Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mohabá 007
aktív tag
Van kettő szondád:
1 - szabályozó szonda, (elő lambdaszonda),
2 - monitorszonda (utó lambdaszonda),
Ha a lambdaszonda (oxigénérzékelő) áramkörben problémák lépnek fel, akkor az ECU (motorvezérlő) a körülményeknek megfelelően beállítja az alkalmas diagnosztikai hibakódokat.
P0141 = Lambdaszonda fűtés áramkör (1.hengersor monitorszonda) [kép]
"....- Ha a lambdaszonda fűtő eleme meghibásodik, vagy a tápfeszültségében, vagy a földelésében hiba lép fel, a lambdaszonda reakciója alacsonyabbá válik. Ez a katalizátor-felügyeletben hibás diagnosztikai eredményeket okozhat.
A katalizátor utáni lambdaszonda (monitorszonda) jelének kiesése miatt nem áll le a lambda szabályozás. Egyedül a katalizátor működésének a vizsgálatát nem tudja a vezérlőegység elvégezni....."
(Nem védi a katalizátort)
Ha szerencséd van, akkor ez csak kontakthiba. Csatit széthúzod, kontaktsprével megtisztítod. Ha a hiba továbbra is fennáll, csere.
Nem mindíg jelez, ha rossz!
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )