Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27801) gemini válasza Atomgeszi (#27800) üzenetére


gemini
aktív tag

Először én is arra gondoltam, nem is kattintottam linkre, hanem egyből megpróbáltam bejelentkezni a paypal fiókomba manuálisan és akkor már nem fogadta el az e-mail címemet. Most zároltattam a kártyámat biztonság kedvéért, visszaélés még nem történt vele.

(#27802) V/ válasza gemini (#27799) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kezdeményezed a törlést, akkor kapsz tőlük levelet erről a címről: service@intl.paypal.com
ezzel a témával Your Closed Account Status, a neveden szólítanak.
Két link van a levélben egy hogy hozz létre új fiókot, ha meggondolnád magad:
Should you decide you want to have a PayPal account again in the future, visit https://www.paypal.com/ and follow the few easy steps to open a new account.

és az ha nem te törölted írj nekik
If you did not authorize your account to be closed, please report this email to us at
https://www.paypal.com/hu/cgi-bin/webscr?cmd=_contact_us

Ha nem ilyet kaptál akkor nem ők küldték és a megoldás ha tényleg törölték a fiókot az alsó link lenne.

[ Szerkesztve ]

(#27803) gemini válasza V/ (#27802) üzenetére


gemini
aktív tag

Ilyen levelet kaptam és néztem is azóta az alsó linket, az egy GYIK oldalra visz, ahol nem találtam hirtelen erre vonatkozó infót, de még alaposabban áttanulmányozom, csak negyed órája a munkahelyemen kellene lennem :W

(#27804) aytukabozs válasza gemini (#27799) üzenetére


aytukabozs
addikt

Előtte jelszóváltoztatásról, meg új mailcím hozzáadásáról nem kaptál emailt?
Pár napja volt itt egy ilyen eset.
Sajnos most már csak a telefon van, keress egy jó angolos ismerőst.

Nem frissítettem... :)

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#27805) V/ válasza gemini (#27803) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha végig ment a zárás, akkor nem tudsz már belépni. Valójában nem is ez a kérdés, hanem hogy ki lépett be az azonosítóddal és nyomott rá a Close accountra. E nem tipikus hacker móka, mert nincs értelme.

(#27806) gemini válasza V/ (#27805) üzenetére


gemini
aktív tag

Fogalmam sincs ki férhetett hozzá, mivel a jelszavamat a paypalon sosem mentem el. Adategyeztető e-mailt nem kaptam és nem is szoktam foglalkozni vele, csak Aliexpressen volt nemrég, hogy a kártyaadatokat kellett frissítenem, de azt már belépés után a vásárlás végrehajtásához. Viszont az meg nem paypalon keresztül megy és a paypalos jelszavam nem egyezik meg az aliexpressessel.
Ha valaki belép a paypalra, akkor minden kártyaadatomat teljes mértékben látja, vagy egy része ott is ki van csillagozva? Nem emlékszem már. Csak hogy aki törölte, az felhasználhatta volna-e.

Még egy kérdés: Vannak folyamatban lévő külföldi vásárlásaim. Ha esetleg valamelyiknél refundra lenne szükség, akkor ilyen esetben mi a teendő?

Köszönöm a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#27807) V/ válasza gemini (#27806) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eszközeidhez is hozzátudnak férni. A lezárt fiók nem funkciónál, ha jönne refund annak annyi. Így a kártya sem lényeges, amennyit látsz a PayPal-n a kártya adatokból abból nem igazán lehet visszaélést előhozni. Ha fizetett volna, vagy küldött volna pénzt a kártyáról a PP keresztül az lett volna a logikus. Ha nem történt a kártyádról levonás, akkor ez egy értelmetlen szívatás volt.

(#27808) Pzoli válasza gemini (#27806) üzenetére


Pzoli
újonc

Szia!
Velem is hasonló dolog történt a napokban.
Le is írtam ide, (27727 bejegyzés) hogy milyen e-maileket kaptam.
Próbáltam írni nekik, de csak az automata válaszok jönnek vissza.

