- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Zicokuka: Minden változik,a Cod 2 örök
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- ldave: New Game Blitz - 2025
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #47990 üzenetére
Akkor 2L vásárlása esetén már pk-gel is megéri... A link ott van, bárki rendelhet tőlük ezeken az árakon. (Náluk nincs kedvezményem). De olajban nagyon jó árakat adnak.
Skizz: Elég feltűnő, ha nincs rajtad bukó... Tacton nincs plexi, direktbe kapod a szelet... Hamar könnyezni fogsz.
Átgondoltam az ajánlatot, rendben van. Te meg rendes vagy, és adni akarsz nekem valamit, és állod a benzinem.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Norbika88 #47985 üzenetére
Elvileg jobb, mint a Repsol, én sosem használtam ilyet.
Most a Majában Castrol van, gond nincs vele. (4T).
Ami a lényeg, hogy eredeti legyen (Unix jó forrás, ha szóltok, kaptok kedvezményt)Én Repsolt használtam, 6000 (nem épp kímélő)kmután szétdöntöttem a blokkot. Minden teljesen rendben van, olyan ereje van, hogy alattam viszi a 70-75km/h-t. Bár ezt már nem szereti, és lassan éri el. Repsol nem büdös, alig füstöl... Nekem bejött... Innentől nem próbálkoztam tovább. Előtte 1L MOL-osat használtam el, azzal se volt gond, de 3500at sajnáltam érte, ha 2000ért van jó.
-
wolfnet
tag
válasz
Norbika88 #47987 üzenetére
Zsír akkor az biztosan jó olaj lesz! Én megvárnám a lámpát aztán töltenék, de szerintem ez is mindegy.
Szerintem a 100-as benzin nem befolyásol semmit negatív irányba, csak a kompresszió tűrése nagyobb és több adalék van benne. Szóval más baj lehet, de reméljük semmi komoly. -
Norbika88
senior tag
válasz
wolfnet #47986 üzenetére
Unixes, le van matricázva zárva, teljesen.Meg várjam míg lefogy amit beletöltöttek gyárilag, vagy nyugodtan rátölthetek belőle, félig van az olaj tartály kb. 1,5dl nél fog ki villinna elvileg az olaj lámpa.
Más:
Ma csinált olyat a robogó, stop táblánál állj, és a motor is megállt, haza értem kapu előtt megálltam ott is.
500km van benne, még kell 500 kötelező szervizig.Lehet hogy a 100as benzin hosszútávon nem olyan fasza neki?
Légszűrő, nem kapott benzint? Vagy majd hangolják még első szervizen? -
huszi.gyb
senior tag
autoteka2000.hu
Csak netes megrendelés esetén érvényes, de a múltkor leadtam a megrendelést telefonon, majd mondtam nekik, hogy most indulok a III. kerületből.Mondta az eladó, hogy jól csináltam, 2300 lett volna, ha telefonálás nélkül megyek. 3L olajon+ pár apróságon már bőven megérte az a 30Ft-os hívás
-
kcsa
veterán
válasz
runner 125 #47974 üzenetére
Azt nem állítottam határozottan hogy attól még igaz az állítása, 2T tuninghoz vajmi keveset értek
De a 33 lóerő is nyilván akkor hihető, ha lemérték, nem pedig a marketingértékekkel szorozták fel a gyári teljesítményt
-
[lAyCsI]
addikt
Sziasztok,
Hölgynek max 100k-ig bezárólag milyen robeszt ajánlanátok?köszi és üdv,
Lay
-
runner 125
nagyúr
Át lett építve - ennyi érv elég, h alátámasszuk az állítást egy szakportálon?
A 33 le ott dől meg, h egy alap kategóriás Arrow dob van rajta, amitől jó, ha 1,5-2 le többlet jelentkezik a keréken.
Mért 30 le-t felső kat. PM, vagy Malossi dobbal lehet nagy nehezen elérni, persze a sok okosság cseréjével együtt. (PM henger, rotoros gyújtás, variátor, nagyobb karbi, stb.)
-
kcsa
veterán
válasz
runner 125 #47972 üzenetére
Azt írja hogy a motor át lett építve. Attól még majom a csávó. BTW a Winkler haverja, a többit te magad is összerakod
-
runner 125
nagyúr
Baszki, ez a kőbájker tényleg egy suta lény.
Dragstar cikk.
1.: 200-as ebből a Dragstar-ból a büdös életben nem volt, nem értem honnan szedi az ilyen böszmeségeket.
2.: Egy alsó kategóriás Arrow dobtól h a búbánatba lenne 33le-s?
Biztos a Koso műszerfal hozott 13 lovat..
Ha, nem szakújságíró, miért engedik a gép elé?Ezt követően feladtam a cikk olvasását.
-
Tibroo
aktív tag
válasz
Csillag01 #47969 üzenetére
Megoldódott a probléma!
Kipufogóban,a torok kanyarulatban volt egy vas cső beszorulva,most végeztem a kiszerelésével,és az összeszereléssel!Hát nem volt egyszerű fél 11-töl idáig!
Ki is próbáltam,hát nehéz volt leszállni róla,egyáltalán nem szaggatott nagyon megvadult a gép,és a hangja is más lett,kicsit szebb,nagyon tetszik!
Hát szidhatnám az olasz vagy a német dolgozót aki összehegesztette,de a lényeg,hogy most már semmi baja a gépnek!
Köszönöm mindenkinek a segítséget,tanácsot! -
Csillag01
aktív tag
válasz
Tibroo #47968 üzenetére
Hali
Nem akarlak elkeseriteni de nekem volt aprilia sr50r i.e injectorosba.a fogyasztasan kivul csak negativ dolgokat tudok rolla elmondani.1x elis romlott az injector 50 ezret fizettem szerelessel egy hasznaltert.utanna elis adtam.csak karbis motort veszek mar....egyszerubb.konyebb szerelni es nem utolso sorban olcsobb is ha javitani kell vagy cserelni.
-
Tibroo
aktív tag
Köszi a tanácsot,már én is rájöttem erre,de eddig elmentem vele több ezer Km-ert gond nélkül,csak mostanában kezdett el "szarakodni"!
A szűrő az új benne,hát két benzin,szivattyú is van benne,egy kicsi fekete az így néz ki:A másik az pedig a magasnyomású,az mielőtt beindulna akkor búg
kép:
Az utóbbi az biztosan jó!
A kicsi feketének meg nem tudom mi így a szerepe? -
Csillag01
aktív tag
MOL Dynamic Moto 2T
Kétütemű motorkerékpár olaj"Kétütemű motorokhoz, JASO FD; ISO-L-EGO; Piaggio; Husquarna"
Csúcsminőségű, teljesen szintetikus, katalizátorbarát, előoldott motorolaj, korszerű, kétütemű, keverékkenésű és olajbefecskendezős (autolube), illetve a repülősportban használatos motorokhoz. Rendszeres használatával - csökkentett füstölési hajlama és megnövelt kopásgátló tulajdonságai révén –, a motor minden részén tökéletes tisztaságot és védelmet biztosít.
Alkalmazható 1:50 keverési arányig, a motorgyártók előírásainak betartásával
-
hori-zoli
tag
Üdv.
Ha valakit érdekel egy Giannelli kipu fekvő minarellire, akkor keressen meg pü-ben.
-
Csillag01
aktív tag
-
Reggel úton melóba megálltam a szokásos boltnál (reggelit vételeztem), mikor indulnék tovább nem indul a dio. Tekergetem a karbit (előző nap este is állítgattam mert melegen vhogy nem akart menni...) hátha csak vmit elb.sztam. Nagynehezen beindul, mentem még vele pár száz métert és leáll (teljesen erőtlenül ment). Főnökömet felhívtam úgy 20 perc rugdosás után jöjjön értem, meguntam. Elvittük a közeli robi szervizbe. Hívom délután, h miújság a drágával: nincs kompresszió, henger / dugó csere... Az szép.
Ha már cserélnem kell, ezt rendeltem rá:
REVO Hengerszett Honda DIO AF18-27 70ccm (47mm) AC Árban még kicsit olcsóbb is mint a shop-okban látott tájvani hengerek és azt mondja a fószer, h jóféle. Plusz kértem rá egy hengerfejet, így ~20 körül megállt a dolog (shop-ban a TW lett volna 25 ha lehetett volna kapni hengerfejet).
Konklúzióként azt vonom le, h ezért volt erőtlen szegényke amikor bemelegedett. Sajnos nagyon kímélni se tudom mert két akkora dombon kell átmenjek mire hazaérek, h ha nem csutkáztam visszagurulokKérdésem az lenne, h járassam be ha ilyen "kemény" az útvonalam? 20-30al menjek fel a dombokra? Vagy a CDI úgyse engedi szétpörgetni és melegen már húzhatom neki?
-
andree04
aktív tag
Van egy 70es robogóm,hogyan tudom megállapítani hogy ez egy tuningolt 70es vagy gyári 70es henger.
A henger falvastagságából kiderülhet igaz,ha nagyon vékony akkor a sima 50es henger lett csak feltuningolva?
Köszönöm. -
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Rég jártam erre.
Igazából csak kérdezni szeretnék pár dolgot. Tegnap úgy esett a dolog, hogy indultam volna hazafele szeretett kis robogómmal, de hoppá, nem indul. Kiderült, hogy a benzintartály szépen kong az ürességtől, ezt az üzemanyagszint jelző számlájára írtam, mert amikor elindultunk, még azt jelezte, hogy tele van. Fél úton pedig hogy félig, na mindegy. Elmentem gyorsan egy Agip kúthoz, vettem kannát, bele benyát. Visszamentem, beleöntöttem, kb 20 percen keresztül szenvedtem vele, mire beindult végre és haza tudtam jönni. Ebből adódóan az a kérdésem, hogy ha kifogy a benzin esetleg, akkor a karbiban nem marad annyi, hogy pótlás esetén felpörögjön a motort hanem teljesen kiég belőle? Tehát amíg "rúgdostam" a gépet, addig járta át a rendszert a benya és csak úgy indul be? Van-e valami tanácsotok a kétütemű motor üzemeltetésével kapcsolatban? Azt az eladó anno mondta, hogy nem szereti, ha agyon pörgetik, meg hogy ne hagyjam, hogy az olajtartályból kifogyjon az olaj, de biztos van még valami praktika, amitől a gép kezesbárány lesz.
Köszönöm válaszotok előre is!
-
Tibroo
aktív tag
válasz
Bogyó bá' #47942 üzenetére
Teljesen igazad van,ha most otthon lennék magyarba,akkor már régen elvittem volna legalább 1-hez biztosan!
Mivel nem otthon élek így nehéz!Itt meg nincsenek jó szakemberek,csak kicserélik a jó alkatrészeket,és rá fogják,hogy az volt a rossz elem,de a probléma megmarad,már elvittem itt németben szerelőhöz,de semmit nem csináltak,csak a pénzt fizettem ki érte 87 EURót.
Mikor visszamentem,hogy nem jó,az volt a válasz,hogy járjak vele és jó lesz,azóta mentem vele kb.60Km-ert és csak rosszabb lett.Pedig mindenki ezt a helyet dicsérte,nagy motoros boltja is van és szerelőműhelye.
Kérdezősködtem,de nem igazán ismernek a környéken hasonlókat,2000 Euróért meg majdnem ujjat veszek!
Így marad a szerelés,szerszámaim,meg amúgy is vannak,tehát ez nem gond,csak azért fordultam ide hátha már valaki találkozott ilyen problémával ennél a típusnál,de azért köszi,hogy segíteni akarsz! -
Tibroo
aktív tag
Ma cseréltem ki a gyertyapipát,és a kábelét az eredmény változatlan!Talán annyi változott,hogy melegen már nem annyira szaggat!
Meg új kipufogó került rá (LeoVinci Navigator),de a gyárival is szaggatott!
Hogy mi lehet a baj,én már nem tudom kitalálni?!
Kaptam a kipufogóhoz görgőket,2 típusút,lehet azokat kellene még kicserélni?
Vagy szedjem darabokra az egész befecskendezést,levegő torkot,membránt cseréljek.
Indulni jól indul pöcre,de most a üzemanyagszintmérő kezdet megbolondulni,remélem az nincs hatással a szaggatásra?Pedig mikor kiszedtem a tankot azt is megnéztem kétszer is szétszedtem,hogy biztosan jó legyen erre újra szarozik! -
üszök
őstag
válasz
andree04 #47935 üzenetére
Meg még +30k mire a nevedre kerül ha hivatalos akarsz lenni. Csatlakozom az előttem szólókhoz,nincs normális alkatrész,állandóan széthullik. Ha nem tudod magadnak csinálni ne cserélj.15 éve javítottam ilyeneket,de már akkor sem lehetett normális alkatrészt kapni. Kimész lakott területen kívülre,befúj egy kis szembe szél és nem bír menni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
andree04 #47935 üzenetére
Bennem is felmerült hajdanán a kis ETZ beszerzése (az ára miatt), de ha Totalbike-on visszaolvasol az MZ-s fórumban pár hónapot (én anno az egészet végig olvastam!), akkor láthatod, hogy a tulajok nem motoroznak, hanem szerelnek, gányolnak és szívnak a hasznavehetetlen utángyártott alkatrészekkel. Nem nagy biznisz, ráadásul - ha egyáltalán megy - a gatyádat is lezabálja benzinből. Nem ajánlott vétel, de ettől függetlenül még lehet szerencséd.
Öreg, echte japán 125-ös váltós motort keress, ezek ugyan 200-250 ezer Ft-nál kezdődnek, de rendszeres karbantartás mellett nem is lesz vele gondod sohasem. Yamaha SR, YBR, Suzuki TUX vagy GN, Honda CG, stb. Ne csak a Használtautón nézz szét, hanem a Képesmotoron is!
Szerk: Olvass el pár ETZ-s népítéletet is!
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
DigitXT
félisten
válasz
andree04 #47929 üzenetére
Ha elolvasod a topikcímet, nem kifejezetten robogó fórum.
Valami furcsa oknál fogva a "kismotorosok" idecsapódtak,
a nagyrobogósok kiutáltattak, lol. Szóval ha rám hallgatsz,
azt csinálsz, amit akarsz. Ha szeretsz szerelni, cserélsz.
Gondolom jogsid van, ha rendszámos szopórollert veszel. -
jFox
addikt
válasz
Norbika88 #47906 üzenetére
3200 nekem is a K&H-nál, de kapok zöld papírt is.
Nem azon múlik az ár. Sok biztosító úgy érzi nem éri meg smkp-al foglalkozni, így feltolják az árat, hogy ne kössön náluk senki. Meg nem tagadhatják, mert kötelező, hogy legyen ilyen termékük is, ezért így oldják meg. -
Tibroo
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy Gilera Runner 50 PurJet-em C46 2008 évjáratú.9840Km,
A problémám vele,hogy magasabb fordulaton és emelkedőn szaggat,mintha nem kapna elég üzemanyagot,gyertya (NGK)cserélve,Benzintank kipucolva,levegőszűrő,(újra!) kicserélve!Volt olyan,hogy kereszteződésben le is állt.Mi lehet a baja?
Ha tud valaki segítsen.Előre is köszönöm. -
[w]
őstag
-
Tibroo
aktív tag
Én minden nap ezt csinálom,fényezőként,már több mint 20 éve,autón,motoron,repülőgépek alkatrészein stb.itt Németországban,és nagy tévedés,hogy nincs kis kiszerelésben gitt,mert már 150gr.-ostól lehet kapni több fajtát is,komponenssel,de biztosan te ezt jobban tudod mint egy fényező!
A nitróról meg csak annyit,hogy a régi festéket megmarhatja,feloldhatja és akkor cseszheti,az egészet! -
[w]
őstag
-
[w]
őstag
na, valaki legyen szíves mondjon valamit erre...
tegnap még minden frankó, este motor leparkol, mára az önindító hallgat mint a sír, meg se kattan.
szerencsére berúgóval minden szép és jó, de akkor most mivaaan???mi tévő legyek?
-
DigitXT
félisten
válasz
Norbika88 #47913 üzenetére
Nem hiszem, hogy érdemes szétpörgetni a motort, amíg a váltónál fojtva van.
Szerk: persze, ha kivesznek minden fojtást, lehet értelme... Amúgy NEM fog
annyit forogni, mert nem (csak) elektronikus tiltás van rajta.Hanem ott van
az ennyit tud faktor.Nem tudom, miért érzem úgy, hogy Criton reloaded lesz. -
Norbika88
senior tag
válasz
huszi.gyb #47912 üzenetére
hehe
De sőt, kocsira is kevesebbet fizetszBeszámolják és elfelezik.
Nem értek hozzá, ezek a CDI-k nyitott ba nincs valami távirányítós és/vagy kívülről szabályozható, teszem azt vissza 45km/h-ra egy gombnyomásra?
Valamint ha nyitott akkor addig pörög amíg szét nem esik? Gondolom, nem. Csak jobban kopik mondjuk 10K fordulat felett? -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Norbika88 #47911 üzenetére
Hasonló összegek nekem is. Egyébként töltenek fel a dokumentumok közé egy igazolást, kinyomtatod, és azzal mehetsz. Nekem az mindig az adásvételi mellett van...
B1-ben vagyok, kb nekem is ennyi a biztosítás...
Amúgy azt valahogy nem lehet elintézni, hogy ha veszek egy nagyobb motort, akkor annak a biztosításába beszámítson a SMKP-os bónusz?
-
Norbika88
senior tag
idézek: [
I]"union24-kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás
Biztosítási ajánlat..." "...A biztosítási díj a baleseti adót nem tartalmazza. Az adó mértéke a biztosítási díj 30%-a, de maximum napi 83 Ft.
Jelen biztosítási ajánlat a kockázatviselés kezdetétől számított 60 napig a biztosítási fedezet fennállását is igazolja.
A biztosító főbb adataira és a szerződés jellemzőire vonatkozó tájékoztatást megkaptam és elolvastam, az abban foglaltakat megértettem és tudomásul
vettem, és ezt a „Biztosítás megkötése” gomb lenyomásával igazoltam..."Ha jól értelmezem, az ajánlat napjától szól.
Én ezt kinyomtattam, és jó napot.Szépen használtam, aztán mikor levonták 10.körül akkor kinyomtattam fedezeti igazolást.
(#47907) huszi.gyb: Nekem 2.447 + 30% B.adó.Egyébként a Crogent vettem meg
500Km eddig csak Shell 100asal hajtom meg Castrol Power 1 racingel. 55nél közbe szól a CDI.
Felette már nem is biztonságosak ezek utak. -
zsoltix
tag
Sziasztok!
Szeretnék valami zárat venni a motoromhoz, de nem tudom, hogy melyik ér valamit lopás ellen. Ti milyet ajánlotok?
-
Norbika88
senior tag
Union24.
Nekem ezt ajánlották, boltból megadták a motorszámot, neten usgyi kitölt, az ajánlattal hivatalosan 60napig lehet motorzoni, befizeted, vagy megbízás átutalás, és kész.
3200Ft volt nekem egy évre baleseti adóval együtt, ismerősöm be ment Alianzhoz 6500...gondolom azért mert az nemzetközi, kapott matricát zöld papírt stb.. -
huszi.gyb
senior tag
Kismotorra mióta van fedezetlenségi díj?
Szerintem nincs."Segédmotoros kerékpár 0"
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS 18W USB ADAPTER
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN