Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-11-03 08:23:58

LOGOUT.hu

Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24007) Abu85 válasza Gtaati (#24002) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Valószínűleg a Creators update tehet róla. Persze nem közvetlenül, hanem közvetve. Elég sokat változott a WDDM, és esetlegesen erre még nem biztos, hogy az adott meghajtó összes rutinja optimalizálva lett, még. Azért a Creators update nem olyan régi, ilyen lassabb reagálás az egyes, előre nem látható potenciális problémákra előfordulhat. Szerencsére a The Division két API-t is támogat. Tehát érdemes lenne a másik API-ra váltani arról, amit most használsz, és akkor megnézni, hogy mit reagál. Bár nem kizárható, hogy hasonlóan rossz lesz, de kicsi a valószínűsége, hogy a hiba két API-hoz való meghajtóimplementációban is fennáll. Ha fennáll, akkor megnő annak a valószínűsége, hogy nem a grafikus alrendszer okozza. MSI AB-t meg ezeket a teszt erejéig felejtsd el, mert ezeknek az OSD-i is okozhatnak bajokat. Az akadást érezni fogod szemmértékre is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.