Hívni nem próbáltam őket, mert nem tudok angolul.
Állítólag csak a fiók tulajdonossal állnak szóba.
Hiába van ott a telefonáló mellett a tulaj akkor sem foglalkoznak vele.

Amennyiben te jutnál valamire tájékoztass légyszi!

Köszi.

Zoli

(#27809) ripla


ripla
őstag

Paypal számláról saját bankszámlára küldtünk pénzt még tegnap, de a Paypal eddig a pillanatig még mindig azt írja, hogy „pending”.
Találkozott más is ilyennel? Ha igen, mennyit kellett várni? Ugye nem fogják lenyúlni a pénzt?

(#27810) Szuperzacskó válasza V/ (#27548) üzenetére


Szuperzacskó
csendes tag

Köszönöm a választ!

A 2. kódot elfogadta, viszont azóta semmi pénz visszaküldés nem történt.
A következő kép fogad, amikor belépek:

A kérdésem az, hogy melyik beállítást kell megcsinálnom:
Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz újból
+ Bankszámla hozzáadás a PayPal fiókhoz

Köszönöm a segítséget!

[ Szerkesztve ]

Carpe Diem

(#27811) V/ válasza Szuperzacskó (#27810) üzenetére


V/
Topikgazda

Képeknél nélkül is megértem a kérdéseket.
Ott a kártya, minek akarnád még egyszer hozzáadni?
Ami hiányzik nálad a bankszámla hozzárendelés, ezt nem muszáj megtenni, ha lesz olyan szituáció, hogy a PayPal egyenlegről akarsz a bankszámládra kiküldeni pénzt, akkor is megteheted. Más jelentősége nincs.
Ha nincs az PayPal egyenlegen 400 Ft pénz, vagy nem jött rá, nincs nyoma a PP historyban -mert el is költhetted azóta- akkor a bankszámla történetben keress 400 Ft visszaírást.

[ Szerkesztve ]

(#27812) Zola007 válasza Pzoli (#27808) üzenetére


Zola007
veterán

"Hívni nem próbáltam őket, mert nem tudok angolul.
Állítólag csak a fiók tulajdonossal állnak szóba.
Hiába van ott a telefonáló mellett a tulaj akkor sem foglalkoznak vele."

És honnan látja a telefonon keresztül, hogy te vagy az vagy sem?
csak azonos nemű legyen és legyen kéznél minden elérhető személyes adat, hogy be tudja olvasni kérésre.
problem solved

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#27813) V/ válasza Zola007 (#27812) üzenetére


V/
Topikgazda

Így van, a megoldás az, amit írtál. És egy kis kiegészítés.
Ez tisztán városi legenda: Állítólag csak a fiók tulajdonossal állnak szóba.
Hiába van ott a telefonáló mellett a tulaj akkor sem foglalkoznak vele.

Nem fogják videó telefonálásra kényszeríteni és nem azonosítják be a feltöltött szig, jogsi kép alapján beazonosítani.
Viszont telefonáláshoz a kód lekérés fiókon kívülről nem működik, ezért azt kihagyó menüpontot kell választani és célszerű azon a telefonon hívni őket amit megadtunk a PP fiókban.

[ Szerkesztve ]

(#27814) erikke17


erikke17
őstag

Eh, csak nálam vették ki a konverziós opciót megint Ebay felületéről? 1 hétig jó volt :W

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#27815) V/ válasza erikke17 (#27814) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van az egyenlegeden elegendő pénz akkor nincs kártya és konverzió, csak PayPal egyenleg.
Tegnap is vásároltam, hibátlanul működött.

(#27816) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Kartya aktivalaskor a kodot ugyebar a szamla osszesiton kell keresni. Letezik hogy OTP-nel hiaba megyek fel netbankra nem latom lekerdezeskor a levonast, ezzel egyutt a tranzakciot sem a koddal?

Nincs kulon havi osszesitom, mindent neten intezek.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#27817) erikke17 válasza V/ (#27815) üzenetére


erikke17
őstag

Kártyáról emeli le pénzt PP, viszont nincs ott a konverzió állíthatóság mint 2 nappal ezelőtt.

Ha visszanézem bankom oldalán a mozgásokat egyértelműen látszik, hogy euró ment le bankomtól nem mint máskor dollár vagy ausztráliai dollár.

Szóval valami megint nem kóser :-/

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#27818) V/ válasza erikke17 (#27817) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, majd ránézek.
De még egyszer pontosítsunk.
Ha beállítottad a PP fiókban a banki váltást és amikor fizetsz ott van a konverzió ráta szöveg és arra kattintva nem jön elő?

Mert ha banki váltás az alap, akkor csak a deviza jelenik meg, nincs mit konverziózni és ezért nincs ott a lehetőség.

A magyar bankok €-s elszámolásúak, a kártyacég konvertál minden €-ra, így látod a kiírt $-t is, de nem annak megfelelő forintösszeg lett levonva, hanem az €-s. A legtöbb magyar banknál pontosabban.

[ Szerkesztve ]

(#27819) Pzoli válasza V/ (#27813) üzenetére


Pzoli
újonc

Szia!
Köszi a választ!

Amennyiben jól gondolom a tel. szám USA.

Lehet esetleg ingyenesen hívni őket? (viber, messenger..stb)
(Nem szeretném, hogy sokba kerüljön annak akit megkérek a hívásra)

Köszi.

(#27820) V/ válasza Pzoli (#27819) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, az Írországi ügyfélszolgálatot kéne hívni. De elolvastad amit írtam? A te telefonodról hívd, amely számot megadtál a PP-n. Viber is megy.

[ Szerkesztve ]

(#27821) Pzoli válasza V/ (#27820) üzenetére


Pzoli
újonc

Igen elolvastam.
Köszi.

Call Us:

1-888-221-1161

ezt a számot találtam.

[ Szerkesztve ]

(#27822) erikke17 válasza V/ (#27818) üzenetére


erikke17
őstag

Igen PP fiókban beállítva, hogy vásárláskor a bankom váltson.
Ott sincs a "Conversion rate" tehát rá sem lehet menni.

Mivel Szlovákián lakom alapól euró alapú a bankom, vásárláskor ott van részleteknél milyen pénznem ment le és hogy mennyi, felette meg hogy mennyi euró ment le tőlem.

Gondolom valamit hegesztenek megint :D

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#27823) V/ válasza erikke17 (#27822) üzenetére


V/
Topikgazda

A Gyorstippek 2.pont Bankkártya konverzió gyorslink sem mutatja a kártyánál a beállítási lehetőséget?
A szlovák bankok is a MC-től vagy a Visa-tól kapják az átkonvertált €-t. Legalábbis így tudom. Megnéznéd a pontosítás miatt, hogy bankod a kártyás vásárlást más devizában miként számolja el? Köszi előre is. Jó lenne egy külföldi tapasztalat is.

[ Szerkesztve ]

(#27824) V/ válasza Pzoli (#27821) üzenetére


V/
Topikgazda

Hétfőtől péntekig 08:00-16:30-ig 00353 1 436 9111

[ Szerkesztve ]

(#27825) ripla


ripla
őstag

Na még egyszer.

Paypal számláról saját bankszámlára küldtünk pénzt még tegnap, de a Paypal eddig a pillanatig még mindig azt írja, hogy „pending”.
Találkozott más is ilyennel? Ha igen, mennyit kellett várni? Ugye nem fogják lenyúlni a pénzt?

(#27826) V/ válasza ripla (#27825) üzenetére


V/
Topikgazda

Láttad hogy 1-2 munkanapot írnak? Please allow 1-2 business days for processing. Időben van. Néhány magyar bank esetén 3 nap is lehet.

[ Szerkesztve ]

(#27827) erikke17 válasza V/ (#27823) üzenetére


erikke17
őstag

Persze azzal nincs gond bill me in the currency van beállítva.
Hogy érted, hogy miként számolja fel? Úgy veszi mint ha például tescoban fizetnék kártyával, vagy ha benzinkúton. Semmi kirívó hogy valami extra módon lenne.

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#27828) V/ válasza erikke17 (#27827) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyesmire gondoltam, mint amit itt linkeltem, a kártya üzletszabályzat.
A szlovák Otp.nél is a MC konvertál az üzletszabályzat 6. rész 53-56 pontok

[ Szerkesztve ]

(#27829) Keput


Keput
csendes tag

Sziasztok!

Szeretném kérdezni, hogy PayPal postai visszafizetése működik-e még az idei évben is? Tehát ha én szeretnék visszaküldeni egy csomagot, akkor annak megtérítik az árát 9600 ft-ig.Tavaly volt olyan hír, hogy csak 2016.12.31.-ig van Magyarországra vonatkozóan ez a szolgáltatásuk. Előző évben még igénybe tudtam venni, de idén még nem volt rá szükség, de most úgy néz ki hogy ismételten szükség lehet rá.
A válaszokat köszönöm előre is. Elnézést, ha már kérdezte más is ezt, de nem volt időm végigolvasni a fórumbejegyzéseket.

(#27830) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Sziasztok!

Van egy eladó aki átvert (nem érkezett meg a cucc nem csak nekem!), szeretnék paypalen keresztül indítani egy refundot. Dec 13.-án vettem a cuccost, ezt.
Azonban ahogy kitöltöm a Resolution Centerben a dolgokat az utolsó lépés után (az üzenet beírása) ezt adja ki minden egyes alkalommal és hiába kezdem újra mindig ide jutok.
Ez miért van? :F

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#27831) Szuperzacskó válasza V/ (#27811) üzenetére


Szuperzacskó
csendes tag

Köszönöm a segítséget! A 2 jóváírást megtaláltam netbankban, csak SMS-t nem kaptam a visszautalásról az volt a furcsa.

Carpe Diem

(#27832) V/ válasza Szuperzacskó (#27831) üzenetére


V/
Topikgazda

A refundként jövő pénzekről csak akkor kapsz sms-t, ha előfizettél a számlaőr szerű szolgáltatásra, amelynél kapsz értesítést bankszámlán történő pénzmozgásokról.

(#27833) V/ válasza Dr. Romano (#27830) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol vásároltál eredetileg?

(#27834) V/ válasza Keput (#27829) üzenetére


V/
Topikgazda

Elég lett volna az Összefoglalót, ami csak egy oldalnyi és a kérdésedre ez a válasz: Ez a promóció 2016. december 1-től vehető igénybe. Mivel állandósították.

(#27835) Dr. Romano válasza V/ (#27833) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Az ebayen vettem ezt a terméket ettől az eladótó (akkor még az értékelése 98%-os volt nem úgy mint most). Ott is már elindítottam az ügyet most várnak az eladó válaszára (akinek már írtam egy hete privátot de semmi reakció, haver is ugyanígy járt -ő kettőt rendelt-).
Viszont azt nem értem hogy amikor az ügyet meg szeretném nyitni a paypalen is az miért száll el ott mindig (nem csak nálam, havernál is) ezzel a hibaüzenettel :F

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#27836) V/ válasza Dr. Romano (#27835) üzenetére


V/
Topikgazda

Még nem járt le az eBay-n a dolog, addig nem lehet a PayPal-n megnyitni. Kezdetektől megy az a szabály hogy csak az egyik helyen lehet aktiválni a vásárlói védelmet. Egy időben nem lehet 2 helyen.
A sorrendet is célszerű tartani eBay, majd ha ott nem oldódna meg akkor PayPal.
A meg nem érkezés meg nem biztos, hogy eladói átverés, nem ő hozza neked, egy harmadik fél is benne van a játékban.

[ Szerkesztve ]

(#27837) Dr. Romano válasza V/ (#27836) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Köszi. Értem azthiszem. És mikor van ez a lejárat -valami 45 napra emlékszem vásárlástól számítva- ez lenne az? (ilyet /szerencsére/ még soha nem kellett csináljak pedig ezer éve ebayezek)
Az ebayen 01.17.-e után engedte az ügy nyitási lehetőséget vagyis ma.
A paypalen kezdtem volna a nyitást azonban továbbra is a fenti hibaüzenet fogadott, úgy hogy kényszerűségből muszáj volt megkezdjem az ebayen mert ott már végre engedte.
Akkor ezek szerint jól csináltam, de a hibaüzenet jellegét továbbra sem értem. Ha valóban ez lenne a probléma akkor konkrétan ki kéne írja mi a baj, nem csak egy ilyen "probléma van találd ki mi az" szöveget. Mindenesetre írtam nekik is hogy was is das? :)

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#27838) V/ válasza Dr. Romano (#27837) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint írtam mindig a vásárlás helyén kell kezdeni, ha van saját vásárlói védelme, a PayPal az végső "menedék". Az eBay-n a várható érkezés utolsó napjától számított 30 nap, tehát február 16-ig, a PayPal-n a vásárlás napjától számított 180 nap. Korai volt nyitni, még 12-15 napon belül megérkezhet és nem vagy lecsúszva egyik védelemről sem, ha megvárod.

(#27839) Dr. Romano válasza V/ (#27838) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Rendben köszi szépen az infókat! :)

Ahogy írtam is, nem szoktam azonnal az asztal verése felé fordulni. Mindig írok üzenetet az eladóknak akik eddig kivétel nélkül 1-2 napon reagáltak. Itt azonban 1 hét után is semmi.
A vásárlás óta pedig az eladó értékelése 98-ról 93%-ra zuhant (+megszűnt az összes listingje) és sem az én cuccom sem a haverom másfél héttel korábban rendelt cucca még sehol sincs (és válasz az ő üzeneteire sem).
Szóval itt valami nagyon nem stimmel most, úgyhogy ezért siettetem a dolgot magyarán nem hiszem hogy valaha ez megérkezne.

[ Szerkesztve ]

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#27840) Atomgeszi válasza oriic (#27816) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Mikor aktiváltad?
Nálam OTP MobilAppon 1-2 napon belül jelenik meg. Addig simán zárolásként van az összeg..

(#27841) ripla válasza V/ (#27826) üzenetére


ripla
őstag

Az zavar a PP rendszerében, hogy pár napja is küldtünk bankszámlára pénzt, az 1 percen belül ott volt.
Van valami random generátor, ami néha átengedi a pénzt, néha meg napokig szopat vele? Rohadt idegesítő. Vajon ha időre kellene fizetnem és a PP miatt ez nem lenne lehetséges, beperelhetném őket?

[ Szerkesztve ]

(#27842) V/ válasza ripla (#27841) üzenetére


V/
Topikgazda

"Küldtünket" szót használsz. Ezt ne igazán értem. A te saját neveden lévő PayPal egyenlegedről a te saját neveden lévő bankszámlára küldhetsz ki pénzt.
Nem igazán van törvényileg előírt időbeli szabályozás arra hogy a PayPal átfordítsa az egyenlegeden lévő pénzt a saját bankjának számlájára és azt átutalja a te bankodnak.
Vajon ha időre kellene fizetnem és a PP miatt ez nem lenne lehetséges, beperelhetném őket?
Az hogy neked időre kell valamit fizetni, ahhoz a PayPal-nak semmi köze.
Ha még vállalna is valamilyen időgaranciát az jogilag nem köthető össze a te fizetési kötelezettségeivel.
Egyébként meg a Pénzmosási törvény lapján kötelesek minden tranzakció figyelni, ellenőrizni, lejelenteni ami megfelel az előírások szerinti szabályoknak az is késleltetheti a dolgot. Függ a pénzösszegtől, az aktuális limitjeidtől, az érintett bankok rendszereitől, hogy mikor történik meg.
Ha idő érzékeny a dolog akkor mást kell használni, ami garantált idejű utalást biztosít. Én nem ismerek egyébként ilyet. Napokban számol minden pénzügyi szolgáltató.

[ Szerkesztve ]

(#27843) oriic válasza Atomgeszi (#27840) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Két hete először. Pénzlevonás megvolt, utána egy héttel újra, megint megvolt pénzlevonás (legalábbis az összeg hiányzik a számlámról), de a lekérésnél nincs ott a tranzakció. Nyilván nem a világ vége, mert a számlám hozzá van csatolva a fiókhoz, nekem leginkább az számít, csak ha néha vennék valamit kártyával, akkor jól jönne.

Live-Die-Respawn

(#27844) V/ válasza oriic (#27843) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárláshoz nem kell az a kód, az csak a pénzküldési és fogadási limit eltörlésére szolgál, az OTP a netbankban is biztosítja a számlakivonatot, de a a számlatörténetben is látszik 2-3 nap múlva a PP terhelés.
Ha magyar a fiókod, akkor hiába van bankszámla hozzá drótozva, az csak PP-ről fogadja a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#27845) ripla


ripla
őstag

Még tegnap késő délután a Pending átment Withdraw to your bank account státuszba, ami jelenleg is így van (17+ óra telt el azóta). Innentől számolva átlagban mennyi idő szokott lenni, amíg átér a pénz?

[ Szerkesztve ]

(#27846) V/ válasza ripla (#27845) üzenetére


V/
Topikgazda

Még mindig helyes az amit itt írtam már neked válaszul.

(#27847) ripla válasza V/ (#27846) üzenetére


ripla
őstag

Igen láttam, én meg írtam, hogy amikor először lett küldve pénz a számlára, az fél percen belül ott volt. Az akart lenni a beetetés? Mi alapján szelektál és miért?
Megvan adva a bankszámla, meg van adva a bankkártya, látja a hozzá rendelt bank nevét is, be tudja azonosítani, akkor miért kell napokig ülni a pénzemen? Üljenek azén, aki naponta pörget át rajta több ezer/tízezer dollárt/eurót/akármit. Nagyon nem vagyok megelégedve a Paypal rendszerével, eddig csalódás.

[ Szerkesztve ]

(#27848) V/ válasza ripla (#27847) üzenetére


V/
Topikgazda

Na még egyszer: 1-2 munkanapot írnak. Reklamálni akkor lehetne ha ezt meghaladná vagy pedig az üzletszabályzatban megadott határidőt. Addig nem jogos a reklamáció.
Az hogy az egyik nap rövidebb időn belül teljesült sok mindentől függ.
Gondolom mindkét kezdeményezés azonos időpontban és mindkettő munkanapon és úgy, hogy mindkét napon működött a PayPal bankjának és a te bankodnak az utalási, jóváíró rendszere.
Aki nincs megelégedve annak ott a lehetőség a váltásra, más használatára. Kérd a pénzeket direkt a bankszámládra és nem kell várakoznod 1-2 napot.
De valójában azért abban az esetben akár 1 hét is lehet hogy a pénzt megkapd. Nem igazán kellene elégedetlenkedni.

[ Szerkesztve ]

(#27849) anorche1


anorche1
őstag

Rendeltem banggood eu raktárból egy kerépáros mezszettet. Rossz méretet rendeltem, eggyel kisebbet kellett volna.
A paypal ilyen esetben is fizeti a vissza postát, ha rendelésnél én hibáztam?

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#27850) V/ válasza anorche1 (#27849) üzenetére


V/
Topikgazda

Az alap az a BG-n hogy az átvételtől számított 7 napon belül, egyeztetve a BG-vel visszaküldöd. Ruha esetén bontatlan csomagolást írnak elő. Itt van a leírás
Így benne vagy a visszaküldési időben és igénybe veheted a PP költségtérítést.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.