Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Szélzaja van de sokkal kisebb mint ha lehúzott ablakkal mész, nélküle, egyszóval komfort érzet növelő
Ami meg nem elhanyagolható nem kúrj@ szét a fülem a menetszél.Megoldás van csak nem álltam még neki.
Le kell szedni és szépen visszahajtogatni, mert ez egy gumi műanyag csík, sajnos már nem úgy van mint az első generációsnál, hogy műanyag patentokra pattan rá, hanem itt már a csík maga ami tartalmazza a patentet is az egész hosszában peremezve van.Kis hőlégfúvózás után (nagyon ésszel) úgy fog állni ahogy kell.
De gondolkoztam azon is, hogy a régi csíkját felrakom patentjeim vannak még az előző kocsirólEzt meg kikukázom, majd kiderül, melyik verzió lesz.
Egyenlőre nem zavar, bár valóban nem esztétikus.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A vezérlés rád van bízva, van aki erre van aki arra esküszik.
Nekem csak a Gates jöhet szóba vagy a Dayco.
Vízpumpából pedig csak és kizárólag a Dolz.Az "én" áram de jelzem ez az "én" áram volt 36.000.- az alkatrész (Ebben minden benne volt a szimeringek 3db és a hosszbordás szíjj is) és 10.000.- a szerelés, mivel két emberes meló.
Ami nagyon fontos, vízpumpánál azért javaslom, a dolzot, mert az méret azonos.
Nagyon sok után gyártó van aki megcsinálta a vízpumpát méretre pontosan csak egy baki van a vezető görgő belső átmérője 8 as ők meg 10 es csavart adnak hozzá cimborám is így járt ő toprant vett ami magában egy nagyon jó után gyártó, csak nem renaultra szakosodott.
De hallottam már ezt a bakit QH nál és SKF nél is.A vezérlés szettnél pedig nagyon figyelj oda, hogy a két zárdugót (vezérmű tengely dugók jobb oldalt) illetve a főtengely csavart tartalmazza.
Anélkül ugyanis nem lehet vezérlést cserélni, mert az a csavar egyszer használatos! ( a zárdugókat meg nem lehet csak roncsolással kiszedni és anélkül köpni fogja az olajat.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Vezérlés módosító kerék.
A 110 lovas 1.6 os motoroknál lépett be a palettára, tulajdonképpen megnövekedő olajnyomás hatására egy kicsit elfordul a tengelyhez képest ezzel módosítva a szelep vezérlést és így több lóerőt hoz ki a gépből, valamint egyenletesebb a nyomaték leadás, alacsonyabb fordulaton is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor nekünk szőrében ugyan az van.
Abban nincs okoskodóMegtennél nekem valamit?
Lefotóznád a csomagtér ajtódat belülről nyitott állapotban?
Érdekelne, nagyon, hogy neked hogy néz ki a belső fele a csoagtér ajtódnak.Szerencsére nekem cróm léc van rajta, de hozzáteszem, ha nem az lenne nem cserélném, mert nagyon drága.
Eddig csak márka kereskedésben lehetett után rendelni."A hivatalos árlista szerint az első vesék ára kb. 20 ezer, míg a hátsó króm díszlécé 30 ezer feletti, azaz egy Classicon végrehajtott optikai tuning legalább 50 ezer HUF"
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha a jól bevált alumínium flexi csövet rakod be helyette akkor kb. 2500.- a vadi új rendes áron.
Ha ilyen textilt akarsz amit nem is értek miért textil az 4.000. valahány száz és szerintem azon kívül, hogy jobban néz ki, mert fekete. semmivel sem jobb sőt sz@rabb véleményem szerint.
Na látom neked sincs kárpit rajta
Valamit ki kell rá találnom most már biztosRenault power
-
rob210
Topikgazda
Nem mondod, hogy 10w40 et rakott a kocsiba
Azt bazi gyorsan cseréltesd le 5w40 re vagy 5w30 ra, mert szétkúrja a motort.
A mi meganeunk nagyon érzékeny az olajra, talán csak az olajra érzékeny de arra nagyon.
Szerintem járj utána mi került a preciziós gépezetbeRenault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez van benne.
Ez minőségi tanusítvánnyal rendelkezik.Api SL CF minősítésnek meg kell felelnie a gyári specifikációnak.
Következmények, ha nem a megfelelő olajat teszed bele, nem épül fel a megfelelő olajnyomás bizonyos használati körülmények között, ezért jobban kopik a henger a gyűrűk és a szelepek is.
A hidegindításnál a legrosszabb ott ugyanis minél "hígabb" az olaj annál könnyebben ken kezd el kenni.
A 10w40 jelentősen szarabb hidegindítás során mint az 5W40 5W30
Ráadásul a korom lebegtető képessége sem olyan ezért az olajsár képződés is jelentősebb.Egyszóval nem bele való.
Azt a szerelőt egész nyugodtan hajtsd el a francba ne vidd tovább hozzá a kocsit mert a következő az lesz, hogy patkóféket rak fel jó lesz az is címszóval.
Az sem szerelő, hanem pék.
Jah még valami az enyémben 151.000.- van.
Renault power
-
-
Sgt. Chris
aktív tag
Konkrétan innen, egy ilyen kábel lett: [link]
Nem kellett semit variálni, a lényeg az Update List-es rádió, azon már megvan az aljzat, az AUX előkészítés, csak rá kellett dugni, meg bekapcsolni a rádió menüjében az AUX opciót. Lábkiosztás a gyári maradt, nem kellett mókolni semmit.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
Ha kigyulad 7 liter azzal pont 100kilométert megy még el az enyém.
Ez tuti, mert amikor az ac leszorítót cserélnem kellett el kellett használni belőlle a benzint a többit meg lefejtettük szivattyúval, 7liter volt benne.De ez mindegyik kocsinál más, mert az úszó deformálódik idővel és nem ugyan úgy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
Elől két 16cmes Kicks
Hátul két 16cmes Hertz
Egy 500Wattos erősítő és egy Magnat mélynyomó köré épített
és hangolt egyedi gyártású(házi inkább így írom) reflex cső.
Amire nekem kell arra pont jó, szépen tisztán szól szép mélyekkel és a hangereje nekem elég.Abba a csomag tartóba miért nem akarsz mély ládát:?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
veterán
Külső vagy belső? nem mindegy ha belső akkor ajándék olajcsere is ha a külső akkor az max fél óra és kész nem nagy összeg bár én ezt féltengelyesre bíznám én is mindig oda viszem a kocsikat van egy bejáratott emberem aki jól és gyorsan dolgozik jó áron.
(#30856) toldy: szép kis felni m2-ön jól fog állni
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Nem árt a colos crova hozzá, mert az anyát nagyon nehéz leszedni, ha már rá van gyógyulva.
Amúgy semmi extra 40perc alatt megvan (oldalanként).
A márka fontos, hogy mit veszel és az is, hogy a zsírt ne spórold ki belőle.Mycso: Szerintem ne erőltesd várj vele még 50ezret minimum.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mert a kerek furattal kizárt dolog, hogy fel fogod tudni rakni
Azért kell az ovál, mert ez egy stabilizáló rúd, ami a kaszni csavarodását gátolja meg.
Na most amikor leszeded akkor utána nem fogod tudni ugyan oda visszatenni és a csavarokkal is játszani kell.
Magyarán, hogy ne kelljen vért izzadni a visszatételnél.
Mellesleg nekem a gyárin is ovál volt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azt én se de én most telenyomtam flexibilis szigetelő ragasztóval.
Ezt ha ki kell szedni az alkohol kioldja de a vizet és a koszt nem engedi bejutni.
Mert nekem is úgy tűnik, hogy azon a két nyíláson keresztül bemegy a dzsúz és elkezdi belülről megenni az anyagot.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
A műszerfal flokkolva nagyon gagyi hatást kelt.
A felni nekem túlzás, de szép.
A kipufogó nekem nem tetszik, utálom az ilyen nagy rendszereket.
Az ajtókon a kilincs viszont brutál jól mutat.
A cápauszony antenna hátul megint csak torz képet alkot bennem.
Amúgy az autó szépen egyben van és foglalkozott a gazdája vele nem keveset.
A recarocról meg nincs mit mondanom ott elcsöppentem amikor megláttam.Na mindjárt teszek fel én is képeket azon lesírjátok a diszcó belépőtöket.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest