Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27951) nikos21 válasza V/ (#27949) üzenetére


nikos21
aktív tag

mindent megváltoztattam és az sms t is beálitottem de jött ma is
wtf?

(#27952) norbi2010


norbi2010
őstag

Ha Top Up-pal küldök pénzt a paypal fiókomba, az beleszámít a Receiving limit-embe?

(#27953) nikos21


nikos21
aktív tag

isemrösömék nézik a tranzakciót és azt mondják hogy a kártya zárols után is használják a paypalt
ez vajon meddig csinálható?

(#27954) V/ válasza nikos21 (#27951) üzenetére


V/
Topikgazda

Tehát ha te be akarsz lépni a PayPal-re csak a sms kód beírása után lehetséges?
És az ismerőseid mennyire ügyelnek az azonosítóidra és akkor hogy van az sms dolog?
Ha külsősök nem tudtak belépni, akkor milyen rendszeres előfizetéseid vannak? Mert csak azokat vonhatják le.
Azt az Összefoglaló, Gyakran Ismételt Kérdések PayPal-el kapcsolatosan 9.kérdésénél leírtak szerint tudod megnézni.

De a képen azt látjuk, hogy milyen Case-k lettek nyitva, ezek nem vásárlások.
Másrészt nem ezeket kellett volna indítani, félreértetted.
A leírásban ennél a résznél A következő oldalon a dispute típusa választható ki:
A nem engedélyezett tranzakcót kellett volna választani. Ezt: Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction.
Az utána lévő bejegyzések másra vonatkoznak.

[ Szerkesztve ]

(#27955) V/ válasza norbi2010 (#27952) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, az más.

[ Szerkesztve ]

(#27956) nikos21 válasza V/ (#27954) üzenetére


nikos21
aktív tag

csak sms kóddal lehet már csak belépni semmilyen rendszeres levonásom nincs 19.én utaltam 2000 ft ot hogy egy telefontokot vegyek és ez 20.án jelent meg a paypalon és azóta csak a minusz :F

(#27957) V/ válasza nikos21 (#27956) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem vásárlási sor, így nem igazán látom, hogy a védelem aktiválás után miként történt vásárlás, ha nincs rendszeres levonás, kártya letiltva, jelszó cserélve és a telefonod nálad, akkor az lehetetlen dolog.

[ Szerkesztve ]

(#27958) nikos21 válasza V/ (#27957) üzenetére


nikos21
aktív tag

[link] visszatérőnél nem tudtam irni.

(#27959) norbi2010 válasza V/ (#27955) üzenetére


norbi2010
őstag

Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

(#27960) V/ válasza nikos21 (#27958) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem történt több levonás, az a dátum a dispute-l történő foglakozás dátuma.

(#27961) thomasrc


thomasrc
tag

Sziasztok,

Érdekelne, hogy szerintetek mit tehetnék a következő helyzetben:

Vultr-re szeretnék feltölteni 50$-nyi összeget. Erre két lehetőség van, vagy direkten megadom nekik a kártyám adatait az admin felületen vagy paypallal fizetek. Az előbbi nem jó, mert nem támogatják a maestro kártyákat. A paypal viszont nem enged fizetni, mert azt írja ki hibának, hogy:

Error processing PayPal: Your payment method was denied.

Viszont bárhova máshova tudok fizetni paypallal, ki is próbáltam. A vultr szerint nem náluk van a hiba, kérdezzem meg a paypal supportot. A paypal support viszont nem válaszol (1 hete küldtem nekik az üzenetet el). Azóta megpróbáltam törölni a kártyát a paypal accountomból és újra hozzáadni, de semmi változás.

Igazából szerintem az a probléma, hogy a Vultr amerikai és gondolom le van tiltva, hogy olyan távolra fizessek (persze ez csak feltételezés).

Szerk.: Ja igen, a másik problémám. Miután újra hozzáadtam a kártyámat a profilomhoz, újra rámentem a kártya megerősítése linkre. Elküldte az SMS-t, de csak az első 3 karaktert láttam a megerősító kódból és gondoltam akkor próbáljuk végig a kombinációkat. A harmadik próba után már nem adott ki hibaüzenetet, gondoltam eltaláltam, viszont megint ott van a kártyánál az a link amivel meg tudom erősíteni. Most ilyenkor akkor meg van erősítve a kártya? És ha nincs, akkor mi lesz a 400Ft.-al, amit levont?

[ Szerkesztve ]

(#27962) V/ válasza thomasrc (#27961) üzenetére


V/
Topikgazda

PayPal-n is csak kártyát hozzárendelve lehet fizetni, Itt ezt írták válaszul, ha a Maestro van hozzárendelve és azt nem fogadják el sima kártyaként akkor hiába a PayPal.

A kártyát nem kellett volna "megerősíteni", az Összefoglalóban van leírás a kártya hozzáadásról.
És nem a bankod sms értesítője alapján kell beírni, mert ez még csak az összeg zárolása, nem fizetési igazolás és így nem látod a teljes kódot és az nem is él amíg legalább 24 óra el nem telik vagy ha hamarabb jóváírja a bank. Meg nem kell a vásárláshoz.

[ Szerkesztve ]

(#27963) thomasrc válasza V/ (#27962) üzenetére


thomasrc
tag

Lehet, hogy félreértek valamit, de paypal-on nekem van hozzárendelve kártya az accountomhoz, így akarok fizetni (illetve tudok is mindenhol, kivétel a vultr-en). A linkelt oldalon nem azt tanácsolják, hogy legyen elég pénz a kártyán? Mert nekem bőőőven van rajta 50$, amit simán le tudna vonni.

Nekem a vultr support írta, hogy a saját fizetőrendszerük nem támogatja a maestro-t és emiatt fizessek paypallal.

Én arról a megerősítő kódról beszélek, amit a bankomnál látok majd elvileg, miután rámentem a paypalon a "confirm credit card" linkre. Ugye levon ~400 Ft.-ot és a közleményben van egy olyan, hogy PP*1234. Erről kaptam is SMS-t, csak az utolsó számjegyet nem láttam, mert azt levágta. Egyébként igen, eddig nem volt megerősítve ilyen módon a kártyám, mégis tudtam fizetni ahogy írod is, csak gondoltam hátha most ez lehet a baja.

[ Szerkesztve ]

(#27964) V/ válasza thomasrc (#27963) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel a PayPal-n is a Maestro van megadva, amikor fizetnél vele a fizető rendszerük érzékeli -a számából- hogy Maestro és életbe lép az a szabály, hogy Maestro nem elfogadott. Ha Visa vagy Mastercard lenne akkor nem lenne gond.
De azt tudod, hogy ez havi rendszeres levonással terhel majd téged, legalábbis az oldalunkon sajnos nem található korrekt fizetési szabály hiányába erre következtetek a netes infókból.

Az sms-t nem egészen arról kaptad, az csak a bankod által biztosított dolog a kártyás vásárlásról történő értesítés, ha nem fizetsz elő ilyen banki szolgáltatásra, akkor nem is kapsz semmit, mindenképp várnod kell, hogy le legyen könyvelve. Mivel a 400 Ft akkor még nem kerül a PayPal-hoz, ezért nem tudsz mit kezdeni a töredékes kóddal.
Az igazi könyvelési adat a bankod számlatörténetében fog megjelenni amikor a vásárlás-levonás a kártyáról konkrétan, 24 óra múlva leghamarabb meg fog történni.

[ Szerkesztve ]

(#27965) thomasrc válasza thomasrc (#27963) üzenetére


thomasrc
tag

Na, hirtelen meg is lett a megoldás. Elolvastam az itteni összefoglalót és a konverziót átállítottam a 4. pont alapján. Rögtön le is vonta az 50$-t. :Y Bocs az elhamarkodott panaszáradatért, de nem gondoltam volna, hogy ilyen apróságtól megjavul. :F

Szerk.: Közben látom írtál te is választ. Értem már, hogy mi a félreértés oka és tényleg elnézést, rosszul fogalmaztam. Szóval a vultr-en úgy van, hogy van egy saját fizetőrendszerük és egy külön paypalos lehetőség is, amik függetlenek egymástól. Tehát csak annyi, hogy a saját rendszerükön keresztül nem lehet maestro-val fizetni, arra ott van az ettől független paypalos lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#27966) HGTimber


HGTimber
tag

Üdv!

Még november elején vásároltam ebay-en pár apróságot, de nem érkeztek meg "időben", ezért az ebay-en kértem visszatérítést. Pár nap után az eladó teljes egészében visszautalta paypal-on a vételárat. Kb. 1 hete a vásárolt áruk mégis megérkeztek és vissza szeretném fizetni az eladónak. Van-e lehetőség a paypal-on ilyen visszafizetésre vagy csak egyszerűen az eladó e-mailcímére küldjem a vételárat?

(#27967) V/ válasza HGTimber (#27966) üzenetére


V/
Topikgazda

Vedd fel kapcsolatot vele, mert lehet hogy neki jobb és neked is, ha küld egy pénzbekérőt a Paypal-n le tudja könyvelni és neked is lesz egy kis vásárlói védelmed.

(#27968) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Üdv!

Unfortunately, we can't process your payment. Here are your options:
Check out with another PayPal method, like the one we're showing now.
Select a different payment option.

Mi a fene lett vele? Nem tudok vásárolni. Megint az lehet hogy át kéne utalni a PP számlámra a zsét?
Tegnap még ment.
Látszólag minden jó, benéztem a PP oldalára is.

[ Szerkesztve ]

(#27969) V/ válasza Kolondrum (#27968) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol? Kártya hozzáadva? Ha nem, akkor elég a PP egyenlegen lévő pénz?

[ Szerkesztve ]

(#27970) Kolondrum válasza V/ (#27969) üzenetére


Kolondrum
félisten

Kimaradt, ebay. Elindul a vásárlás és ezzel leáll.

Minden ok mindenütt az a baj. PP egyenlegen soha nem volt tán pénz, néha kellett mert máshogy nem ment, de erre is olyan 1 éve volt utoljára példa, ráadásul amit rendelnék tudom kitől van, többször rendeltem már, igaz kb évente 1x, de tudom ki az eladó. Küldtem pénzt a számlámra meglátjuk. Remélem minden maradt a régiben mert egy 1000 éves utalást küldtem újra más összeggel.
Bosszantó, mert most valóban kéne. Bankkártyával meg nem akarok fizetni.

(#27971) V/ válasza Kolondrum (#27970) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezek szerint nem magyar regisztrációd van.
De nem értem. Írsz PP számláról, azt nevezik egyenlegnek -balance- és azzal fizethetsz, ha utalsz rá pénzt.
Vagy a bankszámlád, ami a PP fiókhoz hozzáadva a direkt fizetőeszköz, ha nem magyar a fiók.
Harmadik lehetőség a kártya a fizetésre. Ennyi opció van.
A bankszámlás fizetés hibái általában banki problémák.

[ Szerkesztve ]

(#27972) Kolondrum válasza V/ (#27971) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ha utalok a PP számlára először onnan tűnik el, majd ha fennmaradó van akkor a számlámról. Ez évek óta így megy. Valami felett átsiklottam?
Ez így jó? Mit erősítsek meg semmihez nem nyúltam évek óta. [link]
Volt olyan régen többször, hogy addig nem engedett fizetni még először nem a PP számlára utaltam el a pénzt. Azaz mondjuk 0Ft volt a PP akkor nem vásárolhattam, át kellett pénzt oda raknom amennyi kellett és azzal engedte, pár eladónál. De ez megszűnt vagy nem. Nem tudom mennyi idő mire a PP-re kerül a pénz. kb most kéne...
6 órán át van akció. :))

[ Szerkesztve ]

(#27973) V/ válasza Kolondrum (#27972) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt irtad hogy nincs kártya hozzáadva? Ez annak néz ki. Ezek szerint kártyával fizetnél a PP-n. A Maestro kártyáknak van egy apró problémája, néha nem lehet velük fizetni.
A következőre gondolok.
Van egy PP fiókod. Ahhoz hozzáadtál egy olyan kártyát amelynek a háttérszámlájára a netbankon keresztül te teszel pénzt. Ezért amikor fizetsz a kártya a fizetőeszközöd.
Viszont akkor nem kell utalnod a PP Unicreditnél vezetett bankszámlájára pénzt, amit ők az PP egyenlegedre, balance-re tennének, hogy azt használd akkor fizetőeszköznek.

[ Szerkesztve ]

(#27974) Kolondrum válasza V/ (#27973) üzenetére


Kolondrum
félisten

Igen a leírás alapján így kéne mennie, DE ennek ellenére volt, hogy nekem a PP számlára kellett pénz utalni mert hiba hegyekkel leállt a kifizetés. Nem átmeneti hiba volt hanem állandó. De ez olyan 1 éve nem volt már. Remélem most is csak valami banki hiba van és rendbe jön magától. Azért küldtem pénzt a PP-ra, csak mire ott megjelenik ohne akciózás.
Amúgy fatális leállás van semmit nem vehetek. a 20ft-os semmit sem, próbáltam több dolgot.

(#27975) V/ válasza Kolondrum (#27974) üzenetére


V/
Topikgazda

A Maestro kártyát kellene lecserélned Visa-ra vagy Mastercardra, amelyik elérhető a bankodban

(#27976) rostiron válasza V/ (#27948) üzenetére


rostiron
őstag

Szia.

Ma vásároltam a munkahelyi gépről, ott ok volt. Fizetés előtt kérte a paypal jelszót , jőt az sms szóval rendben ment. ( Következő vásárlásnál kiderül, hogy itthon is jó-e )

Más: Hogy lehet az hogy ez a reggeli vásárlás ( 24.-e ) a paypal-nál tegnapi azaz 23.-ai dátummal van? Az egészben az az érdekes hogyha mobilon nézem, ott viszont a mai dátummal látom.A képen lévő tranzakció, ha a mobilon nézem mai dátummal van ( 24.-e)

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#27977) Kolondrum válasza V/ (#27975) üzenetére


Kolondrum
félisten

Talán, egyéb okok miatt is egyben. Megvárom még megváltoznak dolgok és rákérdezek erre is.

(#27978) V/ válasza rostiron (#27976) üzenetére


V/
Topikgazda

Dátum, nem tudom. De szerintem nincs jelentősége, pár óra időeltolódás nem számít. Az értesítő e-mail dátuma és ideje a hivatalos.

[ Szerkesztve ]

(#27979) grafnet


grafnet
veterán

Sziasztok!

Kérek szépen egy kis segítséget. Nem olvastam mostanában a topikot, biztosan feltette már más is a kérdést, de "gyorsan" kellene a válasz.

A tényállás: vettem az ALIn cuccot, összetöve érkezet. Leveleztem az eladóval, de nem történt semmi érdemleges (nem adta fel a csomagot újra).
Nyitottam egy vitát. Írt az eladó, hogy vonjam vissza, s adjam meg neki a paypal-os számomat, s visszautalja a pénzt.

Nekem van ilyen paypal számom (számalszámom) amin közvetlenül tud nekem utalni?
Az ALIn kártyával fizettem.

PP-on nem találok ilyen számot, bár ehez "kicsit" jobb angol tudás kellene, mint ami nekem van.

Köszönöm a segítséget!

Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6

(#27980) ekrisztian válasza grafnet (#27979) üzenetére


ekrisztian
senior tag

Azt az email címet kell elküldened, amivel belépsz a PP fiókodba.
:R

(#27981) grafnet válasza ekrisztian (#27980) üzenetére


grafnet
veterán

Csak az e-mail címet?
(Bocsi a hitetlenkedésért.)

Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6

(#27982) aytukabozs válasza grafnet (#27981) üzenetére


aytukabozs
addikt

:K
Igen, AZ a PP azonosítód.
(Természetesen azt a mailcímet amivel regisztrálva vagy, nem bármilyen email címet)

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#27983) grafnet válasza aytukabozs (#27982) üzenetére


grafnet
veterán

Köszönöm szépen a segítséget!

Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6

(#27984) KisTücsök


KisTücsök
addikt

Üdv!

Szeretnék csinálni egy paypal accot, egyelőre anyum számláját szeretném hozzácsatolni. Később, ha már lesz sajátom, akkor azt, ekkor tudok majd váltani? Gondolom nem kell külön accot reggelni külön emaillel, ugye? Illetve, Maestro kártya áll rendelkezésre (FHB bank), az ügyintéző azt mondta, lehet vele neten fizetni, a paypal szereti ezt a fajta kártyát?

(#27985) V/ válasza KisTücsök (#27984) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalót légy szíves tekintsd át. Betöltött 18 év kell így csak annak készíthetsz aki azt betöltötte. Mindenkinek egyedi van, nem lehet "felül írni".
Használható a PayPal-n, csak nyilván az ügyintéző nem tudja, hogy néha ez a kártya -bárhol is használod fizetésre- megszokott bolondulni és nem lesz sikeres a fizetés. Ez úgy 100-ból 2-4 eset.

(#27986) KisTücsök válasza V/ (#27985) üzenetére


KisTücsök
addikt

Természetesen átfutottam, de ezekre nem találtam hirtelen választ.

Elkezdtünk csinálni akkor neki egy PayPal-t, ha nem lehet másikat hozzárendelni később. Email értesítő mennyi idő alatt érkezik meg? Már fél órája várok, de semmi.

(#27987) V/ válasza KisTücsök (#27986) üzenetére


V/
Topikgazda

Azonnal, amikor erre rákattintasz és ha be van jelölve felette a kocka Agree and Create Account.

[ Szerkesztve ]

(#27988) KisTücsök válasza V/ (#27987) üzenetére


KisTücsök
addikt

Hm. Így csináltam, természetesen, de nem jött, és akkor a paypal fiókon belül rámentem az email megerősítésre, elvileg elküldte, de semmi. A megadott mail biztos jó.

(#27989) KisTücsök válasza KisTücsök (#27988) üzenetére


KisTücsök
addikt

Most küldtem a paypalon keresztül üzenetet nekik, h ez mi, egyből jött egy automatikus email. Érdekes.

(#27991) KisTücsök válasza V/ (#27990) üzenetére


KisTücsök
addikt

gmail. Persze néztem.

Direkt most csináltunk neki egy újat, mert volt már egy citromailes, de mondom a gmail biztosabb.

szerk: Na, csak megjött. Most vagy azért, mert pont most, vagy mert valami csoda folytán olvasták, amit küldtem. :D

[ Szerkesztve ]

(#27992) V/ válasza KisTücsök (#27991) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt megerősítettétek?

(#27993) KisTücsök


KisTücsök
addikt

Most meg a kártyát nem akarja elfogadni. :D

Az gondolom nem lehet baj, vagy nincs köze, hogy a címnél használtam ékezeteket.

Minden számot jól beírok, de azt írja, hogy nem elfogadható, használjak másik kártyát.

(#27996) Dayco


Dayco
tag

Sziasztok!
01.16-án visszaküldtem egy terméket ebayen, és azonnal kezdeményeztem egy visszatérítést a postaköltségre paypal-on. Kitöltöttem a formanyomtatványt online, megkaptam a visszaigazolást róla, de ezidáig semmilyen válasz nem érkezett. Mit lehet tenni ez esetben? Talán nem fogadták el? (de miért?) vagy esetleg küldjem el újra az igénylést? Nem szeretnék kicsúszni sem a 14 napos határidőből. Ha nem fogadták el, arról nem kéne valami indoklást küldeniük? Mindent a leírás szerint csináltam, csatoltam a számlákról és a csomagról is fényképeket.

(#27997) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ideiglenesen egy fizetés erejéig hozzá lehet adni egy másik kártyát vagy számlaszámot meglévő paypal fiókhoz?
Próbálkoztam, vásároltam 3 AU$ értékben is, azt sem fogadta el. Elsőre arra gondoltam, hogy talán túl magas az első termékért az összeg (78 GBP), de nem. :(

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#27998) V/ válasza Dayco (#27996) üzenetére


V/
Topikgazda

Várj egy kicsit, már a Telusnál van. De a kitöltés és elküldés előtt az Aktiválás ugye nem maradt ki?
Ezen az e-mail címen érdeklődhetsz: paypalreturns@telusinternational.com
És nem maradsz le, sajnos valahogy elkeveredett az, hogy 30 napra emelték feladástól számítva az igénylés benyújtását, mindjárt javítom.

[ Szerkesztve ]

(#27999) Dayco válasza V/ (#27998) üzenetére


Dayco
tag

Igen, aktiváltam előtte. Elvileg nem 7 napon belül kéne válaszolniuk? Tehát akkor várjak nyugodtan.... :F

(#28000) KisTücsök


KisTücsök
addikt

Enyémre valami tipp? Nem is nagyon tudom másképp beírogatni. El kéne fogadnia, nem? Biztos, h jó netes vásárlásra ez a fajta Maestro, mert a szerződésben is benne van.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.