Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Öregszem
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
Hűtőre gyanakszom vagy hengerfejre.
Ma megnézem a hűtőt mindenképp hogy ha beindítom és járatom nem csöpög-e.
Keringés rendben van mert ahogy tapogattam a csövet, hűtő bemenő termosztát nyitásáig langyos volt, utána meleg és a hűtő is átvette a hőt normálisan és a visszatérő cső is meleg lett egyből.
Igaz hengerfej tömítést megvettem biztonság kedvéért, ha nagyon kezdene bedurvulni a helyzet, mert mégis hengerfejes lenne (bugyog gázadásra a tartálynál, nagy mennyiségű fehér füst, hőfok megindul nagyon), akkor két ünnep közt kicserélem, max ha az élvonalzó mutat kis difit a hengerfejnél, akkor január elején síkba köszörültetem.
Bár nem hinném, hogy benzines motoroknál jellemző lenne, hogy eldeformálódik, de biztos ami biztos alapon...
Hallomásból állítólag ezért sem szeretik tuning alapnak az F Astrát, mert a hengerfej felépítése gyenge.erikke17: Próbáld meg lelégteleníteni. 8 szelepeseknél elvileg a motor fölé hajolva a generátor felfogatás fele találod a hőfok jeladó gombát, azt kitekerve tudod légteleníteni elvileg. Már csak arra nem emlékszem, hogy járó, vagy álló motornál szoktuk anno.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest