Hirdetés
- POCO X6 PRO 5G VS Samsung Galaxy A54 - AnTuTu v10
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Öregszem
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
válasz szacsee #3907 üzenetére
hali
nekem is 1.4-es F Astrám van. igaz az enyém 16 szelep.amit lehet tuning szempontjából, az a szívó és kipufogó oldali fojtáscsökkentés és esetleg a chiptuning. ezzel adhatsz egy kis dinamizmust az amúgy sem lomha autóhoz (lásd könnyű tömeg és rövid váltó).
nekem se volt vmi nagyon jó az úttartása ezért az összes gátlót kicseréltem újra. ez sokat segített, de még így sem a legjobb, mert vad kanyarban könnyen megindul. nem nagy sebességnél, hanem akkor, amikor mondjuk 2-esben akarok kigyorsítani és ha elég éles a kanyar, akkor 50-60 körül kipörög az első kerék, mire egyből elkezd az autó orra kifelé úszni.
most majd a 175/70/R13-es gumikat cserélem le 185/60/R14-esekre.
extra - SEXRay
-
lujó55
addikt
válasz szacsee #15234 üzenetére
Barum, ez nem is kérdéses.
Nem egy prémium kategória, de gondolom nem is versenyautózni akarsz vele, viszont annyi pénzért simán tudja a dolgát még komolyabb vízben is. (nyári abroncsról beszélünk, ugye?)
A másik amit még mondanék ebben az árfekvésben az a Hankook K715 Optimo, ami tovább bír, viszont nem olyan jó a tapadása.[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz szacsee #20617 üzenetére
esetleg ho hatasara jobban ereszt a huto, vizpumpa mukodik?
esetleg vhol dugulas?a riasztosra: lehet vmi kiganyolt riaszto, es szigetelo szalag mar lemallot a vazetek maradekrol, es kanyarba letestel vmihoz, korulkene nezne arra hol a hangado van
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
szacsee
nagyúr
válasz szacsee #20626 üzenetére
Kiderült mi volt a probléma.
Gondoltam ha már fogy állandóan a víz és a hűtőfolyadék motorolaj szagú, akkor lekapom a hengerfejet, mert hosszabb távon megölöm a motort.
Szerdán meló után neki is álltam hazaérve, még meleg motornál akksisaru, kábelek, stb leköt, majd amikor már nem volt meleg a motor annyira leengedtem a hűtőfolyadékot is.
Hengerfej le és akkor láttam, hogy nem kóser valami. A hengerfejen a hengerek felett nem vonal szerű volt a kör, hanem talán 1-2 tizedes reve, rozsda szerű vonalat láttam, na gondoltam itt égett át a tömítés. Kipusor végett nem láttam pontosan, de a motorblokk oldalán is hűtőfolyadékot lehetett látni. Elvittem sík köszörültetni és a szaki rátette az élvonalzót. 0,5-1mm közti hézag volt a hengerfej közepe és az élvonalzó között. Másnak nem lett baja hál Istennek, időben szét lett kapva. Igaz 2009 tájékán is kapott új hengerfej pakolást és akkor nem vittem el síkköszörűshöz, gondolván minek.
Azóta minimálisan fogyott a hűtőfolyadék ami most decemberre megnövekedett.
A lendkerék felőli gyertya menet még kérdéses, holnap beletekerek egy menetfúrót, ha határeset lehet elviszem perselyeztetni (érdemes egyáltálán hosszabb távra tervezve?)
Szívó és kipusor tömítést zsírral érdemes megkenni, vagy tök felesleges ezeket már kenegetni? -
fero02
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs