Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-25 16:33:26

LOGOUT.hu



Mobil flottát, de milyet?

Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.

Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!

Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!

A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.

Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.05.25.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.

A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33101) dbius válasza Ryla20 (#33097) üzenetére


dbius
veterán

Nekem azóta sem jött email Telenortól, hogy számlám érkezett volna, de mivel átutaltam a díjbekérő miatt, így ezzel most nem foglalkozok.

(#33102) kigyi_23 válasza dbius (#33101) üzenetére


kigyi_23
addikt

Erről valami hivatalos megerősítést kell még szerezni, mert díjbekérőm nekem sincs csak telenoros számla jött.

https://www.youtube.com/user/kigyi23/

(#33103) doky67 válasza Peti78 (#33100) üzenetére


doky67
csendes tag

Igen, de ha csak adatkártya kell akkor felesleges bevinni.

(#33104) Peti78 válasza doky67 (#33103) üzenetére


Peti78
őstag

A 10 éve használt másik flottás számomat vinném hozzájuk, de nem szeretném, ha náluk maradna. Változóban vannak a telefonálási szokásaim, és a 8 ezer forintos korlátlan csomag meglehetősen jó ajánlat. Nem látom értelmét két előfizetés fenntartásának. de ha ez a bevezetett számom elvesztésének kockázatával jár, akkor nem kockáztatom meg.

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#33105) bollokcs80


bollokcs80
Korrektor

Sziasztok!

iqPro-tól jött info, ezentúl közvetlenül a Telenor-nak kell fizetni a számlát, nem ők küldik a díjbekérőt.

B.Cs.

(#33106) #08205312 válasza bollokcs80 (#33105) üzenetére


#08205312
törölt tag

Ez akár lehet jó is, kérdés, hogy a havi díj kedvezmény ezután is élni fog :F
Illetve: hogyan jön számla a telenortól, ha nincs aláírt szerződésed a telenorral :DDD

(#33107) shan7539


shan7539
újonc

[iQpro] Hanghívásos előfizetés

Nemrég kötöttem náluk hanghívásos előfizetést, úgyhogy tennék pár megjegyzést

Rövid verzió:
* min havi ~ 1 500 Ft: Csak telefonálás, nincs internet (csak névlegesen)
* min havi ~ 2 500 Ft: Telefonálás és internet

Hosszú verzió:

Nincs weboldaluk, csak egy email-t küldenek ki, mint tájékoztatót a választható díjcsomagjaikról; de ebben néhány apróság el van sunnyantva

(1) "Havidíj: 0 Ft"
Ezt írják.
A valóságban azért minimális beszédkeret van. Vagyis meg kell adni egy legkisebb összeget, amit minden hónapban befizetsz, akár beszéltél annyit, akár nem.
Kb olyan, mintha lenne havidíj, de lebeszélhető lenne...

Nekem két lehetőséget ajánlottak fel:
* 1 000 Ft
** Ezt választottam, ennek az a hátránya, hogy nem kapok rendes Telenor fiókot
*** Úgyhogy ha bármi gondom van, csak az iQpro-hoz fordulhatok (email-re nem válaszolnak, telefont nem veszik fel)
* 2 000 Ft
** Ekkor kaptam volna rendes Telenor fiókot is elvileg, online ügyintézéssel

(2) Kötelező kérni internetet, kicsit bosszantóan ez a két legkisebb keret:
* ~500 Ft -> 100MB (a táblázat szerint; nekem 400MB rémlik, de ezt csak telefonban mondják el, nem írják le; úgyhogy nem emlékszem pontosan)
* ~1 500 Ft -> 4GB

Magyarul, választhattam, hogy fizetek 500Ft -ot semmire (névleges mobilnet keretre); vagy fizetek havi 1 500 Ft -ot csak internetre.
Én az 1 500 Ft -ot választottam, így végül 2 500 Ft lett a havonta fizetendő minimum.

(#33108) shan7539


shan7539
újonc

[iQpro] Az olcsóság ára

Ők a legolcsóbb flotta jelenleg, úgyhogy én is előfizettem náluk. A szolgáltatás működött is rendesen, viszont kegyetlen bunkók, ha akarsz valamit.

Én a családi vállalkozásnak cseréltem le az internet szolgáltatóját iQpro mobilnetre; és ezt senkinek nem javaslom.
A panaszaim:

(1)
Csak addig veszik fel a telefont, és válaszolnak email-ekre, amíg nem vagy ügyfél

(2)
Nem küldenek számlát automatikusan; csak egy díjbekérő email jön (elkönyvelhetetlen, az email szövegében van a díjbekérő, nem pdf)

Minden hónapban írtam emailt, egyszer nem válaszoltak
Minden nap (jó azért igazóbál csak munkanapokon) hívtam őket egyszer délelőtt, egyszer délután. Átlag heti 1x vették fel a telefont
A számla minden alkalommal késett 3-4 hetet

(3)
A java csak most jön. Mivel a fenti körülmények mellett a szolgálatások céges igénybevételre alkalmatlan, lemondtam azt.
Voltam olyan szerencsés, hogy egy 26.ai napon mondtam le.
Nekik pont 25.én van a számlaforduló, úgyhogy én pont új hónapot kezdtem.
Volt is nagy meglepetés amikor kijött a végszámla. Kiszámláztak egy TELJES HÓNAPOT! Nem vicc! A 21. században van pofájuk 1 árva napért 30 teljes napnyi díjat elkérni!
Ettől azért elgurult a gyógyszer...

Amikor jeleztem nekik, hogy ezt talán mégse kéne (először még kultúrált hangnemben), közölték, hogy
"
A kártya nem került vissza hozzánk 25-e előtt 1 munkanappal ezért ez a díjbekérő Önre vonatkozik.
"

Tehát még az is kiderült, hogy hiába mondtam volna le mondjuk 24.én, ha a postán visszaküldött SIM csak 25.én érkezik be hozzájuk --> +1 hónap számlázva.

Egyébként, tekintettel a jó áraikra; ha ezt előre tudom nincs is gond belőle.
Csakhát erről semmiféle tájékoztató nem volt; csak utólag közölték. Fizess paraszt!

[ Szerkesztve ]

(#33109) g@bo válasza reewer (#33095) üzenetére


g@bo
nagyúr

minden személyes adatot bekér a neten, nem veszélyes ez???

:F

[ Szerkesztve ]

(#33110) MADcat válasza g@bo (#33109) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

Bent a szolgáltatónál nem félsz? Ők is másolják tárolják, netet küldik stb..

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#33111) qnadam válasza shan7539 (#33108) üzenetére


qnadam
veterán

utalás után nekem eddig mindig küldtek számlát.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#33112) Calogero válasza #08205312 (#33106) üzenetére


Calogero
addikt

Szerintem úgy mint a EQ-nál.
Az előfizető a flotta lesz (neki van szerződése)
A számlafizető meg te.

(#33113) gabor9991 válasza shan7539 (#33107) üzenetére


gabor9991
őstag

Elég sokszor le lett itt írva, hogy a Telenor kiszámlázza a flottakezelőnek 1 megkezdett nap miatt is az egész hónapot, szóval aki visszaküldi a simet, mindenképpen úgy időzítse, hogy hónap 25. napján már a flottakezelő kezében legyen.
Emiatt kár háborogni.

A másik megjegyzés, az a választott csomaghoz kapcsolódik, ugyanis mindegy milyen csomagot választasz, ügyintézésre nem vagy jogosult a telenornál, semmit nem módosíthatsz az előfizetéssel kapcsolatban, csak a flottakezelő változtat írásos megkeresés után.(ami valóban nehézkes, ha nem válaszol)
Így az, hogy van Telenor fiók vagy nincs -számomra- tökmindegy.

Számlák a számlázz.hu-ról elvileg letölthetőek, nem kell naponta telefonálni miatta, nálam rendben ott vannak sorban egymás után[kép]

[ Szerkesztve ]

(#33114) tsteve válasza shan7539 (#33108) üzenetére


tsteve
senior tag

IQpro... nekem is van gondom velük... 1 hete kijött egy téves számla (4 GB-ért kérnének kb. 3000 ft-ot 1500 ft helyett) ... azóta naponta bombázom őket levelekkel a különböző címeiken... válaszra sem méltatnak... le fogom mondani, s a téves számlát sem fizetem be természetesen... az előleget is beszámítva még ők jönnek pénzzel felém így is... minősíthetetlen a cég, nem ajánlom senkinek őket.. pereljenek ha akarnak, van benne nekem is gyakorlatom

[ Szerkesztve ]

(#33115) bollokcs80 válasza #08205312 (#33106) üzenetére


bollokcs80
Korrektor

Nekem csak net van, annyit szálmláztak, amennyit kell. Eletronikus számlát kapsz mailben és kártyával, vagy utalással fizethető.

B.Cs.

(#33116) -ZeeZee- válasza tsteve (#33114) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Az előleget visszakapod a 4. hónapban. Ha kibírod addig. Vagy legalábbis a többi telenoros flottában ez van.

Más: voltam a telenornál, gondoltam megkérdezem, hogyan is működik ez a Hello Data. A hölgy tájékoztatott, hogy nem lehet kipróbálni (illetve lehet, csak nem érdemes), mert bár nincs hűségidő, de előre ki kell fizetni 2 hónapot (az első hónapot + a 4. hónapot, amit aztán majd visszaadnak). Ki akartam próbálni, hogy nálunk működne-e, aztán váltok IQ/EQ-ra, de pár napért nem szeretnék 12 ezret fizetni. De ahogy látom az IQ is hasonló útra lépett. Az a gáz, hogy sógorom panaszkodik, hogy nálunk még mobilinternete sincs rendesen. Ezért gondoltam kipróbálom, ha bejön, akkor megrendelem, ha nem, akkor marad az acélos 10 megás invitel...

(#33117) gabor9991 válasza tsteve (#33114) üzenetére


gabor9991
őstag

Nekem is van kollégám, akinek legutóbb nem a flottakezelő, hanem a telenor számlázta a havidíjat a kedvezmények nélküli teljes áron.
Ő is megreklamálta, elvileg a pénzügy neki is intézi a dolgot.
Sőt, nekem is volt ilyen problémám, nekem 3 hónapon keresztül jöttek a dupla díjú számlák tavaly szeptember-október-november-hónapokban, míg végül decemberben meguntam hogy semmi nem történik és kértem egy új simet aminek a számláit a flotta küldi nem a telenor.Így megoldódott a probléma, azóta rendben vannak a számlázással, az említett 3 hónap díját pedig azóta sem kérte senki :D

Nem gondolnám, hogy 1500 forintért perelni fognak bárkit is.

(#33116) -ZeeZee-

Veszel egy telenoros simet, azzal már tesztelheted milyen a lefedettség, speedtest az elérhető sebességet fogja mutatni, a telenor mytv ingyenes minden telenorosnak, ott már nagyjából látszik mennyire terhelhető a hálózat nálad.Ez 400 forintból kijön :)

[ Szerkesztve ]

(#33118) kigyi_23 válasza -ZeeZee- (#33116) üzenetére


kigyi_23
addikt

Megkérsz egy ismerőst, hogy ugorjon be hozzátok és teszteljétek le, hogy van-e térerő. Csak van valakinek telenoros kártyája. Nálunk mondjuk a béka segge alatt van a telenor valahol... Itt Voda net hasít a többi mint, ha nem is lenne. Telenor: 12/0.01 Nem tudom mi lehet vele, de afeltöltés szinte nincs is. Még az is 10 másodpercbe telik amire amérés egyáltalán elindul. Amire feltöltök egy képet a felhőbe megöregszem, pedig pont erre kellett volna.

https://www.youtube.com/user/kigyi23/

(#33119) gabor9991 válasza kigyi_23 (#33118) üzenetére


gabor9991
őstag

Melyik LTE frekvencia elérhető nálad?

(#33120) kigyi_23 válasza gabor9991 (#33119) üzenetére


kigyi_23
addikt

Halvány lila gőzöm sincs, de gondolom mivel vidék így B20.

https://www.youtube.com/user/kigyi23/

(#33121) gabor9991 válasza kigyi_23 (#33120) üzenetére


gabor9991
őstag

Ez így érdekes, hiszen közös a háló a telekommal, elvileg országosan jó a lefedettség.

(#33122) kigyi_23 válasza gabor9991 (#33121) üzenetére


kigyi_23
addikt

Ezért mertem Telenor-hoz csatlakozni aztán.... ez lett a vége.

https://www.youtube.com/user/kigyi23/

(#33123) Bferibörs válasza -ZeeZee- (#33116) üzenetére


Bferibörs
addikt

Szerintem a telenornál félre tájékoztattak HD start esetén 5990 Ft- ot kell befizetnd amit a 4. Hónaptól jóváírnak. A beszélgetési díjból vonják amig el nem fogy. 4 hónapja használom nincs vele gondom.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#33124) gabor9991 válasza Bferibörs (#33123) üzenetére


gabor9991
őstag

Beszélgetési díjból?
Ha valaki csak a minimum havi 1 hívást bonyolítja, azért eltart egy darabig mire jóváírják :D

(#33125) kovacsdavid8 válasza shan7539 (#33108) üzenetére


kovacsdavid8
tag

"Csak addig veszik fel a telefont, és válaszolnak email-ekre, amíg nem vagy ügyfél"

Már akkor sem :D

(#33126) Bferibörs válasza gabor9991 (#33124) üzenetére


Bferibörs
addikt

Az 50 perces limitet vonják, ha azt nem beszéli túl. talán 1750 Ft/ hó, nem emlékszem pontosan.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#33127) JackeL válasza kovacsdavid8 (#33125) üzenetére


JackeL
tag

Én írtam nekik egy másfél hete, mai napig nem jött válasz, ma ráírtam, hogy kérnék valami visszajelzést, hétfőre ígérték a kártyát, szóval megérte másodjára írni :)

(#33128) kovacsdavid8 válasza JackeL (#33127) üzenetére


kovacsdavid8
tag

én hívtam őket, b@sztak válaszolni. ha ilyen a kezdet, akkor milyen lesz a folytatás? nálam ez a tűréshatáron bőven túl van, én nem fogom az egész hónapot a velük való idegeskedéssel tölteni, inkább akkor fizetek 2-3 ezer forinttal többet.

iqpro nálam kuka.

most eq-n gondolkodom, de ott meg 10k belépési díj, 3 hónap mire kiérkezik az adatkártya... meg állítólag később ők sem válaszolnak. stresszes itt is az egész. ha már befizetem a 10k-t akkor legalább jönne meg egyből az adatkártya.

[ Szerkesztve ]

(#33129) micafighter válasza kovacsdavid8 (#33128) üzenetére


micafighter
nagyúr

Nem tudom mitől ez a nagy szórás. Én 22.-én irtam nekik először, 23.-án válaszoltak, 23.-án küldtem el a fényképeket a személyi+lakcímről plusz hogy akkor mit kérek, és mivel tudtam hogy 25.-e forduló, direkt kértem, hogy úgy küldjék, hogy a tört hónapot ne kelljen kifizetnem. 28.-án küldték az emailt a levél ragszámáról, 29.-én kezemben volt a két sim aktiválva, úgy ahogy kértem. Azóta is 1-2 napon belül válaszoltak mikor irtam nekik. Mindig igyekeztem röviden, lényegre törően irni, max pár mondatban, ennyi. Telefonon nem próbáltam őket hivogatni, nem volt rá szükség.

[ Szerkesztve ]

(#33130) micafighter válasza -ZeeZee- (#33116) üzenetére


micafighter
nagyúr

,,Az a gáz, hogy sógorom panaszkodik, hogy nálunk még mobilinternete sincs rendesen." A vidéki területeken leginkább a B20as frekvencián megy a 4G, és szinte teljes az ország lefedettsége minden szolgáltatónak egyébként. A sim kártyája nem régi? A pár évnél régebbi simkártyák nem biztos, hogy támogatják a 4G-t. A telefon támogatja a hazai frekvenciákat? Leginkább a B20 szokott hiányozni a nyugati vagy keleti telefonokból, mert a B20 leginkább EU-ban használatos. Ha a telefon nem támogatja a B20-at lehet csak 2G lesz ott elérhető, ahol amugy lenne 4G is. Részletesebben:

https://mobilarena.hu/teszt/4g_lte_800mhz_b20_band20_frekvencia_magyarorszag/b20_800_mhz_lte.html

[ Szerkesztve ]

(#33131) kovacsdavid8 válasza micafighter (#33129) üzenetére


kovacsdavid8
tag

én kérdezgetősebb, problémásabb típus vagyok. akkor lehet, hogy ezért. de nem baj, legalább még az elején derült ki, h mi van, és nem menet közben kell ezen pörögnöm.

egyébként, aki képben van, hogy működik ez a flotta biznisz? kérek szerződést és adnak? csinálni kéne egy saját flottát.

[ Szerkesztve ]

(#33132) micafighter válasza kovacsdavid8 (#33131) üzenetére


micafighter
nagyúr

Én is erre tippelek. A hosszabb, "bonyolultabb" levelekkel, vagy "problémásabb" ügyfelekkel lehet, hogy nem foglalkoznak. Lehet hogy direkt, lehet hogy csak hosszabb volt az email amit irtál nekik, és nem válaszoltak egyből, később meg elfelejtettek válaszolni, de a végeredmény tekintetében lehet mindegy is. Annyiban megértem, hogy ha nekem jön üzenet, és látom hogy pár szavas/mondatos válasz elég, arra egyből szoktam reagálni, ha hosszabb, akkor átfutom és félreteszem majd, ha lesz több időm megirni a választ akkor foglalkozok vele - ha el nem felejtem.. Lehet, hogy van annyi munkájuk igy is, hogy megengedhetik maguknak, hogy nem foglalkoznak minddel, vagy lehet csak elfelejtették.

(#33133) gabor9991 válasza kovacsdavid8 (#33131) üzenetére


gabor9991
őstag

Beballagsz a szolgáltatóhoz, megegyezel velük, hogy beviszel hozzájuk X-számú előfizetőt, ennek a számnak a függvényében a szolgáltató a publikus tarifáitól eltérően kialakít számodra megfelelő tarifacsomagokat amit te minden törvényben meghatározott feltételnek megfelelve megpróbálsz másoknak eladni.
Minden ügyintézés a te dolgod lesz, ha veszteséges a flottád, az a te dolgod, a szolgáltatónak minden hónapban fizeted amiben megállapodtatok.
Úgy nagyjából ennyi.

(#33132) micafighter :

"problémásabb" ügyfelekkel lehet, hogy nem foglalkoznak

Pontosan :)
Képzeld el, ha már az elején ennyi problémája van egy leendő ügyfélnek az a jövőben mennyi energiádat fogja lekötni.És a haszon pont ugyanannyi, mint azon aki csak használja a szolgáltatást és kész.Gondolom van annyi érdeklődő, hogy még válogatni is tudnak.
Vagy ez, hogy nem válaszol azonnal szombaton...máshol fel se merül, hogy szombaton bárki foglalkozik az emberrel.Majd hétfőn.

[ Szerkesztve ]

(#33134) kovacsdavid8 válasza gabor9991 (#33133) üzenetére


kovacsdavid8
tag

ja, csak mivel innen szerzik az ügyfeleiket, én meg napi 4-5 posztot lezörgetek (meg más is), h milyen sz@r az iqpro és nem érdemes hozzájuk csatlakozni, így hosszú távon bukta lesz. a meglévő ügyfelek el fognak szivárogni, és kellenek a helyükre az újak. illetve kellenének, de nem fognak jönni, mert addigra elterjed a rossz hírük. de már akkor késő lesz.

nem is értem ezt az üzletpolitikát, valószínűleg teljesen amatőrök, ha x számú ügyfélre elég a kapacitásuk minek vesznek fel x+n ügyfelet? akiket leszarnak - idő kérdése és - úgyis el fognak jönni. nem kérdés. bizonytalanságban tartani az ügyfelek a legelviselhetetlenebb dolog. ráadásul itt vagyunk a 21. században, vicc, hogy az ilyen még egyáltalán elő is fordulhat.

(#33135) qnadam válasza kovacsdavid8 (#33134) üzenetére


qnadam
veterán

szerintem ne hidd, hogy a ph-ból élnek :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#33136) Faith válasza kovacsdavid8 (#33134) üzenetére


Faith
aktív tag

Szerintem az, hogy leirod párszor, hogy neked nem válaszoltak nem sok embert tántorít el. Mert max ők is megpróbálják az emailt és ha ők kapnak választ akkor kötnek.

Valószinűleg nem csak a ph a "forrásuk" pont ezért van az hogy nincs elég kapacitás mindenkinek válaszolniuk mert annyi az új ügyfél és aki már alapból sok kérdéssel indit azt már lehet dobják is. Érdemes tájékozodni és már a konkrét rendeléssel indítani elküldve a személyit meg a lakcimkártyát is egyuttal.

Nekem lassan másfél éve van korlátlan adatkártyám náluk, egyszer volt problémám de az is megoldódott másnapra. Szóval, hogy legyen egy pozitiv hozzászólás mellettük is azért. :D

(#33137) kovacs65 válasza Faith (#33136) üzenetére


kovacs65
senior tag

+1

Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?

(#33138) #08205312 válasza Faith (#33136) üzenetére


#08205312
törölt tag

Engem eltántorított....

(#33139) tsteve válasza Faith (#33136) üzenetére


tsteve
senior tag

én speciel semmilyen kérdéstömeggel nem "zaklattam" őket, csak a 8 nappal ezelőtti hibás számla (3000 Ft-ot számláztak 1500 Ft helyett 4 GB-ért) korrigálását kértem (volna) tőlük... naponta irtam nekik több címükre is... egyszer sem válaszoltak az eltelt 8 napban...ha én (ezek alapján) problémás ügyfél vagyok, akkor ők még nem találkoztak valóban problémás ügyféllel...sztem simán túlvállalták magukat... 1-2 ember nem tud kezelni egy ekkora flottát manapság

[ Szerkesztve ]

(#33140) jozsi968


jozsi968
tag

Nekem nincs szükségem annyi mobilnetre, hogy ezért flottába kéne mennem. Viszont az ismerőseim közt sokan használnának több netet. Ajánlhatnám az iqpro-t, de szégyellném a pofámat miattuk. Ami itt a topicban megy 25-e után, az is egy vicc. Másról sem szólnak a hsz.-ek csak hogy kapott-e már valaki díbekérőt, számlázási problémák, ügyintézési problémák /e-mailre nem válaszolnak, telefont nem veszik fel... stb/ Ebből köszönöm szépen, nem kérek és nem is ajánlom még az ellenségeimnek sem, nem hogy a barátaimnak. :N

(#33141) IldiH válasza jozsi968 (#33140) üzenetére


IldiH
aktív tag

Mindig 1-2 napon belül kaptam e-mailra választ tőlük. Egyszer késett a díjbekérő viszonylag hosszabb időt, megvártam és akkor fizettem. Minden számla fent van az általuk küldött oldalon. Egyszer számláztak bejövő roaming sms miatt, de írták, hogy annyival kevesebbet fizessek. Amúgy első perctől minden kártyánk tökéletesen működik, aktiválva érkeztek, online és net is megy.

(#33142) gabor9991 válasza jozsi968 (#33140) üzenetére


gabor9991
őstag

Ajánld nekik a hello data-t.Nem egész 2000 forinttal drágabb, ezért lehet cserébe elvárni a megszokott ügyintézést.
Iqproval kacsolatban persze , van 5 panaszkodó ember, aki ahelyett, hogy a megfelelő helyre menne intézni a problémát, ide jön, és leírja minden nap, hogy sz@r az iQpro :)
Utána leírja, hogy 3 hete várja a választ, de ő bizony biztos nem fog egy újabb emailt írni, há' nehogymá' ne válaszoljanak.
Te meg ezt látod, ebből azt szűröd le, hogy tényleg sz@r.
Mennyien használják minden probléma nélkül?
Az elégedett emberek nem jönnek ide minden hónapban bejelenteni, hogy időben megjött a korrekt összegről a díjbekérő majd a számla, meg amúgy erre nem is lenne kíváncsi senki.
Én tulajdonképpen örülök, ha nem lesz boldog-boldogtalan korlátlan iQpro / euroquattro flottatag, addig legalább lehet normális sebességgel használni a mobilnetet. :D

(#33143) JackeL válasza gabor9991 (#33142) üzenetére


JackeL
tag

Én is tudtam még egy emailt küldeni, válaszoltak is rá majdnem egyből a mai nap, azaz szombaton.
Nagyon el lettek kényelmesedve az emberek, mert mindent napra, percre pontosan szeretnének, de szerintem ezt ők maguk se gondolják komolyan. Ha valami olcsóbban kell, mint amennyi publikusan, akkor én legalábbis veszem a fáradtságot és utána járok, írom az emaileket stb. és láss csodát eredményesen. :)

(#33144) tsteve válasza JackeL (#33143) üzenetére


tsteve
senior tag

olvasni nem tudóknak: én okt. 26 óta naponta 'zaklatom' őket, (iqpro) csesznek válaszolni egy sima számla reklamációra is... ettől függetlenül látom hogy vannak elégedett emberek is, ebben a topikban ők is írogatnak sűrűn.. ez így jó... gyűljenek csak a pozitív és a negatív tapasztalatok is az iqpro-val kapcsolatban... nekem sajnos az eltelt közel 2 hónap alatt kizárólag negatív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban...ez van, de én legalább nem vonom kétségbe senki jogát hogy pozitív vagy negatív tapasztalatokat tegyen közzé itt..

(#33145) gabor9991 válasza tsteve (#33144) üzenetére


gabor9991
őstag

Megpróbáltál esetleg más email címről is írni?Lehet minden leveled a kukába kerül, ezért nem válaszolnak.

(#33146) tsteve válasza gabor9991 (#33145) üzenetére


tsteve
senior tag

1 hónappal ezelőtt volt egy másik ügyem velük... akkor kb. a 10. levélre válaszoltak, nem valószínű tehát a kuka...

[ Szerkesztve ]

(#33147) mbalint987


mbalint987
aktív tag

Csatlakozom az elégedett iQpro-s ügyfelekhez. Anno 9 hónapja a rendelés elküldése után másnap már érkezett is a SIM-kártya. Azóta a díjbekérők rendszeresen, általában a hónap végén érkeznek, esetleg csúsznak pár napot, de mindig megérkeznek. Számlázási problémám eddig nem volt. Nem egészen 3 embert szerveztem azóta ugyanebbe a flottába, 2-nek az ügyét én vittem, semmi probléma nem volt.

Szóval én csak ajánlani tudom az iQpro-t!

„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/

(#33148) qnadam


qnadam
veterán

egyébként az a szép, hogy némelyik nyilvános csomagok csendben elkezdték utolérni a flottás megoldásokat. az én használati szokásaimat elég jól lefedné egy telenor hello data standard 10e-ért. van már egy iqpro korlátlan kártyám 4700 forintért, jön mellé egy macska xs 3100-ért, amire még jön havi 270 forint rezsiközösségi tagdíj, két évre előre kifizetve. ezért az 1900 forint különbségért cserébe működik a rendes ügyfélszolgálat, egyfelé kell számlát fizetni, egy kártyán van az egész, és hűség sincs rajta.
valószínűleg így is a flottás lesz, mert az iqpro már megvan, de egyáltalán nem nagy a különbség a két megoldás között.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#33149) Mikulásbá


Mikulásbá
nagyúr

Üdv!

Én is tervezek valami flottás netet,olyat kérdeznék,ki milyen mobil net megosztást használ-ha használ-milyen wifi hotspottal?Nekem valami ilyesmi megoldás kellene.

(#33150) kovacsdavid8


kovacsdavid8
tag

most beszéltem egy ismerőssel, telenoros céges flottába két hete vár, hogy beaktiválják a mobilnetét. úgyh nem egyedi eset (eq-ra gondolok itt) :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.