Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-25 16:33:26

LOGOUT.hu



Mobil flottát, de milyet?

Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.

Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!

Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!

A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.

Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.05.25.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.

A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32851) hun_tcs007 válasza Heimdallr75 (#32849) üzenetére


hun_tcs007
csendes tag

Hát én sem értem, és sajnálom is hiszen nagyon jó áron van, de ez azért felháborító, hogy így kezelik a problémám.

Múlthét hétfőn kaptam tőlük a számlám -tehát 16án- aminek a fizetési határideje 11e volt. Ezt én szerdán kiegyenlítettem, de ekkor már nem volt internetem. Irtam nekik egy emailt, hogy legyenek szivesek mielőbb visszakapcsoltatni a szolgáltatást. Erre konkrétan semmit nem reagáltak. Ezután péntekig vártam, akkor hívtam őket fél kettő felé. Azt igérték utánanéznek és visszahívnak. Nem hívtak, négykor meg már fel sem vették.
Ezután ismét irtam nekik egy emailt, erre sem reagáltak még, illetva ma délután is hívtam őket, ezt konkrétan kinyomták.

(#32852) Heimdallr75 válasza hun_tcs007 (#32851) üzenetére


Heimdallr75
őstag

ez tényleg érdekes mivel a számlával nem szokták zaklatni az embereket, talán volt itt nemrég aki írta, hogy 3 hónapig nem is találta a számláit, mire kiderült, hogy a spamban van. Kaptál felszólítót? biztos hogy nem eszközprobléma a net hiánya? (félre ne érts csak fura)

الغريبة في هذا الكوكب

(#32853) hun_tcs007 válasza Heimdallr75 (#32852) üzenetére


hun_tcs007
csendes tag

Sima számla volt még nem is felszólítás. A hölgy jelezte is a telefonban pénteken, hogy nem a számlával lesz a baj es majd utána néz, de azóta ugye semmi visszajelzés.

Nem hiszem, hogy a készülék lenne a hibás. A telómban van a kártya, semmi nem állítottam át. Dual simes, a másikról megy a t-mobilos (lelassított) net, de az iqpro-srol semmi net nincs, pedig térerőt jelzi rendesen.
Próbáltam cserélgetni a kártyákat, rengetegszer ki-bekapcs a telot stb. A t-homerol mindig van net, telenorrol sose.

1 hete nincs már internetem ami önmagában is bosszantó, de az hogy nem reagálnak semmit méginkább :(

3 kártyát is rendeltem már tőlük, eddig egyikkel sem volt probléma, illetve a másik kettő jelenleg is működik. Azzal se lenne baj, hogy az megesik, hogy elmegy a netem, hisz lehet a telenor a hibás. Viszont, hogy egy hete nem is foglalkoznak vele...

[ Szerkesztve ]

(#32854) Heimdallr75 válasza hun_tcs007 (#32853) üzenetére


Heimdallr75
őstag

apn rendbe van? (net ), sajnálom, esetleg próbáld meg még egyszer felhívni.

الغريبة في هذا الكوكب

(#32855) gabor9991 válasza hun_tcs007 (#32851) üzenetére


gabor9991
őstag

Szombat-Vasárnap-Hétfő a telenornál is munkaszüneti nap volt.
Gondolom senki nem dolgozott, aki a problémával foglalkozhatott volna.
Ettől függetlenül, ha hívod->kinyomja->nem hív vissza, az nem túl kedves dolog.

(#32856) hun_tcs007 válasza Heimdallr75 (#32854) üzenetére


hun_tcs007
csendes tag

Most csekkoltam, apn minden úgy van beállítva ahogy a telenor irja a honlapján

(#32857) hun_tcs007 válasza gabor9991 (#32855) üzenetére


hun_tcs007
csendes tag

Persze ez oké is, de az első emailem egy hete írtam, illetve ha ezt ők irnák meg nekem, vagy elmondanák a telefonba az máris jelzés értékű lenne, hogy fontos számukra az, hogy működjön a szolgáltatás :) :(

[ Szerkesztve ]

(#32858) Heimdallr75 válasza hun_tcs007 (#32856) üzenetére


Heimdallr75
őstag

de ugye nem az "online" apn van beállítva? (hanem a "net" apn)

الغريبة في هذا الكوكب

(#32859) RiGS


RiGS
tag

Valaki privátban tudna kontaktot küldeni Euro quattrohoz?
Iroda cím, telefon, stb.
Köszi.

(#32860) Viktor0610 válasza RiGS (#32859) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A táblázatban van egy Fb oldal cím, ott meg egy email cím.
Ezeket nézted már? ;)

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

(#32861) hun_tcs007 válasza Heimdallr75 (#32858) üzenetére


hun_tcs007
csendes tag

Az online volt, eddig azzal müködött, viszont közben kerestek (a fórumnak hála, vagy se azt nem tudom) és próbáltam a net-re állítani, azzal sem lett jó. Azt javasolták, hogy menjek be a telenorhoz.
De legalább elindult egy folyamat, köszi nektek is a segítséget. :)

(#32862) Heimdallr75 válasza hun_tcs007 (#32861) üzenetére


Heimdallr75
őstag

örülök hogy előrelépés van.

[ Szerkesztve ]

الغريبة في هذا الكوكب

(#32863) zsoltyy


zsoltyy
tag

Szép estét.

Ezt kaptam október 11.-én:

Jól gondolom, hogy ezt nem kell befizetnem? Augusztus végén kaptam a Simet és akkor utaltam át ezt az összeget.

[ Szerkesztve ]

(#32864) Heimdallr75 válasza zsoltyy (#32863) üzenetére


Heimdallr75
őstag

szerintem ott van hogy fizetve. lentebb nincs más?

الغريبة في هذا الكوكب

(#32865) gabor9991 válasza zsoltyy (#32863) üzenetére


gabor9991
őstag

Ez számla.Nem díjbekérő.
Ezt már befizetted.
A beérkezett pénzt lekönyvelte a flotta, erről kiállította neked ezt a számlât.

(#32866) RiGS válasza Viktor0610 (#32860) üzenetére


RiGS
tag

Sajnos zárt a csoport, és nincs fb-om.

(#32867) Viktor0610 válasza RiGS (#32866) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

uzlet.telefonflotta ( at ) gmail.com

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

(#32868) kovacsdavid8 válasza hun_tcs007 (#32851) üzenetére


kovacsdavid8
tag

vesd be az atomfegyvert: fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel, azonnal vissza fognak írni.

(#32869) balika21


balika21
tag

helló

nem tudom miért panaszkodtok "iqpro" kommunikációra,ma küldtem egy e-mailt haverom mail címéről Istvánnak címezve,minden kérdés nélkül, tényeket közölve,hogy mit szeretnék. Kb 1 óra múlva, hívta István,hogy mi a helyzet,és csütörtökön megkapja a kártyát.... :)
Szóval részemről még mindig pozitív a történet. :)

(#32870) kovacsdavid8 válasza balika21 (#32869) üzenetére


kovacsdavid8
tag

én múlt héten írtam nekik megrendelő emailt, se válasz, se posta, semmi reakció nem érkezett. ezt hosszú távon nem lehet csinálni, az ügyfelek ki fognak készülni bizonytalanságban.

(#32871) balika21 válasza kovacsdavid8 (#32870) üzenetére


balika21
tag

b*sztasd Őket! Tényleg. Nem tudom Nálam miért működik,de egyszer sem volt gondom....
Írj egy mailt,hogy "Hello István,kérek egy visszajelzést....."

Nekem ez eddig működött.

(#32872) Zeki válasza balika21 (#32871) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ja, igen,a megszólítás... az sehol sem mindegy.

(#32873) kovacsdavid8 válasza Zeki (#32872) üzenetére


kovacsdavid8
tag

ha vki a megszólításon akad fenn, az nem profizmusra vall...

(#32874) Tombi válasza balika21 (#32871) üzenetére


Tombi
senior tag

nem fogok konyorogni, mellesleg mar leleptem toluk..

(#32875) kovacsdavid8 válasza Tombi (#32874) üzenetére


kovacsdavid8
tag

szabad érdeklődni: melyik flottához léptél?

(#32876) Heimdallr75 válasza kovacsdavid8 (#32873) üzenetére


Heimdallr75
őstag

ha valaki egy pici cégnél fogyasztóvédelemmel fenyegetésre sarkal másokat az meg pitiánerségre.

الغريبة في هذا الكوكب

(#32877) zsoltyy válasza Heimdallr75 (#32864) üzenetére


zsoltyy
tag

Nincs más.

(#32865) gabor9991 Jogos, de gondoltam előbb inkább kérdezek.

Köszönöm a válaszokat.

(#32878) titko válasza kovacsdavid8 (#32870) üzenetére


titko
tag

Próbáltad hívni őket. Én csütörtökön küldtem az emailt, hétfőn (két hete nem most) hívtam őket hogy megkapták e és csütörtökön itt volt a kártya.

(#32879) kano


kano
nagyúr

Sziasztok!

Technikai jellegű lenne a kérdésem.
A Telenor ad az ügyfeleknek IPv6-os címet? Csak mert kb. 2 hete valami változott és nem tudok letölteni a Play-ből, aminek jellemzően az IPv6 cím szokott lenni az oka.
Köszönöm!

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#32880) DrBubo77 válasza kano (#32879) üzenetére


DrBubo77
Topikgazda
LOGOUT blog

Online apn-nel csak IPv4-et ad.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#32881) kano válasza DrBubo77 (#32880) üzenetére


kano
nagyúr

Most nem net-en van.
Megpróbálom akkor a NATolt IP-t.
Köszi!

[ Szerkesztve ]

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#32882) gabor9991 válasza kovacsdavid8 (#32868) üzenetére


gabor9991
őstag

Vagy csak simán kiröhögnek :D

(#32883) Tombi válasza kovacsdavid8 (#32875) üzenetére


Tombi
senior tag

persze, dpi alap 2000/ho 4 elofzetesre (ugyfelmegtarto kedvezmennyel)

(#32884) Zeki válasza kovacsdavid8 (#32873) üzenetére


Zeki
nagyúr

Van aki köszönni sem tud, mert akkora gyökér. Még emailben sem.

(#32885) kano válasza Zeki (#32884) üzenetére


kano
nagyúr

Bizony, bizony. Egy előzetes képet már kiállít magáról és még nem is láttad. :)

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#32886) kovacsdavid8 válasza Zeki (#32884) üzenetére


kovacsdavid8
tag

most akinek komplexusai vannak és ilyeneken fennakad + személyes ügyet csinál belőle, vagy úgy is fogalmazhatnék, hogy érzelmi kérdést csinál egy racionális információkérésből, az nem alkalmas az ilyen munka elvégzésére. menjen mentálhigiéniás képzésre vagy pszichógushoz, ahol megtanítják neki az egészséges önbecsülés alkalmazását + ügyfélkezelési trovábbképzésre.

szerk: amit írsz lehetne folytatni: van aki helyesen írni nem tud, akkora gyökér. van akinek a szókincse túl gyér, akkora gyökér. van akinek a neve hangzik túl hülyén, akkora gyökér... ezeknek mind semmi köze a levél tartalmi részéhez, amiért az egész kommunikáció megfogalmazódott. az ügyfélszolgálatosnak pedig nem feladata, munkakörének nem része ezeken elgondolkodni, ezekről ítéletet megfogalmazni egyáltalán...

[ Szerkesztve ]

(#32887) Zeki válasza kovacsdavid8 (#32886) üzenetére


Zeki
nagyúr

Szerintem meg van illem. Lehet amúgy is olyan sok a beérkező kérések száma, hogy aki bunkó, elfelejtődik...

(#32888) kovacsdavid8 válasza Zeki (#32887) üzenetére


kovacsdavid8
tag

most amúgy a saját védekezési mechanizmusodat írod le.

de am biztos, hogy nem, ugyanis ha ez lenne a szabály, amit te mondasz, akkor nekem visszaírtak volna, mivel egyáltalán nem voltam bunkó, sőt az etikett minden írott, íratlan formáját betartottam. viszont az istván... na ő már igen... se köszönés, se megszólítás, semmi! nahát, hogy micsoda bunkó! hogy én eddig mért nem akadtam ki ezen!? :O megsértették az önbecsülésem, levegőbe vesznek... stb... én már sz@rt érek!? :P

(#32890) Vitiris


Vitiris
aktív tag

Help! Van valakinek valami normális Tarifaexpertes kontaktja? Elküldhetné PM-be! :)
Röhej ami ott megy. Oktober 11. óta nem tudnak egy levelet elhozni a postáról (ez a szerződésem), és képtelenek a számlán kijavítani a vevő nevét. Számla befizetve még valami ideiglenes tarifa is volt benne :D De most belecsusztam megint egy számlázási időszakba a lecserélni kivánt szolgáltatomnál tehát két helyre fizetek! Számhordozásról lenne szó. Egy email váltás a Tarifaexpertnél min 2 nap. A kontaktszemély telefonszáma hívható, vagy visszahív. De inkompetens, vagy a posta vagy a kollégái, vagy a influenza vagy mittudom én kii a hibás minden esetre nem Ő. Kezdem azt hinni hogy egy méretes átverés áldozata vagyok. Normál esetben egy számhordozásnak 5 nap alatt le kellene mennie. Mondjuk ezt sem értem hogy minek a postázás ha van email. Ők is a elektronikusan küldik a szerződést ami alá kell írni, de csak postán fogadják.
Még várok 1-2 napot, de hogy tudok ebből a buliból kilépni? A pénzem visszakapni? Mert ugye a szerződés még nem ért oda :D Hálistennek hogy eleve hűségidő nélkülit kötöttem. Mondjuk érdekes hogy vagy az olcsopercidij válaszol mikor a tarifaexpertnek irok és fordítva! :D

Hilfe!

(#32891) goop válasza Vitiris (#32890) üzenetére


goop
őstag

Aki flottába mászik bele, az bevállalja, hogy kissé/nagyon lassan mennek a dolgok, macerásabb az ügyintézés. Türelem. Valamit valamiért.

(#32892) Vitiris válasza goop (#32891) üzenetére


Vitiris
aktív tag

Persze megértem, de a saját maguk által vállalt határidőket sem tartják be (5-10 nap). A befizetés elvárják 8 napon belül. Mondom nem lenne gond! De hogy egy ajánlott levél átvétele 2 hét az kicsit durva. Én mondjuk elvárnám hogy ha érdeklődök akkor arra reagáljanak. Ne nekem kelljen felhívogatnom őket 2-3 naponta hogy történt-e előrelépés. :S

(#32893) laskr99


laskr99
addikt

iQpro számlázás és újratötés mikor történik? Az sms ára eltűnt mytelenor alkalmazásból de azt írja,hogy 780mb netem maradt.

(#32894) DrBubo77 válasza laskr99 (#32893) üzenetére


DrBubo77
Topikgazda
LOGOUT blog

25-én éjfélkor, ha jól tudom.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#32895) Heimdallr75 válasza DrBubo77 (#32894) üzenetére


Heimdallr75
őstag

tapasztalatom szerint 26 11:00-ig (körül)

الغريبة في هذا الكوكب

(#32896) qnadam


qnadam
veterán

helló,

barcelona flottának van valami értelmes alternatívája? a mobilflottacentrum nem igazán érzi ezt a levelekre válaszolós dolgot. a szám a nevemen kellene hogy maradjon.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#32897) DrBubo77 válasza qnadam (#32896) üzenetére


DrBubo77
Topikgazda
LOGOUT blog

Nézd meg szerintem az IT Services árait.
Ott is a neveden marad a szám, mindent tudsz közvetlenül a Telenorral inézni. A flottakezelőtől csak a belépéshez kell egy papír.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#32898) qnadam válasza DrBubo77 (#32897) üzenetére


qnadam
veterán

esélyes, csak érezhetően drágább. még megvárom az olcsomobilflottak.hu levelét, aztán meglátjuk, köszi :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#32899) DrBubo77 válasza qnadam (#32898) üzenetére


DrBubo77
Topikgazda
LOGOUT blog

Az lehet.
De azt figyelembe vetted, hogy a te táblázatod nettó árakat tartalmaz, az IT Services-nél pedig bruttó árak vannak?

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#32900) qnadam válasza DrBubo77 (#32899) üzenetére


qnadam
veterán

igen.

istálló? gazemberség? hupákolás?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.