, a kezdő oldalon fontban van az összeg (mivel még kezdő eladó vagyok - ON HOLD).
Balance details
USD pending: a paypal jutalék átal csökkentett összeg
Total in GBP: Itt a lényeg, ha jól számolom a váltás miatt "jópár" forinttal kevesebb a dollárosított értékhez képest
Available total in GBP:0

Mit tegyek, hogy ne bukjak ezzel az "átváltással"? Ha most beállítom elsődlegesnek az USD-t akkor el tudom kerülni ezt a váltást és nem leszek "veszteséges"? Remélem, mivel még függő a dolog így megoldható...

Remélem érthető a dolog, rohanásba vagyok.

(#28638) Pancsermeste


Pancsermeste
őstag

Sziasztok!
Kaptam a PayPal accomra az eladótól visszatérítést.
Ez meg is jelent PayPal Summary-ban, mint Pending tranzakció. Itt rányomtam az Acceptre, aminek ez lett az eredménye: "Your payment was accepted. You'll see it in your Completed transactions soon."
Az a gond, hogy már egy hete Pending státuszban van, pedig már többször rányomtam az Accept-re.
Mit csinálok rosszul?

-= Pancsermeste® =-

(#28639) V/ válasza gorje (#28637) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon érthetetlen amit írsz. Az egyenlegen valójában teljesen mindegy melyiken van a pénz, azt állítod át aktuálisra amelyiket akarod, a pénz nem megy át, ha a pénzt ki akarod menteni az forintban jön le mindegyikről, akár a $, akár a font egyenlegen van.
Font és $ konverzió nem kell.

[ Szerkesztve ]

(#28640) V/ válasza Pancsermeste (#28638) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel fizettél eredetileg? Refund volt vagy küldtek pénzt?

(#28641) Pancsermeste válasza V/ (#28640) üzenetére


Pancsermeste
őstag

OTP-s virtuális bankkártyával fizettem AliExpress-en. Ez a kártya van a PayPal-on is regisztrálva.
Termék kisebb hibája miatt ajánlottak kártérítést a PayPal accomra. (ami úgy tűnik, meg is érkezett, de nem értem, miért nem teljesül, ha rányomok az elfogadásra?)

-= Pancsermeste® =-

(#28642) gorje válasza V/ (#28639) üzenetére


gorje
senior tag

Értem. Amit nem értek, hogy a fentebb írt USD pending és Total in GBP értékek közt miért van több ezer forintos különbség (a dollárt és a fontot átváltva. cib devizaváltóval számolva)? Én arra gondoltam, hogy mivel dollárban kaptam meg az összeget és elsődlegesnek a font van megadva, a paypal váltása miatt van a difi. Ha most elsődlegesnek beállítom dollárra akkor marad dollárban (és nincs veszteségem) ?

(#28644) gorje válasza gorje (#28642) üzenetére


gorje
senior tag

Hová tűnt a válaszod? A USD pending és Total in GBP értékeket az előbbi hozzászólásodban "árfolyamokkal" kiszámolva 6%-al több pénzt kapok ha dollárban számítom/váltom. Így már értem a difit de nem gondoltam volna, hogy ekkora.
Hol találom az aktuális paypal árfolyamokat?

[ Szerkesztve ]

(#28645) V/ válasza gorje (#28642) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tűnt e,l csak érhetőbbre formáztam.

Ha váltás akarsz nézni akkor a Paypal váltóját nézd, ne a bankod árfolyamával számolj, mert ahhoz semmi köze.
PayPal balance, Details, Manage currencies, jobb oldalt középen Select type of currency conversion-nél a Balance Conversion-al lehet az árfolyamokat megnézni és áttenni egyik egyenlegről a másikra. ( A Payment Conversion meg a fizetésnél a PayPal váltásos összeg)
Még egyszer leírom, az hogy mit állítasz elsődlegesnek, az nem jár pénzmozgással, neked kell átkonvertálni az egyenlegek közt.
De egyébként azért van eltérés mert a devizák forint értéke eltérő.
Példa:
Most 1 font 346.520 HUF, 1 GBP = 1.19154 USD., 1 USD = 282.839 HUF
100 font = 34652 Ft, 100 font = 119,15 $ = 33701 Ft.
Ha a font egyenlegről lesz kimentve a bankszámládra, 851 Ft-al többet kapsz érte. De ez naponta változik +/-
Most ha a $ egyenlegen van pénzed, azt ma nem célszerű áttenni a fontra, mert a keresztárfolyam nem fedezi a PP konverziós költségét, van amikor viszont lehet trükközni. Viszont ha elvásárolnád a pénzt és fontban van a vételár akkor jobb font egyenlegre áttenni és úgy fizetni, mert 1 font forintban levonva vásárlásra 374 HUF, szemben a egyenlegen 346,52 Ft-al.

A másikra:
Font az elsődleges, de van a $ egyenlegen egy kis pénz:

Forint lesz az elsődleges és maradt a $ egyenleg

[ Szerkesztve ]

(#28646) V/ válasza Pancsermeste (#28641) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha bankszámláról küldi, akkor időbe telik amíg a PayPal megkapja, azután lesz lekönyvelve ténylegesen. Ha a saját egyenlegéről vagy bankkártyáról küldi, csak akkor lesz azonnal az egyenlegeden.
Te elfogadtad -elég egyszer- és nem miattad nem ért még a pénz be.

[ Szerkesztve ]

(#28647) gorje válasza V/ (#28645) üzenetére


gorje
senior tag

Nagyon szépen köszönöm!!! Az aktuális árfolyamokat hol találom?

(#28648) V/ válasza gorje (#28647) üzenetére


V/
Topikgazda

PayPal balance,
Details,
Manage currencies,
jobb oldalt középen Select type of currency conversion-nél
Már 2* leírtam.
Meg az Összefoglaló 10. A PayPal deviza egyenlegek közti váltás

[ Szerkesztve ]

(#28649) Pancsermeste válasza V/ (#28646) üzenetére


Pancsermeste
őstag

Köszönöm szépen a választ! :R

A Pending státusz így egy hét után azért furi kicsit.
Viszont azt akkor se értem, hogy miután elfogadom, miért nem tűnik el az "accept" | "Decline" opció, ez így olyan, mintha nem is választottam volna az elfogadást. :U

Ám akkor még várok türelmesen.

-= Pancsermeste® =-

(#28650) V/ válasza Pancsermeste (#28649) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mindig kell ilyen sokat várni. De ha jól emlékszem valakinek volt már olyan gondja hogy vagy Chrome, vagy a Firefox nem küldte át az Accept rányomást, próbáld már meg a másik böngészőből. De lehet, hogy az anno csak egyedi hiba volt, nem biztos, hogy nálad is ez van, de egy próbát megér.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.